FórumKasinaRolling Slots Casino - všeobecná diskuze

Rolling Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 2 roky od quett18
|
26981 zobrazení 186 odpovědí |
|
1...8 9 10
Jose1978
před měsícem

Hej. Vidím, že jste zde již podali stížnost .

Nick vám vysvětlil, že nejsme schopni zasáhnout před uplynutím 14denního časového rámce, takže doufejme, že do té doby své peníze dostanete. Zvláště pokud je tam váš účet již ověřen.

Máte pro nás náhodou nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Můj účet je již ověřen, protože jsem již obdržel výběr, ale zatím nic nového, stačí počkat nebo o peníze přijdu.

Automaticky přeloženo:
Jose1978
před měsícem

Milý Jose1978,


Omlouváme se v případě, že došlo k nějakým nepříjemnostem, a chápeme, že proces odstoupení od smlouvy může být delší, než se očekávalo.


Náš tým by vás rád upozornil, že všechny finanční postupy jsou v pravý čas revidovány. Zrušení vaší žádosti o výběr proto může vést k odložení vaší výplaty.


Vezměte prosím na vědomí, že předchozí žádosti byly vámi zrušeny, což ovlivnilo proces výběru.


Dále vás prosíme, abyste věnovali pozornost pracovnímu plánu našeho finančního oddělení, který je nastaven od pondělí do pátku.


Po podrobné kontrole si náš tým všiml, že dnes jste již obdrželi dopis s vaším dalším rozvrhem, který bude proveden zítra. Finanční oddělení vás bude o každé platbě informovat e-mailem.


děkujeme za pochopení,

Zástupce kasina Rolling Slots.

Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před měsícem

Velmi vám děkuji, zástupce kasina Rolling Slots, za vysvětlení této situace.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Můj účet je již ověřen, protože jsem již obdržel výběr, ale zatím nic nového, stačí počkat nebo o peníze přijdu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Přečtěte si prosím odpověď zástupce kasina Rolling Slots a dejte nám vědět, kdykoli pro nás budete mít nějaké aktualizace.

Doufejme, že brzy dostanete svůj výběr.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Problém vyřešen. Děkuju

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino velmi pomalé s výběry některé trvají dlouho některé mám od 8. nebo 6 pracovních dnů a další mám od 12. to od 8. jsem ještě ani neviděl a odpověď je vždy stejná kasino má své pravidla

Automaticky přeloženo:
Jose1978
před měsícem

Milý Jose1978,

děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

Chápeme, že čekání na výběr může být frustrující, a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Vezměte prosím na vědomí, že zrušení výběrů může ovlivnit dobu zpracování, takže je důležité se takovým situacím, kdykoli je to možné, vyhnout.

Máte-li konkrétní dotazy týkající se dat vašich výběrů, vždy se můžete obrátit přímo na naše finanční oddělení, kde vám poskytne podrobnější informace. Uděláme maximum, abychom vám pomohli co nejrychleji!

Děkujeme za pochopení a trpělivost.


s pozdravem

Zástupce kasina Rolling Slots.


Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před měsícem

file zde je odpověď na otázku termínů mých výběrů 8. a 12., tj. žádná data, žádné odpovědi, musí to být počítač s automatickými odpověďmi.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Nějak nechápu, proč má toto kasino tak vysoké hodnocení. Vložil jsem a hrál bez bonusu a vyhrál. Nyní si chci vybrat peníze a musím se ověřit, což je normální. To jsem udělal. Odeslal jsem požadované dokumenty a pod ním se zobrazilo zelené zaškrtnutí, které říká, že tato část ověření byla úspěšně dokončena. K dokončení celého procesu však ještě musíte nahrát doklad o zaplacení. Udělal jsem to také, samozřejmě stejnou metodou, jakou jsem vkládal, ale teď to prostě nebylo několik dní zpracováno. Vždy dostanete stejné zprávy, které jsou zkopírovány a vloženy. Velmi pochybné. Je těžké pochopit, že záměrem za tím je, abyste prohráli peníze, které jste vyhráli, což rozhodně není pro hráče přátelské. Skutečnost, že proces ověření můžete dokončit pouze v případě, že požádáte o výběr, hovoří za vše. Dokud vkládáte peníze, nechtějí vědět, kdo jste. Nemáte ani možnost se předem ověřit, pouze když chcete odstoupit a pak to trvá dny, než se to stane. Už přes týden čekám, než budu ověřen a můj výběr bude zpracován, proto vás žádám o pomoc, milý tým Casino Guru.

Automaticky přeloženo:
Sinoo89
před 3 týdny

Milá Sinoo89,

Omlouváme se v případě, že došlo k nějakým nepříjemnostem, a chápeme, že proces odstoupení od smlouvy může být delší, než se očekávalo.

Pokud jde o vaši žádost o výběr, vezměte prosím na vědomí, že náš systém výběru funguje na základě fronty.

Jakmile zadáte žádost o výběr, zařadí se do fronty a bude postupně zpracována.

Laskavé připomenutí, že opakované rušení a opětovné požadování výběrů zdrží vaši výplatu, protože to ovlivňuje frontu.

V neposlední řadě nezapomeňte poskytnout další dokumenty požadované naším týmem KYC v posledním e-mailu ze dne 22. října 2024.

Děkuji mnohokrát za spolupráci a trpělivost.


s pozdravem

Zástupce kasina Rolling Slots.

Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před 3 týdny

Nejprve bych tedy chtěl říci, že jsem platbu nezrušil a ano, přečetl jsem si e-mail od vás a předložil jsem vám požadované dokumenty, které byly do dnešního dne považovány za přijaté, ale dnes poté, co jsem toto napsal, bylo náhle zamítnuto příspěvek zde filefile Ale je velmi, velmi zvláštní, že se to stalo přesně ve chvíli, kdy jste mi zde odpověděl. Poslal jsem ti vše, co jsi požadoval. Nejdřív to akceptovali, teď chtějí další dokumenty. Abych byl upřímný, nikdy jsem nic podobného nezažil a připadá mi to nemožné. Snažil jsem se s vámi komunikovat na chatu a ujasnit si to, ale byl jsem opakovaně odmítnut a žádná pomoc mi nebyla poskytnuta, přestože jsem nic špatného neudělal. Jedná se o dokumenty, které jsem až dosud vždy používal v jiných kasinech, abych si ověřil, co fungovalo bez problému, ale nechtějí vyplatit, a proto pokaždé vymyslí něco jiného. Velmi, velmi drzé.

Automaticky přeloženo:
Sinoo89
před 3 týdny

Milá Sinoo89,

děkujeme za Vaši recenzi. Chápeme, jak se cítíte, a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti, které jste zažili.

Rádi bychom vysvětlili, že z bezpečnostních důvodů a v souladu s našimi zásadami správy účtu Rolling Slots si můžeme kdykoli vyžádat další dokumenty k ověření identity vlastníka účtu (oddíl 3.1). Děje se tak za účelem ochrany vašich zájmů a zajištění bezpečnosti.

Máte-li jakékoli další dotazy týkající se finančních a ověřovacích procesů, kontaktujte prosím naše finanční oddělení na adrese . Vezměte prosím na vědomí, že oddělení KYC funguje v pracovní dny od 9:00 do 18:00 GMT+2 a doba odezvy se může lišit v závislosti na aktuálním vytížení oddělení.

Děkujeme za pochopení. Vážíme si vaší trpělivosti a doufáme, že tuto situaci rychle vyřešíme.

s pozdravem

Tým Rolling Slots.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zapomeňte prosím na tato kasina – každé jejich úsilí je zbytečné. Stále nacházejí něco nového, jen aby mohli odložit výplatu.


Nejlepší typ podle mě - když se zaregistrujete v kasinu, okamžitě ověříte svůj účet se všemi údaji, které jinak vždy potřebujete. Dokud není účet ověřen, nemůžete se ani podívat tak rychle

Automaticky přeloženo:
Rolling Slots Casino
před 3 týdny

Proto říkám, že je to vtip. Nežádají o to, aby zaručili jakoukoli bezpečnost, chtějí se jednoduše vyhnout výplatě. A nechoďte za mnou s podmínkami, které sami nedodržujete. Říká se to například. Ověření účtu může trvat až 72 hodin od obdržení požadovaných dokumentů. 8 dní to nezpracovali. Až poté, co jsem sem napsal, odmítli dokumenty, které předtím skutečně akceptovali. Mám tedy nyní předpokládat, že když dojde na výplatu, budou po mě chtít pokaždé nové doklady? Vaše kasino nehledá řešení. Kdokoli, kdo to hráči tak ztěžuje, nemůže být pro hráče přátelský. Také už nechci psát na žádné vaše oddělení, kde mi chodí stále ty samé stupidní zprávy, protože vím jistě, že jsem nic špatného neudělal a moje doklady jsou platné. Proto vás žádám, abyste se na věc znovu podívali a objasnili ji.

Automaticky přeloženo:
Sinoo89
před 3 týdny

Dobrý den.

Aby bylo možné provést ověření a výběr zaplatit, je vždy nejlepší plně spolupracovat s kasinem. Jinak se opravdu může stát, že vám nebudou moci vyplatit peníze.

Bylo by tedy možné, abyste se spojili s oddělením, které zde ve vlákně navrhli, a zaslali všechny potřebné dokumenty? Ujistěte se, že jsou ve správném formátu a v dobré kvalitě, aby mohly být přijaty.

Mohli byste to udělat, tak snad brzy dostanete svou platbu i bez našeho zásahu?

Budeme tu, ale pokud nás budete potřebovat, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Milá Romi, není to poprvé, co jsem se ověřil v kasinu. Udělal jsem to mnohokrát. Zkoušel jsem s nimi také spolupracovat, ale Rolling Slots mi nepomohl. Nepřipadá vám divné, že dokumenty, které mi byly zaslány, jsou nejprve přijaty a pak znovu zamítnuty? Stále mám celý proces jako snímky obrazovky, které vám mohu poslat. Zahrnul jsem sem také některé, kde můžete jasně vidět, že kasino nejprve dokumenty přijalo, ale pak je znovu odmítlo. Je za tím zlý úmysl. Tomuto kasinu jsem nejen poslal jeden dokument s dokladem o adrese, ale hned několik, nejprve jej přijali a poté jej znovu odmítli.

Automaticky přeloženo:
Sinoo89
před 3 týdny

Milá Sinoo89,

Děkujeme, že jste se na nás obrátili, a přijměte prosím naši upřímnou omluvu za jakékoli nepříjemnosti, které jste mohli zažít v procesu odstoupení od smlouvy. Naprosto chápeme, že jakékoli zpoždění může být frustrující.

Naše finanční oddělení vás poprvé kontaktovalo 22. 10. 2024, aby vám pomohlo s ověřením vašeho účtu. Vzhledem k tomu, že jsme ještě neobdrželi potřebné dokumenty, laskavě nás dnes, 31. 10. 2024, znovu kontaktovali, aby vám pomohli proces dokončit.

Podívejte se prosím na nejnovější e-mail od našeho finančního oddělení a přečtěte si popsané kroky. Doporučujeme vám věnovat zvláštní pozornost zvýrazněným pokynům, zejména zajistit, aby byly viditelné všechny čtyři rohy každého dokumentu.

Děkujeme za trpělivost a pochopení. Opravdu si vážíme vaší loajality a jsme odhodláni, aby vaše zkušenosti s námi byly co nejhladší a nejpříjemnější.

s pozdravem

Tým Rolling Slots.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Na takové kasino zapomeňte – toto kasino je ostudou každého kasina, které se opravdu snaží fungovat korektně


Automaticky přeloženo:
paclmaya
před 3 týdny

Milá Paclmaya,

Děkujeme, že jste se s námi podělili o své myšlenky. Je nám opravdu líto, že jste zažili zklamání, protože poskytování pozitivního a příjemného prostředí pro naše hráče je naší nejvyšší prioritou.

Vážíme si veškeré zpětné vazby, protože nám pomáhá zlepšovat naše služby a řešit jakékoli problémy, se kterými jste se mohli setkat. Neváhejte se podělit o jakékoli konkrétní obavy a my uděláme vše, co je v našich silách, abychom je vyřešili. Vaše spokojenost a důvěra pro nás znamenají hodně a jsme tu proto, abychom zajistili, že vaše zkušenost bude nejlepší, jaká může být.

Děkujeme, že jste nám dali příležitost napravit věci.

s pozdravem

Tým Rolling Slots.

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky