FórumKasinaRevolution Casino - všeobecná diskuze

Revolution Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 5 měsíci od johnkamakaris
|
8561 zobrazení 125 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Vážený tým Casino Guru,

Potřebuji tvou pomoc. Na začátku dubna jsem na webu vyhrál téměř 600 000 HUF. Mohl jsem si to vyžádat ve čtyřech částech po 150 000 HUF kvůli limitům výběru. První dva výběry trvaly 10 a 11 dní, než byly přijaty, což mi nevadilo. Viděl jsem, že ostatní měli podobné problémy, ale nakonec dostali zaplaceno. Poté ode mě web požadoval dokumenty. Nebudu se rozepisovat o tom, jak těžké bylo všechno shromáždit, protože pořád žádali různé věci. Nakonec si dokonce vyžádali doklad o mém vkladu z února. Největší vtip je v tom, že jsem se u nich registroval na konci března, takže jsem takový doklad nemohl poskytnout. Když jsem to vysvětlil podpoře, požádali mě, abych to dokázal. V tu chvíli jsem už zvažoval, že vás požádám o pomoc, ale vždy jsem si myslel, že se to nakonec vyřeší. Nakonec po mnoha dalších e-mailech a zhruba 100 konverzacích s podporou vše přijali celkem za 50 dní, přesně 20. května. Nepřeháním; v případě potřeby mohu dokázat. Byly chvíle, kdy jsem je kontaktoval během práce, protože celá situace byla tak frustrující.

Poté jsem požádal o peníze ve dvou částech: 20. května 150 000 HUF a 21. 138 000 HUF. Zajímavé je, že poslední požadavek byl zaplacen do 7 dnů, ale stále čekám na první výběr 150 000 HUF. Nyní uplynulo 18 pracovních dnů a dnes jsem po mnoha e-mailech obdržel odpověď: "Omlouvám se, je to trochu zpožděné, ale nebojte se, vše je v pořádku." Měl bych dodat, že jsem psal před 3 dny, včera a dnes také. Nakonec odpověděli na dnešní zprávu stejnou odpovědí, jakou jsem obdržel minulý týden. Prosím pomozte, protože je to nehorázné a ať napíšu cokoli, neplatí mi.


Předem vám moc děkuji za vaši pomoc a čas!

Davide

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od falusantos byl odstraněn
KisMagic
před 3 měsíci

Ahoj, koukám, že jsi to měl v kasinu dost krušné, co se ověřování týče, ale nakonec jsi dostal 3 výběry podle toho, co popisuješ a chyběl ti jen jeden, ano? Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše vyřešili a poslali hráči peníze, a pokud čekáte déle, pravděpodobně bych vám doporučil podat stížnost u nás.

Pokud byste o to měli zájem,neváhejte použít tento odkaz . ⬅️

Budete mít alespoň trochu zpětného provize, pokud to kasinu bude trvat déle, ale byl bych ujištěn, že jste již obdrželi větší část peněz.

Takže se určitě vracejte, nemyslím si, že by to bylo někdy špatné a doufejme, že své peníze dostanete, aniž bychom museli zasahovat.

Každopádně dej vědět, jak ses rozhodl.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Další kasino s více než 70 stížnostmi a bez licence.


Může tu někdo něco udělat?


V případě potřeby vám pošlu přepis chatu, abyste viděli, s čím máte co do činění.


Chci své peníze co nejdříve a opustit tuto stránku!



PŘED MĚSÍCEMpůvodní

Překlad

Procházím tímto problémem, buďte prosím trpěliví a věřte mi. Ale důvěra je něco, co se buduje, získává se kousek po kousku. Před 11 dny jsem provedl výběr a ještě mi to nedorazilo, jdu na web zkontrolovat, zda potřebují dokumenty a nic se nepožaduje. Chování tohoto kasina je zvláštní.



Co dále potřebujete?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
falusantos
před 2 měsíci

nahlásil jsi je dále?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Poté, co jsem se zeptal na licenci a pravidelné standardní otázky, zablokovali mi chat LOL, neznali jméno držitele licence.


Kam vám mohu poslat přepis chatu? to není legální

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized625 byl odstraněn
Anonymized625
před 2 měsíci

Ahoj. Pokud tomu dobře rozumím, máte nějaké problémy s výběrem. Že jo? Kdy jste o to prosím požádal? Mohu se zeptat, zda vám podpora řekla, že nemusíte projít ověřením?

Uveďte prosím nějaké další podrobnosti, abychom se vám mohli pokusit pomoci, a pokud budete mít zájem, náš tým pro stížnosti v tomto případě zasáhne.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, vidím, kam to směřuje. Chci dostat své peníze a pryč.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Žádné ověřování není potřeba, už bych byl představen, nedělejte mi to prosím ještě horší..


Stačí je požádat o zpracování WD a zeptat se, jaký je držitel licence

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Také mi prosím dejte vědět, kde mohu odpovědět na recenzi, kterou jste odmítli ::


Vaše odpověď z emailu bez odpovědi :S :

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Vidím, že jste kasino hodnotil dost nízko. Mohl byste se prosím podělit o více podrobností o tom, co se vám konkrétně na kasinu nelíbí, aby to bylo užitečné i pro ostatní hráče? Napište prosím o své zkušenosti v kasinu. Popište jakýkoli problém, který jste měli.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, vidím, kam to směřuje. Chci dostat své peníze a pryč.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nestačí pouze uvést, že máte problém; prosím uveďte další podrobnosti. Potřebovali bychom, abyste nám poskytli další podrobnosti, abychom vám mohli pomoci. Co předpokládáte a kdy jste například začali s ověřováním?

Uvědomte si prosím, že vaši situaci vůbec neznáme.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Žádné ověřování není potřeba, už bych byl představen, nedělejte mi to prosím ještě horší..


Stačí je požádat o zpracování WD a zeptat se, jaký je držitel licence

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Co je prosím WD? Mějte prosím na paměti, že nemůžeme kontaktovat kasino, zvláště když nevíme, co se děje.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Také mi prosím dejte vědět, kde mohu odpovědět na recenzi, kterou jste odmítli ::


Vaše odpověď z emailu bez odpovědi :S :

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Vidím, že jste kasino hodnotil dost nízko. Mohl byste se prosím podělit o více podrobností o tom, co se vám konkrétně na kasinu nelíbí, aby to bylo užitečné i pro ostatní hráče? Napište prosím o své zkušenosti v kasinu. Popište jakýkoli problém, který jste měli.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Na vaši neadekvátní recenzi nemůžete odpovědět, protože byla zamítnuta. Můžete odeslat další, ale mějte na paměti, že musí obsahovat konkrétní podrobnosti. S ohledem na všechny vaše příspěvky bych důrazně doporučil soustředit se na diskuzi, která zde probíhá. Poté, co uspějete, budete mít spoustu času na to, abyste si prošli recenzi kasina.

Abychom vám pomohli, potřebujeme, abyste se zaměřili na poskytování konkrétních detailů. 🙏

Mohl bys to zkusit, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

WD je žádost o stažení.


Pokud potřebujete podrobnosti o mé recenzi, byly tam uvedeny.


Všichni by nyní měli mít licenci, vlastnit falešné hry a nevyplácet

Automaticky přeloženo:
Anonymized625
před 2 měsíci

Bez poskytnutí dalších podrobností o vašem problému v tomto kasinu vám bohužel nemůžeme pomoci. Pokud se rozhodnete nám říci více, budeme tu.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Už jsem vám řekl, že se vyhýbají žádosti o výběr výplaty, je to 7 dní, jejich politika je až 3 dny..



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jen zavřete oči a předstíráte, že to hráči o tomto kasinu nehlásí.


obtěžující

Automaticky přeloženo:
Anonymized625
před 2 měsíci

Určitě bychom rádi pomohli s touto situací. Je váš účet plně ověřen a jakou platební metodu jste, prosím, použili pro výběr?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

ne, zapomeňte na mě prosím a smažte můj účet zde.

Nebudete moci nic dělat, protože fungují bez licence.


Pokračujte v jejich propagaci na svých webových stránkách.


Na zdraví

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu