před 2 měsíci
Ahoj. Stále čekám, nic jiného nevím :) ale ještě jsem tam nebyl. 1 týden bylo maximum.
Hello. I'm still waiting, I don't know anything else :) but I haven't been there yet. 1 week was the maximum.
0
Ahoj. Stále čekám, nic jiného nevím :) ale ještě jsem tam nebyl. 1 týden bylo maximum.
Hello. I'm still waiting, I don't know anything else :) but I haven't been there yet. 1 week was the maximum.
konečně jsi, kasino guru, v mém případě nic zásadního neudělal, nepomohl jsi mi, pouze zjišťuješ, jsem souzen a myslel jsem, že mi pomůžeš, jsi k ničemu, konečně ahoj
finally you, casino guru, have not done anything substantial in my case, you have not helped me, you only make findings, I am judged and I thought you would help me, you are useless, finally, hello
τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας
Hej. Je správné, že jste konečně dostali peníze?
Nyní jsem viděl informace ve vaší stížnosti .
To je skvělé. Budete tam hrát dál? Co myslíte?🤔
Hey. Is it right that you have received the money finally?
I saw the information in your complaint now.
That's great. Are you going to continue playing there? What do you reckon?🤔
Ahoj.
Myslím, že budu hrát na této straně, zaslouží si šanci ve všech směrech. Revoluční casno si však musí dávat pozor na termín, který je shrnut ve vlastních předpisech. Myslím, že ano! Myslím, že většina hráčů používá jejich stránky legální cestou, takový trest si nezaslouží 🙂
Hello.
I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂
konečně jsi, kasino guru, v mém případě nic zásadního neudělal, nepomohl jsi mi, pouze zjišťuješ, jsem souzen a myslel jsem, že mi pomůžeš, jsi k ničemu, konečně ahoj
finally you, casino guru, have not done anything substantial in my case, you have not helped me, you only make findings, I am judged and I thought you would help me, you are useless, finally, hello
τελικα εσεις σας guru casino δεν εχετε κανει κατι το ουσιαστικο στην υποθεση μου δεν με εχετε βοηθησει μονο διαπιστωσεις κανετε κριμαι και εγω νομιζα οτι θα με βοηθησετε ειστε αχρηστοι τελικα γεια σας
Při řešení vaší stížnosti z naší strany musíte být opravdu trpěliví. Mějte prosím na paměti, že denně řešíme stovky stížností, a proto je v každé stížnosti implementován časovač.
Nyní, jak jsem se dočetl ve vaší stížnosti , však vidím, že to souvisí se sportovním sázením, které je bohužel mimo naše ruce, protože nemáme žádné oddělení zabývající se sportem.
Musíme počkat, až se náš tým podívá na poslední informace, které jste nám poskytli, a uvidíme, jak se bude vaše stížnost vyvíjet.
Doufám, že se pro vás vše vyřeší tím nejlepším možným způsobem.
You really need to be patient when it comes to resolving the complaint of yours from our side. Please know that we deal with hundreds of complaints every day and that is why the timer in each complaint is implemented.
Now, as I read in your complaint, though, I can see that is related to the sports betting, which, unfortunately, is out of our hands as we don't have any department dealing with sports.
We need to wait for our team to look at the last information you have provided and see how your complaint will develop.
I hope that everything will get solved in the best way possible for you.
Ahoj.
Myslím, že budu hrát na této straně, zaslouží si šanci ve všech směrech. Revoluční casno si však musí dávat pozor na termín, který je shrnut ve vlastních předpisech. Myslím, že ano! Myslím, že většina hráčů používá jejich stránky legální cestou, takový trest si nezaslouží 🙂
Hello.
I think I will play on this side, they deserve a chance in every way. However, revolution casno must pay attention to the deadline, which is summarized in their own regulations. I think so! I think the majority of players use their site in a legal way, they don't deserve such a punishment 🙂
To je duch! 🙂 Vidím, že máme společný smysl pro spravedlnost. Můžeme jen doufat, že se jednalo o ojedinělou záležitost. Doufám, že vaše další zážitky budou ještě lepší!
That's the spirit! 🙂 I see we have a common sense of fairness. We can only hope that this was a unique issue. I hope your next experiences are even better!
Proč jste toho názoru, co se vám tady stalo, když pro toto kasino nemáte dobré slovo? 🤔
Why are you of this opinion, what happened to you here when you have no good word for this casino? 🤔
Složil jsem zálohu 50 eur. A byl to 100% bonus na můj vklad. Když jsem hrál, měl jsem zůstatek 270 eur a od mého vkladu uplynula 1 hodina. Moje peníze zmizely. A z rozhovoru se zástupcem mi řekl, že bonus vypršel. Zatímco jsem měl na hraní jen jednu hodinu
I made a deposit of 50 euros. And it was a 100% bonus on my deposit. As I was playing I had a balance of 270 euros and 1 hour had passed since my deposit. My money disappeared. And from the conversation with the representative he told me that the bonus has expired. While I only had one hour to play
Έκανα καταθεση 50 ευρώ . Και ήταν ένα μπόνους 100% στην κατάθεση μου . Καθώς έπαιζα είχα υπόλοιπο 270ευρω και είχε περάσει 1ωρα από την κατάθεση μου . Τα χρήματα μου εξαφανίστηκαν . Και από την συνομιλία με τον εκπρόσωπο μου είπε πως το μπόνους έληξε. Ενώ είχα μία ώρα μόνο που έπαιξα
Dobrý den, nezdá se, že by bylo normální, aby bonus vypršel po jedné hodině. Máte také nějaký rozhovor se zástupcem, který byste mohli zveřejnit? To je vše, co ti řekl a zůstalo to tak? Díval jsi se i na požadavky na bonus, nebo tam bylo něco podobného napsáno?
Dejte mi prosím vědět.
Hello, it doesn't seem like it's normal for the bonus to expire after one hour. Do you also have any conversation with the rep that you could post? That's all he said to you and it stayed that way? Did you also look at the requirements for the bonus, or was there something similar written there?
Please let me know.
Můj problém je vyřešen. Částku mi vrátili. Ale najednou bylo moje štěstí úplně pryč. Byl jsem zablokován ke svému účtu. Doporučuji nehrát v kasinu s croissantovou licencí. To je podruhé, co se mi něco stalo. A ten první byl před 2,5 lety a bezdůvodně zabavili 14 000 €. Musí být konečně konec těch, kteří si s penězi světa dělají, co chtějí
My issue is solved. They refunded me the amount. But quite suddenly my luck was completely gone. I was locked out of my account. I recommend not playing in a casino with a croissant license. This is the second time something has happened to me. And the first one was 2.5 years ago and they confiscated €14,000 for no reason. There must finally be an end to those who do whatever they want with the world's money
Το θέμα μου επιλίθηκε. Μου επιστρέψαν το ποσό. Αλλά εντελώς ξαφνικά χάθηκε τελείως η τύχη μου. Έκλεισα από τον λογαριασμό μου. Συνιστώ να μην παίζετε σε καζίνο με άδεια κρουασάο. Είναι η δεύτερη φορά που μου συμβαίνει κάτι. Και η πρώτη ήταν πριν 2,5 χρόνια και μου κατασχέσαν 14.000€ χωρίς λόγο. Πρέπει επιτέλους να δοθεί ένα τέλος σε αυτούς που κάνουν ό,τι θέλουν με τα χρήματα του κόσμου
Děkujeme, že jste nás informovali. Myslím, že by mě takový vývoj událostí moc nepotěšil. Alespoň jste dostali zpět svůj vklad, ale stejně z toho, co jste popsal, je zvláštní způsob, jak se starat o hráče.
Která licence je podle vás v dnešní době nejlepší?
Thank you for letting us know. I imagine I would not be very pleased with such turn of events. At least you got your deposit back, but still, from what you described a strange way how to care for players.
Which license, in your opinion, is the best option these days?
Hello, does anyone have experience with withdrawals? I would like to withdraw 120,000, but I can only withdraw 20,000 per day, so I want to know if it is possible to somehow withdraw more
Zdravím máte někdo zkušenost s výběrem chtěl bych vybrat 120 000 ale jde mi to jen po 20000 za den tak chci vědět zda je možne nějak vybrat víc
Hi,
in general, unfortunately, in the casino, the withdrawal limits are mostly set because they are valid and the casino wants to comply with them. As far as I know, some casinos allow the limit to be increased when the player increases, for example, his VIP status. Which, in turn, usually involves the need to deposit more and play more overall. If you have a personal manager in the casino, I definitely recommend asking him about the softness of the limits. In Czech, we try to explain to players that it is good to get to know the limits right away, because if they are too low, it can certainly spoil the joy of a bigger win later on.
As far as we can tell, this casino has a standard withdrawal limit
175,000 CZK per month
12,500 CZK per day
So it fits quite well. What do you think about it?
Ahoj,
obecně bohužel oni v casinu ty limity výběru jsou většinou nastaveny proto, že platí a casino je chce dodržovat. Pokud já vím, některá casina umožňují navýšení limtu když hráč zvýší například svůj VIP status. Což ale zase většinou zahrnuje nutnost více vkládat a celkově více hrát. Pokud máš v casinu nějakého osobního manažera, určitě doporučuji se ho na mažnosti limitů zeptat. Cekově se snažíme hráčům vysvětlit že je dobré se s limity seznámit hned z kraje, protože pokud jsou příliš nízko určitě to může později zkazit radost z větší výhry.
Podle toho, comáme zjištěno my, toto casino má standardní limit výběru
175,000 Kč měsíčně
12,500 Kč denně
Takže to docela sedí. Co o tom soudíš Ty?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.