Mám stejný problém. První žádost o výběr jsem podal asi před 7 dny, pak to zrušili s odůvodněním, že musím použít jinou metodu. (toto bylo minulý pátek), tak jsem to udělal.
Nyní je úterý, vchází 10. den včetně víkendu a stále to nezpracovali. Žádost o výběr z banky může trvat 3–5 dní, takže jakmile to udělá, budu muset počkat dalších 3–5 dní.
To by nebyl problém, kdyby to mohli jen zpracovat.
Vlastním všechny přepisy chatu, které jsem s nimi měl, a mohu je s vámi sdílet na e-mailu.
Také zde vidím asi 70 podobných stížností a velmi špatné uživatelské recenze na jiných stránkách.
Agenti podpory tam ani nejsou skuteční a hráč si nemůže ničím pomoci.
Je zřejmé, co se děje, protože ani nevlastní licenci.
Existuje způsob, jak to vy (tým Casino guru) zastavit nebo nám alespoň poskytnout jméno držitele jejich licence?
I have the same issue. I made my first withdrawal request around 7 days ago, then they canceled with reasoning that I have to use other method. ( this was last friday) so I did.
Now it is tuesday, entering 10th day including weekend and they still didn't process it. For the bank withdrawal request it can take up from 3 -5 days so once they do I will have to wait another 3 -5 days.
This would not be a problem if they could just processs it.
I own all the chat transcripts I had with them and I can share them with you on email.
I can also see here around 70 similiar complaints and very bad user reviews on other sites.
Support agents are not even real there and there is nothing player can do to help himself.
It is obvious what is happening as they don't even own license.
Is there a way for you ( Casino guru team ) to stop this or at least provide us with the name of their license holder?
Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo: