FórumKasinaRolling Slots Casino - všeobecná diskuze

Rolling Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 roky od quett18
|
25557 zobrazení 186 odpovědí |
|
1...9 10
Přidat příspěvek
Rolling Slots Casino
před 5 dny

Poslal jsem vám tedy znovu jiný doklad o adrese jako PDF, i když jste mi poslali stejný e-mail, váš systém ho přijal. Doufám, že to tentokrát vyjde.

Automaticky přeloženo:
Sinoo89
před 5 dny

Milá Sinoo89,

Děkujeme za zaslání aktualizovaného dokladu o adrese! Náš tým jej zkontroluje co nejdříve v rámci své pracovní doby – od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00 (GMT +2).

Průběžně vás budeme informovat o všech aktualizacích a oceňujeme vaši trpělivost a spolupráci!

Ještě jednou děkujeme, že jste s námi spolupracovali na dokončení tohoto kroku, a pokud máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

srdečné pozdravy,

Tým Rolling Slots.

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Milá Romi, není to poprvé, co jsem se ověřil v kasinu. Udělal jsem to mnohokrát. Zkoušel jsem s nimi také spolupracovat, ale Rolling Slots mi nepomohl. Nepřipadá vám divné, že dokumenty, které mi byly zaslány, jsou nejprve přijaty a pak znovu zamítnuty? Stále mám celý proces jako snímky obrazovky, které vám mohu poslat. Zahrnul jsem sem také některé, kde můžete jasně vidět, že kasino nejprve dokumenty přijalo, ale pak je znovu odmítlo. Je za tím zlý úmysl. Tomuto kasinu jsem nejen poslal jeden dokument s dokladem o adrese, ale hned několik, nejprve jej přijali a poté jej znovu odmítli.

Automaticky přeloženo:
před 4 dny

Dobrý den.

Zdá se mi, že se vám zástupce kasina snaží pomoci, což není tak běžné, jak byste si mysleli. Přirozeně nevíme, proč byly dokumenty schváleny a následně zamítnuty; ale díky vám možná získáme nějaké poznatky.

Doufám, že KYC brzy skončí! Mohl byste nás informovat v pondělí odpoledne?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 dny

Ahoj

Ano, samozřejmě, jakmile budu vědět víc, dám vám vědět.

Automaticky přeloženo:
Sinoo89
před 3 dny

Budeme tady čekat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 19 hodinami

Dobrý den, pokud tomu dobře rozumím, můj účet byl ověřen a podle kasina je můj výběr naplánován na 05.11. Budu vás průběžně informovat

Automaticky přeloženo:
Sinoo89
před 29 minutami

Snad pak udělají, co slíbili.🤞

Mimochodem, jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
1...9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky