DomůFórumKasinaPlayzilla Casino - všeobecná diskuze

Playzilla Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 3 roky od Sgoretzki
|
33 620 zobrazení 178 odpovědí |
|
1...5 6 7...9
Codex28
před 8 měsíci

Kasino bude zřejmě potřebovat nějaký čas na kontrolu vašich dokumentů, tak uvidíme, s čím přijdou. Zkusme být trpěliví a snad si vás brzy ověří.

Pokud se něco změní, jsme tady. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Stále čekám, až ověří a odmítnou mé soubory, i když jsou správné

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 7 měsíci

Řeklo vám také kasino, jaký je problém s vašimi dokumenty, když je odmítne? Je to důležitý proces, takže je vždy nutné mít všechny informace, které kasino vyžaduje, ve správném formátu atd. Takže jste se jich zeptali?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ano, email jsem také poslal a dám vám ho bez čísel

Dobré ráno, ještě upřesním, žádáte o výpis pohybů 3 karet.

karta má své vlastní pdf a je to předplacená karta se zpětnou platbou. a .mají stejný seznam pohybů, nemýlím se v odesílání dokladů, které jsou čitelné, přiložím je znovu, nečtete částku, protože pocházejí z víza, které generuje předplacené karty, první PDF z banky vám poskytne operace s kartou. Druhý pdf je seznam . Údaje jsou čitelné, udělal jsem pouze 3 vklady a už si nevím rady, můžete zasáhnout??

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 7 měsíci

Pokud si nemůžete ověřit u kasina a nemůžete přijít na nic rozumného, pak bych doporučoval podat stížnost. Měl bych však upozornit, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takového procesu a až poté náš tým zasáhne.

Pokud tedy máte zájem,můžete podat stížnost zde na tomto odkazu .

Přidám i návod, pokud nevíte, co od této situace čekat a můžete si přečíst, co čekat. Najdete ho zde .

Doufám, že se vám to podaří ověřit a vše bude v pořádku. 👍

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Kasino nadále poskytuje irelevantní odpovědi

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nemohu otevřít odkaz

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

@jero Nemohu otevřít odkaz na stížnost

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Na stránkách, jako je sisal, přijde výběr za půl hodiny, PŮL HODINY.

OD TĚCHTO PODVODNÝCH STRÁNEK SE DRŽÍME

Automaticky přeloženo:
Peira10
před 7 měsíci

Schválili mi vše kromě seznamu pohybů a stále to posílám zpět přes pdf ale stalo se mi to i s cazimbo chd pak zaplatil po týdnech

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

@jero Nemohu otevřít odkaz na stížnost

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobře, zkusím ti to poslat znovu a doufám, že to bude v pořádku: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

Pokud máte problém, určitě mi dejte vědět a pokusíme se ho vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci
Příspěvek od Peira10 byl odstraněn
před 7 měsíci

Podle stížnosti, kterou jsem prošel, bylo největším problémem to, že jste nevkládali ze své platební metody, ale ze své známé, což je porušení pravidel téměř v každém kasinu a často to vede k propadnutí všech výher. Je to smutné, ale řekl bych, že v kasinech je to běžné, takže bych si na takové věci dával určitě pozor. Vše musíte držet na své jméno, aby k takové nepříjemnosti nedocházelo a doufám, že jinde se vám daří dobře. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ano, samozřejmě, že je to na mé jméno

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pro podání stížnosti můžete zkopírovat odkaz

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, samozřejmě, že je to na mé jméno

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, v tomto případě jsem neodpověděl vám, ale druhému hráči, takže tato situace s vámi nemá nic společného.

Každopádně, už ten odkaz funguje bez problémů?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ne

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 7 měsíci

Ahoj.

To má znamenat "ne" na obě Jarovy otázky? 🙂

No, kdybys něco potřeboval, řekni to. Zatím předpokládám, že vám nebudu moc užitečný. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pardon, chci říct, že stále nepřijali dokumenty, které jsou správné a čitelné a že ne, nemohu otevřít odkaz na reklamaci, zkoušel jsem to i z jiného zařízení, můžete mi prosím zkopírovat odkaz celý a pomoci mě??

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 7 měsíci

Aha, chápu.

Začněme odkazem: Zkuste podat stížnost přes tento odkaz 👈

Pokud narazíte na nějaké problémy, pořiďte prosím snímek obrazovky zobrazující také doménu stránky, např.: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

Mimochodem, měli byste být také schopni spustit funkci stížnosti zpřístupněním záložky stížnosti umístěné na hlavním předním panelu.

filefile

Při používání smartphonu to však vypadá trochu jinak.

Počkám na vaši odpověď, nebojte se.


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Podařilo se mi podat stížnost, děkuji

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky