FórumKasinaRichPrize Casino - všeobecná diskuze

RichPrize Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 3 roky od mcclane2020
|
35010 zobrazení 237 odpovědí |
|
1...8 9 10...13
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Podívejte se na to! Podívejte se, co řekla krásná Victoria v reakci na mou stížnost zde -


https://casino.guru/richprize-casino-player-s-account-closed--winnings

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Také bych se rád zdvořile zeptal, proč je hodnocení RichPrize tak vysoké?

6 negativních recenzí a celkem 15 nevyřešených a otevřených stížností?

Navíc v každém riskantním kasinu, ve kterém jsem 15 let hrál, byl „vip manažer" jménem Victoria nebo Wiktoria. Předpokládám, že toto stejné jméno používá několik zločinců v obrovské síti riskantních kasin.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

milý Thomasi,

Píši, abych potvrdil vaše obavy ohledně zadržení vašich výher v RichPrize.

V první řadě bych se chtěl upřímně omluvit za případné nepříjemnosti popř

frustrace, kterou jste možná zažili. Naší prioritou je zajistit, aby naši hráči jasně rozuměli našim zásadám a cítili se v naší herní komunitě oceňováni.

Problém, který jste vznesli, se týká ustanovení 5.19 T&C, který uvádí:

„Společnost si vyhrazuje právo zrušit váš účet z jakéhokoli důvodu a kdykoli bez upozornění. Jakýkoli zůstatek na vašem účtu v době takového zrušení může

být připsán vám; Společnost si však vyhrazuje právo podle svého neomezeného uvážení zrušit jakékoli výhry a zabavit jakýkoli zůstatek na vašem účtu v kasinu za jakýchkoli okolností povolených zákonem."

Naše smluvní podmínky jsou vytvořeny s maximální péčí, aby navázaly spravedlivý a transparentní vztah s našimi hráči a zároveň dodržovaly zákonné požadavky. Uvedená klauzule nás opravňuje k ochraně integrity naší platformy a zajištění souladu se zákonem.

Abychom vyřešili vaše obavy, náš tým přezkoumal konkrétní okolnosti, které vedly k

zadržování vašich výher a zjistili jsme, že to bylo nezbytné opatření odůvodněné v mezích zákona a našich zásad.

Chápeme, že to může být zklamáním, ale ujišťujeme vás, že tato opatření byla přijata s ohledem na nejlepší zájmy všech našich hráčů.

Rádi bychom vás informovali, že všechny vklady provedené během doby, kdy byl váš účet otevřen, byly úspěšně vráceny v souladu s našimi zásadami pro vrácení peněz. Váš účet byl nyní uzavřen a nebudou prováděny žádné další platby.

To představuje náš konečný pohled na věc. I když chápeme, že tato situace možná nesplnila vaše očekávání, upřímně vám přejeme to nejlepší ve vaší budoucnosti. Vážíme si vašeho času s námi a upřímně doufáme, že si i nadále budete užívat herní zážitky online, ať vás zavedou kamkoli.

S pozdravem Viktorie

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 11 měsíci

Četl jsem vaši stížnost a vidím, co kasino odpovědělo. Uvidíme, jak se s tím náš tým popere a jak to nakonec všechno dopadne.

Co se týče samotného hodnocení kasina, můžete se podívat na postup, jaká kasina hodnotíme zde: https://casino.guru/our-casino-reviews

Co se týče samotných uživatelských recenzí, myslím, že odrážejí zkušenosti hráčů. Někdo to měl horší a někdo lepší. Co se týče stížností, našel jsem pouze jednu nevyřešenou.

Každopádně zatím nechci vynášet žádné soudy, takže bude nejlepší počkat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Všechny vklady mám zpět – ale nedostávám chybějící výhry 1189,97 GBP a můj účet zůstává uzavřen. Vědí, že jsem vyhrál tohle férově. Absolutní ostuda kasina a zde rozhodně nadhodnocené.

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 11 měsíci

Alespoň něco se podařilo. Myslím si však, že na konečný soud je příliš brzy. Stížnost je stále otevřená; tak uvidíme, co bude dál.

Četl jsem vysvětlení kasina a upřímně, nemohl jsem najít konkrétní důvod pro zrušení vašich výher.

Byl vám sdělen nějaký důvod?

Nick má 4 dny na procházení, takže zatím počkám na další krok.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Žádný důvod ne

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Už dva týdny se snažím vyzvednout své výhry. Ověření účtu trvalo trochu déle než týden. Teď to trvalo týden, než to vyplatilo...stále čekám. Musel jsem znovu poslat všechny své dokumenty, což je 3-4. V posledním e-mailu bylo uvedeno, že ověřují mé dokumenty k uplatnění. To bylo před třemi dny. Snažím se být trpělivý vzhledem k tomu, že režim zametání coinů je vypnutý kvůli údržbě asi 9 dní a je to nové kasino. pokud dostanu 200, budu v tuto chvíli překvapen, ale nikdy nevíte.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Žádný důvod ne

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To není úplně v pořádku, ale bude hezké ještě chvíli počkat a uvidíme, co náš tým dokáže vyřešit. Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Už dva týdny se snažím vyzvednout své výhry. Ověření účtu trvalo trochu déle než týden. Teď to trvalo týden, než to vyplatilo...stále čekám. Musel jsem znovu poslat všechny své dokumenty, což je 3-4. V posledním e-mailu bylo uvedeno, že ověřují mé dokumenty k uplatnění. To bylo před třemi dny. Snažím se být trpělivý vzhledem k tomu, že režim zametání coinů je vypnutý kvůli údržbě asi 9 dní a je to nové kasino. pokud dostanu 200, budu v tuto chvíli překvapen, ale nikdy nevíte.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, pokud se pokoušíte vybrat své peníze již 2 týdny, doporučil bych vám podat stížnost na tomto odkazu:https://casino.guru/complaints/all

Samozřejmě, pokud máte pocit, že chcete chvíli počkat a být trpěliví, nemusíte to udělat hned.

Co se týče ověřování, jsem rád, že se ti to podařilo úspěšně projít. Uvidíme, co bude dál.

Pokud máte něco nového, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Aktualizace mého předchozího příspěvku. Dostal jsem svou platbu, kterou jsem zůstal optimistický vzhledem k tomu, že režim SC je mimo provoz z důvodu údržby. Upřímně jsem si myslel, že to bude trvat déle, takže jsem s kasinem Real Prize zatím opravdu spokojený. Budu šťastnější, až budou zase v provozu!😀

Automaticky přeloženo:
cindylougrier1
před 11 měsíci

Ahoj! Skvělá zpráva, řekl bych.

Také oceňuji, že jste zmínil údržbu, někteří hráči by se mohli bez tohoto upozornění trochu bát, myslím. 🙂

Vzhledem k tomu, že pozitivní zpětná vazba je v dnešní době tak vzácná, co takhle „odměnit" kasino poctivou uživatelskou recenzí?

Pokud máte zájem, věnujte pozornost tomuto odkazu 😉: https://casino.guru/user-reviews

Věděl jsi, že to dokážeš?


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Může být její komentář a recenze ještě falešnější? Museli byste být uvězněni v těle Stevie Wondera, pokud si myslíte, že tomu tak není. Tato osoba spolu s ostatními se právě připojila ke kasinovému guru a zanechala pouze komentář pro bohatou cenu. Nic jiného. Musíte vzít v úvahu falešné recenze od zaměstnanců kasina, protože to vidím na míli daleko. Určitě to vidíte taky?! Kasinový guru je vyřazen z falešných recenzí, nevadí vám to???

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Falešná recenze, pokud si myslíte opak, musíte být naštvaní. Právě jste se připojili k zanechání jedné recenze na richprize a to je vše

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 11 měsíci

Pokud jde o uživatelské recenze, sledujeme je každý den a pokud existuje nějaká jasně falešná, je zamítnuta. Pokud by to, co hráč napsal, psali věci z kasina, určitě by to zde bylo zmíněno, protože si nemyslím, že je správné, aby někdo vytvářel falešné uživatelské recenze a dokonce i komunikaci na fóru. Spousta hráčů sem přijde v den, kdy něco napíší a druhý den je jejich případ vyřešen. Nemusíte zde mít účet rok, abyste byli důvěryhodní. Chápu, že vzhledem k tomu, že jsi neměl dobrou zkušenost, jsi naštvaný, ale kdybys prošel celé toto vlákno, viděl bys, že jsou i další hráči, kteří měli problém a nakonec se to vyřešilo.

Každopádně zkusme se stále soustředit na svou stížnost a zbytečně nevytvářet něco, co tam není. Myslím, že to bude nejlepší.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Bez obav. Ano správně stále naštvaný. Není to tak dávno, co mi bylo zabaveno 6 650 liber z jiného riskantního kasina. Takže trauma je letos moje druhé jméno. V té době jsem podal stížnost. Letos jsme strávili hodně času rozčilováním. Nebojte se, udržím to civilizované.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Myslím, že není šance dostat peníze zpět, kasino jasně napsalo, že výhru zabavuje, protože na to má právo, podle nich samozřejmě.


Kasino navíc nemá licenci, takže to, že vyplácejí výhry, je jen jejich dobrá vůle


Které kasino vás připravilo o 6 650 GBP?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Bez obav. Ano správně stále naštvaný. Není to tak dávno, co mi bylo zabaveno 6 650 liber z jiného riskantního kasina. Takže trauma je letos moje druhé jméno. V té době jsem podal stížnost. Letos jsme strávili hodně času rozčilováním. Nebojte se, udržím to civilizované.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jsem rád, že spolu můžeme vycházet a mluvit jako normální lidé. Soucítím s tebou a naprosto tě chápu, protože podobné negativní zkušenosti na člověku evidentně zanechávají stopu.

Pevně věřím, že se Váš případ vyřeší a nakonec dobře dopadne. Držím vám palce. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Myslím, že není šance dostat peníze zpět, kasino jasně napsalo, že výhru zabavuje, protože na to má právo, podle nich samozřejmě.


Kasino navíc nemá licenci, takže to, že vyplácejí výhry, je jen jejich dobrá vůle


Které kasino vás připravilo o 6 650 GBP?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pokud použijete tlačítko "odpovědět", hráč bude upozorněn na vaši odpověď. Zkuste to příště použít a možná si zkrátíte dobu čekání na odpověď. Jen malý tip.

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu