FórumKasinaRevolution Casino - všeobecná diskuze

Revolution Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před měsícem od johnkamakaris
|
1883 zobrazení 56 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
před týdnem

Zkoušel jsem také casinoin, který ho má na prvním místě na seznamu spolehlivosti zde... jakmile jsem provedl výběr a během několika sekund vám řeknu, že vstoupili

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Výběr z revolučního kasina ve výši 35 € byl odložen již o 10 dní a posmívají se mi do tváře a dávají mi stejné výmluvy..pomozte mi prosím, aby se cítili špatně, protože mě naštvali..a já nemůžu i deaktivovat účet mi ani žádné další výběry provádět kvůli počtu čekajících výběrů

Automaticky přeloženo:
dzefkopoulos
před týdnem

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Obvykle dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby, zvláště pokud se jedná o první výběr, protože kasino potřebuje projít dokumenty k ověření účtu. Pokud nemáte žádné aktualizace z kasina a máte pocit, že potřebujete, aby vám náš tým pro stížnosti pomohl s tímto problémem, neváhejte nás kontaktovat. Budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Dnes je 10. den a nic, neodpovídají na žádný e-mail, který jsem poslal 5, a také když mluvím s týmem podpory, informují mě, že platba proběhne brzy, každý den to samé, ale nic, co můžeme udělat? Celá situace je opravdu zklamáním, děkuji

Automaticky přeloženo:
georgebro
před týdnem

Chápu vaši frustraci, ale bohužel náš tým musí počkat na 14denní lhůtu, jak je vysvětleno ve vaší stížnosti , než bude moci zasáhnout. Zkontrolovali jste svůj e-mail, abyste zjistili, zda vám kasino poslalo nějaké informace týkající se vašeho výběru? Zkuste se také podívat do složky se spamem. Někdy tam mohou skončit e-maily z online kasin. Pokud máte nějaké novinky, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Neposílejte nic na můj e-mail, jak jsem vám řekl, odeslal jsem 5-6 e-mailů a zatím žádná odpověď, dnes mluvím a jako každý den mi říkali stejné věci, prosím buďte trpěliví, oddělení pracuje na pokroku, každý den to samé, je tak zklamáním hrát o své peníze, a pokud vyhrajete nebo ne, výběr bude zdržovat tak dlouho, ve středu bude 14. den, takže je budete kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
georgebro
před týdnem

Vše je v pořádku, protože nakonec přistoupili k mým výběrům, takže případ je vyřešen, děkuji všem

Automaticky přeloženo:
georgebro
před týdnem

Řekl bych, že je těžké přijmout, že se nedá nic dělat, když je vám znovu a znovu řečeno, abyste byli trpěliví. 🙁

Přesto, jak nyní vidíme, to nakonec fungovalo a já děkuji za aktualizaci.

Jen pro zajímavost, čekali jste někdy v nějakém kasinu déle? Podle mého názoru to bylo docela pomalé.




Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Ne, je to poprvé, co čekáte tak dlouho a nejlepší je, že nikdy nechtějí přidat mé dokumenty k ověření

Automaticky přeloženo:
georgebro
před týdnem

Ach! Takže, co jim tak dlouho trvalo? 😀 Opravdu to otevírá prostor pro nápady. No, doufám, že jste potkali ten nejdelší a všechny ostatní budou v pořádku!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 dny

Procházím tímto problémem, buďte prosím trpěliví a věřte mi. Ale důvěra je něco, co se buduje, získává se kousek po kousku. Před 11 dny jsem provedl výběr a ještě mi to nedorazilo, jdu na web zkontrolovat, zda potřebují dokumenty a nic se nepožaduje. Chování tohoto kasina je zvláštní.


Automaticky přeloženo:
falusantos
před 3 dny

Ahoj, blíží se vám 14 dní, které dáváme kasinům na vyřešení výběrů. Řekli vám, proč jim to trvá tak dlouho? Řekl bych, že kasina by měla mít důvod, pokud se něco děje.

Ohledně ověření nemusí kasino vždy hned žádat o doklady, takže pokud to není nutné, tak bych se moc netrápil.

Pokud se něco změnilo, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 dny

O zpoždění nám neřekli. Jen prosí o trpělivost...

Automaticky přeloženo:
falusantos
před 2 dny

No, jak jsem řekl, pokud je to vše, co kasino říká a těch 14 dní uplyne, pak bych neváhal, protože by to pro mě byly nedostatečné informace a rád bych věděl, co je za tím, na co jsem čekal moje peníze už skoro 2 týdny.

Takže počkám a uvidím, jestli máte nějakou pozitivní aktualizaci a pokud ne, tak víte, co vám doporučím.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 dny

Žádné pozitivní recenze. Stížnost jsem podal...

Automaticky přeloženo:
falusantos
před 18 hodinami

Pro podání stížnosti jste udělali správnou věc. Náš tým ve skutečnosti čeká na další informace, proto je prosím aktualizujte, kdykoli to bude možné.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 13 hodinami

Doufám, že to vyřeší, protože tady v Casino Guru jsem nikdy nic nevyřešil se stížnostmi. Přiznám se, že jsem k tomu dokonce skeptický, protože jsem odpovídal na otázky a nakonec nic nefungovalo. Byl jsem okraden při jiných příležitostech jinými kasiny a skončilo to tak.

Upraveno autorem před 13 hodinami
Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky