FórumKasinaRevolution Casino - všeobecná diskuze

Revolution Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 7 měsíci od johnkamakaris
|
12038 zobrazení 133 odpovědí |
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
hunter88
před 4 měsíci

Bohužel nerozumím vaší otázce. Proč by mělo být "my" v "Aha a proč jste toho názoru, jestli mohu vědět? Máte s námi nějakou zkušenost, která Vám nebyla příjemná?"

Také odpověď, kterou jsem poskytl, nebyla pro vás, ale pro člena "apple127", jak naznačuje příspěvek.

Nebojte se vysvětlit; V tuhle chvíli jsem trochu ztracený.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Já jsem zadal výběr 17.8. 2024 a do dnešního dne jsem neobdržel prostredky. Několikrát jsem urgoval prez podporu, vždy ujistovanbzw to do tří pracovních dní zvládnou a jen se to začalo prodlužovat. Nikdo výběr nezoracoval, na email nikdo neodpověděl a tak nevím zda je to správně se takto chovat.

Rezervist
před 2 měsíci

Ahoj, povedal by som, že to nie je úplne profesionálne hráčovi neodpovedať a v podstate ho ignorovať. Povedalo ti kasíno náhodou aj prečo to trvá dlhšie ako uviedli ?

Avšak, chcel by som podotknúť, že my kasínam dávame 14 dní na to, aby vyriešili všetko okolo výberu a poslali hráčovi peniaze. Takže pokiaľ by sa im to nepodarilo, tak sa môžeš na nás obrátiť a pokúsime sa ti pomôc´t.

Ak sa ešte môžem opýtať, je toto tvoj prvý výber ? Bolo potrebné sa pre teba v kasíne verifikovať ?

Jaro
před 2 měsíci

Byl to můj první výběr a casino neustále oponuje tím že mají mnoho transakcí a déle to trvá. Včera mi byl znemožním přístup do Casina přes aplikaci ale přes webové rozhraní se tam normálně dostanu. Účet se hlásí že je v pořádku a žádnou verifikaci nechtěli.

Rezervist
před 2 měsíci

Zatím to zní jako opravdová kasino revoluce, která se moc nedaří....

V tuhle chvíli je mi opravdu líto, že toho zatím nemůžeme moc udělat a management casina by se měl opravdu zamyslet nad způsobem jakým jim fungují procesy.



Rezervist
před 2 měsíci

Jasné rozumiem. Niekedy sa stane, že kasína majú omeškanie s výbermi a nie je to niečo, čo by bola úplna rarita. Avśak sympatizujem s tebou a cháem, že to nie je najjednoduhšie počúvať stále to isté.

Uvidíme teda kam sa to pohne ďalej a ak nikde, tak ako som povedal, môžeš sa pokúsiť o pomoc s nami. 🙂

Budem držať palce aby to nebolo nutné a ty si svoje penaize dostal čo najskôr.

před 2 měsíci

geia sas v kasinu revoluce

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Měl jsem účet v revoluci kasino, bylo mi schváleno 7500 eur, kde jsem požadoval výběr 500 eur za den, to byl limit, dokud poslední výběr před 11 dny nebyl schválen, řekl jsem jim, že je nahlásím řeckým úřadům NEZÁVISLÉMU HERNÍMU ÚŘADU a dnes mi zavolali na účet, do kterého se nemohu dostat

Automaticky přeloženo:
n34ikos
před 2 měsíci

Dostali jste od kasina nějaký e-mail s vysvětlením ohledně uzavření vašeho účtu?

Zkuste se také podívat do složky se spamem, protože mnohokrát se stává, že e-maily tohoto druhu mohou končit právě tam.

Ve vaší stížnosti vidím, že vaše výhry souvisejí se sportovním sázením, takže si teď nemohu být jistý, že vám náš tým bude schopen pomoci.🤔 Vlastně tady nemáme žádné oddělení zabývající se sportem.

V každém případě zkontrolujte své e-maily, zda vám bylo poskytnuto nějaké vysvětlení, a doufejme, že se nám podaří věcem přijít na kloub.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zdravím tak uvedené Casino zaplatilo po dvou týdnech A to až po třech urgentních emailech. Ostatní výhry které jsem požadoval vzhledem k tomu jakou dobu jim trvá jich vyplacení tak jsem samozřejmě tam nechal. Abych čekal na výhru tak dlouho tak se mi nevyplatí u uvedeného kasínat.

Romi
před 2 měsíci

Zkontroloval jsem si e-maily, ne, nic mi nepřišlo

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zdravím tak uvedené Casino zaplatilo po dvou týdnech A to až po třech urgentních emailech. Ostatní výhry které jsem požadoval vzhledem k tomu jakou dobu jim trvá jich vyplacení tak jsem samozřejmě tam nechal. Abych čekal na výhru tak dlouho tak se mi nevyplatí u uvedeného kasínat.

před 2 měsíci

Když říkáte, že jste tam nechali peníze, myslíte tím, že jste je sehráli, nebo jsou stále na vašem účtu? Pokud vám to nevadí, samozřejmě.

Nevyplatí se čekat na vyplacení?🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zkontroloval jsem si e-maily, ne, nic mi nepřišlo

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Žádné vysvětlení z kasina, dobře.🤔

No, pak musíme počkat, jestli náš tým pro stížnosti bude schopen něco zjistit. Snažte se být trpěliví, prosím, a oni se vám určitě co nejdříve ozvou.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

PENÍZE JSOU NA MÉM ÚČTU 1177 EUR NEDALI MI REVOLUTION CASINO

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

udělejte to, co můžete kontaktovat revoluce kasino

Automaticky přeloženo:
n34ikos
před 2 měsíci

Ano, to je něco, o čem víme, ale opravdu prosím buďte trpěliví. Nechte stížnost dále rozvinout. Nejdůležitějším krokem je definovat problém a shromáždit všechna relevantní data. Tuto část nelze přeskočit. Držte se časovače stížností a buďte trpěliví, prosím.

Pro jistotu, víte o nějakých dalších komplikacích s výplatou, nebo jde jen o to obrovské zpoždění?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

zpoždění je v tom, že můj účet byl trvale uzavřen!!!!!!

Automaticky přeloženo:
n34ikos
před 2 měsíci

Řekl jsi, že jsi nedostal žádné vysvětlení, proč byl tvůj účet zablokován, ano? To by bylo určitě dobré vědět, protože za tím může být cokoli. Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne?

Každopádně, jak již bylo řečeno, budete muset počkat, kam se vaše stížnost dostane.

Doufám, že se vše brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj všichni!


Přečetl jsem všechny komentáře týkající se kasina Revolution. Zahájil jsem platbu 25.8., ale do dnešního dne se nic nestalo. Každý den píšu na zákaznickou linku, ale dostávám stejnou neutrální odpověď, je tam spousta vyřizování, žádají o trpělivost, už to probíhá..... a podobné odpovědi. Sedím na tom už skoro 2 týdny.







Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
janeska1009
před 2 měsíci

Ahoj, taky bych řekl, že 2 týdny jsou přesně to, co dáváme kasinům na výplatu hráčů. Pokud to nebude fungovat, můžete u nás podat stížnost.

Mám pocit, že možná kasino může mít zpoždění, protože to píše několik hráčů, ale snad to nakonec dobře dopadne a peníze nakonec budete mít.

Budete ještě chvíli čekat, zda se něco nezmění? Pokud ne, pak jak jsem řekl, nejrozumnější je si stěžovat.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky