Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaPlayzilla Casino - všeobecná diskuze

Playzilla Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

 od Sgoretzki
|
44 459 zobrazení 217 odpovědí |
|
1...8 9 1011
Codex28

Řekl bych, že to bylo správné rozhodnutí, protože v případě problémů se vždy budete mít na koho obrátit. Takže ti to nevyčítám.

Samozřejmě vám přeji, ať se vám daří a pokud náhodou na něco narazíte nebo jen budete chtít popsat své zkušenosti s jakýmkoli kasinem, rádi vás přivítáme zpět na fóru.

Hodně štěstí. ☘️🤗

Automaticky přeloženo:
Jaro

Děkuji za vaší pomoc

Automaticky přeloženo:
Codex28

Nemáš zač.

Ať se ti daří 🙂

Automaticky přeloženo:

Může mi někdo říct o stránce playzilla? Požádal jsem o dva výběry, ale odpověděli, že budou zpracovány po 3-5 dnech….

Automaticky přeloženo:

Ano, oni budou. Buď trpělivý.

Automaticky přeloženo:

Způsobili mi spoustu problémů a vymlouvali se po měsíci, co zaplatili

Automaticky přeloženo:

Může mi někdo říct o stránce playzilla? Požádal jsem o dva výběry, ale odpověděli, že budou zpracovány po 3-5 dnech….

Automaticky přeloženo:

Ahoj, vidím, že máš od hráčů dvě různé zkušenosti, ale konečný výsledek byl, že oba dostali zaplaceno. Podotýkám, že nyní zde máte i výběry a až je kasino zpracuje, předpokládám, že je budete mít brzy na účtu.

Mimochodem, je to váš první výběr v kasinu? Už jste zde svůj účet ověřili, nebo to nebylo nutné?

Pokud se dozvíte něco nového, neváhejte mě aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano, je to můj první výběr, vždy jsem používal svou kartu, na kterou jsem prováděl vklady, dosud jsem nebyl požádán o ověření, mimo jiné jsem preventivně zaslal svůj občanský průkaz správě, která mi obratem odpověděla, že Nebylo nutné, abyste nejprve poslali dokumenty, budu je muset nahrát, pokud mě požádají. V chatu odpověděli, že mezi zítřkem a pátkem budou výběry vyplaceny, momentálně čekám, děkuji za odpověď aktualizuji.

Automaticky přeloženo:
salvatorecigna851

Řekl bych, že kasino vám to vysvětlilo docela pěkně. Tak jsem zvědavý, jestli dodrží časový rámec a jestli peníze dostanete v nejbližších dnech.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:

Dám vám brzy vědět

Automaticky přeloženo:

Podvodná stránka způsobila, že moje peníze zmizely z mého účtu poté, co jsem zrušil mé žádosti o výběr, jak to mohu udělat

Automaticky přeloženo:
salvatorecigna851

No, to je nepříjemná zpráva. Nahlásili jste to kasinu a zeptali se, co se mohlo stát, když peníze opět nepřišly na váš hráčský účet? Proč jste svůj výběr nakonec zrušili? Zkoušel jsi to vyřešit s podporou?

Automaticky přeloženo:

Vše se stalo: automatické výběry z herního účtu na částku rovnající se 2000 €, asistence nereaguje

Automaticky přeloženo:

Jak mohu získat své peníze zpět?

Automaticky přeloženo:
salvatorecigna851

Pokud se nikdo neozve a peníze se vám nevrátí na účet, pak bych doporučil podat stížnost a náš tým by celou situaci prošetřil a pokusil se vám pomoci. To by bylo asi nejrozumnější.

Myslíte, že do toho půjdete?

Automaticky přeloženo:

Můj syn si otevřel herní účet (je nezletilý a použil mé doklady) Žádal jsem o vrácení peněz Žádám pouze o informace o sídle těchto parchantů z playzilly

Automaticky přeloženo:
salvatorecigna851

Dobrý den, je to poměrně složitá situace a ptal jsem se na ni kolegů. Pravděpodobně bych doporučil podat stížnost a náš tým se pokusí prošetřit a zjistit, zda můžeme pomoci.

co říkáš?

Také by mě zajímalo, jak se chlapec dostal ke všem dokumentům? Co od něj kasino požadovalo? Byl úspěšně ověřen?

Automaticky přeloženo:
boypalago

Dostal jsi peníze, brácho?

Automaticky přeloženo:
Smurfin123

Ahoj, proč se ptáš? Také zde čekáte na peníze? Viděl jsem, že hráč měl podanou stížnost a peníze nakonec dostal, takže vše mělo šťastný konec.

Můžete mi ale popsat situaci, ve které jste se ocitli. 😉

Automaticky přeloženo:

Požádal jsem o výplatu 230 EUR dne 16. ledna 2025.

Od té doby mi peníze ještě nedorazily.

Podporu jsem kontaktoval již 3x (jednou týdně) a pokaždé mi bylo řečeno, že se nemám bát, že mají momentálně technické problémy, ale že peníze určitě dostanu.

Ale pomalu mi dochází trpělivost; Nikdy jsem nespolupracoval s poskytovatelem, jehož výplata trvá tak dlouho.

co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
1...8 9 1011
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky