FórumKasinaRichPrize Casino - všeobecná diskuze

RichPrize Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od mcclane2020
|
23213 zobrazení 225 odpovědí |
|
1...5 6 7...12
Přidat příspěvek
RichPrize Casino
před 9 měsíci


Mohu požádat Richprize Casino o odpověď na můj případ, proč mi nikdo neodpovídá na zprávy a prostředky stále nebyly připsány na můj účet?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Když píšu anonymně, kasino mi odpoví, ale když si uvědomí, že jde o mě, přestanou odpovídat vůbec

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file Takto funguje chat v kasinu Richprize... Několik dní jim pouze píšu, jaká odezva je Welcome to Richprize a pak žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 8 měsíci

No, to je docela nepříjemný případ a chápu vaši frustraci. Kdy jste odeslali svůj výběr? Na vyřešení podobných situací dáváme kasinu 14 dní, proto se ptám.

Také jsem si všiml, že se vám podařilo podat stížnost , takže samozřejmě budeme muset počkat a uvidíme, jak se situace vyvine.

Pokud jde o odpověď kasina, naposledy odpověděli před 3 týdny, takže uvidíme, zda tak kasino učiní i nyní.

Každopádně, co tě přesvědčilo vrátit se sem a znovu hrát? Viděl jsem, že jste v minulosti měli nějaké problémy s kasinem, takže je docela zajímavé, když se vrátíte.

Myslím, že i index bezpečnosti mluví za mnohé, protože je nízký a myslím, že bych si velmi pečlivě rozmyslel, jestli sem ještě někdy vložím své peníze.


Doufám ale, že se vaši situaci podaří vyřešit a vy se vrátíte ke svým penězům. Pokud máte nějaké nové informace, neváhejte a dejte nám vědět.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zde jsem se do hry nevrátil, nevložil jsem sem žádné nové prostředky, pouze můj účet Richprize byl dříve zablokován a když jsem zanechal svůj negativní komentář, kontaktoval mě někdo z Richprize, abych se pokusil přihlásit a udělal jsem to a prostředky už byly na účtu a teď je chci vybrat... Mezitím jsem pro zábavu hrál pár sázek, ale nevložil jsem žádné nové prostředky, pane

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Funguje vůbec chat Richprize? Už týden se jim snažím napsat a nikdo mi neodpovídá

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 8 měsíci

Chápu, že kasino znovu otevřelo váš účet. U chatu si nejsem jistý, protože doteď ti vůbec neodpověděli.

V této situaci, jak jsem již naznačil, budeme muset jen počkat, jak se bude vaše stížnost dále vyvíjet, jelikož máme v podstatě stále stejné informace.

Pokud bych vás mohl požádat, můžete nás informovat, pokud je to možné?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobře, budu psát o všem, ale v tuto chvíli kasino nereaguje na mé četné zprávy a před časem zde byl často konzultant

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 8 měsíci

To je vždy nejhorší scénář a měli byste se vyhnout kasinům s nízkým bezpečnostním indexem, řekl bych.

Zatím držte krok se stížností, ano?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobře... Nicméně tomu kasinu nerozumím

Zrovna před pár dny mi napsali, abych se přihlásil a vrátil se do hry a nyní nic neodpovídá na všechny mé otázky

Třeba se k nim moje dotazy vůbec nedostávají... Mohl byste se jim prosím ozvat, že jim vůbec píšu a jestli vědí, že jsem podal stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Kasino mi stále neodpovídá, i když jim píšu několikrát denně... Můžete jim prosím napsat mým jménem a odpovědět na mé otázky?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 8 měsíci

Nazdárek. Je mi líto, že to v tuto chvíli nemůžeme udělat. Těch 14 dní ještě neskončilo 🙁.

Dejte stížnosti ještě pár dní, mohu-li požádat.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobře, ale všiml jsem si, že hodnocení kasina vzrostlo z 3,1 na 3,9 a kasino se ke mně chová nehorázně...

Pokaždé, když jim napíšu a vidí, že jsem to já, odpojí chat a na emaily vůbec neodpovídají

Proto nechápu, proč jde hodnocení nahoru, když se tak ke svým klientům chovají a nedokážou si situaci vůbec vysvětlit

Zdá se mi, že nedávná kladná hodnocení platí kasino, cítíte to stejně?

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 8 měsíci

Chápu, jak to z vašeho pohledu musí vypadat, ale hodnocení se neodráží pouze na vašich zkušenostech. V tomto kasinu hraje mnoho dalších hráčů, víte?


Navíc umožňujeme kasinům 14 celých dní na provedení ověření, takže technicky zatím nebylo nic vyšetřeno. Vezměte prosím na vědomí, že hodnocení se mění pouze na základě sporné částky (troufám si odhadnout, že 100 EUR ve vašem případě nebude mít žádný významný dopad), a co je důležitější, pouze v případě, že je stížnost uzavřena jako „oprávněná". Nebylo by fér upravovat hodnocení, dokud stížnost nebyla plně prošetřena a uzavřena.

Dává vám to smysl?

Pokud vás to zajímá, můžete také najít další podrobnosti v této příručce:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chápu vás... Nicméně musíte uznat, že pokud kasino tak dlouhou dobu nebylo schopno ani reagovat na mé zprávy a jen co chvíli zavírá chat, nehledě na to, že vždy slušně a slušně napíšu , to asi příliš nesvědčí o tom, jak se chovají k zákazníkům... Taky si to myslíte?


Nedávno tu byl někdo z personálu kasina Richprize a odpověděl zde na vašem fóru... Možná bych se mohl vyjádřit ke svému případu. Možná jsem udělal něco špatně, jen to chci zjistit a zeptat se... Je to tak špatné, že se chci zeptat na informace? Vše, co chci, jsou informace, možná něco chybí nebo něco jiného je... To je vše, co chci vědět, a kasino zavře chat, když jim napíšu

Nemyslím si, že by si někdo přál, aby se s ním tak zacházelo, zvlášť když jsem neudělal nic špatného


Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 8 měsíci

Dobrý den, s prvním odstavcem bez jediné pochybnosti souhlasím! Abychom byli upřímní, hodnocení se neskládá z tak proměnných metrik, v důsledku toho poskytujeme uživatelské recenze, abychom pokryli tuto mezeru mezi věcmi, které můžeme shrnout v hodnocení, a věcmi, které nemůžeme.

Bohužel mám pocit, že ve vašem případě možná probíhá nějaké vyšetřování, takže provozovatelé chatu vám prostě nemají co říct nebo nemají dovoleno... Jen odhad. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

A proto si myslím, že je to velmi špatné chování ze strany kasina, protože stačí napsat, že se něco takového děje, že se věc vyřeší za pár dní, např. nenechat mě bez odpovědi, úplně mě ignorovat a odpojení chatu při hovoru se mnou

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 8 měsíci

A jsme rádi, že vás tu máme, protože takovou zpětnou vazbu jiným způsobem nezískáme.

Chci, abys to věděl. 🙏


Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bohužel, i přes mé četné zprávy a každodenní psaní týkající se mého případu, jsem od kasina dosud neobdržel žádnou odpověď

Automaticky přeloženo:
kaczka381
před 8 měsíci

To je škoda. Pokud však kasino zatím nemá co říct, myslím, že bombardovat je dalšími e-maily bude pravděpodobně kontraproduktivní. Na druhou stranu chápu, že možná i jedna informace o tom, v jaké fázi se proces nachází, by byla pro tento případ úlevou.

Zatím nám bohužel nezbývá než čekat na nové informace.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky