FórumKasinaRolling Slots Casino - všeobecná diskuze

Rolling Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od quett18
|
26993 zobrazení 186 odpovědí |
|
12 3 4...10
před 10 měsíci

Ahoj lidi, prosím nehrajte.

Přejděte na jiné poskytovatele kasina.

S rollingsloty mám velmi špatnou zkušenost, účet mi zablokovali, protože jsem chtěl vyplatit 2200 eur.

Toto je podvod, tito poskytovatelé jsou skuteční podvodníci.

Nenechte své peníze přijít vniveč, pokud platíte peníze na hracích automatech, je to škoda vašich peněz

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, z odpovědi kasina jsem viděl, že jsi neprošel ověřením účtu. Můžete mi také říci, kde se problém vyskytl a proč se vám jej nepodařilo úspěšně projít? Zkoušíte to ještě ověřit nebo v jaké fázi jste?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dokončil jsem proces ověření, ale platby jsou velmi pomalé. Podle smluvních podmínek by měli pojistit alespoň 500 EUR na den. To se bohužel neděje. Mohu něco udělat?

Automaticky přeloženo:
obelus91
před 10 měsíci

Co to znamená, že kasino je velmi pomalé s platbami? Jak dlouho jste čekali na svůj výběr? Kasino vám neumožňuje vybrat 500 za den, ale nějakou jinou menší částku?

Dodal bych, že kasino také odpovědělo na váš příspěvek na předchozí stránce, takže pokud použijete tlačítko "odpovědět" , příjemce bude upozorněn a můžete si zkrátit dobu čekání na vaši odpověď. Ale to je jen tip.

Dej vědět, jak to vlastně je.

Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před 10 měsíci

V obchodních podmínkách je to napsáno

„Existuje limit 3 současných žádostí o výběr. Maximální limity výběru na transakci / za 24 hodin / měsíc jsou stanoveny takto: na transakci: 500 EUR nebo ekvivalent v jiné měně za 24 hodin: 500 EUR nebo ekvivalent v jiné měně za měsíc: 10 000 EUR nebo ekvivalent v jiné měně.

Když to vezmu v úvahu, měl bych být schopen vybrat 500 EUR za den. Naplánoval jsem tři výběry, ale ty jsou vypláceny jednou za dva/tři dny.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Kasino mi nedovoluje vybrat 500 EUR denně.

Naplánoval jsem tři výběry na pátek 12. ledna:

  • V pondělí bylo zaplaceno 500
  • Ve středu bylo zaplaceno 500
  • 500 doufám, že bude zaplaceno dnes

V každém případě, pokud smluvní podmínky stanoví, že se musí platit 500 EUR každý den, nechápu, proč se musí platit každé 2 dny.

Podpora mě žádá – abych usnadnil výběr – abych byl v kasinu aktivnější!


Automaticky přeloženo:
obelus91
před 10 měsíci

Milý obelus91 ,

Podle našich údajů jsou vaše další výběry naplánovány na dnešek a následující pondělí.

Je důležité si uvědomit, že výběry jsou zpracovávány během naší pracovní doby, která je od pondělí do pátku, od 9:00 do 18:00 UTC +2. To mohlo přispět k pozorovanému intervalu mezi plánovanými výběry. Děkujeme za pochopení v této záležitosti.

Kromě toho, jak je uvedeno v našich Podmínkách a podmínkách, Rolling Slots si vyhrazuje právo stanovit si vlastní platební podmínky a podmínky výběru, včetně maximálních a minimálních částek výběru. Tyto podmínky se mohou lišit v závislosti na faktorech, jako je způsob výběru, stav účtu a další faktory, které ovlivňují proces výběru.

Vážíme si vaší loajality jako hráče a vaše zpětná vazba je klíčová pro zdokonalování našich služeb. Máte-li jakékoli další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se obrátit na náš tým podpory, který vám velmi rád pomůže.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kasino mi nedovoluje vybrat 500 EUR denně.

Naplánoval jsem tři výběry na pátek 12. ledna:

  • V pondělí bylo zaplaceno 500
  • Ve středu bylo zaplaceno 500
  • 500 doufám, že bude zaplaceno dnes

V každém případě, pokud smluvní podmínky stanoví, že se musí platit 500 EUR každý den, nechápu, proč se musí platit každé 2 dny.

Podpora mě žádá – abych usnadnil výběr – abych byl v kasinu aktivnější!


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chápu váš odkaz na smluvní podmínky, ale kasino to docela dobře vysvětlilo ve svém dalším příspěvku. Také si myslím, že to není vůbec tak velký problém a nečekáte příliš dlouho. Dovedu si samozřejmě představit i to, že by limit mohl být vyšší, ale jelikož je má kasino takto nastavené, bude se muset dodržovat.

Každopádně, pokud dostanete všechny své peníze a kasino komunikuje, předpokládám, že je to v pořádku. Samozřejmě můžete v budoucnu získat své výběry rychleji, ale čekat 2 dny není katastrofa. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ano, souhlasím s tím.


Potvrzuji, že jsem obdržel i ty dnešní a děkuji za pomoc.


Jeden výběr každé dva dny je přijatelný.

Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před 10 měsíci

ahoj, dnes jsem předložil předpisy brzy, ale podívejte se, že schválení trvá velmi dlouho? Jak to vidím, je to velmi obtížné, když všechny tyto různé prvky způsobují pouze zpoždění a ztěžují hráči výběr peněz, takže je to lehkovážná hazardní společnost?

Automaticky přeloženo:
millassemmelhack
před 10 měsíci

Vážený millassemmelhacke,

Děkujeme, že jste se na nás obrátili ohledně procesu ověření.

Chápeme, že čekání na schválení vaší dokumentace může být frustrující. Ujišťujeme vás, že náš tým KYC pečlivě kontroluje všechny zaslané dokumenty během své pracovní doby a snaží se dokončit proces ověření co nejrychleji. V souladu s našimi Smluvními podmínkami je časová osa ověření účtu stanovena do 72 hodin od obdržení potřebných dokumentů, od pondělí do pátku, 09:00-18:00 (GMT+2).

I když se snažíme, aby tento proces byl co nejhladší, je to skutečně zásadní a složitý postup k zajištění bezpečnosti a integrity naší platformy. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti a děkujeme za trpělivost.

Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu, abychom vám v tomto procesu pomohli.

S pozdravem,

Zástupce kasina Rolling Slots

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vypadá dobře 🎈

Automaticky přeloženo:
marthasimons8888
před 8 měsíci

Vážení marthasimoni8888

děkujeme za upřímnou recenzi.

Jsme velmi rádi, že jste si našli čas a úsilí a ocenili naše kasino.

Právě zpětná vazba, jako je ta vaše, nás motivuje k dalšímu poskytování výjimečných služeb a vytváření nezapomenutelných zážitků pro naše zákazníky.

Máte-li jakékoli dotazy, rádi vám pomůžeme prostřednictvím živého chatu nebo e-mailové adresy. Náš tým podpory je tu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, aby vám pomohl!

Děkuji za pochopení,

Zástupce kasina Rolling Slots

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vypadá dobře 🎈

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

No, jsem rád, že se vám kasino líbí. Co tu máš nejraději?

Dostal jsem ještě jeden nápad a to, že pokud byste chtěli popsat svou dobrou zkušenost, můžete tak učinit a napsat upřímnou uživatelskou recenzi na kasino -stačí kliknout zde .

Co říkáš ? 😀 😎🤗

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bohužel s většinou recenzí mohu jen souhlasit. Asi před 8 týdny jsem chtěl nechat něco vyplatit přes Paysafe. Chtěl bych říci, že pro mou první výplatu kasino chtělo všechny možné snímky obrazovky mého Paysafe účtu včetně 'adresy' účtu. E-mail z tohoto účtu jsem uvedl i při platbě. Na otázku, kde jsou moje peníze, jsem nejprve týden nedostal odpověď. Pak přišel email, že peníze se zřejmě ztratily a oni se je snažili najít. O 2 dny později jsem dostal e-mail, že bych měl kontaktovat Paysafe a objasnit to. Odpověď od Paysafe byly obvyklé řádky, že bych se měl vždy ujistit, že informace jsou správné... no, e-mail byl správný, kromě toho jsem musel poslat spoustu screenshotů mého účtu Paysafe, takže omluva není t práce. Deer LIve Chat přesně NENÍ pomoc. Pokud nedostanete odpověď e-mailem, máte prostě smůlu. A to, že s výhrou, bez ohledu na výši, se zákazníci takto chovají a pak se jim říká ‚postarej se o to sám‘, je neuvěřitelné.

Automaticky přeloženo:
cjaitner87
před 8 měsíci

Dobré ráno,

Tyto komplikace jsou samozřejmě škoda, doufám, že se najde řešení. Na obranu kasina musím říct, že ověřovací proces mi proběhl opravdu rychle. Výplata ve skutečnosti také funguje docela dobře, i když jste netrpěliví, ale každé 2 „pracovní dny" se vyplácí 500 eur. Takže pro všechny, kteří čekají na výhru, buďte trpěliví a počkejte 2 pracovní dny. Už 2 dny čekám na výplaty 3x 500 euro a doufám, že můj první převod vyjde dnes. Pokud ne, podám zprávu zde.

LG

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bohužel s většinou recenzí mohu jen souhlasit. Asi před 8 týdny jsem chtěl nechat něco vyplatit přes Paysafe. Chtěl bych říci, že pro mou první výplatu kasino chtělo všechny možné snímky obrazovky mého Paysafe účtu včetně 'adresy' účtu. E-mail z tohoto účtu jsem uvedl i při platbě. Na otázku, kde jsou moje peníze, jsem nejprve týden nedostal odpověď. Pak přišel email, že peníze se zřejmě ztratily a oni se je snažili najít. O 2 dny později jsem dostal e-mail, že bych měl kontaktovat Paysafe a objasnit to. Odpověď od Paysafe byly obvyklé řádky, že bych se měl vždy ujistit, že informace jsou správné... no, e-mail byl správný, kromě toho jsem musel poslat spoustu screenshotů mého účtu Paysafe, takže omluva není t práce. Deer LIve Chat přesně NENÍ pomoc. Pokud nedostanete odpověď e-mailem, máte prostě smůlu. A to, že s výhrou, bez ohledu na výši, se zákazníci takto chovají a pak se jim říká ‚postarej se o to sám‘, je neuvěřitelné.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stále čekáte na to stažení, že? Omlouvám se, nikde to ve vašem příspěvku nevidím.🤷‍♀️ Chápu, že to není příjemná situace, být v tom, ale někdy se to opravdu stát může. Zde je nejdůležitější výsledek, a to umět se dostat ke svým penězům. Tak jen doufám, že všechno půjde podle tebe. V tomto vlákně máme také aktivního zástupce kasina, takže doufáme, že zde dostanete nějaké odpovědi.

Máte zájem, o svých zkušenostech ao konci toho všeho můžete napsat v recenzi na toto kasino. Jednoduše postupujte podle tohoto odkazu , prosím.🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré ráno,

Tyto komplikace jsou samozřejmě škoda, doufám, že se najde řešení. Na obranu kasina musím říct, že ověřovací proces mi proběhl opravdu rychle. Výplata ve skutečnosti také funguje docela dobře, i když jste netrpěliví, ale každé 2 „pracovní dny" se vyplácí 500 eur. Takže pro všechny, kteří čekají na výhru, buďte trpěliví a počkejte 2 pracovní dny. Už 2 dny čekám na výplaty 3x 500 euro a doufám, že můj první převod vyjde dnes. Pokud ne, podám zprávu zde.

LG

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

To zní dobře. Neváhejte nás kontaktovat 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Oh, je to mnohem méně než 500 eur. Ověření bylo také rychlé a platba na bankovní účet také v pořádku. Dokud by výplata měla přijít na paysafe

Automaticky přeloženo:
cjaitner87
před 8 měsíci

Dobrý den, cjaitner87!


Rádi bychom se omluvili za všechny nepříjemnosti způsobené zpožděním vaší výplaty.


Upozorňujeme, že na straně poskytovatele proběhla technická údržba. Požadavek na výběr však byl znovu odeslán. Dále jste byli informováni e-mailem o zpracování odstoupení od smlouvy.


Prosíme vás, abyste si zkontrolovali a sledovali, kdy k vám finanční prostředky dorazí.


Přeji ti všechno nejlepší!


Zástupce kasina Rolling Slots

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den...dobře žádost o platbu již byla zpracována. Tehdy jsem také obdržel potvrzovací email, ale peníze nikdy nedorazily.


Opravte mě, právě mi přišlo nové potvrzení.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
12 3 4...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky