FórumKasinaRevolution Casino - všeobecná diskuze

Revolution Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 5 měsíci od johnkamakaris
|
8527 zobrazení 125 odpovědí |
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
Anonymized625
před 2 měsíci

Určitě bychom se alespoň pokusili pomoci, ale vaše rozhodnutí samozřejmě respektujeme. Váš účet bude nyní smazán.

Měj se dobře.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nyní čekám 4 dny na výběr, i když jejich podmínky uvádějí 3. Už jsem měl obdržet dva výběry a zákaznický servis jen žádá o trpělivost, i když se zdá, že mi peníze nepřicházejí

Automaticky přeloženo:
apple123
před 2 měsíci

dokumenty nejsou vyžadovány pro repatriaci potvrzenou zákaznickým servisem


Automaticky přeloženo:
apple123
před 2 měsíci

Jak jste uvedl ve své stížnosti , váš výběr byl zrušen. Poskytlo kasino k tomu nějaké vysvětlení? Už jste tam měli nějaké úspěšné výběry?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

hej, nedostal jsem nic než zmatené vysvětlení, že bych to sám zrušil, i když se to nestalo. Toto je můj první čas na výběr v tomto kasinu

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Zeptal jsem se znovu a tentokrát mi poskytli vysvětlení: „Vidím, že výběr byl zrušen vaším poskytovatelem plateb,"

Automaticky přeloženo:
apple123
před 2 měsíci

Dobrý den, říkají, že váš poskytovatel plateb odmítl přijmout peníze? V tomto případě si buď 100% jistý, kontaktoval bych uvedeného poskytovatele.

Mohu vědět, jakou platební metodu používáte?

Také by nemělo být tak těžké poskytnout identifikaci platby, pokud tvrdí, že proces byl zahájen, ale byl z vaší strany zrušen. Stojí za to požádat?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Dostal jsem tuto odpověď „Podle toho, co vidím, se to stalo kvůli změně zpracovatelské společnosti, se kterou spolupracuje

způsob platby, který byl použit pro výběr, takže je na jejich konci. V podstatě kdykoliv

k takovým změnám dojde - to může vést ke zrušení požadovaného výběru. "

Automaticky přeloženo:
apple123
před 2 měsíci

Použil jsem rychlý přenos

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mám stejný problém. První žádost o výběr jsem podal asi před 7 dny, pak to zrušili s odůvodněním, že musím použít jinou metodu. (toto bylo minulý pátek), tak jsem to udělal.

Nyní je úterý, vchází 10. den včetně víkendu a stále to nezpracovali. Žádost o výběr z banky může trvat 3–5 dní, takže jakmile to udělá, budu muset počkat dalších 3–5 dní.

To by nebyl problém, kdyby to mohli jen zpracovat.

Vlastním všechny přepisy chatu, které jsem s nimi měl, a mohu je s vámi sdílet na e-mailu.

Také zde vidím asi 70 podobných stížností a velmi špatné uživatelské recenze na jiných stránkách.


Agenti podpory tam ani nejsou skuteční a hráč si nemůže ničím pomoci.

Je zřejmé, co se děje, protože ani nevlastní licenci.


Existuje způsob, jak to vy (tým Casino guru) zastavit nebo nám alespoň poskytnout jméno držitele jejich licence?


Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Použil jsem rychlý přenos

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Co byste tedy nyní měli dělat? Vysvětlilo vám kasino, jaký by měl být váš další krok?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Řekli, že tentokrát to bude přijato, změním tento způsob výběru na skrill a stále mám jeden výběr na rychlém převodu, který je již týden ve stavu nevyřízeného…

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mám stejný problém. První žádost o výběr jsem podal asi před 7 dny, pak to zrušili s odůvodněním, že musím použít jinou metodu. (toto bylo minulý pátek), tak jsem to udělal.

Nyní je úterý, vchází 10. den včetně víkendu a stále to nezpracovali. Žádost o výběr z banky může trvat 3–5 dní, takže jakmile to udělá, budu muset počkat dalších 3–5 dní.

To by nebyl problém, kdyby to mohli jen zpracovat.

Vlastním všechny přepisy chatu, které jsem s nimi měl, a mohu je s vámi sdílet na e-mailu.

Také zde vidím asi 70 podobných stížností a velmi špatné uživatelské recenze na jiných stránkách.


Agenti podpory tam ani nejsou skuteční a hráč si nemůže ničím pomoci.

Je zřejmé, co se děje, protože ani nevlastní licenci.


Existuje způsob, jak to vy (tým Casino guru) zastavit nebo nám alespoň poskytnout jméno držitele jejich licence?


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Už jste měli svůj účet v tomto kasinu plně ověřený? Kdy přesně jste požádali o odstoupení od smlouvy? Náš tým pro stížnosti by ve vašem případě pomohl, jen musí počkat 14 dní, než bude moci zasáhnout. Tak; informujte nás prosím o celém průběhu.

Kasino funguje pod Curaçao (GCB), jak je uvedeno v jejich recenzi zde 👈.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Řekli, že tentokrát to bude přijato, změním tento způsob výběru na skrill a stále mám jeden výběr na rychlém převodu, který je již týden ve stavu nevyřízeného…

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobře. Budeme tedy čekat na vaše aktualizace zde.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Nyní jsem od nich dostal e-mail o mém druhém výběru, který byl požadován 25.6. „Tímto vás informujeme, že vaše žádost o výběr byla zrušena kvůli problému s poskytovatelem platebních služeb.


Vzhledem k tomu, že v současné době nemůžeme žádost tímto způsobem zpracovat, žádáme vás, abyste odeslali novou žádost pomocí jedné z možností zobrazených na stránce pro odstoupení od smlouvy.


Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat."

Takže jsem nejprve použil rychlý převod pro výběr, protože jsem s ním vložil. Nyní mám dvě žádosti o stažení, které jsou provedeny pomocí skrill 30.6 a zimpler 3.7, které by měly být zpracovány dnes, ale nebudu věřit, že to přijde dnes. Takže teď jsem se svými výběry čekal přes týden, protože je zrušili.

Automaticky přeloženo:
apple123
před 2 měsíci

Dnes jsem dostal výpověď, ale musel jsem jim udělat peklo na chatu a využít všeho, co dělají.

Doufám, že si také pořídíte své.

Automaticky přeloženo:
hunter88
před 2 měsíci

co jsi jim řekl? Jakou metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
apple123
před 2 měsíci

Nejprve Crypto, pak se vrátili po 3 dnech s odůvodněním provést bankovní převod, pak jsem použil bankovní převod a čekal dalších 5 dní. Použil jsem cc jako vklad, ale jak víte, mohou mít pravdu a to opravdu může záviset na samotný způsob platby.


Můj návrh je neustále je tlačit na chat a vysvětlit, že tak dlouho čekáte kvůli jejich kontrole a jejich zrušení žádostí o výběr.


Nebyl jsem blízko časovému rámci, ve kterém jste nyní (2 týdny) a oni pomohli, takže by vám také měli pomoci.


Jejich politika je do 3 - 5 pracovních dnů po vyžádání a vy jste si vědomi, že mají mnoho stížností online a jste si vědomi, že v současné době nemají licenci. Nevzdávejte se a nezrušte wd sami.



PS Pomohl jsem vám teď víc než kasino guru v každém případě, jsou horší než samotné kasino.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
hunter88
před 2 měsíci

museli jste se při výběru přihlásit pomocí bankovních údajů? Můj druhý výběr je nyní přes zimler a nemusel jsem zadávat žádné bankovní údaje, což bylo podle mého názoru zvláštní. jak vědí, na který bankovní účet mají vložit peníze? Děkuji moc za vaše odpovědi




Automaticky přeloženo:
apple123
před 2 měsíci

Ano, vložil jsem bankovní údaje pro bankovní převod, ale nepoužil jsem zimpler.


Vzhledem k tomu, že jste zmínil, že je to váš první výběr, je divné a nejlepší je znovu zkontrolovat jejich live chat.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu