před 7 měsíci
Děkuji, doufám, že mi zaplatí
Thanks, I hope they pay me
Grazie spero mi paghino
0
Mám pocit, že je to podvod, proč jinak ztrácet tolik času
The feeling I have is that it's a scam, why waste so much time otherwise
La sensazione che ho io è che sia una truffa perché perdere tanto tempo altrimenti
Abych trochu osvětlil, co můžete od reklamace očekávat, přidám průvodce, kde se dočtete více věcí.
Jak však bylo řečeno, neexistuje pro to jasný časový rámec. Dáváme kasinům 14 dní na vyřešení výběrů a KYC a pokud selžou, náš tým zasáhne a pokusí se pomoci.
Tak snad to nebude dlouho trvat a vše se spravedlivě a co nejdříve vyřeší.
To shed some light on what you can expect from the complaint, I will add a guide where you can read more things.
However, as said, there is no clear timeframe for this. We give casinos 14 days to resolve withdrawals and KYC and if they fail then our team steps in and tries to help.
So hopefully it won't take long and everything will be sorted out fairly and as soon as possible.
Jediný způsob, jak to zjistit, je, že to přijde a skutečně to tak bude. Kasino nemá jedinou nevyřešenou stížnost, což by mi dodalo jistou sebedůvěru a naději, že se to vše vyřeší.
Zkusme být trochu optimističtí, i když to není jednoduché. 🙂
The only way to find out is for it to come and actually be the case. The casino does not have a single unresolved complaint, which would give me some confidence and hope that it will all be resolved.
Let's try to be a little optimistic, even if it's not easy. 🙂
Ano, samozřejmě, ale na webu cheidononla seznam dubnových pohybů, když je kontaktuji, říkají ne, potřebujeme jen jeden den
Yes of course but on the website cheidononla the list of April movements when I contact them they say no we only need one day
Si certo però sul sito cheidononla lista movimenti di aprile quando li contatto mi dicono no ci serve solo un giorno
Obrazovka se změnila a vše je schváleno, ale přesto řekli, že potřebují pár dní
Uplynul měsíc
The screen has changed and everything is approved but nevertheless they said they need a few days
A month has passed
È cambiata la schermata risulta tutto approvato ma ciò nonostante hanno detto che hanno bisogno di qualche giorno
È passato un mese
Určitě chápu, jak ti to všechno leze na nervy. Jen se snaž zůstat trpělivý a doufejme, že teď všechno půjde opravdu dobře.
I surely understand how all this is getting on your nerves. Just try to stay patient, and hopefully now everything will go really well.
Jen doufám, že když už uběhl měsíc, díky všem si pospíšili
I just hope that since a month has passed they hurry up thanks to everyone
Io spero solo che essendo passato un mese si sbrighino grazie a tutti
Platba přijata nyní po měsíci
Received payment now after a month
Ricevuto ora dopo un mese il pagamento
Ach, neumíš si představit, jak jsem šťastný, že se ti konečně podařilo sehnat peníze. Trvalo to dlouho. ☘️🎉
Každopádně, pokud jde o dokumenty, byly najednou schváleny? Řeklo vám k tomu něco kasino nebo jste právě zjistili, že jste prošli ověřením a dostali peníze?
Oh you can't imagine how happy I am that you finally managed to get the money. It took a long time. ☘️🎉
Anyway, regarding the documents, they were suddenly approved ? Did the casino say anything to you about it or did you just find out that you passed the verification and got the money ?
Ne, kasino mi minulý týden řeklo, že dokumenty předtím nebyly dobré, ale jsou stejné. Pak jsem obdržel peníze a až po dni e-mail o odstoupení od smlouvy
No, the casino told me last week that the documents weren't good before but they are the same. Then I received the money and only after a day the withdrawal email
No il casino mi ha detto la scorsa settimana che i documenti prima non andavano bene ma sono gli stessi . Poi ho ricevuto i soldi e solo dopo un giorno la mail del prelievo
Hlavní je, že jste dostali své peníze a jsem za vás opravdu rád. Nyní budete pokračovat a hrát v tomto kasinu, nebo vám tato zkušenost stačila, abyste se posunuli dál?🤔
The main thing is that you received your money and I am really glad for you. Now, are you going to continue and play at this casino or was this experience enough for you to move on, I wonder?🤔
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.