Vážený tým Casino Guru,
Potřebuji tvou pomoc. Na začátku dubna jsem na webu vyhrál téměř 600 000 HUF. Mohl jsem si to vyžádat ve čtyřech částech po 150 000 HUF kvůli limitům výběru. První dva výběry trvaly 10 a 11 dní, než byly přijaty, což mi nevadilo. Viděl jsem, že ostatní měli podobné problémy, ale nakonec dostali zaplaceno. Poté ode mě web požadoval dokumenty. Nebudu se rozepisovat o tom, jak těžké bylo všechno shromáždit, protože pořád žádali různé věci. Nakonec si dokonce vyžádali doklad o mém vkladu z února. Největší vtip je v tom, že jsem se u nich registroval na konci března, takže jsem takový doklad nemohl poskytnout. Když jsem to vysvětlil podpoře, požádali mě, abych to dokázal. V tu chvíli jsem už zvažoval, že vás požádám o pomoc, ale vždy jsem si myslel, že se to nakonec vyřeší. Nakonec po mnoha dalších e-mailech a zhruba 100 konverzacích s podporou vše přijali celkem za 50 dní, přesně 20. května. Nepřeháním; v případě potřeby mohu dokázat. Byly chvíle, kdy jsem je kontaktoval během práce, protože celá situace byla tak frustrující.
Poté jsem požádal o peníze ve dvou částech: 20. května 150 000 HUF a 21. 138 000 HUF. Zajímavé je, že poslední požadavek byl zaplacen do 7 dnů, ale stále čekám na první výběr 150 000 HUF. Nyní uplynulo 18 pracovních dnů a dnes jsem po mnoha e-mailech obdržel odpověď: "Omlouvám se, je to trochu zpožděné, ale nebojte se, vše je v pořádku." Měl bych dodat, že jsem psal před 3 dny, včera a dnes také. Nakonec odpověděli na dnešní zprávu stejnou odpovědí, jakou jsem obdržel minulý týden. Prosím pomozte, protože je to nehorázné a ať napíšu cokoli, neplatí mi.
Předem vám moc děkuji za vaši pomoc a čas!
Davide
Dear Casino Guru Team,
I need your help. In early April, I won nearly 600,000 HUF on the site. I could request it in four parts of 150,000 HUF each due to withdrawal limits. The first two withdrawals took 10 and 11 days to receive, which didn't bother me. I saw that others had similar issues but were eventually paid. After that, the site requested documents from me. I won't go into detail about how difficult it was to gather everything, as they kept asking for different things. In the end, they even asked for a document showing my deposit from February. The biggest joke is that I registered with them at the end of March, so I couldn't provide such a document. When I explained this to support, they asked me to prove it. At that point, I was already considering asking for your help, but I always thought it would eventually be resolved. Finally, after many more emails and around 100 conversations with support, they accepted everything in a total of 50 days, precisely on May 20th. I'm not exaggerating; if needed, I can prove it. There were times when I contacted them during work because the whole situation was so frustrating.
After this, I requested the money in two parts: on May 20th, 150,000 HUF, and on the 21st, 138,000 HUF. Interestingly, the latter request was paid within 7 days, but I'm still waiting for the first 150,000 HUF withdrawal. It has now been 18 business days, and today, after many emails, I received the response: "sorry, it's a bit delayed, but don't worry, everything is fine." I should add that I wrote 3 days ago, yesterday, and today as well. They finally replied to today's message with the same response I received last week. Please help, because this is outrageous, and no matter what I write, they are not paying me.
Thank you very much in advance for your help and time!
David
Automaticky přeloženo: