Milý Jose1978,
Omlouváme se v případě, že došlo k nějakým nepříjemnostem, a chápeme, že proces odstoupení od smlouvy může být delší, než se očekávalo.
Náš tým by vás rád upozornil, že všechny finanční postupy jsou v pravý čas revidovány. Zrušení vaší žádosti o výběr proto může vést k odložení vaší výplaty.
Vezměte prosím na vědomí, že předchozí žádosti byly vámi zrušeny, což ovlivnilo proces výběru.
Dále vás prosíme, abyste věnovali pozornost pracovnímu plánu našeho finančního oddělení, který je nastaven od pondělí do pátku.
Po podrobné kontrole si náš tým všiml, že dnes jste již obdrželi dopis s vaším dalším rozvrhem, který bude proveden zítra. Finanční oddělení vás bude o každé platbě informovat e-mailem.
děkujeme za pochopení,
Zástupce kasina Rolling Slots.
Dear Jose1978,
We are sorry in case there were any inconveniences caused, and we understand that the withdrawal process might be longer than expected.
Our team would like to notify you that all financial procedures are reviewed in due course. Therefore, cancellation of your withdrawal request can lead to your payout to be postponed.
Please note, that previous requests have been cancelled by you, thus influenced it withdrawal process.
Furthermore, we kindly ask you to pay attention to our Financial Department work schedule, that is set from Monday till Friday.
After a detailed check, our team has noticed that today, you have already received the letter with your next schedule that will be executed tomorrow. Financial Department will notify you about every payout by email.
Thank you for your understanding,
Rolling Slots Casino Representative.
Automaticky přeloženo: