před 7 měsíci
Ahoj Romi, rozumím! Dík! Hodně lásky! ❤
Hey Romi, got it! Thanks! Much love! ❤
0
Skvělá zpráva, jsem rád, že jste konečně dostali své peníze a nyní můžete být šťastní. Oba odběry přišly ve stejnou dobu, takže dvojnásobná radost. 😀 ☘️
Každopádně zůstaneš tady a budeš hrát znovu? 🙂
Great news, I'm glad you finally got your money and you can now be happy. Both withdrawals came in the same time so double joy. 😀 ☘️
Anyway, will you stay here and play again ? 🙂
Co se týče tohoto kasina, bude nejlepší, když si rozhovor o něm necháme opět v oficiálním vláknu pro to konkrétní kasino, abychom se zde zbytečně nemíchali dále.
Každopádně vzhledem k tomu, že jste zde také dostali dobré zprávy, byl to pro vás skvělý den a doufám, že si peníze užijete. 🎉🤗☘️
As for this casino, it will be best if we keep the conversation about it again in the official thread for that particular casino so that we don't mix unnecessarily further here.
Anyway, since you also got good news here, it was a great day for you and I hope you enjoy the money. 🎉🤗☘️
Šel jsem aktualizovat stížnost, ale Nick má můj starší příspěvek na Čeká na schválení po dobu 4 dnů nebo tak něco, takže k němu nemohu přidat. Můžete dát Nickovi vědět, že jsem dnes obdržel svou platbu, aby mohl aktualizovat stav? Nedovolí mi to komentovat nebo aktualizovat. Díky moc! ❤
I went to update the complaint but Nick has my older post on Waiting to be approved for 4 days or something so I cant add to it. Can you let Nick know that I received my payment today so he can update the status? It doesnt let me comment or update it. Thanks alot! ❤
Jasně, že jsem dal Nickovi vědět, ale mohl bys mi ukázat, co konkrétně to říká nebo ukazuje, když chceš napsat, že jsi dostal peníze a proč ti to nedovoluje? Bylo by dobré to odstranit, pokud se jedná o nějakou chybu, protože byste měli být schopni normálně napsat, že jste dostali peníze.
Můžete se ale také zkusit podívat, jestli nejste odhlášeni, protože by to nemělo mít nic společného s tím, že to není schváleno.
Děkuji mnohokrát. 🙂
Sure I let Nick know, but could you show me what specifically it says or shows you when you want to post that you got the money and why it doesn't let you ? It would be good to eliminate this if it is some mistake because you should be able to write normally that you got money.
However, you can also try to see if you are not logged out, because it should have nothing to do with the fact that it is not approved.
Thank you very much. 🙂
Čeká se na schválení a odpověď kasinového guru. Říká, že guru kasina má 1 den na odpověď a případ prověřuje. Dobře ty ❤
It sais waiting for approval and casino guru reply. Says casino guru has 1 day to respond and is examining the case. Ok ty ❤
Ano, ale měli byste být schopni napsat další příspěvek. Nevadí, že se čeká na schválení. Klidně tedy znovu napište, že peníze jste již obdrželi a měly by být odeslány normálně a budete mít 2 zprávy čekající na schválení. Můžeš to prosím zkusit? 🤗😎🎉
Yes, but you should be able to write another post. Never mind that it's waiting for approval. So feel free to write again that you have already received the money and it should be sent normally and you will have 2 messages waiting for approval. Can you try that please? 🤗😎🎉
Vidím, že se ti to povedlo. Skvěle, děkuji. Nick nyní bude moci stížnost uzavřít. Přeji mnoho dalších úspěšných sezení do budoucna. 😀 ☘️
I see you made it. Perfect, thank you. Nick will now be able to close the complaint. I wish you many more successful sessions in the future. 😀 ☘️
Asi jim dám ještě šanci. Podívejme se, jak rychle zaplatí, když se trefím po ověření. Nechci si stěžovat, ale tenkrát jsem si musel stěžovat. 🙁
I guess I will give them another chance. Lets see how fast they pay if I hit after verification is done. I dont liek complaining but had to that time. 🙁
Ano, dám vám další pokus, uvidíme po ověření, jak rychle to bude. Dík! Jsem mikro hráč, takže se mi vaše kasino zdá dobré. 🙂 A mohu použít vpn pro některé sloty, pokud k nim nemám přístup, protože je to povoleno.
Yes I will give you guys another try, lets see after verification how fast it will be. Thanks! I am a micro player so your casino seems good to me. 🙂 And I can use vpn for some slots, if I cant access them, since its allowed.
Zdravím belloelton249!
děkujeme za sdílení vaší zpětné vazby.
Náš tým se zavázal poskytovat špičkové služby a vzrušující herní zážitek pro všechny hráče.
Pamatujte, že vaše spokojenost je naší prioritou, takže pokud se někdy setkáte s nějakými problémy, neváhejte se obrátit na náš tým podpory a požádat o pomoc. Jsme tu, abychom zajistili, že váš čas s námi bude jen příjemný.
Děkujeme, že jste si vybrali nás, a těšíme se, že překonáme vaše očekávání!
S pozdravem,
Zástupce kasina Rolling Slots
Greetings belloelton249!
Thank you for sharing your feedback.
Our team is committed to providing top-notch service and an exciting gaming experience for all players.
Remember, your satisfaction is our priority, so if you ever encounter any challenges, don't hesitate to reach out to our support team for assistance. We're here to ensure that your time with us is nothing short of enjoyable.
Thank you for choosing us, and we look forward to exceeding your expectations!
Best regards,
Rolling Slots Casino Representative
Asi jim dám ještě šanci. Podívejme se, jak rychle zaplatí, když se trefím po ověření. Nechci si stěžovat, ale tenkrát jsem si musel stěžovat. 🙁
I guess I will give them another chance. Lets see how fast they pay if I hit after verification is done. I dont liek complaining but had to that time. 🙁
Samozřejmě je to na tobě, jak se rozhodneš a já pevně věřím, že už to bude lepší. Podařilo se vám vyhrát a čekáte na výběr nebo se teprve chystáte hrát?
Jaké automaty hrajete, kde používáte VPN? 😀 😊
Of course it's up to you how you decide and I firmly believe that things will be better now. Have you managed to win and are you waiting for a withdrawal or are you just about to play ?
What slots do you play where you use VPN ? 😀 😊
Skvělé, máte konkrétní oblíbený slot?
Až tam budete hrát, klidně se podělte o své zážitky, což bude jistě vítáno.
Hodně štěstí. ☘️
Great do you have a specific favourite slot ?
When you play there, feel free to share your experiences, which will certainly be welcome.
Good luck. ☘️
Mám rád automaty Gamomat. Těžko se hledají. Odstranil jsem špatné recenze pro MrBet i Rolling. Problém MrBet je, že mají plán. Uvidí se, jak to půjde. Díky Jaro!
I like Gamomat slots. They hard to find. I removed bad reviews for both MrBet and Rolling. MrBet problem is they on schedule. Will see how it goes. Thanks Jaro!
Pak můžete napsat novou recenzi, nebo ji můžete upravit, pokud se váš názor změní, takže to můžete stejně vyřešit.
Co se týče slotů, je to docela neobvyklý poskytovatel her, moc jsem o tom neslyšel, ale samozřejmě to může být docela fajn.
Každopádně jsem zvědavá, jak se ti teď podaří odvolat, dej vědět. 🙂
Well then, you can write a new review, or you can edit it if your opinion changes, so you can solve it anyway.
About the slots, it's quite an unusual game provider, I haven't heard that much about it but of course, it can be quite nice.
Anyway, I'm curious how you'll manage to withdraw now, let me know. 🙂
Vložil jsem 30 $ a hrál 3x větší zůstatek, ale kasino a zákaznický servis mi nedovolí vybrat peníze. Řekli, že nepodporují můj způsob výběru, i když mě nechali vložit stejnou metodou. Žádají mě, abych vložil znovu pomocí jiné metody a vsadil znovu 3x celý zůstatek, jinak mi nedovolí vybrat mé aktuální výhry. Nějaká rada?
I deposited $30 and played the 3x the balance but the casino and customer service won't let me withdraw my money. They said that they didn't support my withdrawl method even though they let me deposit through the same method. They're asking me to deposit again using a different method and to wager 3x the entire balance again otherwise they will not let me withdraw my current winnings. Any advice?
Vložil jsem 30 $ a hrál 3x větší zůstatek, ale kasino a zákaznický servis mi nedovolí vybrat peníze. Řekli, že nepodporují můj způsob výběru, i když mě nechali vložit stejnou metodou. Žádají mě, abych vložil znovu pomocí jiné metody a vsadil znovu 3x celý zůstatek, jinak mi nedovolí vybrat mé aktuální výhry. Nějaká rada?
I deposited $30 and played the 3x the balance but the casino and customer service won't let me withdraw my money. They said that they didn't support my withdrawl method even though they let me deposit through the same method. They're asking me to deposit again using a different method and to wager 3x the entire balance again otherwise they will not let me withdraw my current winnings. Any advice?
Zkusili jste kontaktovat zákaznickou podporu e-mailem nebo vám tuto odpověď poskytla živá podpora? V jejich podmínkách by mělo být uvedeno, jaké platební metody byste měli mít povoleno používat i pro vklady a výběry.
Každopádně pokud máte pocit, že potřebujete pomoc od našeho týmu, klikněte na tento odkaz a podejte stížnost.
Have you tried to contact customer support by mail, or did live support give you this answer? It should be stated in their terms and conditions which payment methods you should be allowed to use for deposits and withdrawals as well.
Anyway, if you feel you need some help from our team, please follow this link to file a complaint.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.