DomůFórumKasinaRichPrize Casino - všeobecná diskuze

RichPrize Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 3 roky od mcclane2020
|
45 491 zobrazení 237 odpovědí |
|
1...6 7 8...12
před rokem

Rozumím, ale už je to přes 2 týdny, co jsem platbu objednal a stále nevím, v jaké fázi se moje platba nachází.

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před rokem

Nyní nastal čas, aby kasino učinilo jasné prohlášení! Upřímně doufám, že stížnost brzy vyřeší!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, doufám, že mě v této věci budou kontaktovat

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před rokem

Dej tomu ale trochu času. Doufejme, že zjistíte, že je docela pozitivní, že nás toto kasino oslovilo před několika týdny, abychom probrali uživatelské recenze a zkušenosti, takže jsem přesvědčen, že komunikační kanál by měl fungovat!


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, chápu :)

Budu trpělivě čekat na zprávu z kasina

Myslel jsem, že kasino chce obnovit svou pověst, a tak vás kontaktovalo

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před rokem

Jsme také zvědaví, jak si s tím kasino poradí. Doufám, že se kasino bez problémů zapojí do rozhovoru a vše se vyřeší a nakonec dobře dopadne. Držíme palce 🤞😊

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno... Podařilo se vám kontaktovat Richprize Casino ohledně mého výběru?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před rokem

Dobrý den!

Asi jsem měl zmínit, že nejsem zapojen do procesu reklamace, v důsledku toho vidím ve vláknu stížnosti stejné informace jako vy.

Časovač se však vyčerpal, očekával bych aktualizaci poměrně brzy. 🤔

Zítra to zkontroluji, abych zjistil, zda kasino odpovědělo.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Richprize Casino stále neodpovědělo na můj případ?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před rokem

Ahoj!

Pokud mohu odhadnout, kasino se již nezajímá o vámi podané stížnosti kvůli vaší historii s nimi. Jak jsem zmínil, někdo z kasina nás oslovil kvůli vašim uživatelským recenzím. 🤔

Jsem pevně přesvědčen, že toto je důvod mlčení ve stížnosti.

Podívejme se však, co ví zpracovatel stížností; musíme počkat na aktualizaci.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Asi tomu moc nerozumím. Myslelo si kasino, že jsem napsal něco nepravdivého? Pokud ano, kontaktujte mě prosím v této věci? Kdyby ke mně bylo kasino fér, nikdy bych o nich nenapsal nic špatného a smazal všechny stížnosti, ale kasino ke mně fér není. Jsem ochoten si zde popovídat se zástupcem kasina, nemám co skrývat a rád si slušně popovídám

Automaticky přeloženo:
před rokem

Za druhé, jsou moje negativní komentáře důvodem, proč kasino nevyplatí mé peníze? Pokud mě nechtějí přijmout jako hráče, měli by vybrat mé prostředky a zablokovat mou další hru... Dělá to každé slušné kasino.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Asi tomu moc nerozumím. Myslelo si kasino, že jsem napsal něco nepravdivého? Pokud ano, kontaktujte mě prosím v této věci? Kdyby ke mně bylo kasino fér, nikdy bych o nich nenapsal nic špatného a smazal všechny stížnosti, ale kasino ke mně fér není. Jsem ochoten si zde popovídat se zástupcem kasina, nemám co skrývat a rád si slušně popovídám

Automaticky přeloženo:
před rokem

Problém je, že nerozumím ani přístupu kasina! Požádal jsem zástupce prostřednictvím e-mailu, protože dotyčná osoba měla původně obavy z vaší již zamítnuté recenze. Dal jasně najevo, že váš účet bude brzy uzavřen a nikdo z kasina se nestaral o vysvětlení, co se stalo nebo co jste udělali špatně.

Dělal jsem, co jsem mohl, i když reklamace neřeším, ale mám pocit, že případ je ztracený. Omlouvám se za to.

Musím říct, že mě takový nedostatek komunikace opravdu štve...

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ok, moc děkuji za pomoc 😉 Opravdu bych chtěl zanechat recenzi kasina, aby to nikdo neodstranil a doufám, že hodnocení kasina klesne, jsem jimi podveden už podruhé čas!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá kaczka381

Nejprve se chci upřímně omluvit za zpoždění při řešení vaší předchozí stížnosti. Vaše spokojenost a důvěra jsou pro nás nanejvýš důležité a hluboce se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které jste mohli zažít.

Chápeme, že může být frustrující zůstat ve tmě, a za to se opravdu omlouváme. Tuto záležitost bereme vážně a o každém pokroku vás budeme na každém kroku informovat. Naším cílem je poskytnout vám uspokojivé řešení, které splní vaše očekávání.


Ještě jednou prosím přijměte naši nejhlubší omluvu za jakoukoli frustraci nebo zklamání, které jste zažili. Vaše zpětná vazba je neocenitelná a my jsme odhodláni zlepšovat naše služby na základě vašich postřehů.


Viktorie

Automaticky přeloženo:
RichPrize Casino
před rokem

Bude má platba konečně připsána na můj účet?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ok, moc děkuji za pomoc 😉 Opravdu bych chtěl zanechat recenzi kasina, aby to nikdo neodstranil a doufám, že hodnocení kasina klesne, jsem jimi podveden už podruhé čas!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, asi to vyšlo. 🙂 Jsem přesvědčen, že šlo čistě o nedorozumění. Jsem tak rád, že tady vidím Victorii!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá kaczka381,

S potěšením vám oznamuji, že vaše zpoždění výplaty bylo plně vyřešeno a měli jste obdržet své výhry v plné výši. Oceňujeme vaši trpělivost a pochopení, když jsme pracovali na nápravě situace. Vaše spokojenost je pro nás nanejvýš důležitá a veškeré problémy, které mohou nastat, bereme vážně.

Ještě jednou se omlouvám za zpoždění a případné nepříjemnosti, které vám to mohlo způsobit. Vážíme si vaší důvěry a pokračující podpory a jsme odhodláni neustále zlepšovat naše služby, abychom zajistili lepší zážitek pro všechny naše uživatele.

Vřelé pozdravy,

Viktorie

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za pomoc, paní Viktorie 🙂

Prostředky byly převedeny na můj účet. Žádám Casino Guru o odstranění mé stížnosti.

Odstraním špatné recenze o kasinu

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před rokem

No, to je skvělé. Myslím, že je hezké vidět kasino, jak se snaží napravit svou chybu. Myslím, že si tímto přístupem mohou získat důvěru hráčů.

Každopádně jsem rád, že jsi nakonec výhru získal a vše dobře dopadlo.

Moje otázka však zní, bude pro vás kasino stále dobrým místem pro hraní? 🙂


Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky