FórumKasinaPlayzilla Casino - všeobecná diskuze

Playzilla Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od Sgoretzki
|
27676 zobrazení 176 odpovědí |
|
1 2...9
Přidat příspěvek
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Playzilla Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Drž se dál od Playzilly.

U nich není zajištěn ani vklad.

V pátek jsem vložil 20 eur, dnes je pondělí a stále to není na hráčském účtu.

Nejprve došlo k technickým problémům, měl bych se vám ozvat později

Další kontakt říkal totéž, měl bych se vám ozvat za 30 minut.

Další den mi bylo řečeno o jakýchkoli problémech a platební oddělení bude fungovat pouze od pondělí do pátku, v neděli se vklad nepodařilo znovu najít, navzdory spoustě snímků obrazovky a všeho. Dnes mi bylo řečeno, že platební oddělení řeklo, že neobdrželi mé peníze, a že mám mluvit se svou bankou, ale stejně dnes dostanu peníze zpět na svůj účet.

To se samozřejmě nestalo, večer jsem to zkusil znovu a řekli mi, že mě kontaktují e -mailem a podívají se znovu.

Prostě pateticky směšné

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

A pomalu mě nezajímá, jestli se něco stane, protože už jen fakt, že jsem strávil hodiny v pátek, v sobotu, v neděli a dnes v pondělí, jsem stále dokola vysvětloval to samé a byl jsem prezentován jako ten, kdo by nezaplatil cokoli, 8 Jsem znovu a znovu zadržován, což má za následek, že se nic neděje, ale moje peníze jsou od pátku odepsány z účtu a kteří navzdory screenshotům nic z toho neberou, je to opravdu těžké.

Nyní je nahlásím na všech fórech, kde to lze provést.

To mě opravdu štve.

Musím říct, že jsem byl stejně scammed tolik kasin.

Zvláště u výplat spinmillion, kde jsem opravdu hodně zaplatil, jsem zůstal s čistou výplatou 2 000 EUR, dokud jsem peníze znovu nehrál.

Kasino Boombang však bylo nejtrpčím číslem.

Tam jsem vyhrál kolem 14 000 eur, zaplatili mi 100 a zbytek smazali.

A přísně jsem dodržoval všechny podmínky.


Tady bych toho mohl tolik říct


Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Kasino Boom bang bylo moje někdy na začátku tohoto roku

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
Sgoretzki
před 3 roky

Stále mohou přidat vklad na váš účet, ale zdá se mi, že jsou zaneprázdněni a pravděpodobně nedostatečně zaměstnaní. Proto oprava zabere tolik času 😕

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Včera jsem obdržel e-mailovou pozvánku na vkladový bonus 10 € (100 FS). Ověřil jsem si u chatovací služby: '-Kolik je maximální výplata po implementaci'? Chatová služba: Není omezena částka, kterou můžete vybrat po vsazení tohoto bonusu.

Implementoval jsem 100FS a pak jsem měl opravdové štěstí. Na mém hráčském účtu je 13 000 €. Preventivně jsem se v chatu zeptal na výplatu, dostal jsem zprávu.

Limit výběru závisí na vaší úrovni stavu:

1. a 2. etapa - 500 eur

3. etapa - 800 eur

4. úroveň - 1000 eur

5. etapa - 1500 eur

Jste na úrovni 1

VIP úroveň klienta je dána aktivitou klienta a lze ji měnit v závislosti na poměru provedených vkladů a výběrů a obdržených bonusů. Stav účtu klienta neovlivňujeme ručně, mění se automaticky systémem,

a byl bych na úrovni 1, ačkoli jsem po konverzi hrál celou noc s 3 € - 4,50 € za zatočení, takže šťastná série je nyní 13 000 € na mém herním účtu a stále se zoufale obracím na vás.. pokud ano Právo může být. Protože jsem měl své zkušenosti s mnoha kasiny a všechna odrážejí jejich VIP status a body... jen ne v Playzilla Casinu.

Pokud z mé strany, chtěl bych také podat stížnost přes váš portál.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zkontroloval PlayzillaCasino za podmínek a našel toto. filefile

Automaticky přeloženo:
Slider38
před 2 roky

Ahoj, podařilo se ti v kasinu nějak vytáhnout nějaké peníze?

Automaticky přeloženo:
johnpete1003
před 2 roky

Ne, chtěl jsem to hned vyzkoušet, jen jsem přemýšlel, jestli objednat 500 EUR nebo 1 000 EUR za převod, jak bylo řečeno v chatu. Zkusím 1 000 €, koneckonců chci získat výplatu zisku NO-Limit

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Včera jsem obdržel e-mailovou pozvánku na vkladový bonus 10 € (100 FS). Ověřil jsem si u chatovací služby: '-Kolik je maximální výplata po implementaci'? Chatová služba: Není omezena částka, kterou můžete vybrat po vsazení tohoto bonusu.

Implementoval jsem 100FS a pak jsem měl opravdové štěstí. Na mém hráčském účtu je 13 000 €. Preventivně jsem se v chatu zeptal na výplatu, dostal jsem zprávu.

Limit výběru závisí na vaší úrovni stavu:

1. a 2. etapa - 500 eur

3. etapa - 800 eur

4. úroveň - 1000 eur

5. etapa - 1500 eur

Jste na úrovni 1

VIP úroveň klienta je dána aktivitou klienta a lze ji měnit v závislosti na poměru provedených vkladů a výběrů a obdržených bonusů. Stav účtu klienta neovlivňujeme ručně, mění se automaticky systémem,

a byl bych na úrovni 1, ačkoli jsem po konverzi hrál celou noc s 3 € - 4,50 € za zatočení, takže šťastná série je nyní 13 000 € na mém herním účtu a stále se zoufale obracím na vás.. pokud ano Právo může být. Protože jsem měl své zkušenosti s mnoha kasiny a všechna odrážejí jejich VIP status a body... jen ne v Playzilla Casinu.

Pokud z mé strany, chtěl bych také podat stížnost přes váš portál.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Zkontroloval jsem jejich podmínky a bohužel to vypadá v pořádku podle toho, co je tam uvedeno.

Proto upozorňujeme, že toto kasino uplatňuje neférové podmínky:

"Procházíme podmínky každého kasina a hledáme nespravedlivá pravidla, která by mohla být potenciálně použita proti hráčům. Jakékoli klauzule, které považujeme za nespravedlivé, mají za následek nižší hodnocení reputace kasina."

Neváhejte však odeslat stížnost – stačí kliknout zde:

https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ne, chtěl jsem to hned vyzkoušet, jen jsem přemýšlel, jestli objednat 500 EUR nebo 1 000 EUR za převod, jak bylo řečeno v chatu. Zkusím 1 000 €, koneckonců chci získat výplatu zisku NO-Limit

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

dejte nám prosím vědět, jak se vám daří v tomto kasinu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Páni, jsem velmi pozitivně překvapen, po mnoha stížnostech zde, ale i na jiných hodnotících fórech.. Přes platbu bankovním převodem mi to fungovalo úžasně a bez problémů.. muselo se čekat 7 dní, ale v kasinu bylo potvrzeno 1000 EUR účet v pátek a sobotu na bankovní účet. Ušetřil jsem tučnou sumu a ještě musím zadat několik 1000 € v žádosti o objednávku a doufám, že to mezitím proběhne bez komplikací.

Automaticky přeloženo:
Slider38
před 2 roky

Zdravím,

tak to je opravdu dobrá zpráva. Umím si představit, že spousta hráčů by nebyla tak šťastná, že bankovní převod trval 7 dní, ale myslím, že jste to řekli dobře.

👍

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino Playzilla i 22bet jsou zmanipulované.

Nikdy nevyhrajete, což je na automatech dobře známé.

Ale tato dvě kasina nejsou nic menšího než skandální. 200/300 zatočení v řadě bez minimální výhry.

Pozitivní recenze jsou od nich.

Jsou to kasinové podvody.

Není kasino, kde byste neprohráli, ale tady se ani nebavíte, protože je to podvod.

Drž se dál od playzilla lépe ty aamy, které budou také mafiánské, ale je tam minimální kontrola.

Automaticky přeloženo:
polip9j
před rokem

Dobrý den, je mi líto, že jste se zde nesetkal s úspěchem. Kontrolujete RTP, volatilitu slotů, které hrajete, abyste použili správnou strategii? Pokud se o tom chcete dozvědět více, pak vám tato stránka pomůže se o tom dozvědět více .

Řekl bych, že prvním měřítkem, na které bych se podíval, je RTP. S vyšším RTP jsou vaše šance na výhru vyšší. Cokoli nad 96% RTP je dobré.

Pak byste samozřejmě měli hrát automaty, které se vám líbí. Nehrajte hru, když se vám nelíbí, i když je RTP hezké. Dalším bodem, který je třeba zvážit, je volatilita. Když mají automaty nízkou volatilitu, znamená to, že vyhrajete hodně, ale výhry jsou spíše nízké a často nižší než vaše počáteční sázka. Automaty s vysokou volatilitou mohou mít více než 50 mrtvých zatočení, ale když konečně vyhrajete, obvykle vyhrajete více, než prohrajete, nebo vyhrajete o něco méně, ale stále vyhrajete velkou část svých ztrát zpět.

Proto musí být trpělivý s automaty s vysokou volatilitou a to je něco, co nevyhovuje každému.

A dovolte mi, abych se vás zeptal, jakou zemi jste si nastavili jako zemi pobytu při registraci? Děkuji

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejhorší stránka, na které jsem kdy hrál, chybí mi 18 dní od obdržení prvního výběru. Žádají absurdní dokumenty, jako je selfie s RG, selfie s otevřenou hrou, CPF, RG, výpis z účtu, doklad o bydlišti. A v mém případě jsem poslal doklad o bydlišti na fotografii, nepřijali to, musel jsem vstoupit na web a získat doklad ve formátu PDF. A stále mi to nepřišlo a oni si vždy vymýšlejí jiné dokumenty a pokaždé, když se zeptají a vy jim pošlete, dají 3 až 5 pracovních dnů na ověření. Každopádně neztrácejte čas s touto příšernou stránkou. Je to 18 dní, co jsem čekal na svůj výběr ve výši 4000BRL. Dokonce jsem byl nemocný tolika vztekem, abych čekal.

Automaticky přeloženo:
Andersonbiazin
před rokem

Ahoj,

Osobně musím říci, že to, co popisujete, zní celkem normálně, dokumenty i formát. Kasino si prostě musí být jisté, že jste to byli opravdu vy, kdo vložil a hrál, bohužel jiné způsoby, jak to udělat, nejsou. Formát .pdf je pouze logický, protože umožňuje kasinům zkontrolovat nezměněný originální dokument, to je vše. Zbytek, zejména selfie, je třeba prokázat, že máte kdykoli přístup k účtu kasina a všem dokumentům. Ale kasino by mělo být schopno reagovat rychleji, což mě nutí si myslet, že Vánoce mohou způsobit určité zpoždění, kdo ví?

Chápu, že byste preferovali mnohem jednodušší ověření, ale to je odpovědnost kasina. Byl váš účet již plně ověřen? Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, můžete podat stížnost.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Promiň, ale nemyslím si, že je to normální. Hrál jsem minimálně v 5 různých kasinech a v žádném z nich jsem neměl problém s výběry, jen toto kasino Playzilla požaduje příliš mnoho dokumentů a nejhorší ze všeho je zpoždění! Pokaždé, když požádají o nové dokumenty, trvá to minimálně 3 OBCHODNÍ dny a dnes je to 20 dní a stále mi nebylo doručeno Odstoupení.

Automaticky přeloženo:
Andersonbiazin
před rokem

Vlastně jsem měl na mysli dokumenty („dokumenty i formát"), i když si dokážu představit, že se vám tento postup nebude líbit na základě vašich předchozích zkušeností, hráčům, kteří jsou na takové ověřování zvyklí, to může být docela v pořádku , na druhou stranu.

Dovolte mi připomenout, že pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, můžete podat stížnost, protože uplynulo 14 dní.

Dejte mi vědět, co si o tom myslíte.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Po 23 dnech čekání na můj výběr ve výši 4000 BRL byl můj účet zablokován a všechny mé výhry zrušeny, opravdu jsem chtěl pomoc nebo právníka s podáním žaloby na web Playzilla, řekl jsem, že potřebuji peníze na zaplacení účtů řekli, že jeden porušuje smluvní podmínky webu 9.1 zákony, říká, že se nemohu zavázat k penězům z hazardních her, které si musím dovolit prohrát, a nezavázat se k možným výdělkům na webu.

Každopádně Playzilla jsou zločinní a nečestní, po dalších 20 dnech čekání na mé stažení. , právě mi zablokovali účet a zrušili výdělky.

Automaticky přeloženo:
1 2...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky