FórumKasinaPlayzilla Casino - všeobecná diskuze

Playzilla Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od Sgoretzki
|
28917 zobrazení 176 odpovědí |
|
1...3 4 5...9
Peira10
před 10 měsíci

Ahoj Peira10,


Mohu vás jako italského hráče požádat o informace, jak legálně opouštíte Itálii?


Shrnu pro vás svůj příběh, jsem trvale vyloučen ze všech italských stránek, také jsem se vyloučil z playzilly a mnoha stránek vlastněných stejným vlastníkem, mám různé důkazy o svém sebevyloučení.


Bohužel, jako závislý na hazardních hrách jsem mezi prosincem a začátkem ledna sázel vysokou částku na stránce patřící stejné společnosti a ve smlouvě a podmínkách se vždy mluví o „nás" jako o společnosti chápané jako obecná skupina.


Rád bych také zahájil právní případ a zavolal různé italské televizní kanály, aby navrhly řešení tohoto problému (v italském státě je lepší o tom mluvit, aby hráči zůstali pouze na italských stránkách).

Dokud mám sílu, cítím se na hovno, že jsem hrál, a pevně věřím, že mi neměli dovolit se přihlásit, protože jsem byl sám zabanován kvůli závislosti na hazardu 5 weby stejné skupiny.

Děkuji a hezký den

Automaticky přeloženo:
Messi992
před 10 měsíci

Ahoj Messi992,

Mluvil jsem s advokátní kanceláří v mé zemi, která patří rodinnému příteli, a ten mě odkázal na svého kolegu, který se specializuje na vymáhání pohledávek.

diskuse je dvojí v tom smyslu, že:

Podle obchodních podmínek je napsáno, že musí patřit mně, ale pak říká: dokažte, že není odcizen a/nebo ztracen, chápete, že je to rozpor, něco nesedí.

Druhá část je ta, že peníze ještě vzali a nechali si je, jen v době odstoupení už to není dobré, ale to je něco, co jde nad rámec Smluvních podmínek, uvidíme.

Ptají se na nejlepší místo pro podání stížnosti se souvisejícím materiálem, včera mi řekl, že je možnost buď od Carabinieri, nebo financí, nebo být online, zkusit si stáhnout formulář Poštovní policie.

Právě jsem se vrátil z dovolené, ale dám vám vědět, pokud budete chtít, jakmile mi něco řeknou.

Navíc, včera mi tato stránka dimmerda poslala e-mail, že mi ručně vybrali peníze, když jsem se zeptal, co to znamená, očividně po tiché scéně už e-maily nefungovaly.

Opravdu nechutné.


Když už jsem to řekl, je mi tě opravdu líto, nejsi sračka, jen máš slabinu, kterou je podle mě potřeba řešit, přeju ti hodně štěstí ve všem, nevím co víc říct vy.

Dobrý den vám přeji



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuji

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Milá Romi, v první řadě za to, co stojí za to, děkuji Ti a hluboce si vážím toho, co děláš a jak to děláš, za co můj názor stojí, jsi opravdu skvělá.

Jde o to, že se mnou opravdu jednali jako se zločincem, NIKDY mi neodpověděli na otázky podpory, dokonce mě ani neoznámili uzavření účtu.

Přijde mi to opravdu nespravedlivé, navíc opakuji, zákon nepřipouští neznalost a já to moc dobře vím, ale chybu jsem hned uznal, když jsem to pochopil, napsal jsem mu, nezkoušel jsem upravovat dokumenty ani nic jiného , a tohle bylo poděkování.

Domnívám se, že z 6500 eur a více než tisíce vkladů u mých se se mnou mohlo a možná mělo zacházet lépe.

Poskytl jsem jim VŠECHNY požadované dokumenty a za to, co to stálo, jsem se vždy omluvil a vždy jsem měl jasno.

Skutečně surrealistický zážitek, pokud jde o mě.

Otázka: proč, když to musí být registrováno na mé jméno, mi říkají, že by to nemělo být ukradeno nebo ztraceno?

Dokázal jsem mu, že to bylo ukradeno a neztratilo se.

Přikládám úplně první e-mail z mnoha, který jsem odeslal před více než měsícem, také zkopírovaný a vložený, aby se dal snadněji přeložit.

každopádně moc děkuji, vůbec nevíme kdo jsme, ale zaujali jste mě a to je hodně.


file

„Dobré ráno, jsem majitel účtu Pairasso10, Pairasso Alessandro.

Předem se omlouvám za nepříjemnosti, nebylo to mým záměrem.

Před časem jsem udělal chybu tím, že jsem na účet nahrál kamarádovu kartu, ze které nevyplynuly žádné výhry.

Později jsem naložil (také nápadně) ze své, kde jsem se nakonec dočkal skromné výhry. Nyní musím nahrát dokumenty pro ověření účtu, v této sekci není prostor pro vysvětlení, držitel karty, stejně jako můj přítel, mi již poskytli všechny užitečné dokumenty, které jsem připraven vám poslat za zajištění maximální transparentnosti a loajality z mé strany.

Chtěl bych vás požádat, abyste mi řekli, jak a kam vše poslat, opakuji, omlouvám se za záměnu, nevěděl jsem, že vše bude trvat tak dlouho.


Kromě toho se mi vaše stránky velmi líbí, jak kasino, tak sport, a zatímco čekám na odpověď, přeji vám krásné svátky."

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj.

Je mi líto, že tím musíte projít. Chápu, že to musí být skutečná bolest, protože poctivá chyba by se měla řádně řešit. Necháme-li otázky zákona stranou, hodila by se prozatím alespoň slušná odezva kasina.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Milá Radko, v první řadě děkuji za zvážení, máš pravdu, opakuji, mýlím se (i když mi studie dál tvrdí, že to tak opravdu není a musím tam zítra odpoledne), ale máš pravdu, problém je v tom, že těch pár, co mi odpověděli, ničemu nerozuměli a věř mi, že to neříkám ze zlosti, mám tisíce screenshotů, které ti to dokazují a NIKDY SE MĚ NEVZTAHOVALO jinak ani s 6500 eury.

Tolik, že přikládám poslední email, kde jsem žádal vysvětlení a evidentně opět tichá scéna.

Ostuda, věřte mi, obrovské zklamání.

Opravdu naléhám na každého, aby se od takových věcí držel dál.

Hezký den Radka

file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ps

Z tohoto dokončeného výběru, což by byla náhrada posledního dobití, které jste provedli, což bylo 40 eur, ani stín, po šesti dnech 🤣

file

jaké posrané stránky, můj bože

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Milá Radko, v první řadě děkuji za zvážení, máš pravdu, opakuji, mýlím se (i když mi studie dál tvrdí, že to tak opravdu není a musím tam zítra odpoledne), ale máš pravdu, problém je v tom, že těch pár, co mi odpověděli, ničemu nerozuměli a věř mi, že to neříkám ze zlosti, mám tisíce screenshotů, které ti to dokazují a NIKDY SE MĚ NEVZTAHOVALO jinak ani s 6500 eury.

Tolik, že přikládám poslední email, kde jsem žádal vysvětlení a evidentně opět tichá scéna.

Ostuda, věřte mi, obrovské zklamání.

Opravdu naléhám na každého, aby se od takových věcí držel dál.

Hezký den Radka

file

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Četl jsem o vašem problému a jsem z celé věci docela rozrušený. Škoda, že kasino nechápe Vaši situaci, jak popisujete a zatím se to nikam nedostalo. Odpověď by jistě ocenila.

Každopádně, protože máte otevřenou stížnost, uvidíme, co můžeme vyřešit. Přeji hodně štěstí ke spravedlivému výsledku. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Moc děkuji Jaro, věř mi, tahle situace je na hovno a nikdy se neozvali, teď už nebudou.

Doufám, že zareagují na patřičných místech, s 6500 eury se nedá vtipkovat

Automaticky přeloženo:
Peira10
před 10 měsíci

Ahoj Peira,

po mnoha výzkumech a desítkách e-mailů odeslaných na podporu excitewin a kasino guru, žádná odpověď od obou,

dnes ráno jsem psal na podporu excitewin chat kasina a řekli mi, že podle nich nemám nárok na žádné vrácení peněz.


Doporučuji vám podívat se na některá vlákna zde na webu o společnosti Rabidi Nv, abyste získali představu a také se podívali, jak kasino guru odpovídá těm, kteří tuto společnost obviňují 🤔

Pozor, mohlo by se to také nazývat Estolio Limited Casinos..


Momentálně jsem 4 měsíce bez licence a přes různá varování mnoha hráčů zde na fóru mají všechna kasina této společnosti hodnocení 8,5 a 9.

(Casinoguru není kritika, jen jsem si toho všiml při čtení a čtení různých vláken a komentářů zde na webu)

Jsem velmi frustrovaný, také jsem dnes napsal e-mail řediteli Casino Guru a všem členům oddělení stížností s žádostí o pomoc, protože jak uvidíte ve všech stížnostech vůči této skupině, mezi guruem a guruem jsou velmi přátelské vazby. Rabidi nebo Estolio a myslím, že by mi opravdu mohli pomoci a vám také aktivně


Rád bych také poukázal na to, že CasinoGuru také využívá partnerství s italským ADM, což je jasný signál, že se zavázali podávat zprávy v rámci svých limitů a podle svých kritérií různé stránky/skupiny, které nerespektují vlastní vyloučení kvůli k závislosti na hazardu a neplacení.


Děkuji


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

To, že má playzilla dobré skóre, mě také přimělo k zamyšlení, ale určitě se najdou výjimky a věřím, že na mnoha jiných místech neexistuje taková práce jako tady.

Určitě byly výběry 300 nebo 400 eur vždy úspěšné, opravdu jsem pochopil, že se playzilla zablokovala, když viděla 6500 eur.

W casino guru, na nic se neptám a berou si mě, už mě tu považovali víc než samotnou stránku.

Mimořádná práce


Automaticky přeloženo:
Messi992
před 10 měsíci

Je to rozhodně posraná společnost, jak se ke mně chovali

Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Moc děkuji Jaro, věř mi, tahle situace je na hovno a nikdy se neozvali, teď už nebudou.

Doufám, že zareagují na patřičných místech, s 6500 eury se nedá vtipkovat

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hmm, viděl jsem, že vaše stížnost byla uzavřena jako neoprávněná. Je to škoda a rozhodně to není příjemné.

Pravděpodobně se však z celé této situace poučíte a nebudete již vkládat z cizí karty.

Ještě jednou se omlouvám, že to takhle dopadlo.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Peira,

po mnoha výzkumech a desítkách e-mailů odeslaných na podporu excitewin a kasino guru, žádná odpověď od obou,

dnes ráno jsem psal na podporu excitewin chat kasina a řekli mi, že podle nich nemám nárok na žádné vrácení peněz.


Doporučuji vám podívat se na některá vlákna zde na webu o společnosti Rabidi Nv, abyste získali představu a také se podívali, jak kasino guru odpovídá těm, kteří tuto společnost obviňují 🤔

Pozor, mohlo by se to také nazývat Estolio Limited Casinos..


Momentálně jsem 4 měsíce bez licence a přes různá varování mnoha hráčů zde na fóru mají všechna kasina této společnosti hodnocení 8,5 a 9.

(Casinoguru není kritika, jen jsem si toho všiml při čtení a čtení různých vláken a komentářů zde na webu)

Jsem velmi frustrovaný, také jsem dnes napsal e-mail řediteli Casino Guru a všem členům oddělení stížností s žádostí o pomoc, protože jak uvidíte ve všech stížnostech vůči této skupině, mezi guruem a guruem jsou velmi přátelské vazby. Rabidi nebo Estolio a myslím, že by mi opravdu mohli pomoci a vám také aktivně


Rád bych také poukázal na to, že CasinoGuru také využívá partnerství s italským ADM, což je jasný signál, že se zavázali podávat zprávy v rámci svých limitů a podle svých kritérií různé stránky/skupiny, které nerespektují vlastní vyloučení kvůli k závislosti na hazardu a neplacení.


Děkuji


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, poprosil bych tě, abys o tomto kasinu nepsal do každého vlákna, protože to sem nepatří. Pokud chcete napsat něco o ExciteWin Casinu, můžete tak učinit zde: https://casino.guru/forum/casinos/excitewin-casino---general-discussion#post-87902

A já jsem vám odpověděl minule, takže prosím udržujte konverzaci o tomto kasinu na odkazu, který jsem zveřejnil, děkuji.

Také není potřeba psát každému kolegovi zvlášť. Již jsem řekl, že vaše stížnost není jediná, takže musíte být trochu trpěliví, dokud se k vám nedostane. Nemusíte se bát, že se to nestane. Doufám, že si rozumíme.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Messi992
před 10 měsíci

Ahoj, v případě zájmu si můžeš takové vlákno založit sám. Mohu vám také ukázat návod, pokud budete mít nějaký problém a začnete debatu. Přikládám pár screenshotů, které by vám mohly pomoci. filefile

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Reklamace uzavřena, protože se mýlím

100 euro dobití, recyklace.🤣🤣🤣

Ale prosím, o tom se bude diskutovat jinde, pro mě je Playzilla nejnižší úroveň, kterou jsem kdy viděl, zejména v zákaznických službách.

Děkuji za tvrdou práci, kterou jste odvedli.

Automaticky přeloženo:
Peira10
před 10 měsíci

Jde o to, že jste porušili podmínky tím, že jste ochotně použili platební možnost třetí strany. Což je považováno za součást postupů AML, které musí kasino uplatňovat. Pokud si po registraci přečtete pravidla, která ve většině kasin musíte potvrdit, věděli byste, že je to přísně zakázáno. neřekli byste?

Pokud si kladete za cíl upravit své znalosti, doporučuji tento bezplatný kurz 👈

Je mi líto, že to skončilo takhle; Chápu, že to byla chyba.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj! mám problém s odstoupením od playzilly

Mám asi 600 $ Snažil jsem se stáhnout v mnoha říká .. contaced podporu

udělali vše, co požadovali, jako například jasné soubory cookie umožňují vyskakovací okna.. nic nefungovalo!

pokaždé dostávám zprávu, že výběr se nezdařil

Zkoušel jsem také vybrat pouze 10 $, abych zjistil, zda je to kvůli limitní úrovni účtu .. také nefungovalo

Ocenil bych pomoc, protože jsem na tomto webu poprvé

Automaticky přeloženo:
foukss
před 7 měsíci

Ahoj. Mohu se prosím zeptat, zda byl váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Také kdy přesně jste požádali o výběr? Obvykle dáváme kasinům celých 14 dní, než náš tým pro stížnosti může ve skutečnosti zasáhnout. Poskytněte nám nějaké další podrobnosti o tomto problému, prosím, dokonce i snímek obrazovky, kde se může zobrazit zpráva o selhání výběru, abychom se na to mohli podívat a doufejme, že vám nabídneme pomoc. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ahoj! Zdá se, že jsem mohl náhle odstoupit, neobjevila se žádná chybová zpráva.

Můj stav výběru stále čeká

Počkám, až uvidím, jestli peníze skutečně vyplatí, nebo mi dají nějakou výmluvu, že to nemohu udělat... a řeknu vám výsledek, jakmile se něco objeví

Děkuji, že se držíte!!

Automaticky přeloženo:
foukss
před 7 měsíci

Ahoj. To je skvělé, že jste mohli přistoupit k výběru. Snad nenastane žádná další "chyba" a peníze brzy dostanete. Čekám na dobré zprávy od vás.😉

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky