DomůFórumKasinaPledoo Casino - všeobecná diskuze

Pledoo Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

37 402 zobrazení 132 odpovědí |
před 3 roky
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
Jaymen09
před 2 roky

Ahoj znovu,

Viděl jsi toto vlákno ? Nejsem si jistý, zda se to týká podobného tématu, můžete se na to prosím podívat?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,

možná máte v týmu někoho, kdo o situaci ví, vlákno, které jste propojil, se zdá být velmi vážné a mohlo by ovlivnit mnoho německých hráčů.


Automaticky přeloženo:
Jaymen09
před 2 roky

Ahoj.

Požádal jsem kolegu, aby do rozhovoru zapojil našeho německého testera.

Víte, nejsme právníci, do takových situací se přímo nezapojujeme, protože nemáme žádnou zákonnou pravomoc činit rozhodnutí.


Automaticky přeloženo:
Jaymen09
před 2 roky

Neznám podrobnosti o tom, co pledoo dělá, ale pokud máte obavy z poskytování bankovních informací a přijímání peněz, pravděpodobně nebude jiný problém než platit daně. pokud potřebujete další informace, poskytněte mi další podrobnosti o problému.

Automaticky přeloženo:
JosephMeyer
před 2 roky

Ahoj!

děkuji za váš příspěvek. Podělil byste se prosím otevřeně o více podrobností o daních? Víte, mnoho hráčů hledá odpovědi a my se snažíme je poskytnout. V komunitě je mnoho pasivních čtenářů, i nám na nich záleží. 🙂

Automaticky přeloženo:
gkara2022
před 2 roky

Dobrý večer!

Měl jsi novější?

Protože jsem také dostal stejný email a odeslal pohyby

Automaticky přeloženo:
Fei21
před 2 roky

Dobrý večer Faye...jmenuji se Nikos a jsem z Řecka...máte zkušenosti s pledoo kasinem?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, také mi přišel tento email, je to cca 6300 eur.

Poslal jsem dokumenty do Pledoo a od té doby jsem nic neslyšel.

Dostal už vůbec někdo nějaké peníze?

Automaticky přeloženo:
Basel999
před 2 roky

Ahoj!

Mohu vědět, na který e-mail nyní odkazujete? Mnoho hráčů jistě úspěšně vybralo své výhry z tohoto kasina, ale zůstává nejasné, co se stalo vám.

Možná chcete poskytnout více podrobností? Podle reklamace jde o vrácení peněz, no, to je dost specifická situace. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, dostal jsem stejný mail a jsem v kontaktu s Pledoo a mojí bankou.

Musím však říci, že Pledoo je do této doby tak zdvořilý a že mi s mojí bankou tolik pomáhají.

Čekám na odpověď od své banky, vyšetřují případ, který mi řekli

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Podal jsem stížnost, ale dosud jsem od vás nedostal odpověď.

S přátelským pozdravem


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

A kdy to bylo?

O Pledoo jsem neslyšel 1,5 měsíce.

Děkujeme za váš signál zpětné vazby.


Automaticky přeloženo:
Basel999
před 2 roky

Dobré ráno, od 20.8

Odpověděli mi velmi rychle, musím říct



Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podal jsem stížnost, ale dosud jsem od vás nedostal odpověď.

S přátelským pozdravem


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. Doufám, že tyto dvě stížnosti spolu nesouvisí:

file

Doufal jsem, že mi vysvětlíte, proč máte nárok na vrácení peněz. Každopádně, vidíte časovač? Momentálně čekáme na vaši odpověď 🙂

Stížnost prosím řešte přímo - pomocí tohoto odkazu: https://casinoguru-de.com/pledoo-casino-der-spieler-ist-sich-uber-das-ruckerstattungsversprechen

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den, ne, nevěšte je.


Automaticky přeloženo:
Fei21
před 2 roky

A dostali jste peníze?


Automaticky přeloženo:
JosephMeyer
před 2 roky

Myslím, že ne - protože jsem právě prohrál. Z čeho tedy platit daně?

S přátelským pozdravem


Automaticky přeloženo:
ilonam
před 2 roky

Dobrý den,

Dodnes jsem stále v procesu, slyšeli jste o tom něco?


Automaticky přeloženo:
Basel999
před 2 roky

Ahoj, nevím, co konkrétně myslíš tím "nevěš je", ale pokud se to týká tvé otevřené stížnosti, nemusíš se bát. Všiml jsem si, že vám kasino odpovědělo a že se pokusíte vše vyřešit v klidu s kasinem.

Každopádně, v tomto případě, mohl byste nám prosím říci, jak postupuje váš proces a komunikace s kasinem, když máte něco nového? Jsem si jistý, že by to pomohlo.

Zatím si počkáme, jak se věci vyvinou dál.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemohu vybrat 700 eur, všechny dokumenty jsem jim již poskytl, peníze nevybírají, v tomto kasinu jsou pro peníze chováni.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.