DomůFórumKasinaPledoo Casino - všeobecná diskuze

Pledoo Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Elias228
|
19 433 zobrazení 105 odpovědí |
|
12 3 4...6
Jonny007
před rokem

Můžete jim říct, aby opravili podrobnosti vaší adresy ve vašem účtu, nebo je možná můžete upravit sami. Tento druh chyb lze snadno opravit, neměli byste se bát, stačí kontaktovat podporu a říct jim o tom

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Právě jsem udělal chybu v adrese a PSČ, protože zbytek je správný, ale dokud nebude můj účet ověřen, nemohu vybrat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete jim říct, aby opravili podrobnosti vaší adresy ve vašem účtu, nebo je možná můžete upravit sami. Tento druh chyb lze snadno opravit, neměli byste se bát, stačí kontaktovat podporu a říct jim o tom

Automaticky přeloženo:
před rokem

👍❤️❤️

Automaticky přeloženo:
Jonny007
před rokem

Ahoj.

SunsetGaze to udělal dobře.

Jen dodám, že v "nejhorším" scénáři by mělo být vše opraveno absolvováním ověření.

Pro jistotu nám dej vědět, jak to dopadlo - dobře? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jonny007
před rokem

Ano, to je normální, kasina drží výběry, dokud neověří váš účet. Pokud se stane něco divného, jako je ověření kasina příliš dlouho (více než 2 týdny) nebo pokud zavřou váš účet, nezapomeňte to sdílet

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Právě to zablokovali, na mé adrese je napsáno funchal a já poes funchal Měl jsem 14 tisíc eur na to, aby mě zablokovali

Automaticky přeloženo:
Jonny007
před rokem

Zkomplikovali něco, co šlo snadno opravit, adresa se prostě musela opravit, byla to opravdová chyba, protože nikdo by schválně neuvedl špatnou adresu s vědomím, že musí poskytnout dokumenty, něco podobného se mi stalo při ověřování elektronické peněženky před lety a podpora jednoduše opravila podrobnosti na mém účtu s mými skutečnými osobními údaji, takže mohu zaručit, že jde snadno opravit. Podejte stížnost: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkomplikovali něco, co šlo snadno opravit, adresa se prostě musela opravit, byla to opravdová chyba, protože nikdo by schválně neuvedl špatnou adresu s vědomím, že musí poskytnout dokumenty, něco podobného se mi stalo při ověřování elektronické peněženky před lety a podpora jednoduše opravila podrobnosti na mém účtu s mými skutečnými osobními údaji, takže mohu zaručit, že jde snadno opravit. Podejte stížnost: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už jsem poslal stížnost

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkomplikovali něco, co šlo snadno opravit, adresa se prostě musela opravit, byla to opravdová chyba, protože nikdo by schválně neuvedl špatnou adresu s vědomím, že musí poskytnout dokumenty, něco podobného se mi stalo při ověřování elektronické peněženky před lety a podpora jednoduše opravila podrobnosti na mém účtu s mými skutečnými osobními údaji, takže mohu zaručit, že jde snadno opravit. Podejte stížnost: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mano, dal jsem všechny údaje a ověřili můj účet, a když jsem šel vybrat, znovu se mě zeptali na adresu

😭😔😔😔 brácho a 14 tisíc eur, nechtějí mi vrátit 50 eur ze zálohy, kterou jsem udělal a zablokovali mě, poslal jsem vše v pořádku, 😭😔😔😔

Automaticky přeloženo:
Jonny007
před rokem

Vím, jak je to frustrující, je to poprvé, co vidím případ, kdy kasino zavře účet po jeho ověření, což nedává smysl, pokud se mě ptáte, protože jste spolupracovali na opravě chyby. Nyní, když jste podali stížnost, počkejte, až reklamační specialista odpoví, sdělte všechny možné podrobnosti o případu a důkazy o každém nároku, například nesprávnou adresu, kterou jste použili, a opravenou s příslušným dokumentem. Kasino nemá důvod uzavřít váš účet nebo zrušit váš zůstatek, takže se snažte uvolnit a být trpěliví, věřím, že váš případ bude dříve nebo později vyřešen, protože kasino není v pořádku

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Děkuji, objetí z Portugalska 🙌🙌🙌❤️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj!

Dostal někdo další tento e-mail od Pledoo, že by mohl mít nárok na vrácení peněz? Na základě skutečnosti, že poskytovatel plateb, kterého Pledoo využil, byl zapojen do některých nezákonných aktivit. Já ano, ale stále nad tím vším trochu váhám. Nyní bych měl zřejmě kontaktovat svou banku a vysvětlit jim celou tuto situaci, abych mohl začít s procesem zpětného zúčtování. Byla na to otevřena stížnost, kde zástupce Pledoo celou věc vysvětlil, pokud má někdo zájem vědět více. https://casino.guru/fi/pledoo-casino-pelaajan-talletus-katosi


Pokud je někdo ve stejné situaci, rád bych věděl, jak to máte vy a jak na to reagovala vaše banka.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
ilonam
před rokem

Ahoj - díky, že jsi to vynesl na světlo.

Možná by bylo dobré vložit vysvětlení poskytnuté kasinem také přímo sem na fórum:

„Vysvětleme situaci;


Toto je pokračující proces, který v Pledoo provádíme. Pomáháme našim zákazníkům získat zpět jejich finanční prostředky prostřednictvím postupu zpětného zúčtování kvůli problémům, které se vyskytly u poskytovatele platebního systému zapojeného do zpracování těchto plateb, což vedlo k tomu, že jsme finanční prostředky neobdrželi.


Tento proces jsme zahájili, protože jsme pevně přesvědčeni, že je v souladu s průmyslovými standardy, a co je důležitější, protože skutečně chceme našim zákazníkům pomoci získat zpět jejich finanční prostředky.


Jak již bylo uvedeno, finanční prostředky k nám nedorazily, a proto je nejvhodnějším postupem vrátit peníze našim zákazníkům. Navzdory naší snaze vyřešit problém s poskytovatelem platebního systému interně a přímo, nejsou ochotni spolupracovat. Proto následný postup vyžaduje úzkou spolupráci s bankami zákazníků a jsme připraveni poskytnout komplexní asistenci a postupné vedení.


Chápeme obavy zákazníka a skeptický postoj k této záležitosti. Přesto chceme zajistit, aby bylo vše legální a mysleli jsme na ty nejlepší úmysly zákazníka.


Snad to pomůže!


S pozdravem,

Tým Pledoo


Stížnost je k dispozici zde:

https://casino.guru/pledoo-casino-the-player-s-deposit-got-lost?

Uvidíme, s čím přijdou ostatní 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, děkuji za zveřejnění vysvětlení zde!

Svou banku jsem ohledně tohoto problému ještě nekontaktoval. Nejvíce se obávám, že budu obviněn z podvodu/praní špinavých peněz nebo něčeho podobného. Protože mi to celé přijde opravdu divné. Proto by mě zajímalo, jaké zkušenosti zatím mají ostatní....

Automaticky přeloženo:
ilonam
před rokem

Chápu! Rád bych vám pomohl a omlouvám se, že mi chybí znalosti. Nicméně je tu jedna věc, kterou alespoň zkusím.

Chci se zeptat, zda máme ve vaší zemi k dispozici tester, s trochou štěstí bych mohl poskytnout nějaké rady od místních. 🤔

To určitě zkusím. Lepší než nedělat vůbec nic.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, také jsem dnes dostal e-mail, který (údajně) pochází z finančního oddělení Pledoo.


Také mi chcete pomoci získat peníze zpět. Je to skutečné?


Automaticky přeloženo:
ilonam
před rokem

Ahoj,

můžeš mi říct, co jsi udělal a co se z toho stalo? Máte stejný email jako vy


LG

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, také jsem dnes dostal e-mail, který (údajně) pochází z finančního oddělení Pledoo.


Také mi chcete pomoci získat peníze zpět. Je to skutečné?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Nazdárek.

Myslel jsem, že tento problém již přetrvává, jak jsem se mýlil. 🙁

Bohužel zatím žádná zpětná vazba od mého názoru - pokusím se to trochu postrčit. Doufejme, že narazíme na někoho, kdo má přímou zkušenost.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,

Ano, bylo by fajn, kdyby někdo věděl něco konkrétnějšího, ale zdráhám se jim posílat výpisy z kreditní karty...i když jsem s kasinem nikdy žádné problémy neměl.

Automaticky přeloženo:
Jaymen09
před rokem

Ahoj! Zdá se, že je docela velká šance, že sem dostanu někoho z Německa, kdo by nám s tím měl být schopen trochu pomoci. Počkejme a uvidíme... 🤞🤞


Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky