FórumKasinaRevolution Casino - všeobecná diskuze

Revolution Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od johnkamakaris
|
12509 zobrazení 133 odpovědí |
|
1 2...7
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Revolution Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Čekají na vás 3 výběry ve výši 100 EUR, 300 EUR a 200 EUR, první z 27/3 a neobdržel jsem žádné informace, i když mi tolikrát, kolikrát jsem kontaktoval přes chat, řekli, že vyřízení trvá 3 dny

Automaticky přeloženo:
johnkamakaris
před 7 měsíci

Jak vám Tomáš vysvětlil ve vaší stížnosti , dáváme kasinům 14 celých dní na zpracování platby, takže zatím bohužel není co dělat. Doufám, že kasino bude schopno mít vše hotovo v tomto časovém rámci. Prosím, zkuste být trochu trpěliví a dejte nám vědět, pokud máte nějaké aktualizace týkající se tohoto.

Měli jste už náhodou nějaké úspěšné výběry z tohoto kasina? Zde bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ne, jsem tam nový zákazník ..budu trpělivý a budu informovat, až od nich budu mít nějaké novinky

Automaticky přeloženo:
johnkamakaris
před 7 měsíci

Dobře, tak tu budeme a čekáme na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Žádné aktualizace nebo vývoj během víkendu týkající se čekajících výběrů

Automaticky přeloženo:
johnkamakaris
před 7 měsíci

To je škoda, myslel jsem, že se naučíš něco nového a kasino ti řekne víc. Ale protože se tak nestalo, Romi vám řekl, kolik dáváme kasinům za výběry. Kromě toho už máte ověřený kasino účet? Nekontaktovali vás nebo vůbec neodpověděli?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Před chvílí byly dokončeny dva ze tří výběrů. ještě jedna čeká.. Budu aktualizovat, až budu mít novinky

Automaticky přeloženo:
johnkamakaris
před 7 měsíci

Skvělá zpráva, jsem rád, že se to posouvá dál.

Určitě budu čekat na aktualizaci, abych dostal všechny vaše peníze, a stejně tak by bylo dobré, kdybyste to uvedli ve své otevřené stížnosti.

Neváhejte kliknout sem a přidat, co je potřeba.

Držíme vám palce, abyste své peníze dostali co nejdříve. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Případ lze uzavřít..byl proveden poslední výběr

Automaticky přeloženo:
johnkamakaris
před 7 měsíci

Dobře, jsem za to velmi rád, mohl byste kliknout na zelený odkaz, který jsem vám poslal v příspěvku? Je to vaše stížnost, ke které by bylo vhodné dodat, že jste vše obdrželi a náš tým to poté uzavře.

Byl bych vděčný a ještě jednou gratuluji. 🤗🎉👍

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, provedl jsem výběr na revoluci kasino a měl by dorazit zítra. Čtení kolem každého říká, že stránka je poloviční podvod a že peníze dorazí po týdnech. Stáhl se někdo na tomto webu a ví něco? Děkuji

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
rimmeltut
před 7 měsíci

Snad zde dostanete nějaké odpovědi. Máte nějaké informace o svém výběru?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Mluvil jsem s podporou a otevřel stížnost na Casino Guru a čeká na schválení. Peníze měly dorazit dnes, ale zatím nic. Včera jsem napsal na podporu kasina Revolution a řekli mi, že dochází ke zpožděním, a abych je druhý den kontaktoval. Dnes to samé a řekli mi, že poslali upomínku finančnímu oddělení a v případě potřeby je zítra odpoledne kontaktujte.

Automaticky přeloženo:
rimmeltut
před 7 měsíci

Jo, vidím vaši stížnost , kde náš tým bohužel nebude moci zasáhnout před uplynutím 14 dnů. Proto nás do té doby pro jistotu informujte o všech novinkách. Budeme tady čekat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

platba dorazila po četných kontaktech s podporou. Dnes ráno jsem se znovu zeptal na načasování a o 5 minut později finanční prostředky dorazily. Nedoporučuji vkládat na tuto sázkovou stránku (můj názor), protože na obdržení 15 eur jsem chvíli čekal a pokaždé jsem kontaktoval asistenci. Případ byl vyřešen, ale mnozí jako já jsou zklamáni sázkařskou stránkou s velmi vysokou dobou výběru. Děkuji

Automaticky přeloženo:
rimmeltut
před 7 měsíci

Ahoj, pokud už je to dlouho, co jste si vybrali, chápu, proč toto kasino nedoporučujete.

Ale mohl bych vás požádat, abyste uvedli tuto skutečnost, že jste obdrželi peníze ve své stížnosti ?

Bylo by to vhodné, protože náš tým to bude moci uzavřít. Moc děkuji a pevně věřím, že budete mít lepší zážitek. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj! Existují nějaké informace, zda měli nějací Finové problémy s kasinem?

V sobotu 13.4 v 0:48 mi na email přišlo potvrzení o žádosti o výběr. To znamená, že toto je velmi čerstvé, takže nezbývá než čekat. Ale další věc, ze soboty na dnešek jsem poslal 4 e-maily na oddělení podpory Revolution a ani jeden z nich nebyl zodpovězen. Obdržel jsem potvrzení, že moje žádost byla přijata.

Četl jsem, že mnoho lidí mělo s tím kasinem nějaké problémy a já se v současné době snažím ze začátku udělat vše, co je v mých silách, aby se to nezvrhlo v déle než dvoutýdenní bitvu tam a zpět.

Automaticky přeloženo:
saaristo
před 7 měsíci

To je docela dobrá zpráva. Asi máš pravdu a budeme muset počkat, až peníze skutečně přijdou.

Pokud ano, dejte mi určitě vědět.

Pokud mají nějací Finové problém s tímto kasinem, doporučil bych zkontrolovat stížnosti a zjistit, zda mají nebo ne.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Jediné, co mě trochu znepokojuje, je, že za poslední tři dny mi nikdo neodpověděl na email. Mysleli byste si, že když si webová stránka Casina přečte jejich e-mail podpory, pak jim někdo odpoví alespoň jednou denně.

Automaticky přeloženo:
1 2...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky