Pozornost kasina Rich Price věnovaná detailům v grafice a animacích zvyšuje celkový herní zážitek. Je evidentní, že upřednostňují kvalitu a spokojenost hráčů.
Rich Price Casino's attention to detail in graphics and animations enhances the overall gaming experience. It's evident they prioritize quality and player satisfaction.
Jsem si jistý, že takové věci jsou důležité, ale podařilo se vám zde vybrat nějaké peníze? Nebo jste zkusili něco vyřešit s podporou? 🙂
I'm sure such things are important, but have you managed to collect some money here ? Or have you tried to resolve something with support ? 🙂
Dobrý den, kasino guru.
Všiml jsem si, že na svých webových stránkách uvádíte informace, že částky výběru v tomto kasinu jsou nesprávné.
Na základě všeobecných podmínek a získaných informací jsou v jejich chatu maximální částky výběru:
500 € za týden
1500 € měsíčně.
Přihlásil jsem se do kasina přes vaše reference, stále čekám na ověření mého účtu, poté opět zanechám zpětnou vazbu.
Hello, casino guru.
I noticed that on your website you provide information that the withdrawal amounts at this casino are wrong.
Based on the general conditions and the information obtained, in their chat the maximum withdrawal amounts are:
€500 per week
€1500 month.
I signed up at the casino through your references, I'm still waiting for my account to be verified, after which I'll leave feedback again.
Olá, casino guru.
Constatei que no vosso site fornecem a informação de que os valores de levantamento deste casino estão errados.
Pelas condições gerais e pela informação obtida, no chat deles o valor de levantamento máximo são:
500€ por semana
1500€ mês.
Inscrevi me no casino pelas vossas referências, estou ainda a aguardar a verificação da minha conta, após isso passo novamente a deixar feedback.
Zdravím a děkuji za příspěvek. Pokud se podíváte na limity kasina zde 👈, zjistíte, že toto jsou přesné limity, které jsme uvedli v recenzi tohoto kasina.
Hello and thank you for your post. If you check the limits of the casino over here 👈, you will find out that these are the exact limits we have stated in the review of this casino.
Dobré ráno.
Ano, změnil je v sobotu 27. Michal V. z týmu Guru poté, co jsem autorce článku poslal e-mail s varováním, že tato informace je chybná.
dík
Good morning.
Yes, they were changed on Saturday the 27th by Michal V, from the Guru team, after I sent an email to the author of the article warning her that this information was wrong.
Thanks
Bom dia.
Sim, foram alterados no sábado dia 27 pelo Michal V, da equipa do Guru, após eu ter enviado email á autora do artigo alertando que essa informação estava errada.
Obrigado
Skvělé, myslím, že je důležité aktualizovat informace a často se od hráčů takové věci učíme. Někdy jsou limity nebo cokoli jiného v kasinu stejné po dlouhou dobu a někdy se mohou změnit 3x za šest měsíců, takže je těžké mít neustále přehled o všem. Jsem rád, že ses o to s námi podělil a pomohl nám to upravit.
Mimochodem, hrajete v tomto kasinu často, když si toho všimnete? Nebo procházíte stažením právě tehdy, když vás to zaujalo? 🙂
Great, I think it's important to update the information and we often learn from players such things. Sometimes the limits or anything else in the casino are the same for a long time and sometimes they can change 3 times in six months, so it's hard to keep track of everything all the time. I'm glad you shared it with us and helped us to adjust it.
Anyway, do you play in this casino often when you notice it ? Or are you going through the withdrawal just when this caught your eye ? 🙂
Ahoj,
Právě teď procházím odběrem.
Provedl jsem vklad, přetočil bonus a vyhrál dobrou částku.
V pátek jsem podal žádost o výběr a dnes řekli, že výběr provedou.
Stále čekám.
Zatím žádné problémy.
Hello,
I'm going through withdrawal right now.
I made a deposit, rolled over the bonus, and won a good amount.
On Friday, I made a withdrawal request and today they said they would make the withdrawal.
I'm still waiting.
No problems for now.
Olá,
Estou a passar pelo levantamento neste momento.
Fiz um depósito, fiz o roolover do bônus, e ganhei um bom montante.
Na sexta feira, fiz o pedido de saque e hoje disseram que iam fazer o saque.
Estou a aguardar ainda.
Para já sem problemas.
Zdá se, že pokud jde o stažení, je to zatím dobré. 🙂 Máte už štěstí?
Je skvělé, že jste předali uživatelskou recenzi; Předpokládám správně, že Skrill je vaší vhodnou platební možností?
So far so good regarding the withdrawal, it seems. 🙂 Any luck yet?
It's great you passed on the user review; am I assuming correctly that Skrill is your good-to-go payment option?
O své zkušenosti s tímto kasinem mohu říci, že bylo fantastické, pokud jde o výběry a hratelnost. Super osobní služby, líbilo se mi to, doporučuji, 5*****
What I can say about my experience with this casino is that it has been fantastic in terms of withdrawals and gameplay. Super personal service, I loved the experience, I recommend it, 5*****
o que posso dizer da minha experiencia com este casino, é que tem sido fantastica em relação a retiradas e jogabilidade. o atendimento super pessoal, estou a adorar a experiencia, recomendo, 5*****
To je skvělé a děkujeme za sdílení.👌
That's great, and thank you for sharing.👌
Toto kasino je banda podvodníků, kteří mi odmítají dovolit vybrat můj původní vklad. Jsou na černé listině hráčů, styďte se, že podvádíte lidi, kteří jim dávají tak vysoké „nadprůměrné" hodnocení bezpečnosti. Jsou to hrozní podvodníci.
This casino is a bunch of scammers refusing to let me withdraw my original deposit. They are blacklisted on ask gamblers, shame on you for deceiving people giving them such a high "above average" safety rating on here. They are terrible scammers.
Mohu se zeptat, jaký je důvod, že chcete dostat svůj vklad zpět z kasina? Měli jste tam možná nějaké problémy?🤔 Z vašeho příspěvku to nezní moc dobře, takže byste to mohli sdílet se všemi? Možná to pomůže ostatním vědět, co mohou v tomto kasinu očekávat.
Abychom přidali k bezpečnostnímu indexu tohoto a každého dalšího kasina, náš tým se vždy snaží poskytnout hráčům online kasina ty nejlepší možné informace a velmi pečlivě je vypočítat, s ohledem na mnoho aspektů. Pokud vás to zajímá, můžete si přečíst tento článek 👈 o celém procesu, abyste mu lépe porozuměli.
May I ask what the reason is that you want to get your deposit back from the casino? Did you have any issues there, perhaps?🤔 From your post, it doesn't sound very good, so could you share it with everyone? Maybe it'll help others know what to expect at this casino.
Also, to add to the safety index of this and every other casino, our team always tries to give online casino players the best possible information and calculate it very carefully, taking into account many aspects. If you are interested, you can read this article 👈 about the whole process to understand it better.
Romi Musím říct, že hraju roky stejné hry od stejných poskytovatelů a věřte nebo ne, hry na jejich stránkách nevypadají autenticky, pokud jde o poměr výher. Nehraju hry, které neznám, ale z nějakého důvodu jsem nebyl schopen získat slušnou výhru a některé dny žádné výhry s vkladem přes 4k. To je těžké dokázat, takže jsem zrušil účet a převedl své podnikání jinam. Řekněme, že ze 600 zatočení jsem měl jeden bonus, kdy jsem vyhrál méně než vklad na hru, kterou znám a hraji více než 6 let. Pěkný zákaznický servis, díky kterému jsem tomuto místu důvěřoval. Něco tam nesedí, naštěstí máme možnost na takových místech nehrát, pokud cítíme, že je něco špatně. Vím, že někdy můžeme mít smůlu, ale jsem si více než jistý, že v tomto případě je za tím víc, protože nevěřím, že bychom neměli jedinou výhru větší než vsazenou částku na 5 hodin.
Romi I have to say that I play same games for years from same providers and believe or not games on their site doesn't look genuine in terms of ratio of winning . I don't play games I don't know but for some reason I wasn't able to get decent win and some days no wins at all with deposit over 4k . This is difficult to prove so I closed down the account and take my business elsewhere. Lets say out of 600 spins I had one bonus where I won less than stake on game I know and play for over 6years . Nice customer service that is what made me trust this place . Something doesn't add up there, luckily we have option not to play in such a places if we feel there is something wrong . I know sometimes we may be unlucky but I'm more than sure in this case there is more to it as I don't believe not having single win more than stake placed for 5h session.
Před tímto kasinem jsem všechny varoval, ti co nevkládají žádné prostředky jsou největší podvodníci na internetu!!!
I warned everyone about this casino, those who do not deposit any funds are the biggest scammers on the Internet!!!
Ostrzegalem wszystkich przed tym kasynem , nie wplacajce tak zadnych srodkow no to najwieksi oszusci w internecie !!!
Romi Musím říct, že hraju roky stejné hry od stejných poskytovatelů a věřte nebo ne, hry na jejich stránkách nevypadají autenticky, pokud jde o poměr výher. Nehraju hry, které neznám, ale z nějakého důvodu jsem nebyl schopen získat slušnou výhru a některé dny žádné výhry s vkladem přes 4k. To je těžké dokázat, takže jsem zrušil účet a převedl své podnikání jinam. Řekněme, že ze 600 zatočení jsem měl jeden bonus, kdy jsem vyhrál méně než vklad na hru, kterou znám a hraji více než 6 let. Pěkný zákaznický servis, díky kterému jsem tomuto místu důvěřoval. Něco tam nesedí, naštěstí máme možnost na takových místech nehrát, pokud cítíme, že je něco špatně. Vím, že někdy můžeme mít smůlu, ale jsem si více než jistý, že v tomto případě je za tím víc, protože nevěřím, že bychom neměli jedinou výhru větší než vsazenou částku na 5 hodin.
Romi I have to say that I play same games for years from same providers and believe or not games on their site doesn't look genuine in terms of ratio of winning . I don't play games I don't know but for some reason I wasn't able to get decent win and some days no wins at all with deposit over 4k . This is difficult to prove so I closed down the account and take my business elsewhere. Lets say out of 600 spins I had one bonus where I won less than stake on game I know and play for over 6years . Nice customer service that is what made me trust this place . Something doesn't add up there, luckily we have option not to play in such a places if we feel there is something wrong . I know sometimes we may be unlucky but I'm more than sure in this case there is more to it as I don't believe not having single win more than stake placed for 5h session.
Zeah, rozumím tvému názoru. Bohužel bez jakéhokoli důkazu se nedá nic dělat. Možná to bylo jen štěstí; kdo ví? 🤷♀️
Musím říct, že se mi moc líbí tvůj postoj k online hraní a máš pravdu, že si každý může vybrat, kde bude hrát nebo ne, a to je dobře.
Přeji vám hodně štěstí, vždy.🍀
Zeah, I understand your point here. Unfortunately, without any proof, there can't be anything done. Maybe it was just luck; who knows? 🤷♀️
I have to say that I really like your attitude toward online gaming, and you are right that everyone can choose where to play or not, and that is good.
I wish you all the luck, always.🍀
Přesně to je důvod, proč se nebudu zapojovat do formálních stížností, protože na konci dne je to hazard. Pokud se mi kasino nelíbí, mohu jít dál a podnikat jinde, ale stále mohu předávat svou zpětnou vazbu a osobní zkušenosti. Hraji více než 15 let a mé zkušenosti by měly stačit k tomu, abych zjistil, zda se vyplatí hrát na určité platformě nebo ne. Opravdu se mi líbila bohatá výhra, tak jsem jim dal šanci na 2 měsíce a pak jsem zjistil, že to nestojí za můj čas ani peníze, tak jsem převedl své podnikání na jinou platformu 😌🤷♀️ Myslím, že neexistuje jediné kasino, které bych neměl nezkusím to 🤣 když nejsem spokojený pošlu dlouhý email a požádám o uzavření účtu a dám je na svou osobní černou listinu 🤣🤣
Exactly that is why I won't engage in to formal complain because on end of the day it is gambling . If I don't like casino I can move on and take my bussines elsewhere but I can still pass on my feedback and personal experience. I play over 15 years and my experience should be enough to determine if it is worth playing on certain platform or not . I really liked rich prize so I gave em chance for 2 months then I determined that it is not worth of my time or money so I took my business to other platform 😌🤷♀️ I don't think there is single casino I didn't try 🤣 if I'm unhappy I send lengthy email and request closure of account and put em on my personal black list 🤣🤣
Rád bych tě pozdravil!
Toto je velmi praktický přehled hazardních her a je dobré vědět, že stále existují hráči, kteří sdílejí váš osvěžující přístup.
Zajímá vás, kolik kasin je právě na vaší osobní černé listině a vedete také záznamy o všech kasinech, která jste preferovali za posledních patnáct let své hráčské cesty? 🙂
Nemusíte říkat, je to dobrovolné 😁
I'd love to say hi to you!
This is a very practical overview of gambling, and it is good to know that there are still players out there who share your refreshing approach.
Curious, how many casinos are on your personal blacklist right now, and do you also maintain a record of all the casinos you have preferred in the last fifteen years of your gambling journey? 🙂
You don't have to say, it's voluntary 😁
Byl jsem zaneprázdněn svou stížností, právě toto "profesionální" kasino pohrozilo únikem osobních údajů, protože byly odhaleny jejich podvodné způsoby lol.
Moje recenze pro ně zde byla zamítnuta i poté, co Rich Prize pohrozil výše uvedenému a kasinový guru se omluvil podvodníkům, kteří ve Skotsku působí v rámci „Kursů snadného vzdělávání", přičemž jejich hrozby zahrnul do e-mailu lol. 💀 Není divu, proč zde mají tak vysoké hodnocení, kasino guru podporující nedbalost a lži. 👎
Zpět se zeptat hazardních hráčů mnohem spolehlivější a žádné neustálé mrkací tváře lmao.
I was busy with my complaint, just had this "professional" casino threaten to leak personal information because their fraudulent ways were exposed lol.
My review for them here was rejected even after Rich Prize threatened the above and casino guru apologising to the scammers who operate under "Easy education courses" in Scotland whilst including their threats in the email lol. 💀 No wonder why they have such a high rating here, casino guru supporting the negligence and lies. 👎
Back to ask gamblers way more reliable and no constant winky faces lmao.
Ahoj,
Po přečtení vaší recenze a stížnosti chápu, proč se možná necítíte úplně v pohodě, ale nemám tušení o únikech nebo e-mailových hrozbách. Chcete svůj poslední příspěvek trochu lépe specifikovat, prosím?
Obdrželi jste vrácení peněz a také vysvětlení zamítnutí uživatelské recenze. Protože se žádné z tvrzení neprokázalo jako pravdivé – i když je evidentní, že kasino nesplnilo vaše očekávání – nemyslím si, že je vhodné hovořit o tom jako o objektivní uživatelské recenzi. je mi líto, že jste zklamaný. Nejsme schopni disciplinovat nebo vzdělávat jejich zaměstnance za poskytování nedostatečné podpory. Předejte nám prosím tyto informace, pokud víte o dalších osobách, kterým se dostalo nespravedlivého zacházení. Možná se někdo další dostane s reklamací dále.
Dovolte mi citovat z vaší stížnosti v souvislosti s tím:
"Milý kakashimuffine (nebo tě mám oslovovat tvým skutečným jménem?)
Nikdy jsme neměli v úmyslu zabavit vaše výhry. Naším cílem bylo vysvětlit, že pro výběr těchto výher je třeba splnit sázkové požadavky. Případně jste mohli pokračovat ve hře bez žádosti o výběr. Bohužel, když jste odmítli pokračovat v sázení a začali jste vyhrožovat, museli jsme podniknout kroky k uzavření vašeho účtu pro bezpečnost a ochranu našich zaměstnanců a kasina.
Je mi upřímně líto, že jste nepožádal o rozhovor s manažerem, protože bych to převzal a případně pomohl této situaci předejít. Pracuji v jiném oddělení, takže se nepodílím na každodenním provozu zákaznické podpory, ale omlouvám se, pokud jste se cítili přehlíženi.
Omlouváme se za případné nejasnosti a doufáme, že toto vysvětlení pomůže objasnit naši pozici. Pokud máte další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit.
Vřelé pozdravy,
Viktorie"
Vážím si toho, že sdílíte tuto situaci na fóru, a vězte, že veřejnost si může prohlédnout všechny vaše stížnosti. Každý hráč si může přečíst a rozhodnout se, zda stojí za to vyzkoušet toto kasino.
Hello,
After reading your review and complaint, I can see why you might not feel entirely at ease, but I have no idea about leaks or email threats. Care to specify your last post a bit better, please?
You received a refund, and an explanation of the user review rejection was also given. Since none of the claims have been proven true—despite the fact that it is evident that the casino did not live up to your expectations—I do not think it is appropriate to refer to this as an objective user review. I'm sorry you are disappointed. We are unable to discipline or educate their staff for providing inadequate support. Please forward this information to us if you are aware of any other individuals who have received unfair treatment. Maybe someone else will get further with the complaint.
Permit me to quote from your complaint, in relation to that:
"Dear kakashimuffin (or shall I address you by your real name?)
We never intended to confiscate your winnings. Our aim was to explain that in order to withdraw these winnings, the wagering requirements needed to be fulfilled. Alternatively, you could have continued playing without making a withdrawal request. Unfortunately, when you refused to proceed with the wagering and began issuing threats, we had to take action to close your account for the safety and security of our staff and the casino.
I'm sincerely sorry that you didn't ask to speak to a manager, as I would have taken over from there and possibly helped avoid this situation. I work in a different department, so I am not involved in the daily operations of customer support, but I apologise if you felt neglected.
We regret any confusion and hope this explanation helps clarify our position. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out.
Warm regards,
Victoria"
I appreciate you sharing this situation on the forum, and please know that the public can view all of your complaints. It is open for any player to read and decide if it is worthwhile to try this casino.
Abych jasně uvedl, že Casino Guru skutečně nemá co skrývat, rád bych se podělil o aktualizaci týkající se vašeho druhého pokusu napsat upřímnou uživatelskou recenzi:
Důvod zamítnutí:
"Vážený uživateli, k výše uvedenému důvodu odmítnutí bych rád přidal nový:
Recenze kasina je navržena tak, aby recenzovala kasino, nikoli Casino Guru, takže alespoň polovina vaší recenze není ve skutečnosti recenzí. Omlouvám se.
Zbytek obsahuje pouze myšlenky a spekulace, které nejsou svým původem pravdivé. Nejsme spojeni s žádnými kasiny. Konečně, přijetí bonusu je svobodná vůle hráče. Před přijetím bonusových pravidel si vždy přečtěte pravidla. Případ, který jste popsal, je docela jednoduchý: vzali jste bonus, změnili jste názor a bonusové výhry byly zrušeny. Váš původní cíl byl také dosažen v okamžiku, kdy vám byly vráceny peníze.
Máte-li jakýkoli důkaz podporující cokoli souvisejícího s hrozbami, které stále zmiňujete, zašlete vše, co můžete, na e-mail: community@casino.guru
Po kontrole vašich důkazů zvážíme další kroky v souvislosti s vaší zpětnou vazbou od uživatelů. Děkujeme za pochopení."
To clearly state that Casino Guru truly has nothing to hide, I'd like to share an update concerning your second attempt to write an honest user review:
Reason for rejection:
"Dear user atop of the previously stated reject reason, I'd like to add a new one:
Casino review is designed to review casino not Casino Guru, so at least half of your review is not actually a review. I'm sorry.
The rest contains merely thoughts and speculations which are not true in their origin. We are not in league with any casinos. Finally, accepting a bonus is a player's free will. Always read the bonus rules before accepting one. The case you described is pretty simple: you took the bonus, changed your mind, and bonus winnings were voided. Your initial goal was also achieved the moment you were refunded.
If you possess any proof supporting anything related to the threats you keep mentioning, please send all you can via email: community@casino.guru
After inspecting your evidence, we will consider the next steps in relation to your user feedback. We appreciate your understanding."
Ve skutečnosti mohu říci, že toto kasino není legitimní.
Dělají vše pro to, aby zastavili výběry a kyc. Také tento chlápek jménem Kai se chová, jako by měl nějakou moc a vyhrožuje uzavřením účtu, když si budete stěžovat.
Proč je v recenzích tak běžné, že zmiňují přesně to, co zmiňuji já? Hmm.. zvláštní, že? Proč také obhajujete kasino, které zjevně není 100% legitimní a také má spoustu negativních recenzí a také například blacklist na askgamblers? 😂
I can say for a fact this casino aint legit.
They do everything to stall withdrawals and kyc. Also this guy named Kai acts like he has some kind of power and threatens to close the account when you complain.
Why is it so common in reviews that they mention exactly that i mention? Hmm..strange isnt it? Also why do you defend a casino who clearly aint 100% legit and also got tons of negative reviews and also black listed on askgamblers for example? 😂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.