Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaPlayzilla Casino - všeobecná diskuze

Playzilla Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

 od Sgoretzki
|
44 455 zobrazení 217 odpovědí |
|
1...4 5 6...11

Vyhrál jsem 500 eur na playzille, stále ještě nedostali zaplaceno, řekni mi, že zaplatí, už jsou to 4 dny

Automaticky přeloženo:
foukss

Ale stáhl jsi se už předtím?? Zrovna nedávno jsem se přihlásil, v pondělí jsem vyhrál 500 a prý čekej 5 pracovních dní

Automaticky přeloženo:

Vyhrál jsem 500 eur na playzille, stále ještě nedostali zaplaceno, řekni mi, že zaplatí, už jsou to 4 dny

Automaticky přeloženo:

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Ve skutečnosti dáváme kasinům 14 celých dní na provedení platby. Ve skutečnosti by to mohlo být trochu časově náročnější, zvláště pokud jde o první stažení.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ne, ale nevyžaduje ověření, v tuto chvíli mi vždy odpoví, že je ve frontě správného plnění, víte, zda je to spolehlivé

Automaticky přeloženo:

Bohužel! Po 4 dnech zrušili můj výběr a neřekli důvod.. jen mi řekli, že tým na tom pracuje. Byl jsem frustrovaný, protože to bylo podruhé, co mě nemohou stáhnout!

Takže jsem hazardoval se všemi penězi a všechny jsem prohrál a už se na ten web nikdy nevrátím!

Automaticky přeloženo:
foukss

Ale proč

Automaticky přeloženo:
Codex28

Nevím, buď mají špatnou podporu, nebo jsou totální podvodníci a nechci být ještě naštvanější, takže jsem vsadil a prohrál to všechno.. Myslím, že chtějí, abyste to všechno nakonec ztratili

Automaticky přeloženo:

Ne, ale nevyžaduje ověření, v tuto chvíli mi vždy odpoví, že je ve frontě správného plnění, víte, zda je to spolehlivé

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Těžko říct, co tuto situaci způsobuje, přesto podle ohlasů uživatelských recenzí hráči často zmiňovali téměř neexistující podporu nebo zpožděné platby.

Podle mého názoru je kasino spravedlivé a nakonec zaplatí. Jen ten proces vypadá neuspořádaně.

Ujistěte se tedy, že když se dozvíte cokoli souvisejícího s vaším výběrem.


Upraveno
Automaticky přeloženo:

Bohužel! Po 4 dnech zrušili můj výběr a neřekli důvod.. jen mi řekli, že tým na tom pracuje. Byl jsem frustrovaný, protože to bylo podruhé, co mě nemohou stáhnout!

Takže jsem hazardoval se všemi penězi a všechny jsem prohrál a už se na ten web nikdy nevrátím!

Automaticky přeloženo:

Je mi líto, že jste se rozhodli ztratit rovnováhu.

Pokud mohu přidat komentář, rád bych řekl, že v určitých případech to je to, co od vás opravdu nefér kasina očekávají.

Takže, prosím, nepřehodnocujte toto „řešení" jako nejlepší volbu.

Ačkoli chápu, že hraní v kasinu by mělo být zábavné, ne všichni hráči mají dostatek trpělivosti, aby se s podobnými problémy potýkali. Smutné ale pravdivé.

Automaticky přeloženo:

Čekám, až zaplatí

Automaticky přeloženo:
Codex28

Máte nějakou aktualizaci nebo se nic nezměnilo? Jak dlouho čekáte na své peníze? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dnes je to 5 pracovních dnů a odpověděli, že se to zpracovává a já vás budu aktualizovat

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dnes mi odpovídají, že musím nahrát dokumenty. Můžete mi říct, komu je můžu nahlásit??

Automaticky přeloženo:
Codex28

To znamená, že budete muset projít ověřením, což je velmi důležitý proces v každém kasinu. Bez úspěšného dokončení si své peníze pravděpodobně nevyberete, proto bych v tomto případě doporučoval spolupracovat, aby se celá věc zbytečně neprotahovala.

Kasinům však dáváme 14 dní na vyřešení KYC i výběrů a pokud ne, můžete se na nás obrátit a my se pokusíme pomoci.

Takže si myslíte, že to zvládnete a pokusíte se udělat, co je třeba?

Automaticky přeloženo:

Problém je, že mi nejde nahrát občanský průkaz. Odeslal jsem chybu a soubor e-mailem nepřijímají.

Automaticky přeloženo:
Codex28

Dobře už chápu. Takže jste kontaktovali kasino a řekli jste jim o této chybě a co byste měli v této situaci dělat? Myslím, že by pro ně nemělo být příliš složité to vyřešit a předpokládám, že by vám byli schopni poradit, co v tomto případě musíte udělat.

Zkuste to a dejte mi vědět, co vám řekli.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano, řekli mi, že nepřijímají e-maily, a před chvílí po hodinách pokusu se mi podařilo nahrát to pro ně byla medvědí služba

Automaticky přeloženo:
Codex28

Všechno ale ještě musí schválit

Automaticky přeloženo:
Codex28

Dobře, děkujeme za aktualizace, nezapomeňte nás informovat.

Automaticky přeloženo:
Romi

K dnešnímu dni vše stále čeká

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky