FórumKasinaRevolution Casino - všeobecná diskuze

Revolution Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 5 měsíci od johnkamakaris
|
8373 zobrazení 125 odpovědí |
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Nejprve Crypto, pak se vrátili po 3 dnech s odůvodněním provést bankovní převod, pak jsem použil bankovní převod a čekal dalších 5 dní. Použil jsem cc jako vklad, ale jak víte, mohou mít pravdu a to opravdu může záviset na samotný způsob platby.


Můj návrh je neustále je tlačit na chat a vysvětlit, že tak dlouho čekáte kvůli jejich kontrole a jejich zrušení žádostí o výběr.


Nebyl jsem blízko časovému rámci, ve kterém jste nyní (2 týdny) a oni pomohli, takže by vám také měli pomoci.


Jejich politika je do 3 - 5 pracovních dnů po vyžádání a vy jste si vědomi, že mají mnoho stížností online a jste si vědomi, že v současné době nemají licenci. Nevzdávejte se a nezrušte wd sami.



PS Pomohl jsem vám teď víc než kasino guru v každém případě, jsou horší než samotné kasino.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

A proč máš takový názor, jestli můžu vědět? Máte s námi nějakou zkušenost, která pro vás nebyla příjemná?

Jsem rád, že se snažíte svými zkušenostmi pomoci někomu dalšímu, ale výběr peněz může záviset na více věcech, protože každý může použít jiný způsob a může do toho vstoupit mnoho faktorů. Některé nejsou v silách kasina a nemají možnost to urychlit, kasinu se samozřejmě nebráním a určitě by to nemělo trvat tak dlouho.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Konečně jsem dostal své peníze, abych už nikdy nehrál na této stránce

Automaticky přeloženo:
apple123
před 2 měsíci

Gratulujeme! Jen abyste věděli, některé internetové elektronické peněženky jsou přímo vázány na vaše bankovní údaje, a jakmile například ověříte svou kartu, kasina vědí, kam poslat peníze. 😉

Přesto, zkusili jste se zeptat na chatu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

A proč máš takový názor, jestli můžu vědět? Máte s námi nějakou zkušenost, která pro vás nebyla příjemná?


PŘED 3 HODINAMI

Gratulujeme! Jen abyste věděli, některé internetové elektronické peněženky jsou přímo vázány na vaše bankovní údaje, a jakmile například ověříte svou kartu, kasina vědí, kam poslat peníze. 😉

Přesto, zkusili jste se zeptat na chatu?


.

Automaticky přeloženo:
hunter88
před 2 měsíci

Bohužel nerozumím vaší otázce. Proč by mělo být "my" v "Aha a proč jste toho názoru, jestli mohu vědět? Máte s námi nějakou zkušenost, která Vám nebyla příjemná?"

Také odpověď, kterou jsem poskytl, nebyla pro vás, ale pro člena "apple127", jak naznačuje příspěvek.

Nebojte se vysvětlit; V tuhle chvíli jsem trochu ztracený.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Já jsem zadal výběr 17.8. 2024 a do dnešního dne jsem neobdržel prostredky. Několikrát jsem urgoval prez podporu, vždy ujistovanbzw to do tří pracovních dní zvládnou a jen se to začalo prodlužovat. Nikdo výběr nezoracoval, na email nikdo neodpověděl a tak nevím zda je to správně se takto chovat.

Rezervist
před 3 týdny

Ahoj, povedal by som, že to nie je úplne profesionálne hráčovi neodpovedať a v podstate ho ignorovať. Povedalo ti kasíno náhodou aj prečo to trvá dlhšie ako uviedli ?

Avšak, chcel by som podotknúť, že my kasínam dávame 14 dní na to, aby vyriešili všetko okolo výberu a poslali hráčovi peniaze. Takže pokiaľ by sa im to nepodarilo, tak sa môžeš na nás obrátiť a pokúsime sa ti pomôc´t.

Ak sa ešte môžem opýtať, je toto tvoj prvý výber ? Bolo potrebné sa pre teba v kasíne verifikovať ?

Jaro
před 3 týdny

Byl to můj první výběr a casino neustále oponuje tím že mají mnoho transakcí a déle to trvá. Včera mi byl znemožním přístup do Casina přes aplikaci ale přes webové rozhraní se tam normálně dostanu. Účet se hlásí že je v pořádku a žádnou verifikaci nechtěli.

Rezervist
před 3 týdny

Zatím to zní jako opravdová kasino revoluce, která se moc nedaří....

V tuhle chvíli je mi opravdu líto, že toho zatím nemůžeme moc udělat a management casina by se měl opravdu zamyslet nad způsobem jakým jim fungují procesy.



Rezervist
před 3 týdny

Jasné rozumiem. Niekedy sa stane, že kasína majú omeškanie s výbermi a nie je to niečo, čo by bola úplna rarita. Avśak sympatizujem s tebou a cháem, že to nie je najjednoduhšie počúvať stále to isté.

Uvidíme teda kam sa to pohne ďalej a ak nikde, tak ako som povedal, môžeš sa pokúsiť o pomoc s nami. 🙂

Budem držať palce aby to nebolo nutné a ty si svoje penaize dostal čo najskôr.

před 2 týdny

geia sas v kasinu revoluce

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Měl jsem účet v revoluci kasino, bylo mi schváleno 7500 eur, kde jsem požadoval výběr 500 eur za den, to byl limit, dokud poslední výběr před 11 dny nebyl schválen, řekl jsem jim, že je nahlásím řeckým úřadům NEZÁVISLÉMU HERNÍMU ÚŘADU a dnes mi zavolali na účet, do kterého se nemohu dostat

Automaticky přeloženo:
n34ikos
před 2 týdny

Dostali jste od kasina nějaký e-mail s vysvětlením ohledně uzavření vašeho účtu?

Zkuste se také podívat do složky se spamem, protože mnohokrát se stává, že e-maily tohoto druhu mohou končit právě tam.

Ve vaší stížnosti vidím, že vaše výhry souvisejí se sportovním sázením, takže si teď nemohu být jistý, že vám náš tým bude schopen pomoci.🤔 Vlastně tady nemáme žádné oddělení zabývající se sportem.

V každém případě zkontrolujte své e-maily, zda vám bylo poskytnuto nějaké vysvětlení, a doufejme, že se nám podaří věcem přijít na kloub.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zdravím tak uvedené Casino zaplatilo po dvou týdnech A to až po třech urgentních emailech. Ostatní výhry které jsem požadoval vzhledem k tomu jakou dobu jim trvá jich vyplacení tak jsem samozřejmě tam nechal. Abych čekal na výhru tak dlouho tak se mi nevyplatí u uvedeného kasínat.

Romi
před týdnem

Zkontroloval jsem si e-maily, ne, nic mi nepřišlo

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zdravím tak uvedené Casino zaplatilo po dvou týdnech A to až po třech urgentních emailech. Ostatní výhry které jsem požadoval vzhledem k tomu jakou dobu jim trvá jich vyplacení tak jsem samozřejmě tam nechal. Abych čekal na výhru tak dlouho tak se mi nevyplatí u uvedeného kasínat.

před týdnem

Když říkáte, že jste tam nechali peníze, myslíte tím, že jste je sehráli, nebo jsou stále na vašem účtu? Pokud vám to nevadí, samozřejmě.

Nevyplatí se čekat na vyplacení?🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Zkontroloval jsem si e-maily, ne, nic mi nepřišlo

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Žádné vysvětlení z kasina, dobře.🤔

No, pak musíme počkat, jestli náš tým pro stížnosti bude schopen něco zjistit. Snažte se být trpěliví, prosím, a oni se vám určitě co nejdříve ozvou.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

PENÍZE JSOU NA MÉM ÚČTU 1177 EUR NEDALI MI REVOLUTION CASINO

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

udělejte to, co můžete kontaktovat revoluce kasino

Automaticky přeloženo:
n34ikos
před týdnem

Ano, to je něco, o čem víme, ale opravdu prosím buďte trpěliví. Nechte stížnost dále rozvinout. Nejdůležitějším krokem je definovat problém a shromáždit všechna relevantní data. Tuto část nelze přeskočit. Držte se časovače stížností a buďte trpěliví, prosím.

Pro jistotu, víte o nějakých dalších komplikacích s výplatou, nebo jde jen o to obrovské zpoždění?

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu