FórumKasinaPledoo Casino - všeobecná diskuze

Pledoo Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Elias228
|
18123 zobrazení 105 odpovědí |
|
1 2 3...6
Radka
před rokem

Ahoj.

Ano, kasina mají přísná pravidla týkající se vkladů a výběrů. Jsem ale notářsky pověřen majitelem účtu.

Velké bankovní instituce, mobilní operátoři, systémy elektronického bankovnictví a další akceptují plnou moc. A nějaké kasino, které mně a stovkám dalších lidí lhalo, aby to nepřijali.

Nicméně jsem podal stížnost a CEG

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

V jiných kasinech se také stalo, že vložila na můj bankovní účet.

Nedávno provedla zálohu mou kreditní kartou. Vyhrála peníze, ale výběr byl samozřejmě zamítnut. Poté, co kontaktovali bezpečnostní oddělení, požádali pouze o kopii mého průkazu totožnosti a že je v něm uvedeno, že pověřuji osobu, aby vložila můj způsob platby.

2 hodiny po odeslání dokladu byl zisk již zpracován a odeslán.


Kasino přijímá všechna tato opatření na ochranu. Jakmile ale existuje notářská plná moc, v čem je problém?


Podle mého názoru to není férové kasino. Četl jsem mnoho stížností a negativních recenzí proti Pledoo. Myslím, že v tom má moje snoubenka pravdu. A měl by pokračovat ve stížnostech, aby už nebyli trpěli.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Ano, kasina mají přísná pravidla týkající se vkladů a výběrů. Jsem ale notářsky pověřen majitelem účtu.

Velké bankovní instituce, mobilní operátoři, systémy elektronického bankovnictví a další akceptují plnou moc. A nějaké kasino, které mně a stovkám dalších lidí lhalo, aby to nepřijali.

Nicméně jsem podal stížnost a CEG

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Mám pocit, že jste si dobře vědomi toho, jak kasina fungují, mnoho se liší v mnoha různých aspektech. Jedno kasino by bylo spokojené s průkazovou fotografií vaší snoubenky, jiné ne. Dokonce i KYC se může lišit v závislosti na vaší zemi a licenci, kterou kasino vlastní.

Jakmile máte pocit, že se kasino mýlí, je stížnost dobrým krokem. Nejsem si jistý, zda CEG zasáhne.

Přeji rychlé řešení!


Automaticky přeloženo:
před rokem

V jiných kasinech se také stalo, že vložila na můj bankovní účet.

Nedávno provedla zálohu mou kreditní kartou. Vyhrála peníze, ale výběr byl samozřejmě zamítnut. Poté, co kontaktovali bezpečnostní oddělení, požádali pouze o kopii mého průkazu totožnosti a že je v něm uvedeno, že pověřuji osobu, aby vložila můj způsob platby.

2 hodiny po odeslání dokladu byl zisk již zpracován a odeslán.


Kasino přijímá všechna tato opatření na ochranu. Jakmile ale existuje notářská plná moc, v čem je problém?


Podle mého názoru to není férové kasino. Četl jsem mnoho stížností a negativních recenzí proti Pledoo. Myslím, že v tom má moje snoubenka pravdu. A měl by pokračovat ve stížnostech, aby už nebyli trpěli.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

to, co jsem právě odpověděl vaší snoubenci, se vám zdá vhodné také, doufám 🙂.

Jak to vidím já, Pledoo nebyl úplně spokojený se silou atroniky. Pokud se nepletu, vaše snoubenka byla požádána, aby poskytla jinou verzi. Neznám podrobnosti, ale myslím, že potřebujeme vědět, jaký problém má kasino s dokumentem.

Obecně řečeno, je vždy lepší používat pouze své vlastní platební metody – to také říkají Podmínky a pravidla. Rád bych se podobným komplikacím do budoucna vyhnul.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Našel jsem následující článek týkající se licence kasin na Curacau.

Online kasina s licencí Gaming Curacao mají nedostatek řádné kontroly, což znamená, že mohou s hráči zacházet, jak chtějí.
Pokud kasino s touto licencí nevyplatí vaši výhru (žádání o tuny nových dokumentů, zrušení výběrů atd.), musíte se smířit s tím, že jste byli podvedeni. Provize Gaming Curacao vám nepomůže, protože je to vlastně nezajímá, kromě toho, že od kasin získávají licenční poplatky.

Všiml jsem si, že existuje mnoho kasin, která mají nebo nemají licenci na Curacao. A přesto, existuje nějaký orgán, který může uvalit sankce nebo zavřít kasino.

Nebo mají kasina Curacao právo dělat, co chtějí?

Je to legální?

Automaticky přeloženo:
DjDero
před rokem

Nazdárek.

Tento "článek" zní spíše jako názor někoho jiného. Pokud chcete porozumět předpisům, šel bych místo toho přímo na oficiální zdroj:

https://www.curacao-egaming.com/ceg-academy/#section-rules-and-regulations-on-aml

Dovolte mi citovat z jednoho z mých nedávných příspěvků týkajících se licencí:

Nedávno jsem četl několik článků o tom, jak získat herní licenci Curacao - většinou reklamy, tento popisující výhody mnohé vysvětluje, řekl bych:

„Mnoho provozovatelů online hazardních her se rozhodlo udělat z Curacaa svůj domov kvůli rychlému a nákladově efektivnímu licenčnímu procesu v regionu.

Curacao je ve srovnání s Kostarikou stabilní země a na rozdíl od Malty a Kypru je Curacao mimo EU, ale stále v Nizozemském království.

Curacao je také považováno za atraktivní destinaci pro e-Gaming společnosti kvůli jednoduchosti jeho zákonů o hazardních hrách. Pro jakýkoli typ provozování hazardních her je potřeba pouze jedna licence, která registrovaným společnostem umožňuje efektivně provozovat online kasino nebo platformu pro sportovní sázení.

Získání licence e-Gaming na Curacau je také výrazně levnější než v jiných částech světa. Když to zkombinujete se skutečností, že Curacao je moderní stát s vysokou jurisdikcí s inovativní IT infrastrukturou a atraktivním daňovým systémem, je Curacao perfektním místem pro vaši společnost zabývající se e-Gamingem."

Navíc existuje hlavní licence, která společnostem umožňuje licencovat všechny značky pouze pod jednou licencí (takto si myslím, že to funguje – i když to může být komplikované), někdy to hráče znervózňuje, protože vlastník hlavní licence může být ve skutečnosti jiný. společnost, která je v obchodních podmínkách uvedena jako vlastník.

Nepřekvapuje mě, že hráči občas hlásí, že se s nimi v licencovaných kasinech zachází nejhůře. Je smutné, že někteří hráči vidí licencované kasino Curacao jako mnohem nebezpečnější místa než ta nelicencovaná.

K vaší otázce: Pokud oficiální regulátor nereguluje, mohou si i licencovaná kasina dělat, co chtějí. Běžně jen ty nelicencované nejsou vázány žádnými předpisy a jsou prakticky nedotknutelné.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Díky za odpověď.

Jsem však toho názoru, že hráči z Bulharska nejsou v licencovaných nebo nelicencovaných kasinech na Curacau vítáni. Četl jsem mnoho článků, ve kterých si bulharští hráči stěžují na kasina na Curacau.

Kde vsadit si však vybere každý. Můj osobní názor je, že v kasinech s místní licencí je to jednodušší. Mám na mysli výběry, ověřování, vklady a komunikaci s podporou.

Automaticky přeloženo:
DjDero
před rokem

Také bych doporučil hrát v domácím kasinu, ale myslím, že problémy v licencovaných kasinech Curacao nemají nic společného s Bulharskem. Je prostým faktem, že v Bulharsku je mnoho špatných kasin s licencí, takže je také vyšší šance, že o nich od hráčů uslyšíte nějaké špatné věci.

Jaké je tedy podle vás nejlepší online kasino v Bulharsku?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer do fóra

Od finančního oddělení Pledoo jsem obdržel e-mail, že jejich poskytovatel plateb byl zapojen do nezákonných činností a nikdy neobdržel nějaké vklady, které jsem provedl v prosinci, a chtějí vrátit peníze, které jsem vložil, ale nikdy neobdržel.

Obdržel toto oznámení ještě někdo? Je bezpečné je kontaktovat a předpokládat, že říkají pravdu?

Automaticky přeloženo:
gkara2022
před rokem

Ahoj!

To je nejvíce znepokojující. Upřímně, jsem překvapen, že kasino takové informace ochotně sdílelo.

Myslím, že je bezpečné kontaktovat kasino, i když osobně bych si dal pauzu s jakýmikoli vklady. Můžete sdílet přesný přepis e-mailu? Pokud ano, můžete to udělat jako printscreen. Přesto bych preferoval angličtinu, pokud byl použit jiný jazyk, zkopírujte prosím text a vložte jej do těla příspěvku, abychom všichni viděli automaticky přeloženou verzi.

Děkuji mnohokrát! Mezitím dám vědět kolegům.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Σας παραθέτω την επικοινωνια

Ahoj Georgios,


Píšeme vám ohledně transakcí, které jste provedli na Pledoo v prosinci.


Za celkovou částku 162,53 USD


Zjednodušeně řečeno – poskytovatel platebního systému (což je outsourcovaná služba), který tyto transakce zpracovával, byl zapojen do nelegální činnosti a peníze se k nám nedostaly.


Po dlouhé diskusi s naším právním týmem jsme se rozhodli informovat zákazníky o tomto problému.


Tyto peníze od vás nepožadujeme. Ještě lepší; můžete dostat své peníze zpět!


Fakta jsou následující:

- peníze se vám vrátí nebo je nikdo nedostane


Jste informováni o procesu zpětného zúčtování a jak funguje? Rádi Vám s tím pomůžeme.


Chcete-li získat další informace, odpovězte na tento e-mail.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Μετα τους ζήτησα λεπτομέρειες και μου έστειλαν αυτο

Dobrý den Jiří,


Děkujeme, že jste se k nám vrátili.


Začněme tím nejjednodušším krokem. Co je zpětné zúčtování?


Zpětné zúčtování – nazývané také „zpětné zúčtování" – je vrácení peněz z kreditní karty použitých k nákupu kupujícímu. Obvykle je tento postup potřeba použít, když se dodavatel produktu pokusí o podvod. V tomto případě - poskytovatel platebního systému.


Prozatím doporučujeme zeptat se na oddělení podpory vaší banky, jak postupovat při zpětném zúčtování. Měli by vám být schopni vysvětlit proces velmi podrobně.


Dále - zašlete nám prosím svůj bankovní výpis s odchozími platbami od 17.12.2022 do 31.12.2022 (časový rámec, kdy k transakci došlo). Určíme konkrétní transakce, které je třeba použít pro zpětné zúčtování, a zajistíme dokumentaci, která vám s postupem pomůže.

Automaticky přeloženo:
před rokem

A když jsem se jich zeptal, jestli se mám starat o bezpečnost svého účtu, řekli mi toto


Dobrý den Jiří,


Můžete si být jisti, že váš bankovní účet je zcela bezpečný a

přístup k němu máte pouze vy.


Tento problém se týká pouze našeho projektu.


Pokud ano, postupujte podle pokynů, které vám byly zaslány v předchozím dopise

mají zájem o vrácení předmětných finančních prostředků.

Automaticky přeloženo:
gkara2022
před rokem

Ahoj gkara2022,

Velice vám děkuji za zaslání této e-mailové konverzace. Je to trochu zvláštní, ale věřím, že některým zákazníkům by to mohlo být užitečné. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

A když jsem se jich zeptal, jestli se mám starat o bezpečnost svého účtu, řekli mi toto


Dobrý den Jiří,


Můžete si být jisti, že váš bankovní účet je zcela bezpečný a

přístup k němu máte pouze vy.


Tento problém se týká pouze našeho projektu.


Pokud ano, postupujte podle pokynů, které vám byly zaslány v předchozím dopise

mají zájem o vrácení předmětných finančních prostředků.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj gkara2022.

Opravdu si myslím, že by zde pomohlo malé vysvětlení. Chcete se podělit o své obavy nebo alespoň to, na co se díváme a proč? 🙂

Předpokládám, že se obáváte o bezpečnost. Jen si nemůžu lámat hlavu, jak tam zapadá např. chargeback.

Počká na nápovědu.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Mám na výběr více než 7 dní, kasino mi řeklo, že výrobci slotů kontrolují, zda jsou výhry legitimní.


Ještě bych rád dodal, že jsem si nevzal bonus, ale pouze vložil své skutečné peníze.


Pozor, rád bych všechny varoval, aby hráli v tomto kasinu, live chat ukazuje na SXerurity@pledoo.com, ale často neodepíší ani 2 dny a neřeknou, že je jim to líto a mají toho tolik na práci.


Opravdu vás varuji před vkladem v tomto kasinu, raději vyhoďte peníze oknem.!!!


Zůstaňte naladěni na další řízení, myslím, že podniknu právní kroky.!


Pozdravy

Dominik

Automaticky přeloženo:
gkara2022
před rokem

Ahoj,


Moc nerozumím odpovědi na mou stížnost.?



Automaticky přeloženo:
dominikweilguni92
před rokem

Promiň dominiku


Náhodou jsem netrefil odpověď Radhovi. Moje odpověď byla pro ni.

Každopádně ten tvůj je taky hodně zvláštní..

Automaticky přeloženo:
dominikweilguni92
před rokem

Dobrý den Dominiku.

Musí to být nepříjemné, chápu to. Bohužel, jak bylo vysvětleno ve vaší stížnosti , je to standardní postup a kasino na to potřebuje nějaký čas. Některé kontroly jsou rychlejší, někdy kasino nefunguje efektivně.

V tuto chvíli se snažte zůstat v klidu. Počkejte, až kasino dokončí kontrolu a dokončí ověření. Dokud nebude KYC dokončeno, nebudou zpracovány žádné platby.

"Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Ještě zbývá nějaký čas.



Automaticky přeloženo:
gkara2022
před rokem

Ahoj.

No, asi jsem ztratil odpověď. Byl byste tak laskav a odpověděl mi znovu?

Ráda odpovím 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky