DomůFórumKasinaPlayzilla Casino - všeobecná diskuze

Playzilla Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od Sgoretzki
|
33 489 zobrazení 178 odpovědí |
|
12 3 4...9
Gianpy
před rokem

Ahoj,

to je v pořádku a chápu vaši náladu, nebo věřím, že ano.

Jde mi jen o to, že přístup, který uvádíte ve stížnosti, mi přišel dost nevhodný, jen můj pohled. Tyto příspěvky ještě nebyly schváleny, a proto nejsou viditelné pro ostatní hráče, jinak bych citoval, ale bohužel stále nemohu.

Ale vše se vyřeší, jakmile se stížnost vyvine dále, takže se tím teď netrapte. 🙂

Přeji vám samozřejmě spravedlivý konec reklamace. 🙏




Automaticky přeloženo:
před rokem

Někdo tady mi může pomoci, jak vybrat peníze zde v Playzille pomocí bankovního převodu a australského bankovního účtu? Zkoušel jsem to několikrát a stále se to ruší, nevím, jaký je důvod, proč to podpora chatu také neví a není tam žádný e-mail ohledně toho, proč byl zrušen. Na zdraví

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jaký je váš názor na PlayZilla? Požádal jsem o několik žádostí o výběr a systém se stále ruší a bez e-mailu ohledně zrušení. Pokusil jsem se kontaktovat chatovou podporu, ale stěží si jistý, v čem je problém. Jen jsem si všiml, že když jsem poprvé požádal o výběr, záložky k vyplnění obsahují NÁZEV BANKY, ČÍSLO PRO SPOUŠTĚNÍ, IBAN a NÁZEV ÚČTU, ve kterém opravdu nevím, protože moje banka je australská banka. Takže mi nevadilo, že moje první žádost byla zamítnuta. Ale další požadavky, karty k vyplnění se změnily na BANK NAME, BSB, ACCOUNT NUMBER a ACCOUNT NAME. Jsem si jistý, že jsem uvedl správné informace, ale stále se to ruší (opět žádný e-mail týkající se tohoto zrušení), teď jsem se pokusil vložit hypeny, jak to bylo zobrazeno v mé bankovní aplikaci. Uvidím, jestli to bude fungovat, ale stále jsem v depresi, jak to bude fungovat. Jeden agent podpory chatu mi řekl, že může požádat o ruční výběr finančního oddělení, které stále čekám na aktualizaci. Můžete mi dát nějaké nápady? Jsem v online kasinech nováček a nikdy jsem nečekal takový stres, kterým procházím 🙁

Automaticky přeloženo:
boypalago
před rokem

Nazdárek!

Přesunul jsem váš příspěvek sem, abych poskytl další podrobnosti na jednom místě - všem hráčům, kteří mají zájem.

Upřímně řečeno, cítím, že pouze kasino je schopno tento problém plně vyřešit a rozhodně doufám, že ruční pokus bude úspěšný!

Informujte nás, prosím.

Mezitím se s trochou štěstí podíváme, zda budete dostávat tipy a rady od místní komunity.

Jako poslední možnost můžete vždy podat bezplatnou stížnost, ale to nechávám na později. 🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ale jdi. Bez odpovědi. Jsou to zloději.

Nebyly získány žádné náhrady.

Nedoporučuji dávat peníze těmto zlodějům s účty v daňových rájích, jako je Kypr

Jsou to zloději. Nikdy nevyhrajete a oni vám ukradnou peníze z vašeho propojeného účtu. Ukradli mi 30 000 € 🤷🏼‍♂️

Automaticky přeloženo:
polip9j
před rokem

Ahoj, mrzí mě, že tě vidím v tak nepříjemné situaci. Viděl jsem, že jste v minulosti neměli s kasinem pozitivní zkušenost, takže to samozřejmě pokračuje.

Mohu se vás zeptat, co máte na mysli, když říkáte „Ukradli mi 30 000 € 🤷🏼‍♂️"? Máte stále problémy s tímto kasinem nebo za vás mluví celková zkušenost?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ptal jsem se Playzilly na operátora a licenci. Bez licence tam nejsem chráněný. Nevykazují žádný potisk a neposkytují žádné informace v obchodních podmínkách. Nedůvěryhodný! Live chat na to odmítá odpovědět. Měl bych svůj dotaz položit emailem, protože na něco takového nelze v chatu odpovědět.


Můj průzkum na internetu odhalil, že se jedná o kasino Rabidi. Jiné stránky uvádějí, že provozovatelem je Geeka Corporation NV. Jsou oba stejné? Validátor licence ukazuje, že platnost licence 8048/JAZ vypršela. Má někdo nějaké informace, zda je obchod seriózní?

filefilefile

Automaticky přeloženo:
CasinoExplorer
před rokem

Ahoj! Zajímalo by mě, zda jste viděli moji odpověď 🤔

No, podívejte se na to tady , prosím.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Že jsem měl na účtu 30 000 € a pak zmizely 🤷🏼‍♂️. Bohužel jsem neměl čas udělat screenshoty, protože mě nikdy nenapadlo, že by se něco takového mohlo stát. Moje rada je nehrát na playzille a všechna kasina propojená s nabidi NV jsou zloději a podvodníci, a pokud mi neudělají bankovní převod s ukradenou částkou, nikdy nezměním názor, nemluvě o tom, že neexistuje žádná podpora a nikdo ti neodpoví e-mailem a v chatu chat zavřou. Velmi špatná zkušenost. To je vše.

Automaticky přeloženo:
polip9j
před rokem

Můžete požádat kasino o vaše vklady a platby + herní historii? Snažím se pochopit, jak podpořit vaše tvrzení, vidíte?

Pokud to můžete udělat, domnívám se, že byste měli požádat o opětovné otevření stížnosti, protože byla uzavřena z důvodu vaší předchozí nereagování. 🙁

Jak to zní?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Mám problém, že se na playzilla nemůžu s nikým dovolat? Živý chat se neotevře, e-mailová adresa uvedená na webu je neplatná a e-mail není přeposlán!??


Může mi někdo pomoci dále?

Automaticky přeloženo:
yesoking
před rokem

Ahoj, zkusil jsem je kontaktovat na živém chatu a okamžitě odpověděli.

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den,.

Chci se jen podělit o svůj názor a zkušenosti, které jsem s "Playzillou" zatím měl.

Hraju tam 8 měsíců. Pro mě je „Playzilla" jedním z nejlepších poskytovatelů sázek v Evropě, pokud jde o následující body:

Nabídka sázek, nabídka live sázek, kurzový klíč, velmi rychlé vyhodnocení hry, funkce cash-out, možnosti vkladu-výběru, uživatelská přívětivost webu.

Na Playzille jsou některé body, které velmi solidní a velcí poskytovatelé sázek, jako jsou ti, kteří patří pod „Oasis", nenabízejí: vklady bez limitů, výplaty ihned a ne po skončení hry atd.

Playzilla vyplácí všechny prostředky požadované k výběru. To se nemusí vždy stát tak rychle, jak byste chtěli. Trvá to v průměru 3 dny. Pravděpodobně to souvisí s tím, že Playzilla je malý poskytovatel sázek a platby se provádějí jednou nebo dvakrát týdně. Měl jsem problémy s prvním výběrem (velká částka) v Playzille a dokonce jsem musel požádat o pomoc některé organizace včetně „Casino Guru". Ale od té doby to funguje perfektně. Za tuto dobu jsem nezaznamenal žádnou technickou poruchu, jakou by stránka byla delší dobu nedostupná.

Zpráva je založena pouze na mé osobní zkušenosti, kterou jsem měl za 8 měsíců s Playzillou.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Macasault09
před rokem

Ahoj a děkuji za vaši velmi popisnou a skvělou recenzi. Pokud byste měli zájem, můžete napsat jeden o kasinu i zde.

Nicméně si myslím, že hráči si z toho budou moci vzít užitečné informace. Pokud jde o vaše problémy, jak dlouho vám trvalo odstoupení od smlouvy? Jaký způsob výběru, který je bezproblémový a rychlý, používáte? 😊

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Playzilla: Klaunská stránka, ukradli mi 6500 eur.

Drž se dál, teď postupuji legálně

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Řeknu vám o své zkušenosti s playzilla:

Jakmile jsem otevřel účet, nahrál jsem do něj kamarádovu kartu, udělal jsem chybu, ale nevěděl jsem.

Tam to končí, čas ubíhá značně nabitý MIA, vyhrávám značně, 6500 eur, začíná ověřování

OKAMŽITĚ jsem napsal na podporu, že jsem nabil kartu přítele, pouze jednou, myslím 100 eur, omlouvám se, řekl jsem, že bych poskytl všechny relevantní dokumenty, ale nikdy jsem nedostal odpověď.

V průběhu měsíce prosince mě několikrát žádali o doklady, začátkem ledna jsem zjistil, že můj účet je uzavřen, aniž by mi to bylo oznámeno.

Je ostudné, jejich zájem je jen vás napálit, směšná podpůrná služba, a já postupuji pro právníky.

100 eur recyklace 🤣

Poslal jsem mu i chat s kamarádem, kde jsem ho požádal o dokumenty a on mi je poslal, v PDF přímo z banky.

podvod.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file

Jediný čas, kdy mu e-maily fungovaly, je nyní, aby mi prakticky řekl, že vzali peníze.

Hanebný.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Y

OK

U

Automaticky přeloženo:
Peira10
před 11 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že slyším o vaší situaci s tímto kasinem, které má ve skutečnosti docela dobrý bezpečnostní index, jak můžete vidět zde . Na druhé straně to může být jedna pozitivní věc ohledně vašeho případu. Vidím, že jste podali stížnost a náš tým jako vždy usilovně pracuje na jejím vyřešení.

Jak vám Kristina řekla a najdete to napsané v TC ve většině kasin, řekl bych, že: „ kreditní/debetní karta nebo jakýkoli jiný způsob platby, který používáte k dobití zůstatku na účtu, patří vám , není odcizen a nebyl ztracen jinou osobou. Společnost si vyhrazuje právo uzavřít váš účet a zrušit jakékoli výhry v případě důvodného podezření, že jste porušili tuto záruku ."

Všem hráčům doporučujeme, aby si před hraním pečlivě přečetli Podmínky každého kasina. A prozatím bych vám doporučil nevkládat žádné další peníze, nechat náš tým dělat to, co umí nejlépe, a doufat v pozitivní výsledek. Co myslíte, bylo by to možné?

Samozřejmě pokud budete potřebovat s něčím pomoci, jsme tu pro vás 😉.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Milá Romi, v první řadě za to, co stojí za to, děkuji Ti a hluboce si vážím toho, co děláš a jak to děláš, za co můj názor stojí, jsi opravdu skvělá.

Jde o to, že se mnou opravdu jednali jako se zločincem, NIKDY mi neodpověděli na otázky podpory, dokonce mě ani neoznámili uzavření účtu.

Přijde mi to opravdu nespravedlivé, navíc opakuji, zákon nepřipouští neznalost a já to moc dobře vím, ale chybu jsem hned uznal, když jsem to pochopil, napsal jsem mu, nezkoušel jsem upravovat dokumenty ani nic jiného , a tohle bylo poděkování.

Domnívám se, že z 6500 eur a více než tisíce vkladů u mých se se mnou mohlo a možná mělo zacházet lépe.

Poskytl jsem jim VŠECHNY požadované dokumenty a za to, co to stálo, jsem se vždy omluvil a vždy jsem měl jasno.

Skutečně surrealistický zážitek, pokud jde o mě.

Otázka: proč, když to musí být registrováno na mé jméno, mi říkají, že by to nemělo být ukradeno nebo ztraceno?

Dokázal jsem mu, že to bylo ukradeno a neztratilo se.

Přikládám úplně první e-mail z mnoha, který jsem odeslal před více než měsícem, také zkopírovaný a vložený, aby se dal snadněji přeložit.

každopádně moc děkuji, vůbec nevíme kdo jsme, ale zaujali jste mě a to je hodně.


file

„Dobré ráno, jsem majitel účtu Pairasso10, Pairasso Alessandro.

Předem se omlouvám za nepříjemnosti, nebylo to mým záměrem.

Před časem jsem udělal chybu tím, že jsem na účet nahrál kamarádovu kartu, ze které nevyplynuly žádné výhry.

Později jsem naložil (také nápadně) ze své, kde jsem se nakonec dočkal skromné výhry. Nyní musím nahrát dokumenty pro ověření účtu, v této sekci není prostor pro vysvětlení, držitel karty, stejně jako můj přítel, mi již poskytli všechny užitečné dokumenty, které jsem připraven vám poslat za zajištění maximální transparentnosti a loajality z mé strany.

Chtěl bych vás požádat, abyste mi řekli, jak a kam vše poslat, opakuji, omlouvám se za záměnu, nevěděl jsem, že vše bude trvat tak dlouho.


Kromě toho se mi vaše stránky velmi líbí, jak kasino, tak sport, a zatímco čekám na odpověď, přeji vám krásné svátky."

Automaticky přeloženo:
12 3 4...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky