FórumKasinaRevolution Casino - všeobecná diskuze

Revolution Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 7 měsíci od johnkamakaris
|
12508 zobrazení 133 odpovědí |
|
12 3 4...7
před 7 měsíci

Zkoušel jsem také casinoin, který ho má na prvním místě na seznamu spolehlivosti zde... jakmile jsem provedl výběr a během několika sekund vám řeknu, že vstoupili

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Výběr z revolučního kasina ve výši 35 € byl odložen již o 10 dní a posmívají se mi do tváře a dávají mi stejné výmluvy..pomozte mi prosím, aby se cítili špatně, protože mě naštvali..a já nemůžu i deaktivovat účet mi ani žádné další výběry provádět kvůli počtu čekajících výběrů

Automaticky přeloženo:
dzefkopoulos
před 7 měsíci

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby, zvláště pokud se jedná o první výběr, protože kasino potřebuje projít dokumenty k ověření účtu. Pokud nemáte žádné aktualizace z kasina a máte pocit, že potřebujete, aby vám náš tým pro stížnosti pomohl s tímto problémem, neváhejte nás kontaktovat. Budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Dnes je 10. den a nic, neodpovídají na žádný e-mail, který jsem poslal 5, a také když mluvím s týmem podpory, informují mě, že platba proběhne brzy, každý den to samé, ale nic, co můžeme udělat? Celá situace je opravdu zklamáním, děkuji

Automaticky přeloženo:
georgebro
před 6 měsíci

Chápu vaši frustraci, ale bohužel náš tým musí počkat na 14denní lhůtu, jak je vysvětleno ve vaší stížnosti , než bude moci zasáhnout. Zkontrolovali jste svůj e-mail, abyste zjistili, zda vám kasino poslalo nějaké informace týkající se vašeho výběru? Zkuste se také podívat do složky se spamem. Někdy tam mohou skončit e-maily z online kasin. Pokud máte nějaké novinky, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Neposílejte nic na můj e-mail, jak jsem vám řekl, odeslal jsem 5-6 e-mailů a zatím žádná odpověď, dnes mluvím a jako každý den mi říkali stejné věci, prosím buďte trpěliví, oddělení pracuje na pokroku, každý den to samé, je tak zklamáním hrát o své peníze, a pokud vyhrajete nebo ne, výběr bude zdržovat tak dlouho, ve středu bude 14. den, takže je budete kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
georgebro
před 6 měsíci

Vše je v pořádku, protože nakonec přistoupili k mým výběrům, takže případ je vyřešen, děkuji všem

Automaticky přeloženo:
georgebro
před 6 měsíci

Řekl bych, že je těžké přijmout, že se nedá nic dělat, když je vám znovu a znovu řečeno, abyste byli trpěliví. 🙁

Přesto, jak nyní vidíme, to nakonec fungovalo a já děkuji za aktualizaci.

Jen pro zajímavost, čekali jste někdy v nějakém kasinu déle? Podle mého názoru to bylo docela pomalé.




Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ne, je to poprvé, co čekáte tak dlouho a nejlepší je, že nikdy nechtějí přidat mé dokumenty k ověření

Automaticky přeloženo:
georgebro
před 6 měsíci

Ach! Takže, co jim tak dlouho trvalo? 😀 Opravdu to otevírá prostor pro nápady. No, doufám, že jste potkali ten nejdelší a všechny ostatní budou v pořádku!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Procházím tímto problémem, buďte prosím trpěliví a věřte mi. Ale důvěra je něco, co se buduje, získává se kousek po kousku. Před 11 dny jsem provedl výběr a ještě mi to nedorazilo, jdu na web zkontrolovat, zda potřebují dokumenty a nic se nepožaduje. Chování tohoto kasina je zvláštní.


Automaticky přeloženo:
falusantos
před 6 měsíci

Ahoj, blíží se vám 14 dní, které dáváme kasinům na vyřešení výběrů. Řekli vám, proč jim to trvá tak dlouho? Řekl bych, že kasina by měla mít důvod, pokud se něco děje.

Ohledně ověření nemusí kasino vždy hned žádat o doklady, takže pokud to není nutné, tak bych se moc netrápil.

Pokud se něco změnilo, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

O zpoždění nám neřekli. Jen prosí o trpělivost...

Automaticky přeloženo:
falusantos
před 6 měsíci

No, jak jsem řekl, pokud je to vše, co kasino říká a těch 14 dní uplyne, pak bych neváhal, protože by to pro mě byly nedostatečné informace a rád bych věděl, co je za tím, na co jsem čekal moje peníze už skoro 2 týdny.

Takže počkám a uvidím, jestli máte nějakou pozitivní aktualizaci a pokud ne, tak víte, co vám doporučím.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Žádné pozitivní recenze. Stížnost jsem podal...

Automaticky přeloženo:
falusantos
před 6 měsíci

Pro podání stížnosti jste udělali správnou věc. Náš tým ve skutečnosti čeká na další informace, proto je prosím aktualizujte, kdykoli to bude možné.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Doufám, že to vyřeší, protože tady v Casino Guru jsem nikdy nic nevyřešil se stížnostmi. Přiznám se, že jsem k tomu dokonce skeptický, protože jsem odpovídal na otázky a nakonec nic nefungovalo. Byl jsem okraden při jiných příležitostech jinými kasiny a skončilo to tak.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
falusantos
před 6 měsíci

Je mi to líto a víte, že pokud máte problém, můžete nás vždy kontaktovat.

Každopádně jsem se podíval na vaše stížnosti a 2 z nich byly vyřešeny. A když už jsme u těch ostatních, pokud neodpovíte do 2 týdnů nebo nemáte dostatek důkazů, nebo pokud naše stížnosti po prošetření vyhodnotí jako neoprávněné, pak to neznamená, že jsme se nepokusili pomoci .

Snažíme se ke všemu přistupovat korektně a korektně.

Také jsem viděl, že kasino má nějaké vyřešené stížnosti, takže pevně věřím, že se tak stane i ve vašem případě. Někdy hráči čekali 2 týdny, tak doufám, že to dobře dopadne.

Pokud máte náhodou aktualizaci, budu tady.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vážený tým Casino Guru,

Potřebuji tvou pomoc. Na začátku dubna jsem na webu vyhrál téměř 600 000 HUF. Mohl jsem si to vyžádat ve čtyřech částech po 150 000 HUF kvůli limitům výběru. První dva výběry trvaly 10 a 11 dní, než byly přijaty, což mi nevadilo. Viděl jsem, že ostatní měli podobné problémy, ale nakonec dostali zaplaceno. Poté ode mě web požadoval dokumenty. Nebudu se rozepisovat o tom, jak těžké bylo všechno shromáždit, protože pořád žádali různé věci. Nakonec si dokonce vyžádali doklad o mém vkladu z února. Největší vtip je v tom, že jsem se u nich registroval na konci března, takže jsem takový doklad nemohl poskytnout. Když jsem to vysvětlil podpoře, požádali mě, abych to dokázal. V tu chvíli jsem už zvažoval, že vás požádám o pomoc, ale vždy jsem si myslel, že se to nakonec vyřeší. Nakonec po mnoha dalších e-mailech a zhruba 100 konverzacích s podporou vše přijali celkem za 50 dní, přesně 20. května. Nepřeháním; v případě potřeby mohu dokázat. Byly chvíle, kdy jsem je kontaktoval během práce, protože celá situace byla tak frustrující.

Poté jsem požádal o peníze ve dvou částech: 20. května 150 000 HUF a 21. 138 000 HUF. Zajímavé je, že poslední požadavek byl zaplacen do 7 dnů, ale stále čekám na první výběr 150 000 HUF. Nyní uplynulo 18 pracovních dnů a dnes jsem po mnoha e-mailech obdržel odpověď: "Omlouvám se, je to trochu zpožděné, ale nebojte se, vše je v pořádku." Měl bych dodat, že jsem psal před 3 dny, včera a dnes také. Nakonec odpověděli na dnešní zprávu stejnou odpovědí, jakou jsem obdržel minulý týden. Prosím pomozte, protože je to nehorázné a ať napíšu cokoli, neplatí mi.


Předem vám moc děkuji za vaši pomoc a čas!

Davide

Automaticky přeloženo:
KisMagic
před 5 měsíci

Ahoj, koukám, že jsi to měl v kasinu dost krušné, co se ověřování týče, ale nakonec jsi dostal 3 výběry podle toho, co popisuješ a chyběl ti jen jeden, ano? Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše vyřešili a poslali hráči peníze, a pokud čekáte déle, pravděpodobně bych vám doporučil podat stížnost u nás.

Pokud byste o to měli zájem,neváhejte použít tento odkaz . ⬅️

Budete mít alespoň trochu zpětného provize, pokud to kasinu bude trvat déle, ale byl bych ujištěn, že jste již obdrželi větší část peněz.

Takže se určitě vracejte, nemyslím si, že by to bylo někdy špatné a doufejme, že své peníze dostanete, aniž bychom museli zasahovat.

Každopádně dej vědět, jak ses rozhodl.

Zkřížené prsty. 🤞

Automaticky přeloženo:
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky