DomůFórumKasinaPlayzilla Casino - všeobecná diskuze

Playzilla Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

65 645 zobrazení 229 odpovědí |
před 4 roky
|
1...10 11 12
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Děkuji za odpověď.


Jsem plně ověřen a v minulosti jsem bez problémů provedl výběry.


S reklamací bych počkal ještě 1-2 dny. Ale není tam žádný obecný problém, jak je popsáno v chatu.

Automaticky přeloženo:
bludiadax
před 8 měsíci

Budeme tu, kdykoli nás budete potřebovat. Pevně ​​doufám, že reklamace nebude nutná a výhru pak obdržíte.

Pokud mohu, kdy jste se odtamtud naposledy úspěšně stáhl?

Určitě nás aktualizujte, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Špatné kasino po celou dobu, výplata, chat, vše je zrušeno nevysvětleno, katastrofa

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Moje peníze stále nebyly vyplaceny a výplata čeká už více než tři týdny. To nemůže být správné.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Špatné kasino po celou dobu, výplata, chat, vše je zrušeno nevysvětleno, katastrofa

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je to to, co v tuto chvíli prožíváte v kasinu? Nevyplatili jste peníze a kasino vám neřeklo žádný důvod?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj,

V Playzille jsem vyhrál téměř 11 000 eur. Když jsem platil pomocí Visa, říká se, že na jednu výplatu lze použít 0-3 000 eur. Na živé podpoře mi bylo řečeno, že bylo objednáno pouze 800... ok... 800 (zpracování by mělo trvat 2-3 dny). Po 3 dnech byla výplata zrušena... technická chyba... živá podpora... bla bla. Zkouším znovu vyplatit... technická chyba... jak máš proboha v takovém povyku vyplatit 10 000???

Automaticky přeloženo:
schaffna
před 8 měsíci

Hej, to zní opravdu frustrovaně! Nikdy není zábavné, když jsou výplaty takto zpožděny, zvláště po velké výhře. Výmluva na technickou chybu rozhodně není ideální a zdá se, že tyto problémy dělají věci mnohem složitějšími, než je nutné.

Upozorňujeme také, že většina kasin nezpracovává výběry o víkendech, takže to může přispívat ke zpoždění. Je to stále nepříjemné, ale snad to během příštích pracovních dnů přejde.

Každopádně, už jste měli nějaké aktualizace? Doufejme, že své výhry budete moci brzy získat bez dalších potíží, a pokud ne, budeme tu pro pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Moje peníze stále nebyly vyplaceny a výplata čeká už více než tři týdny. To nemůže být správné.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Opravdu doufám, že náš tým pro stížnosti bude moci brzy pokročit vpřed. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ne, technické chyby, to není důvod, proč jsem toto kasino zablokoval, dvakrát mi zrušili výběr, poté jsem to vzdal, vše zavřel, prohrál dost peněz a už nikdy v tomto kasinu nebudu hrát, upřímně vám říkám, toto kasino je velký podvod 🙏 je jen

Automaticky přeloženo:
viky47
před 8 měsíci

Tak tomu bylo i u mě

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ne, technické chyby, to není důvod, proč jsem toto kasino zablokoval, dvakrát mi zrušili výběr, poté jsem to vzdal, vše zavřel, prohrál dost peněz a už nikdy v tomto kasinu nebudu hrát, upřímně vám říkám, toto kasino je velký podvod 🙏 je jen

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Oh... jaká hořká zkušenost. Jak dlouho se prosím potýkáte s těmi výběry? Jsem jen zvědavý; nemusíš mi to samozřejmě říkat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ale od 1 týdne už mě to nezajímá, raději utrácejte peníze za něco jiného, ​​ne za hraní,

Automaticky přeloženo:
viky47
před 8 měsíci

Není divu! Asi bych udělal to samé.

Pokud se však znovu ocitnete v potížích a budete mít chuť dát tomu více času, můžete u nás vždy podat stížnost na kasino. Je to jen možnost a chtěl bych, abyste to věděli.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Stěžoval jsem si, děkuji 🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Řekl jsem, že chci svůj účet zavřít a je stále otevřený, to už není normální a nikdo nic nedělá.

Automaticky přeloženo:
viky47
před 8 měsíci

Velmi dobrý krok, mohu-li to tak říci! Zodpovědné hraní je vážná věc a kasina by se neměla vyhýbat své části. Buďte prosím trpěliví s mými kolegy a procesem stížností; někdy se zdá, že je proces pomalý, ale mohu vás ujistit, že celý tým denně posouvá své limity. Tolik stížností jsme ještě neměli....

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkuji mnohokrát, poté jsem prohrál všechny své peníze, ale kasino nevyplatilo a vždy jsem zrušil. Už jsem neměl žádnou naději, ale účet je stále otevřený, i když jsem před týdnem napsal e-mail, že chci účet zavřít, a stále jsem nedostal odpověď.

Automaticky přeloženo:
viky47
před 8 měsíci

To je opravdu škoda.

Mohu se zeptat, jaký důvod jste jim uvedl k uzavření účtu?

Pokud je to kvůli problémům s hazardními hrami, měli by účet okamžitě zavřít.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, už dva týdny píšu e-maily podpoře a mému údajnému VIP agentovi Playzilla a snažím se zavřít svůj účet, ale od žádné strany jsem nedostal žádnou odpověď. Kontaktoval jsem chat a oni mi řekli, že se omlouvají, ale nemohou s tím nic dělat. Zprávu přeposlali příslušnému oddělení a urychleně odpoví. Ale ani já jsem nedostal žádnou odpověď. Mám screenshoty chatu a e-mailů s datem odeslání.

Rád bych věděl, kam je můžu nahlásit, protože je ani nezajímá zrušení mého účtu.

Moc děkuji

Automaticky přeloženo:
Cael
před 6 měsíci

To musí být fakt frustrující čekat tak dlouho.

Můžu se ale zeptat, jaký je důvod pro uzavření účtu?

Ptám se, protože pokud je důvodem problémy s hazardními hrami, měl by být účet uzavřen neprodleně a bez jakéhokoli prodlení.

Automaticky přeloženo:
1...10 11 12
Jít na stránkuz 12 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.