DomůFórumKasinaRolling Slots Casino - všeobecná diskuze

Rolling Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

 od quett18
|
34 738 zobrazení 205 odpovědí |
|
1...9 10 11
Rolling Slots Casino

Poslal jsem vám tedy znovu jiný doklad o adrese jako PDF, i když jste mi poslali stejný e-mail, váš systém ho přijal. Doufám, že to tentokrát vyjde.

Automaticky přeloženo:
Sinoo89

Milá Sinoo89,

Děkujeme za zaslání aktualizovaného dokladu o adrese! Náš tým jej zkontroluje co nejdříve v rámci své pracovní doby – od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00 (GMT +2).

Průběžně vás budeme informovat o všech aktualizacích a oceňujeme vaši trpělivost a spolupráci!

Ještě jednou děkujeme, že jste s námi spolupracovali na dokončení tohoto kroku, a pokud máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

srdečné pozdravy,

Tým Rolling Slots.

Automaticky přeloženo:

Milá Romi, není to poprvé, co jsem se ověřil v kasinu. Udělal jsem to mnohokrát. Zkoušel jsem s nimi také spolupracovat, ale Rolling Slots mi nepomohl. Nepřipadá vám divné, že dokumenty, které mi byly zaslány, jsou nejprve přijaty a pak znovu zamítnuty? Stále mám celý proces jako snímky obrazovky, které vám mohu poslat. Zahrnul jsem sem také některé, kde můžete jasně vidět, že kasino nejprve dokumenty přijalo, ale pak je znovu odmítlo. Je za tím zlý úmysl. Tomuto kasinu jsem nejen poslal jeden dokument s dokladem o adrese, ale hned několik, nejprve jej přijali a poté jej znovu odmítli.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den.

Zdá se mi, že se vám zástupce kasina snaží pomoci, což není tak běžné, jak byste si mysleli. Přirozeně nevíme, proč byly dokumenty schváleny a následně zamítnuty; ale díky vám možná získáme nějaké poznatky.

Doufám, že KYC brzy skončí! Mohl byste nás informovat v pondělí odpoledne?

Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj

Ano, samozřejmě, jakmile budu vědět víc, dám vám vědět.

Automaticky přeloženo:
Sinoo89

Budeme tady čekat.

Automaticky přeloženo:
Romi

Dobrý den, pokud tomu dobře rozumím, můj účet byl ověřen a podle kasina je můj výběr naplánován na 05.11. Budu vás průběžně informovat

Automaticky přeloženo:
Sinoo89

Snad pak udělají, co slíbili.🤞

Mimochodem, jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
Radka

co zkouší zástupce kasina? Někomu pomoci? Nemá cenu někomu psát, aby mu poslal data a tak dále, když to stejně nestačí. Prošel jsem celým dramatem na Rollingsot a už nikdy více - jen obtěžují lidi, nic víc

Automaticky přeloženo:
paclmaya

A s čím jsi měl problémy? Snažil jsem se zjistit, zda byly problémy s hrou vyřešeny, ale doteď přestal odpovídat, takže o tom můžeme jen spekulovat. Samozřejmě psal na fóru že ověření proběhlo úspěšně ale nevím jak výběr probíhal.

Měli jste také problémy s výběrem nebo KYC? 🤔

Automaticky přeloženo:

Ahoj a dobré odpoledne všem,

Jsem tu nový a přišel jsem se podívat na nějaké novinky o Rollingslots.com.

Právě jsem podal první žádost o výběr a můj účet byl ověřen.

Nějaký nápad/názor na to, kolik dní uplyne, než uvidím peníze?

předem děkuji.

Automaticky přeloženo:
alexdsgc

Dobrý den, vítejte.

Pravděpodobně záleží na použité platební metodě. Tak jak jste se stáhli? Některé jsou rychlejší a některé pomalejší.

Také kasina většinou nezpracovávají výběry o víkendech as blížícími se svátky bych byl připraven asi na všechno.

Samozřejmě, pokud je problém a nemáte peníze, dáváme kasinům 14 dní, můžete nám zavolat a my se pokusíme pomoci.

Ale byl bych rád, kdybys to dostal co nejdříve. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro

14 dní?!?!? Ach můj bože, příteli, prosím, neříkej mi, že to potřebuji. Vybírám přes bankovní účet - iban .

Ověřili to.

Děkuju

Automaticky přeloženo:
alexdsgc

Tolik dáváme kasinům, aby zaplatila hráčům, než bude možné uplatnit stížnost u nás a my bychom kasino kontaktovali.

Neříkám, že to musí trvat 14 dní.

Když říkáte, že to kasino ověřilo, co tím prosím myslíte? Že byl výběr zpracován?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ahoj Jaro dobrý večer.

Chci říct, že ověřili můj účet! Dokumenty jsem jim dal ihned poté, co mě požádali.

Pokud jde o stažení, říká „εκκρεμεί", v řečtině to znamená „nevyřízené".

Automaticky přeloženo:
alexdsgc

Doufejme tedy, že bude brzy zpracován, až bude váš účet ověřen.

Určitě nám dej vědět, jak to dopadlo, prosím.

Automaticky přeloženo:
alexdsgc

Dobrý den, zatím bych neřekl, že je důvod se znepokojovat. O nejsvětějších vánočních svátcích se dá tuším připravit na zpoždění. Mohu vás požádat o trpělivost, prosím?

Případně na začátku této stránky zahlédnu aktivního zástupce kasina; Chcete použít tlačítko přehrát, abyste se zeptali? Klidně to vyzkoušejte, třeba se ten člověk vrátí.

Automaticky přeloženo:

Tak dlouho by bankovní převod neměl trvat ani přes vánoční svátky – maximálně 5 pracovních dnů. Cokoli, co trvá déle, má podle mého názoru jediný důvod – kasino chce, aby hráč vzal platbu zpět a pokračoval ve hře. A tím přijdou o své peníze!

Automaticky přeloženo:
paclmaya

Milá Paclmaya,

děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Chápeme vaše obavy a mrzí nás, že máte tuto zkušenost.

Náš tým vás chce ujistit, že se vždy snažíme zpracovat bankovní převody co nejrychleji. Ve vzácných případech, zejména v období dovolených, může dojít ke zpoždění kvůli době zpracování bankovním převodem, které bohužel nemůžeme ovlivnit.

Bohužel se nám na základě poskytnutých informací nepodařilo najít váš účet v našem systému. Abychom vám mohli dále pomoci a vyřešit váš případ, můžete nám poskytnout následující podrobnosti:

Vaše uživatelské jméno nebo ID účtu.

E-mailová adresa propojená s vaším účtem.

Přibližné datum a částka výběru.

Velmi si vážíme vaší trpělivosti a uděláme vše pro to, abychom váš problém co nejrychleji vyřešili.

s pozdravem

Tým Rolling Slots.

Automaticky přeloženo:

Jsou to zloději, jen chtějí, abyste se dostali dovnitř, a nikdy vám nedají bonusy.

Automaticky přeloženo:

Milý mjcantalejo,

Vaše negativní zkušenost nás mrzí a oceňujeme, že jste si udělal čas a podělil se o svou zpětnou vazbu. V týmu Rolling Slots se snažíme zajistit, aby všichni naši hráči obdrželi bonusy, na které mají nárok, jak je uvedeno v našich podmínkách.

Pokud došlo k problému s nepřipsáním bonusu, rádi bychom tento problém dále prošetřili a vyřešili za vás. Obraťte se prosím na náš tým podpory s podrobnostmi o svém účtu, abychom mohli záležitost prozkoumat a pomoci vám.

Vážíme si vašich zkušeností a doufáme, že budeme mít příležitost znovu získat vaši důvěru.

s pozdravem

Tým Rolling Slots.

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky