FórumKasinaPlayzilla Casino - všeobecná diskuze

Playzilla Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 3 roky od Sgoretzki
|
28946 zobrazení 176 odpovědí |
|
1...7 8 9
Romi
před 6 měsíci

Děkuji, doufám, že mi zaplatí

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Mám pocit, že je to podvod, proč jinak ztrácet tolik času

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 6 měsíci

Abych trochu osvětlil, co můžete od reklamace očekávat, přidám průvodce, kde se dočtete více věcí.

Přečíst si ho můžete zde ⬅️

Jak však bylo řečeno, neexistuje pro to jasný časový rámec. Dáváme kasinům 14 dní na vyřešení výběrů a KYC a pokud selžou, náš tým zasáhne a pokusí se pomoci.

Tak snad to nebude dlouho trvat a vše se spravedlivě a co nejdříve vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Doufám v to taky, ale jsem si jistý, že si vymyslí jiné výmluvy

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 6 měsíci

Jediný způsob, jak to zjistit, je, že to přijde a skutečně to tak bude. Kasino nemá jedinou nevyřešenou stížnost, což by mi dodalo jistou sebedůvěru a naději, že se to vše vyřeší.

Zkusme být trochu optimističtí, i když to není jednoduché. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, samozřejmě, ale na webu cheidononla seznam dubnových pohybů, když je kontaktuji, říkají ne, potřebujeme jen jeden den

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 6 měsíci

Určitě počkáme a uvidíme.🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nyní, když fórum pravděpodobně zasáhlo, se jistě něco pohne

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 6 měsíci

To rád slyším. Máte nějaké novinky?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Obrazovka se změnila a vše je schváleno, ale přesto řekli, že potřebují pár dní

Uplynul měsíc

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 6 měsíci

Určitě chápu, jak ti to všechno leze na nervy. Jen se snaž zůstat trpělivý a doufejme, že teď všechno půjde opravdu dobře.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Jen doufám, že když už uběhl měsíc, díky všem si pospíšili

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 6 měsíci

To je to, co také očekáváme a doufáme v nejlepší výsledek. Přeji vám, abyste peníze dostali co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Díky všem za podporu

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 6 měsíci

Vždy tu pro vás.😉

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Platba přijata nyní po měsíci

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 6 měsíci

Ach, neumíš si představit, jak jsem šťastný, že se ti konečně podařilo sehnat peníze. Trvalo to dlouho. ☘️🎉

Každopádně, pokud jde o dokumenty, byly najednou schváleny? Řeklo vám k tomu něco kasino nebo jste právě zjistili, že jste prošli ověřením a dostali peníze?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ne, kasino mi minulý týden řeklo, že dokumenty předtím nebyly dobré, ale jsou stejné. Pak jsem obdržel peníze a až po dni e-mail o odstoupení od smlouvy

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 6 měsíci

Hlavní je, že jste dostali své peníze a jsem za vás opravdu rád. Nyní budete pokračovat a hrát v tomto kasinu, nebo vám tato zkušenost stačila, abyste se posunuli dál?🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Už nikdy nebudu hrát v kasinech mimo AAMs

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky