Četl jsem vaši stížnost a vidím, co kasino odpovědělo. Uvidíme, jak se s tím náš tým popere a jak to nakonec všechno dopadne.
Co se týče samotného hodnocení kasina, můžete se podívat na postup, jaká kasina hodnotíme zde: https://casino.guru/our-casino-reviews
Co se týče samotných uživatelských recenzí, myslím, že odrážejí zkušenosti hráčů. Někdo to měl horší a někdo lepší. Co se týče stížností, našel jsem pouze jednu nevyřešenou.
Každopádně zatím nechci vynášet žádné soudy, takže bude nejlepší počkat.
I read your complaint and I see what the casino replied. We'll see how our team handles this and how it all turns out in the end.
As for the casino rating itself, you can see the process of what casinos we give a rating to here: https://casino.guru/our-casino-reviews
Regarding the user reviews themselves, I think they reflect the experience of the players. Some had worse and some had better. Actually, regarding complaints I found only one unresolved.
Anyway, I don't want to make any judgments yet, so it's best to wait.