DomůFórumKasinaPlayzilla Casino - všeobecná diskuze

Playzilla Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 3 roky od Sgoretzki
|
33 606 zobrazení 178 odpovědí |
|
1...6 7 89
Codex28
před 7 měsíci

Jsem rád, že to vyšlo!

Pokud se mohu ještě zeptat ohledně nepřijatých dokumentů: Máte ponětí, co se zdá být špatně? Jak dlouho jste prosím čekali na pokrok?

Nejsem si jistý, jestli to najdu v historii fóra, tak jsem se rozhodl zeptat přímo vás.🙏

Tak či onak sdílejte především všechny relevantní informace ve stížnosti. Je to nejlepší první krok 😉.

Fórum může samozřejmě počkat.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Ano, myslím, že nepochopili, že jsem provedl vklad s Postepay a dvěma virtuálními kartami. Postepay má svůj vlastní seznam pohybů. Virtuální karty mají jeden seznam pohybů. Zbytek byl schválen.

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 7 měsíci

Jak řekla Radka, aktualizujte prosím svou stížnost , je opravdu důležité, aby náš tým znal každý detail týkající se vašeho případu. Stačí k tomu použít výše uvedený odkaz.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno, ano, aktualizoval jsem stížnost včera večer, také jsem obdržel e-mail, že mě kontrolují

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 7 měsíci

Díky moc. Je důležité do stížnosti nejprve napsat nějaké nové informace, protože řeší váš případ, a pak je můžete sdílet s námi na fóru a s ostatními hráči.

Pokud jde o e-mail, dostali jste ho z kasina? Doufám, že se vše vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ano, ale pořád žádají PDF seznamu pohybů, zatím se nic nestalo, čekám na stažení od dubna

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Codex28
před 7 měsíci

Dobře, takže už jsi jim ten dokument dal? Myslím, že může nějakou dobu trvat, než tyto věci zkontrolují, aby vás ověřili, a teprve když úspěšně projdete tímto procesem, bude možné získat peníze. Nemyslím si, že to bude dříve. Pokud se vám tedy podaří ověřit, můžete mi dát vědět a hádám, že pak výběr proběhne rychleji.

Pokud ne, máte otevřenou stížnost a náš tým bude připraven vám pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ahoj, poskytl jsem seznam pohybů metod používaných pro vklady, ale požadují doklad o vkladu provedeném 11. dubna. 11. dubna jsem neprovedl žádné vklady a oni to také vidí z transakcí

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 7 měsíci

Další aktualizace chtějí vidět seznam pohybů PayPal, který jsem nahrál, ale nedokážu vysvětlit, proč se používá

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, poskytl jsem seznam pohybů metod používaných pro vklady, ale požadují doklad o vkladu provedeném 11. dubna. 11. dubna jsem neprovedl žádné vklady a oni to také vidí z transakcí

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Asi zvláštní. I když mám představu, proč by takový dokument mohl být požadován.

Z toho, co jsem zatím četl, si stále myslím, že děláte skvělý způsob, jakým odpovídáte na požadavky kasina. Jen držte krok, může to být teď komplikované, přesto předpokládám, že soustředit se na úspěšné uzavření tohoto procesu je nejvyšší prioritou a vede ke šťastnému konci. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Další aktualizace chtějí vidět seznam pohybů PayPal, který jsem nahrál, ale nedokážu vysvětlit, proč se používá

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Možná to brzy zjistíte. Dokud to nepoužijí jako druh disproof, řekl bych, že to není tak důležité.

Držím ti palce!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Z toho, co jsem pochopil, si myslí, že použité digitální karty nahrávám na stránky pomocí PayPalu a znovu trpělivě čekám

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zase mi odmítli doklady, už nevím, kam se obrátit

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 7 měsíci

Doufám, že jste to uvedli ve své stížnosti a že náš tým bude připraven se na vše znovu podívat a pomoci vám. Doufám, že to vyjde.

Každopádně, znáš důvod, proč tě zase odmítají?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ne, upřímně, ne, dnes požadují seznam pohybů karet, které jsem již přiložil. Už ničemu nerozumím a ano, stížnost jsem aktualizoval. Upřímně, připadají mi jen jako výmluvy.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno všem, mohu se zeptat zkušenější, stále tomu nic nerozumím, jak dlouho obecně trvá vyřízení reklamace?

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 7 měsíci

Může to záviset na každé stížnosti, ve skutečnosti na to neexistuje žádný skutečný časový rámec, abych vám řekl pravdu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jen mi od 14. dubna připadá absurdní, že ten web nemá jasné nápady, naštěstí můžu mluvit v tomto sifo

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Jsem opravdu sklíčený

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 7 měsíci

Opravdu chápu vaše zklamání a frustraci, ale bohužel nejsme schopni nic jiného než čekat.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 89
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky