Vážený pane Jaro... velmi si Vás vážím za to, že pomáháte lidem řešit problémy, ale pro mě je nemyslitelné a velmi nepochopitelné, že se kasino chová ke svým zákazníkům tak, že ode mě i Thomase bere peníze bez udání důvodu , blokuje a na tato obvinění nechce odpovídat a má tak vysoké hodnocení
Chápu, že někdo, kdo porušuje pravidla, je blokován, ale já ani Thomas jsme pravidla nijak neporušili a přesto jsme byli okradeni o peníze, takže se asi nemůžete divit, že jsme trochu nervózní
Dear Mr. Jaro... I respect you very much for helping people solve problems, but for me it is unthinkable and very incomprehensible that the casino treats its customers in such a way that it takes money from both me and Thomas without giving any reason, blocks it and does not want to to answer these allegations and has such a high rating
I understand that someone who breaks the rules is blocked, but both me and Thomas did not break the rules in any way and yet we were robbed of money, so I guess you shouldn't be surprised that we are a little nervous
Drogi panie Jaro...bardzo was szanuję że pomagacie ludziom rozwiązywać problemy ale dla mnie jest nie do pomyślenia i bardzo jest to niezrozumiałe że kasyno tak postępuje z klientami że zabiera pieniądze zarówno mi jak i Thomasowi bez podania żadnego powodu do tego blokuje i nie chce udzielić odpowiedzi na te zarzuty i posiada tak wysoką ocenę
Ja rozumiem to że ktoś gdy łamie regulamin jest blokowany ale zarówno ja jak i Thomas nie złamaliśmy regulaminu w żaden sposób a mimo to okradziono nas z pieniędzy także chyba nie powinno pana dziwić że jesteśmy trochę zdenerwowani
Automaticky přeloženo: