Ahoj - díky, že jsi to vynesl na světlo.
Možná by bylo dobré vložit vysvětlení poskytnuté kasinem také přímo sem na fórum:
„Vysvětleme situaci;
Toto je pokračující proces, který v Pledoo provádíme. Pomáháme našim zákazníkům získat zpět jejich finanční prostředky prostřednictvím postupu zpětného zúčtování kvůli problémům, které se vyskytly u poskytovatele platebního systému zapojeného do zpracování těchto plateb, což vedlo k tomu, že jsme finanční prostředky neobdrželi.
Tento proces jsme zahájili, protože jsme pevně přesvědčeni, že je v souladu s průmyslovými standardy, a co je důležitější, protože skutečně chceme našim zákazníkům pomoci získat zpět jejich finanční prostředky.
Jak již bylo uvedeno, finanční prostředky k nám nedorazily, a proto je nejvhodnějším postupem vrátit peníze našim zákazníkům. Navzdory naší snaze vyřešit problém s poskytovatelem platebního systému interně a přímo, nejsou ochotni spolupracovat. Proto následný postup vyžaduje úzkou spolupráci s bankami zákazníků a jsme připraveni poskytnout komplexní asistenci a postupné vedení.
Chápeme obavy zákazníka a skeptický postoj k této záležitosti. Přesto chceme zajistit, aby bylo vše legální a mysleli jsme na ty nejlepší úmysly zákazníka.
Snad to pomůže!
S pozdravem,
Tým Pledoo
Stížnost je k dispozici zde:
https://casino.guru/pledoo-casino-the-player-s-deposit-got-lost?
Uvidíme, s čím přijdou ostatní 🤔
Hey there - thanks for bringing this to the light.
It might be good to paste the explanation provided by the casino right here on the forum as well:
"Let us explain the situation;
This is an ongoing process that we are undertaking at Pledoo. We are assisting our customers in reclaiming their funds through a chargeback procedure due to issues encountered with the payment system provider involved in processing these payments, which resulted in the funds not being received by us.
We have initiated this process because we firmly believe that it aligns with industry standards and, more importantly, because we genuinely want to assist our customers in recovering their funds.
As previously stated, the funds did not reach us, and therefore the most appropriate course of action is to return the money to our customers. Despite our efforts to resolve the issue with the payment system provider internally and directly, they are unwilling to cooperate. Therefore, the subsequent course of action entails working closely with the customers' banks, and we are ready to provide comprehensive assistance and step-by-step guidance.
We understand the customer's concerns and skeptical mindset about the matter. Still, we want to ensure that everything is legal and we have the customer's best intentions in mind.
Hope this helps!
Best regards,
Pledoo Team
The complaint is available here:
https://casino.guru/pledoo-casino-the-player-s-deposit-got-lost?
Let's see what the others come out with 🤔
Automaticky přeloženo: