FórumKasinaPledoo Casino - všeobecná diskuze

Pledoo Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od Elias228
|
9393 zobrazení 97 odpovědí |
|
1...4 5
Přidat příspěvek
siplivijdmitro866
před 8 měsíci

Ahoj. Znamená to, že váš účet již byl plně ověřen nebo je stále ve stavu, kdy jej kasino kontroluje?

Navíc, jak dlouho jste čekali na svůj výběr? Upozorňujeme, že kasinům poskytujeme 14 dní na vyřešení požadavků KYC i výběru.

Každopádně vysvětlete situaci trochu více, abych měl lepší přehled a pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jsou to podvodníci. Již měsíc vám posílám žádost o zaslání historie mých vkladů a výběrů a zisků a ztrát. Chtěli ode mě různé dokumenty. Odeslali. Pak jsem musel čekat. 3 týdny žádná odpověď. Dnes jsem psal a odpověděli mi, že mi to neposílají a že žádost musí poslat zákonní zástupci. Jaký nesmysl.

Automaticky přeloženo:
levanivashadze
před 7 měsíci

Hmm, to je podle mě nepříjemné. Existuje důvod, který kasino uvedlo, že vám nechce sdělit vaši historii?

Myslíte si, že se obrátíte na právního zástupce? Případně, co se stalo v kasinu, když jste chtěli historii vkladů a výběrů?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj znovu,

Ohledně problému s vrácením peněz jsem dostal odpověď od své banky. Odpověděl, že z jejich strany bylo zaslání peněz na pleddo provedeno správně a vrácení peněz se netýká banky, ale společnosti.

Automaticky přeloženo:
Fei21
před 7 měsíci

Ahoj.

Takže míč je zpět na hřišti kasina! O co jde v této refundaci, prosím? Mohl bys mi to připomenout? 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Dobrý den, ještě jednou, ohledně e-mailu, který posílám mně a dalším lidem pro vrácení peněz


Automaticky přeloženo:
Fei21
před 7 měsíci

Poněkud zvláštní poznámka, teď si na to vzpomínám - děkuji 🙂.

Bylo to asi měsíc, jsem blízko? Čekal bych mnohem jednodušší postup. Co se podle vás nyní děje?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Podle mě má banka naprostou pravdu. pokud postup provedli správně, nenesou odpovědnost. Věřím, že od žádného poskytovatele nebudou peníze vráceny.

Automaticky přeloženo:
Fei21
před 7 měsíci

Vím, že když se to táhne už docela dlouho, jsi nešťastný, ale zkusme myslet pozitivně a předpokládat, že se situace vyřeší. Vím, že je to těžké, ale v tomto případě se nedá nic jiného dělat. Pevně věřím, že spravedlnost vyjde najevo a vy dostanete své peníze. Přeji hodně štěstí a pokud budete mít něco nového, nezapomeňte nám dát vědět. 🤞

Automaticky přeloženo:
Fei21
před 6 měsíci

Banka je v pořádku... ukážu vám, jak to funguje:


"Webové stránky vlastní Momus2006 NV, registrační číslo 138347, registrovaná adresa je Dr. MJ Hugenholtzweg 25, Unit 11 Willemstad Curacao, CW, licence č. 8048/JAZ2016-004. Všechny platební postupy provozuje MOMUS2006 Ltd. Avlonos 1, Maria House, 1075, Nikósie, Kypr"


Momus2006 Ltd. je broker mezi bankou a pleedo. Všichni podvodníci z Curacao si potřebují otevřít brokera v nějaké zemi v EU... takže pravděpodobně (jako v mnoha jiných případech...) Momus 2006 LTD vám nepřevedla prostředky do Pleeda 😉 Banka vám nemůže lhát (opravdu špatné následky... ) a existuje něco jako swift a sepa systém... pleedo je jen další podvod (falešná sazba od kasinového guru... ) a oni (pleedo) podvádějí vás 😉

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ano, děkuji za zveřejnění vysvětlení zde!

Svou banku jsem ohledně tohoto problému ještě nekontaktoval. Nejvíce se obávám, že budu obviněn z podvodu/praní špinavých peněz nebo něčeho podobného. Protože mi to celé přijde opravdu divné. Proto by mě zajímalo, jaké zkušenosti zatím mají ostatní....

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj!

Přišel jsem, abych vám dal aktuální informace a řekl, že moje banka byla schopna získat peníze zpět a vrátili mi je! Celková částka byla 5580 €. Byl to poměrně zdlouhavý proces, protože trval několik měsíců, ale rozhodně se vyplatilo počkat.

Automaticky přeloženo:
ilonam
před 4 měsíci

To je perfektní a rád to slyším. Takže před Vánoci si myslím, že je to skvělá zpráva. Doufám, že si peníze užijete, protože jak jste řekl, byl to dlouhý proces.

Doufám, že už nebudete mít takové problémy a vše bude v pořádku. Hodně štěstí. 😊☘️🎉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

@CasinoGuru


Bylo by hezké, kdybyste k limitům výběru přidali, že Casino Pledoo provádí maximálně 2 výběry za 24 hodin a cokoli nad rámec toho bude zamítnuto.

Automaticky přeloženo:
Donnyduck888
před 4 měsíci

Děkuji za tuto informaci. Předal jsem to našemu datovému týmu, ale nejsem si jistý, zda to můžeme někde přidat do recenze, protože obecně uvádíme limity výběru ve formě, že můžete vybrat X částky za den / týden / měsíc atd.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Navíc jsem také musel zjistit, že maximální výše výplaty za rok je pouze 150 000 €. Stálo by to také za zmínku ve vašich testech nebo v informacích, které poskytujete?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Když už jsme u těch výplat:

3000 € na den není omezeno pouze na den, ale také na přesnou sekundu. Pokud jako já zaplatíte 3 000 € 23. prosince 2023 ve 23:48:52, můžete okamžitě požádat o další výplatu, ale ta bude zpracována až 24. prosince 2023 ve 23:48:53 a lze od tohoto okamžiku používat po dobu 24 hodin.


Stejně jako všechna kasina, která mají výplatní limity, jsem také přesvědčen, že zde není k dispozici mnoho peněz a měli byste si dávat větší pozor, abyste nevyhráli příliš mnoho. 🙂

Automaticky přeloženo:
Donnyduck888
před 4 měsíci

Tyto informace jsem také poskytl našemu datovému týmu, takže uvidíme, zda se projeví v kontrole a zda tedy dojde k maximální roční výplatě.

Co se týče ostatních informací, děkuji. Myslím, že i hráči, kteří projdou vaším příspěvkem, si budou vědomi toho, jak to funguje, pokud jde o výběr peněz v tomto kasinu. Podle toho, co jsi napsal, si každý může říct, zda má cenu zde hrát nebo ne.

Přeji ti hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
JakeLazare
před měsícem

Všiml jsem si, že jste tímto přátelským doporučením oslovil asi deset hráčů. Promiňte moje vychování, ale mohl byste to podpořit screenshotem ukazujícím vaše úspěšné výběry?

Víte, hazard je velmi konkurenční odvětví, a i když nemám důvod vám nevěřit, raději budu na rovinu. Hráči se takto většinou nechovají, takže si vaší spolupráce vážíme.

Když jsem naposledy viděl tak vysokou úroveň docela podobného zapojení, nebyly poskytnuty žádné snímky obrazovky.

Oceňuji vaše pochopení a zachování transparentnosti. 🙏

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky