DomůFórumKasinaPlayzilla Casino - všeobecná diskuze

Playzilla Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

65 640 zobrazení 229 odpovědí |
před 4 roky
|
1...11 12
Přidat příspěvek
Romi
před 6 měsíci

Ano, jsou to problémy s hrou, ale neřekl jsem jim důvod, jen aby účet zavřeli, a dnes jsem jim dokonce poslal další e-mail a znovu jsem kontaktoval chat, ale řekli mi to samé jako vždy a chat zavřeli. Problém je v tom, že i když není zavřený, tedy už dva týdny, jsem hloupý a vložil jsem další peníze, proto chci, aby ho teď zavřeli.

Automaticky přeloženo:
Cael
před 6 měsíci

Bohužel, pokud jste jasně neuvedli důvod, váš účet okamžitě neuzavřou.

Ani náš tým pro vyřizování stížností vám takto nedokáže pomoci.

Takže pokud je důvodem problém s hazardními hrami, musíte to jasně napsat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

opatruj se

nehraj si tady

Ztratili mi rovnováhu, když jsem hrál

jsou to zloději

Automaticky přeloženo:
Fahadsv
před 5 měsíci

Hej, mohl bys mi také popsat, proč se to stalo a co ti k tomu řeklo kasino? To je docela obecné a rád bych věděl, jestli se s tím dá nějak pomoct.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

když mi byl odstraněn zůstatek

Mluvil jsem s týmem podpory možná několik dní, každý mi řekl, že to zkontrolujeme a že s tím nic nenaděláme.

nikdo mi nepomůže

vzali mi peníze!!!!

Automaticky přeloženo:
Fahadsv
před 5 měsíci

Dobře, a co chtěli zkontrolovat, neřekli ti? Co znamená mnoho dní, jak dlouho to trvá? Co jsi hrál, byly to automaty nebo něco jiného?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Píšu vám, abych nahlásil vážný problém, se kterým jsem se setkal při hraní hry Bart Festival na platformě Pragmatic Play. Zůstatek na mém účtu překročil 150 dolarů, ale najednou celá částka zmizela a můj zůstatek klesl na 0 dolarů bez vysvětlení.


V posledních několika dnech jsem několikrát kontaktoval váš tým podpory a ačkoliv se zmínili o eskalaci problému příslušnému oddělení, doposud jsem neobdržel žádné řešení ani aktualizaci.


Automaticky přeloženo:
Fahadsv
před 5 měsíci

Haló, to je ale nepříjemná událost!

Bohužel, takové vyšetřování může trvat poměrně dlouho, protože se do toho velmi často zapojuje i poskytovatel. Kasino je tedy ve stejné situaci jako vy – čeká na konečné potvrzení.

Představuji si, že je to náročné, ale trpělivost je v tuto chvíli jedinou radou. Kdy k tomuto problému došlo, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Možná před 3 měsíci

Automaticky přeloženo:
Fahadsv
před 5 měsíci

To je ale opravdu dlouhá doba čekání. Takže byste se možná mohli pokusit podat stížnost našemu týmu a my se pokusíme zjistit, co se děje.

Klikněte prosím na tento odkaz , kde tak můžete učinit.

Popište celou situaci dobře a my se vám co nejdříve ozveme.

Automaticky přeloženo:
1...11 12
Jít na stránkuz 12 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.