FórumKasinaRichPrize Casino - všeobecná diskuze

RichPrize Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 roky od mcclane2020
|
23080 zobrazení 225 odpovědí |
|
1...9 10 1112
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

S ničím z toho nejsem spokojený. Casino Guru - Neschválili jste moji recenzi a také jste neodpověděli na mou stížnost nebo e-mail, který jsem vám poslal. Už je to přes měsíc. Jak vyskočili na 7,7 hodnocení? Existuje trend, kdy kasina žádají lidi, aby napsali dobré recenze výměnou za bitcoiny. Uvažovali jste, že se to děje na vašem webu? Zjišťuji, že je zřejmé, že se to děje. Podvodná nelicencovaná kasina, která nevyplácejí výhry a mají špatný zákaznický servis a dravé podmínky, zde získávají velmi vysoká hodnocení.

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 6 měsíci

Dobrý den, při odpovídání na stížnosti musíte být trochu trpěliví. Nick se ti ozve co nejdříve.

Pokud jde o uživatelskou recenzi, ta nebyla přijata, protože vaše stížnost je stále v procesu a bude posouzena později na základě toho, jak dopadne. Co se týče odměny za dobrou recenzi, zabýváme se jimi každý den a sledujeme je a pokud zjistíme, že se něco podobného děje, uživatelské recenze jsou odstraněny. Dokud nebudete mít důkaz, byl bych s takovými tvrzeními opatrný.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Dobrý den, omlouvám se za předchozí komentář. Děkuji za všechno. Neváhejte a odstraňte jakýkoli z mých komentářů.

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 6 měsíci

Myslím, že to nebude nutné. Chápu, že není příjemné se v takové situaci ocitnout a občas člověk vybouchne. Ale myslím, že náš tým se snaží udělat, co může, aby vám pomohl. Vím, že to někdy může trvat déle, ale je to proto, že spousta hráčů má spoustu stížností. Takže někdy se stačí zhluboka nadechnout a být trochu trpělivý, jak jsem řekl. Pevně věřím, že pro vás vše dobře dopadne. Prosím, pokračujte v aktualizaci, když budete mít něco nového. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Děkuji. Jediná a poslední komunikace, kterou jsem od nich měl, byl tento e-mail od slavné „Victoria"

Dne 30.10.2023:


"Milý Thomasi,

Věřím, že tato zpráva vás dobře najde. Píši vám, abych vám sdělil naše konečné stanovisko k záležitosti týkající se zadržení vašich výher v RichPrize.

Oceňujeme vaši spolupráci s naší platformou a obavy, které jste vznesli. Naším standardním postupem je provádět náležitou péči v souladu s našimi smluvními podmínkami, abychom zajistili, že všechny interakce na naší platformě budou v souladu s našimi zásadami a právními požadavky.

Problém, který jste uvedli, se řídí ustanovením 5.19 T&C, který výslovně uvádí:

„Společnost si vyhrazuje právo zrušit váš účet z jakéhokoli důvodu, kdykoli a bez upozornění. Jakýkoli zůstatek na vašem účtu v době takového zrušení vám může být připsán; Společnost si však vyhrazuje právo na to, aby podle vlastního uvážení anulovat jakékoli výhry a zabavit jakýkoli zůstatek na vašem účtu v kasinu za jakýchkoli okolností povolených zákonem."

Po pečlivém posouzení vašeho případu jsme uplatnili svá práva podle tohoto odstavce a uzavřeli váš účet. Je důležité zdůraznit, že naše kroky byly podniknuty po důkladném zvážení, aby nedošlo k dalším nedorozuměním. Chceme objasnit, že naše rozhodnutí bylo učiněno plně v souladu s našimi VOP a všemi příslušnými právními předpisy.

Kromě toho jsme zajistili, že vám nevzniknou žádné osobní ztráty, a to úplným vrácením každého vkladu provedeného na našich stránkách. Tento dopis vyjadřuje náš konečný postoj k této záležitosti.

Vážíme si času, který jste s námi strávili, a doufáme, že si své zážitky budete i nadále užívat na jakékoli cestě, kterou se rozhodnete jít.

S pozdravem,

Viktorie"

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 6 měsíci

Četl jsem to, ale ušel mi důvod, který zřejmě kasino ani neuvádí, jelikož se odvolává na zákon.

Všiml jsem si, že jsi aktualizoval stížnost, tak uvidíme, kam se Nick dostane. Zatím si budeme muset počkat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano přesně. Nemají ani důvod, proč to udělali, mohli by to také přiznat

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 6 měsíci

Pokud je tomu tak, jsem přesvědčen, že to nezůstane bez povšimnutí ve stížnosti .

Kromě toho, můžete potvrdit tuto část zástupce kasina zmíněný v závěrečném prohlášení?

"Kromě toho jsme zajistili, že vám nevzniknou žádné osobní ztráty tím, že plně vrátíme každý vklad provedený na našich stránkách."

Teď mě napadá: Souvisí to nějak s tím, že kasino nemá například licenci UKGC? Možná je to jen náhoda, ale když čtu "důvod daný zákonem" a týká se to hráče z Nizozemska, Německa nebo Spojeného království, je mi to podezřelé.

Jen myšlenka, samozřejmě...


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Celá věc je znepokojivá a podezřelá. Musí vydělávat tolik peněz. Přesto nemohou zaplatit platné výhry 1189,97 GBP mně, férovému hráči, aby si zachovali svou pověst.

Musí to být podezřelé, když jsem vyhrál pár stovek na sportovní sázení, pak mi poslali e-mail, aby řekli: „Došlo ke zpoždění plateb, takže vám pošlu polovinu výher, ale pak vám zakážu podávat sportovní sázky. Vložím druhou polovinu na váš účet, ale donutím vás vsadit peníze v reálném čase" 🤷‍♂️

Očividně se to nikdy nestalo, ale když mohla poslat polovinu, tak proč neposlat celou? Ne jako kdyby to bylo 50 000 liber?

Nechápu, proč mi chtějí náhodně zabránit ve sportovním sázení?

měli strach, že vyhraju víc peněz, jak se zdá?

Pak mě očividně požádal, abych vsadil druhou polovinu svých peněz, které jsem již plně vsadil v rámci zůstatku pravidel?

Opravdu to křičí, že mi nechtějí vyplácet zisky a výhry, takže se jednoduše rozhodnou pro to nejjednodušší, co mohou udělat, zavřít můj účet.

Navíc pro vaše lidi na stížnosti, kteří se ptají více než jednou na konkrétní důvod, a oni stále neposkytují to, co je žádáno, je špatné.

Vědí, že udělali chybu a je jim to jedno.

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 6 měsíci

Dobře, zní to dost rozporuplně. 🤔

Nyní však potřebujeme, aby kasino tento problém vyřešilo. Nejste si jisti, co myslíte tím, že říkáte: "Plus pro vaše chlapy, kteří se na stížnost ptají více než jednou na konkrétní důvod, a oni stále neposkytují to, co je žádáno, je špatné."

Je zřejmé, že situace není zcela jasná, takže aby se osoba zpracovávající stížnosti mohla obrátit na kasino, musí porozumět všem aspektům tohoto problému. Teprve potom má smysl se kasina ptát. Příprava je klíčová, řekl bych.

Nyní je to na zástupci kasina.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Tímto - "Plus pro vaše lidi, kteří se na stížnost ptají více než jednou z konkrétního důvodu, a oni stále neposkytují to, co je žádáno, je špatné."

Měl jsem na mysli, že kasino guru se muselo více než jednou zeptat richprize na odpověď, proč se to všechno stalo, a nedali dostatečně důraznou odpověď, v podstatě nemají skutečný důvod říkat, proč mi vzali výhru a udělali všechno, co udělali.

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 6 měsíci

No, myslím, že je jasnější, co jsi chtěl říct.

Každopádně uvidíme, zda kasino v další odpovědi poskytne více toho, co považujete za relevantní.

Doufám, že se tak stane.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, opět nastal problém s kasinem Richprize

Jediné, co jsem chtěl udělat, bylo vybrat mých posledních 30 eur, které mi zbyly na účtu a byl jsem zablokován a chat se mnou nechtěl vůbec mluvit, čímž rozhovor skončil.

Myslíte, že bych měl podat stížnost?

Měla by kasina se skóre 7,7 takto zacházet se svými zákazníky?

Přikládám screenshoty filefilefile

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 4 měsíci

Ahoj, byl nějaký důvod, proč kasino zablokovalo váš účet nebo byl váš účet uzavřen dříve?

Hrál jsi tu normálně od tvého posledního problému?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 4 měsíci

Ahoj!

Mohu být upřímný?

Řekl bych, že to není o bezpečnostním indexu 7,7 - spíše je to vaše společná historie s tímto kasinem.

Vzhledem k tomu bych pro jistotu zkusil další reklamaci. S trochou štěstí se to pořádně vyřeší 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Nedávno se mi podařilo vybrat 100 eur, jak jsem slíbil, takže jsem smazal negativní recenzi, chtěl jsem vybrat posledních 30 eur, které mi zbyly na účtu a kasino mi zablokovalo účet

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Jednou jsem měl problém s kasinem, nechtělo mi vybrat 100 eur, ale díky vám a paní Victori se mi to podařilo, ale zbylo mi 30 eur, tak jsem se rozhodl ukončit své dobrodružství tímto kasino a vybrat poslední prostředky, ale kasino mi zablokovalo účet a nechtělo tyto prostředky vybrat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Ano, myslím, že je to kvůli historii s tímto kasinem, ale chtěl jsem ukončit své dobrodružství s tímto kasinem a vybrat své poslední prostředky, ale kasino mi to neumožňuje

Takto vysoké hodnocení kasina by mě však mělo zavazovat k tomu, abych byl upřímný a vybral všechny své prostředky a následně zablokoval účet.

Myslíte, že bych měl podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nezajímá je, že mě zablokovali a taky mě podvedli z tisíců. Kasino guru je také podvod, a proto má 7,7 hodnocení za richprize pro každého, kdo říká, že něco jiného je na jiné planetě a je třeba ho ignorovat. Všechna nejvýše hodnocená kasina zde jsou podvodná, která nemají licenci, přesvědčte se sami. Jsou placeni za vysoké hodnocení. Neposlouchejte jejich BS výmluvy. Navždy chválí všechny lidi a kasina, která se ke mně chovala jako S.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, myslím, že je to kvůli historii s tímto kasinem, ale chtěl jsem ukončit své dobrodružství s tímto kasinem a vybrat své poslední prostředky, ale kasino mi to neumožňuje

Takto vysoké hodnocení kasina by mě však mělo zavazovat k tomu, abych byl upřímný a vybral všechny své prostředky a následně zablokoval účet.

Myslíte, že bych měl podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Myslím, že v tomto případě bych podal stížnost a doufejme, že vaše zbývající peníze budou vybrány a uděláte pro toto kasino hrubý řez.

Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
1...9 10 1112
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky