Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaPlayzilla Casino - všeobecná diskuze

Playzilla Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

 od Sgoretzki
|
45 790 zobrazení 217 odpovědí |
|
1...10 11

Děkuji za odpověď.


Jsem plně ověřen a v minulosti jsem bez problémů provedl výběry.


S reklamací bych počkal ještě 1-2 dny. Ale není tam žádný obecný problém, jak je popsáno v chatu.

Automaticky přeloženo:
finnintendent

Budeme tu, kdykoli nás budete potřebovat. Pevně ​​doufám, že reklamace nebude nutná a výhru pak obdržíte.

Pokud mohu, kdy jste se odtamtud naposledy úspěšně stáhl?

Určitě nás aktualizujte, prosím.

Automaticky přeloženo:

Špatné kasino po celou dobu, výplata, chat, vše je zrušeno nevysvětleno, katastrofa

Automaticky přeloženo:

Moje peníze stále nebyly vyplaceny a výplata čeká už více než tři týdny. To nemůže být správné.

Automaticky přeloženo:

Špatné kasino po celou dobu, výplata, chat, vše je zrušeno nevysvětleno, katastrofa

Automaticky přeloženo:

Je to to, co v tuto chvíli prožíváte v kasinu? Nevyplatili jste peníze a kasino vám neřeklo žádný důvod?

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

V Playzille jsem vyhrál téměř 11 000 eur. Když jsem platil pomocí Visa, říká se, že na jednu výplatu lze použít 0-3 000 eur. Na živé podpoře mi bylo řečeno, že bylo objednáno pouze 800... ok... 800 (zpracování by mělo trvat 2-3 dny). Po 3 dnech byla výplata zrušena... technická chyba... živá podpora... bla bla. Zkouším znovu vyplatit... technická chyba... jak máš proboha v takovém povyku vyplatit 10 000???

Automaticky přeloženo:
schaffna

Hej, to zní opravdu frustrovaně! Nikdy není zábavné, když jsou výplaty takto zpožděny, zvláště po velké výhře. Výmluva na technickou chybu rozhodně není ideální a zdá se, že tyto problémy dělají věci mnohem složitějšími, než je nutné.

Upozorňujeme také, že většina kasin nezpracovává výběry o víkendech, takže to může přispívat ke zpoždění. Je to stále nepříjemné, ale snad to během příštích pracovních dnů přejde.

Každopádně, už jste měli nějaké aktualizace? Doufejme, že své výhry budete moci brzy získat bez dalších potíží, a pokud ne, budeme tu pro pomoc.

Automaticky přeloženo:

Moje peníze stále nebyly vyplaceny a výplata čeká už více než tři týdny. To nemůže být správné.

Automaticky přeloženo:

Opravdu doufám, že náš tým pro stížnosti bude moci brzy pokročit vpřed. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ne, technické chyby, to není důvod, proč jsem toto kasino zablokoval, dvakrát mi zrušili výběr, poté jsem to vzdal, vše zavřel, prohrál dost peněz a už nikdy v tomto kasinu nebudu hrát, upřímně vám říkám, toto kasino je velký podvod 🙏 je jen

Automaticky přeloženo:
viky47

Tak tomu bylo i u mě

Automaticky přeloženo:

Ne, technické chyby, to není důvod, proč jsem toto kasino zablokoval, dvakrát mi zrušili výběr, poté jsem to vzdal, vše zavřel, prohrál dost peněz a už nikdy v tomto kasinu nebudu hrát, upřímně vám říkám, toto kasino je velký podvod 🙏 je jen

Automaticky přeloženo:

Oh... jaká hořká zkušenost. Jak dlouho se prosím potýkáte s těmi výběry? Jsem jen zvědavý; nemusíš mi to samozřejmě říkat.

Automaticky přeloženo:
Radka

Ale od 1 týdne už mě to nezajímá, raději utrácejte peníze za něco jiného, ​​ne za hraní,

Automaticky přeloženo:
viky47

Není divu! Asi bych udělal to samé.

Pokud se však znovu ocitnete v potížích a budete mít chuť dát tomu více času, můžete u nás vždy podat stížnost na kasino. Je to jen možnost a chtěl bych, abyste to věděli.

Automaticky přeloženo:
Radka

Stěžoval jsem si, děkuji 🙏

Automaticky přeloženo:

Řekl jsem, že chci svůj účet zavřít a je stále otevřený, to už není normální a nikdo nic nedělá.

Automaticky přeloženo:
viky47

Velmi dobrý krok, mohu-li to tak říci! Zodpovědné hraní je vážná věc a kasina by se neměla vyhýbat své části. Buďte prosím trpěliví s mými kolegy a procesem stížností; někdy se zdá, že je proces pomalý, ale mohu vás ujistit, že celý tým denně posouvá své limity. Tolik stížností jsme ještě neměli....

Automaticky přeloženo:

Děkuji mnohokrát, poté jsem prohrál všechny své peníze, ale kasino nevyplatilo a vždy jsem zrušil. Už jsem neměl žádnou naději, ale účet je stále otevřený, i když jsem před týdnem napsal e-mail, že chci účet zavřít, a stále jsem nedostal odpověď.

Automaticky přeloženo:
viky47

To je opravdu škoda.

Mohu se zeptat, jaký důvod jste jim uvedl k uzavření účtu?

Pokud je to kvůli problémům s hazardními hrami, měli by účet okamžitě zavřít.

Automaticky přeloženo:
1...10 11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky