Platba přijata nyní po měsíci
Received payment now after a month
Ricevuto ora dopo un mese il pagamento
Ach, neumíš si představit, jak jsem šťastný, že se ti konečně podařilo sehnat peníze. Trvalo to dlouho. ☘️🎉
Každopádně, pokud jde o dokumenty, byly najednou schváleny? Řeklo vám k tomu něco kasino nebo jste právě zjistili, že jste prošli ověřením a dostali peníze?
Oh you can't imagine how happy I am that you finally managed to get the money. It took a long time. ☘️🎉
Anyway, regarding the documents, they were suddenly approved ? Did the casino say anything to you about it or did you just find out that you passed the verification and got the money ?
Ne, kasino mi minulý týden řeklo, že dokumenty předtím nebyly dobré, ale jsou stejné. Pak jsem obdržel peníze a až po dni e-mail o odstoupení od smlouvy
No, the casino told me last week that the documents weren't good before but they are the same. Then I received the money and only after a day the withdrawal email
No il casino mi ha detto la scorsa settimana che i documenti prima non andavano bene ma sono gli stessi . Poi ho ricevuto i soldi e solo dopo un giorno la mail del prelievo
Hlavní je, že jste dostali své peníze a jsem za vás opravdu rád. Nyní budete pokračovat a hrát v tomto kasinu, nebo vám tato zkušenost stačila, abyste se posunuli dál?🤔
The main thing is that you received your money and I am really glad for you. Now, are you going to continue and play at this casino or was this experience enough for you to move on, I wonder?🤔
Řekl bych, že to bylo správné rozhodnutí, protože v případě problémů se vždy budete mít na koho obrátit. Takže ti to nevyčítám.
Samozřejmě vám přeji, ať se vám daří a pokud náhodou na něco narazíte nebo jen budete chtít popsat své zkušenosti s jakýmkoli kasinem, rádi vás přivítáme zpět na fóru.
Hodně štěstí. ☘️🤗
I would say it was the right decision, because you will always have someone to turn to if there are any problems. So I'm not blaming you.
Of course, I wish you well and if you accidentally stumble upon something or just want to describe your experience with any casino, we will be happy to welcome you back to the forum.
Good luck. ☘️🤗
Může mi někdo říct o stránce playzilla? Požádal jsem o dva výběry, ale odpověděli, že budou zpracovány po 3-5 dnech….
Can anyone tell me about the playzilla site? I requested two withdrawals but they reply that they are processed after 3-5 days….
Qualcuno mi sa parlare del sito playzilla? Ho richiesto due prelievi ma mi rispondono che vengono evasi dopo 3-5 giorni….
Může mi někdo říct o stránce playzilla? Požádal jsem o dva výběry, ale odpověděli, že budou zpracovány po 3-5 dnech….
Can anyone tell me about the playzilla site? I requested two withdrawals but they reply that they are processed after 3-5 days….
Qualcuno mi sa parlare del sito playzilla? Ho richiesto due prelievi ma mi rispondono che vengono evasi dopo 3-5 giorni….
Ahoj, vidím, že máš od hráčů dvě různé zkušenosti, ale konečný výsledek byl, že oba dostali zaplaceno. Podotýkám, že nyní zde máte i výběry a až je kasino zpracuje, předpokládám, že je budete mít brzy na účtu.
Mimochodem, je to váš první výběr v kasinu? Už jste zde svůj účet ověřili, nebo to nebylo nutné?
Pokud se dozvíte něco nového, neváhejte mě aktualizovat.
Hi, I see you got two different experiences from the players, but the end result was that they both got paid. I notice that now you have withdrawals here too, and when the casino processes them, I guess you will have them in your account soon.
Anyway, is this your first withdrawal at the casino ? Have you verified your account here yet, or was that not necessary?
If you learn something new, feel free to update me.
Ano, je to můj první výběr, vždy jsem používal svou kartu, na kterou jsem prováděl vklady, dosud jsem nebyl požádán o ověření, mimo jiné jsem preventivně zaslal svůj občanský průkaz správě, která mi obratem odpověděla, že Nebylo nutné, abyste nejprve poslali dokumenty, budu je muset nahrát, pokud mě požádají. V chatu odpověděli, že mezi zítřkem a pátkem budou výběry vyplaceny, momentálně čekám, děkuji za odpověď aktualizuji.
Yes, it is my first withdrawal, I have always used my card on which I made the deposits, I have not yet been asked for verification, among other things as a preventive measure I sent my identity card to the administration who promptly replied that it was not you need to send the documents first, I will have to upload them if they ask me. In the chat they replied that between tomorrow and Friday the withdrawals will be paid, at the moment I'm waiting, thanks for replying I'll update it.
Si è il mio primo prelievo ho utilizzato sempre la mia carta sulla quale ho effettuato i depositi, non mi è stata richiesta ancora la verifica, tralaltro in via preventiva ho inviato la mia carta di identità all’amministrazione la quale mi ha risposto tempestivamente che non occorre inviare prima i documenti, li dovrò caricare qualora me li chiederanno. In chat mi hanno risposto che tra domani e venerdì i prelievi verranno pagati, al momento attendo , grazie per avermi risposto la aggiorno.
Řekl bych, že kasino vám to vysvětlilo docela pěkně. Tak jsem zvědavý, jestli dodrží časový rámec a jestli peníze dostanete v nejbližších dnech.
Budu čekat na vaši odpověď.
I'd say the casino explained it to you quite nicely. So I'm curious if they will keep the timeframe and if you will get the money in the next few days.
I will wait for your reply.
Podvodná stránka způsobila, že moje peníze zmizely z mého účtu poté, co jsem zrušil mé žádosti o výběr, jak to mohu udělat
Scam site made my money disappear from my account after having reversed my withdrawal requests, how can I do it
Sito truffa mi hanno fatto sparire i soldi dal conto dopo avermi stornato le richieste di prelievo come posso fare
No, to je nepříjemná zpráva. Nahlásili jste to kasinu a zeptali se, co se mohlo stát, když peníze opět nepřišly na váš hráčský účet? Proč jste svůj výběr nakonec zrušili? Zkoušel jsi to vyřešit s podporou?
Oh well, that's unpleasant news. Did you report it to the casino and ask what could have happened when the money didn't come to your player account again ? Why did you end up reversing your withdrawal ? Did you try to resolve it with support ?
Vše se stalo: automatické výběry z herního účtu na částku rovnající se 2000 €, asistence nereaguje
Everything happened: automatic withdrawals from the gaming account for an amount equal to €2000, the assistance does not respond
E successo di tutto prelievi automatici sul conto gioco per un importo pari a 2000€ l’assistenza non risponde
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.