FórumKasinaRichPrize Casino - všeobecná diskuze

RichPrize Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 3 roky od mcclane2020
|
35063 zobrazení 237 odpovědí |
|
1...7 8 9...13
Přidat příspěvek
před 12 měsíci

Milá kaczka381,

S potěšením vám oznamuji, že vaše zpoždění výplaty bylo plně vyřešeno a měli jste obdržet své výhry v plné výši. Oceňujeme vaši trpělivost a pochopení, když jsme pracovali na nápravě situace. Vaše spokojenost je pro nás nanejvýš důležitá a veškeré problémy, které mohou nastat, bereme vážně.

Ještě jednou se omlouvám za zpoždění a případné nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit. Vážíme si vaší důvěry a pokračující podpory a jsme odhodláni neustále zlepšovat naše služby, abychom zajistili lepší zážitek pro všechny naše uživatele.

Vřelé pozdravy,

Viktorie

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Děkuji za pomoc, paní Viktorie 🙂

Prostředky byly převedeny na můj účet. Žádám Casino Guru o odstranění mé stížnosti.

Odstraním špatné recenze o kasinu

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 12 měsíci

No, to je skvělé. Myslím, že je hezké vidět kasino, jak se snaží napravit svou chybu. Myslím, že si tímto přístupem mohou získat důvěru hráčů.

Každopádně jsem rád, že jsi nakonec výhru získal a vše dobře dopadlo.

Moje otázka však zní, bude pro vás kasino stále dobrým místem pro hraní? 🙂


Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci



Nevím... co myslíš? Myslím, že pokud chce kasino budovat svou značku, neměly by být problémy s dalšími platbami, ne?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 11 měsíci

Zní mi to velmi logicky. To je bohužel otázka, na kterou neumím odpovědět. Doufám, že stížnost bude brzy znovu otevřena a budete mít příležitost pochopit, co se zdálo být špatně.🙏

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Richprize si to prosím přečtěte a začněte to řešit!!. ID uživatele pro Richprize id-55231. Správně, vkládám 680 EUR v krátkém čase…. Během několika dní se mi podařilo vyhrát celkem 2030 EUR. Toto jsou platné peníze a žádná pravidla a žádné sázení nepotřebuje, aby bylo vše 100% dokončeno. Mám 30 snímků obrazovky tvrdých důkazů, které to dokazují. Nejprve jsem si popletl s KYC i poté, co jste mi nedávno poslali e-mail, že jsem byl plně ověřen v celém svém účtu. Stále posíláte 4 e-maily s žádostí o obrázek, který jste již schválili. Odběr by měl trvat 1-3 dny. Celý týden jsem čekal na 5 samostatných výběrů v celkové výši 2030 EUR. I když je tam hned napsáno "CASHOUT přijat".


Ignorujete mé zprávy v živém chatu a ignorujete 7 zdvořilých e-mailů.


Přesto jsem před 2 dny dostal e-mail od Victorie, VIP manažerky. Tohle mi řekla...


"Milý Thomasi,

Věřím, že tato zpráva vás dobře najde. Jmenuji se Victoria. Jsem VIP manažer v kasinu RichPrize.

S lítostí vám musím oznámit, že kvůli dočasnému zpoždění při zpracování plateb došlo k neočekávanému zpoždění vašeho výběru. Chápu, jak to může být nepříjemné, a chci vám nabídnout řešení, které vám zajistí, že si zábavu, kterou poskytujeme, budete i nadále užívat.

Abychom se vyhnuli dalším nepříjemnostem, rád bych vám nabídl možnost zpracovat částečný výběr ve výši 700 EUR,


zatímco zbytek prostředků bude vrácen na váš zůstatek. To vám umožní prozkoumat širší škálu možností zábavy v našem kasinu, s výjimkou sportovního sázení, které bude dočasně omezeno.

Chápu, že to nemusí být ideální situace, ale doufám, že vám to poskytne příjemnější herní zážitek, zatímco pilně pracujeme na vyřešení nevyřízeného zpracování plateb. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a snažíme se vám čas strávený s námi co nejvíce zpříjemnit.


Pokud chcete pokračovat v této možnosti, potvrďte prosím své rozhodnutí a já neprodleně zpracuji částečné odstoupení od smlouvy. Pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte se na nás obrátit.

Děkujeme za pochopení a trvalou podporu. Jsme odhodláni zajistit, aby vaše zkušenost s námi zůstala pozitivní.

Vřelé pozdravy,

Viktorie"


Takže zaprvé okamžitě neposlala vůbec žádné peníze, jak bylo uvedeno.

Za druhé, proč může poslat 700 EUR, ale ne 2 030 EUR, na které jsem čekal?!

Za třetí, proč je sportovní sázení omezeno, když se mi zdá v pořádku – proč na tom nemohu hrát?


Zde přichází to nejlepší – poté odpovím na její e-mail s dotazem, zda poté, co odešle 700 EUR a vrátí 1330 EUR zpět na můj zůstatek v kasinu, mohu znovu požádat o těch 1330 EUR? Její odpověď byla: "Ano, můžete, když to všechno vsadíte na sloty samozřejmě!"


Dělají si ze mě srandu? Chtějí, abych vsadil své vlastní platné výhry, ze kterých mi z nějakého důvodu nechtějí dát ani kousek????


Vůbec to nedává smysl je to absolutní vtip!!!!!!!!!!


Nepřestanu, dokud nedostanu své výběry 2030 EUR.


Zákaznický servis nyní nereaguje.


Chci, aby RichPrize zasáhla do této recenze a řekla mi, jak mohou takto zacházet s jinými lidskými bytostmi? Zničil jsi mi život. Dejte mi peníze a já recenzi smažu!

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 11 měsíci

Dobrý den, je mi líto, že slyším takový příběh.

Jen pár poznámek:

Chcete-li oslovit jednoho aktivního zástupce kasina, použijte tlačítko odpovědět . Prostřednictvím toho bude zástupce kasina informován o vašem příspěvku.

Jak to vidím já, těch 700 € je jen část, která má být odeslána co nejdříve, a z důvodu pozměněného důvodu je zbytek ve zpoždění. Vlastně mi to dává smysl. Je zřejmé, že kasino má nějaký problém a toto je vaše částečné řešení.

Když dojde k tomuto bodu: „Tady přichází to nejlepší – pak odpovím na její e-mail s dotazem, zda poté, co odešle 700 EUR a vrátí 1330 EUR zpět na můj zůstatek v kasinu, mohu znovu požádat o těch 1330 EUR? Její odpověď byla „ano můžete samozřejmě poté, co vsadíte všechno na sloty!"

Jsem skoro bezradný, taky bych čekal slušné vysvětlení.

Možná jste si vzali bonus? To je první věc, na kterou bych se vás zeptal, jestli to byla stížnost.

Budu čekat na vaši odpověď. 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Snažil jsem se zrušit většinu bonusů, ale ty, které mi dali z ničeho, jsem vsadil na 100 % se sázkami dodržujícími pravidla malým písmem a ujistil jsem se o tom, než jsem požádal o výběr – přikládám několik obrázků, abych vám to ukázal.

Stále jsem nedostal žádné peníze, dokonce ani těch 700 liber slíbených jako před 3 dny.

Poslal jsem e-mail asi 5 různým lidem z RichPrize, nikdo nereaguje. Doufám, že sem vstoupí a vyřeší to, protože se nikam nedostanu. Ujistím se, že budou mít reputaci 0, pokud budou pokračovat tímto způsobem.

Mám pocit, že mi nechtějí zaplatit 2 030 EUR a chtějí mi vrátit vklady a doufat, že o těch 1 330 EUR přijdu. Nic mi nedali

filefilefilefilefile


Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 11 měsíci

OK a díky za screenshoty. Víš co?

Je pátek; dejme tomu čas do pondělního večera. Pokud v pondělí nemáte peníze ani vysvětlení, navrhoval bych podat bezplatnou stížnost prostřednictvím centra řešení Casino Guru.🤔

Přijde vám to rozumné?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Koukej na tohle. Neuvěřitelný. Neudělal jsem nic jiného, než že jsem byl legální a milý - file

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Bohužel jsem měl podobný problém s tím, že chat zcela ignoroval mé zprávy, což je velmi smutné, kasino by se tak ke svým zákazníkům chovat nemělo. Částka je velmi vysoká, doufám, že kasino bude spravedlivé a vyplatí celou částku. Nechápu, že kasino chce část vyplatit a zbytek se musí otočit v kasinu, vypadá to trochu, jako by kasino doufalo, že tuto částku na automatech prohrajete.CasinoGuru doufám, že pomůže vyřešit problém stejně, jako jste pomohl vy mně, za což jsem vám vděčný 😀 Paní Wiktoria je velmi nápomocná, snad bude umět pomoci :)

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 11 měsíci

Užitečné tím, že mi neposíláte peníze a zavřete můj účet a budete mě obtěžovat? Myslím, že ne.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Musíte být trpěliví... Věřím, že Casinoguru vám pomůže vyřešit váš problém. Věřím, že kasino Richprize chce znovu vybudovat svou značku a dobré jméno a udělá vše pro to, aby vám peníze vyplatilo, proto doporučuji být trochu trpělivý.


Domnívám se však, že pokud by se tak nestalo, Casinoguru by mělo drasticky snížit hodnocení kasina Richprize, protože dotyčná částka je velmi vysoká a nelze ji srovnávat například s 50 EUR.


Paní Radko, také si to myslíte?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 11 měsíci

Oprávněně nezaplatili platné výhry ve výši 2030 EUR a poté se rozhodli uzavřít můj účet.


Už je to týden a já nemám žádné peníze ani žádnou odpověď.


Zní vám to jako pěkné místo nebo jako úplný SCAM

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Na platbu jsem čekal přes měsíc a nakonec jsem se dočkal, tak chvíli počkejte, pokud nic nezabere, reklamujte.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nemůžu se dočkat, až jeho hodnocení rapidně klesne. Dnes ráno mi vrátili velmi malou část záloh - takže ani nemohli dostat tu část správně. Jaký totální podvod!


Nikdy neuvidím své výhry 2030 €!


Nikdo si neuvědomuje, že jsem byl blízko k pláči, protože to, čím jsem se za poslední týden podrobil - představte si, že plánujete úžasné věci, jen aby vám to bylo bezdůvodně odebráno.

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 11 měsíci

Dejme tomu ještě pár dní; doufejme, že Victoria bude tento problém řešit zde na fóru. Pokud ne, navrhuji reklamaci.

Je to zdarma, dejte tedy našemu specialistovi šanci, aby vám pomohl najít správný přístup a vysvětlil jej zástupcům kasina.

https://casino.guru/complaints/create

Co říkáš?


Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 11 měsíci

Bohužel znám ten pocit, kdy člověk své hře věnuje hodně času, a když se mu podaří něco vyhrát, což se ne vždy podaří, kasino si výhru bezdůvodně odebere... Měl jsem stejnou situaci s kasino Bet Nox... Právě mě podvedli o 635 eur a jejich hodnocení vůbec nekleslo

Doufám, že zde paní Weronika pomůže

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dám tomu ještě pár dní. Pak otevřu stížnost a nahraji všechny své důkazy, aby je všichni viděli. Také pokud nevrátí ani zbytek mých záloh, jak je uvedeno v e-mailu, který mi poslali, přidám to do své stížnosti, ale ve skutečnosti je mým posláním získat peníze, které jsem vyhrál, spravedlivě a poctivě je vystavit neodpustitelný a nechutný způsob, jakým se mnou jednali.

Automaticky přeloženo:
Thomas-091
před 11 měsíci

Určitě to není příjemná situace a chápu vaši frustraci úplně stejně. Uvidíme, zda se za pár dní něco změní a pokud ne, pak by bylo rozumné podat stížnost, jak jste oznámili.

Nicméně je skvělé, že máte po ruce důkazy, které vám jistě pomohou, pokud to zajde příliš daleko. Doufejme jen, že to nebude nutné a peníze vám budou vyplaceny.

Pokud máte nějaké nové informace, neváhejte nás kontaktovat. Počkáme a snad se nakonec vše podaří.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu