Ahoj,
Po přečtení vaší recenze a stížnosti chápu, proč se možná necítíte úplně v pohodě, ale nemám tušení o únikech nebo e-mailových hrozbách. Chcete svůj poslední příspěvek trochu lépe specifikovat, prosím?
Obdrželi jste vrácení peněz a také vysvětlení zamítnutí uživatelské recenze. Protože se žádné z tvrzení neprokázalo jako pravdivé – i když je evidentní, že kasino nesplnilo vaše očekávání – nemyslím si, že je vhodné hovořit o tom jako o objektivní uživatelské recenzi. je mi líto, že jste zklamaný. Nejsme schopni disciplinovat nebo vzdělávat jejich zaměstnance za poskytování nedostatečné podpory. Předejte nám prosím tyto informace, pokud víte o dalších osobách, kterým se dostalo nespravedlivého zacházení. Možná se někdo další dostane s reklamací dále.
Dovolte mi citovat z vaší stížnosti v souvislosti s tím:
"Milý kakashimuffine (nebo tě mám oslovovat tvým skutečným jménem?)
Nikdy jsme neměli v úmyslu zabavit vaše výhry. Naším cílem bylo vysvětlit, že pro výběr těchto výher je třeba splnit sázkové požadavky. Případně jste mohli pokračovat ve hře bez žádosti o výběr. Bohužel, když jste odmítli pokračovat v sázení a začali jste vyhrožovat, museli jsme podniknout kroky k uzavření vašeho účtu pro bezpečnost a ochranu našich zaměstnanců a kasina.
Je mi upřímně líto, že jste nepožádal o rozhovor s manažerem, protože bych to převzal a případně pomohl této situaci předejít. Pracuji v jiném oddělení, takže se nepodílím na každodenním provozu zákaznické podpory, ale omlouvám se, pokud jste se cítili přehlíženi.
Omlouváme se za případné nejasnosti a doufáme, že toto vysvětlení pomůže objasnit naši pozici. Pokud máte další otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit.
Vřelé pozdravy,
Viktorie"
Vážím si toho, že sdílíte tuto situaci na fóru, a vězte, že veřejnost si může prohlédnout všechny vaše stížnosti. Každý hráč si může přečíst a rozhodnout se, zda stojí za to vyzkoušet toto kasino.
Hello,
After reading your review and complaint, I can see why you might not feel entirely at ease, but I have no idea about leaks or email threats. Care to specify your last post a bit better, please?
You received a refund, and an explanation of the user review rejection was also given. Since none of the claims have been proven true—despite the fact that it is evident that the casino did not live up to your expectations—I do not think it is appropriate to refer to this as an objective user review. I'm sorry you are disappointed. We are unable to discipline or educate their staff for providing inadequate support. Please forward this information to us if you are aware of any other individuals who have received unfair treatment. Maybe someone else will get further with the complaint.
Permit me to quote from your complaint, in relation to that:
"Dear kakashimuffin (or shall I address you by your real name?)
We never intended to confiscate your winnings. Our aim was to explain that in order to withdraw these winnings, the wagering requirements needed to be fulfilled. Alternatively, you could have continued playing without making a withdrawal request. Unfortunately, when you refused to proceed with the wagering and began issuing threats, we had to take action to close your account for the safety and security of our staff and the casino.
I'm sincerely sorry that you didn't ask to speak to a manager, as I would have taken over from there and possibly helped avoid this situation. I work in a different department, so I am not involved in the daily operations of customer support, but I apologise if you felt neglected.
We regret any confusion and hope this explanation helps clarify our position. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out.
Warm regards,
Victoria"
I appreciate you sharing this situation on the forum, and please know that the public can view all of your complaints. It is open for any player to read and decide if it is worthwhile to try this casino.
Automaticky přeloženo: