DomůFórumKasinaRevolution Casino - všeobecná diskuze

Revolution Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 9 měsíci od johnkamakaris
|
14 250 zobrazení 133 odpovědí |
|
1 2 3...7
saaristo
před 8 měsíci

Ano, pravděpodobně bych měl podobné pocity, abych vám řekl pravdu a ocenil bych alespoň jednu odpověď.

Pokud však kasino potvrdilo, že vám peníze poslalo, uvidíme, co bude dál. Určitě mi dejte vědět, jestli peníze dorazily nebo ne. 😉

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Peníze dnes dorazily! Takže přesně podle plánu. O víkendech finanční oddělení výběry nezpracovává, takže od pondělí měli na zpracování výběru 1-3 dny. Zvládli to za dva dny, takže jsem spokojená. Mnoho lidí si však stěžovalo na provoz Casina, takže si tam v budoucnu netroufnu. Mnoho lidí mělo potíže s výběry a dnes mnohadenní lhůty pro výběr zákazníka neuspokojují. S konečným výsledkem jsem spokojen, ale v budoucnu v tomto kasinu hrát nebudu.

Automaticky přeloženo:
saaristo
před 8 měsíci

Je jasné, že je to vaše rozhodnutí a všichni ho akceptují. Všichni máme možnost si vybrat, kde budeme hrát a v dnešní době hráči kladou velký důraz na výběry a být rychlí.

Takže jen řeknu, že jsem rád, že jste dostali své peníze a ať jsou vaše budoucí zkušenosti lepší.

Hodně štěstí. ☘️😊

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ale na svůj účet v kasinu nic nedostanu

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

jaké to je, zažil to tady někdo

Automaticky přeloženo:
siegfried
před 8 měsíci

Ahoj, myslíš, že jsi vložil peníze v kasinu a na tvůj herní účet nebylo nic připsáno, rozumím tomu správně? Pokud ano, zkusili jste kontaktovat podporu nebo poskytovatele plateb, abyste zjistili, zda peníze odešly?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý večer, od 20. 4. jsem provedl dva výběry z tohoto konkrétního kasina a nyní se nemohu vůbec připojit na stránku, nepožádali mě ani o doklady pro identifikaci, co mám dělat? Odeslal jsem 3 e-maily a nedostal jsem žádnou odpověď

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
georgebro
před 8 měsíci

Mohu se zeptat, zda se vám nedaří načíst stránky kasina nebo se nemůžete přihlásit ke svému účtu? Zkuste také zkontrolovat složku se spamem, protože tam někdy mohou e-maily z kasina skončit.

Ve skutečnosti dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby, takže pokud poté peníze neobdržíte, náš tým se vám určitě pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nemohl jsem načíst stránku kasina a musel jsem změnit adresu, nakonec se mi to včera podařilo, mluvil jsem na chatu a informovali mě, že jsem velmi blízko kroku vývoje k provedení výběrů, byli informováni, že dnes je konec pracovní týden a není důvod, aby chodili tak pozdě, očekávám od nich aktualizaci, jelikož mi ani neotevřeli identifikační krok, protože i tam bude určitě zpoždění

Automaticky přeloženo:
georgebro
před 8 měsíci

Je skvělé, že jste se mohli přihlásit ke svému účtu. Informujte nás prosím o jakémkoli vývoji v souvislosti s vaším výběrem.

Automaticky přeloženo:
georgebro
před 8 měsíci

Měl jsem stejný problém s výběry.. trvalo asi deset dní, než je vložili.. ale vložili je.. jen z chatu a pošty nemáte ponětí

Automaticky přeloženo:
johnkamakaris
před 8 měsíci

Děkuji za odpověď, příteli. Mohu se vás zeptat, kdy bylo pole otevřeno, abyste provedli identifikaci? Otevřel jsem si před týdnem účet, který jsem vytvořil. a výběr a stále neotevřeli pole, abych mohl nahrát soubory

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Na nic se neptali.. žádné ID žádné karty ne nic.. Taky jsem se registroval na casinoin .. tam taky nepožádali o identifikaci a udělal jsem výběr a dali to během sekund

Automaticky přeloženo:
johnkamakaris
před 8 měsíci

Na vaší kartě? Přímo?

Automaticky přeloženo:
georgebro
před 8 měsíci

Ano

Automaticky přeloženo:
johnkamakaris
před 8 měsíci

Já od 20. v měsíci a jemu je 27, nic nového, nic, vše se spraví, neboj, víš, za jak dlouho ti celkem udělali 10 pracovních dní?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Narazil jsem tehdy na katolické Velikonoce... měli pro jistotu desetidenní lhůtu

Automaticky přeloženo:
johnkamakaris
před 8 měsíci

No, s největší pravděpodobností je vloží během příštího týdne, když už jsem je stáhl minulou neděli, pracovní týden, jak dlouho ještě mohou zdržovat, tlačíte na ně nějak?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

bavil jsem se s nima na chatu, ale i tam maji botky s predem urcenymi odpovedi.. kdyz se podivas tady na foru, tak vsichni maji stejny problem.. a nakonec se poserou.. proste nema cenu vyhazovat penize jim

Automaticky přeloženo:
johnkamakaris
před 8 měsíci

Našli jste někoho jiného, kdo by byl hodný komunikace a služeb? Díky za aktualizace člověče

Automaticky přeloženo:
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky