Řeknu vám o své zkušenosti s playzilla:
Jakmile jsem otevřel účet, nahrál jsem do něj kamarádovu kartu, udělal jsem chybu, ale nevěděl jsem.
Tam to končí, čas ubíhá značně nabitý MIA, vyhrávám značně, 6500 eur, začíná ověřování
OKAMŽITĚ jsem napsal na podporu, že jsem nabil kartu přítele, pouze jednou, myslím 100 eur, omlouvám se, řekl jsem, že bych poskytl všechny relevantní dokumenty, ale nikdy jsem nedostal odpověď.
V průběhu měsíce prosince mě několikrát žádali o doklady, začátkem ledna jsem zjistil, že můj účet je uzavřen, aniž by mi to bylo oznámeno.
Je ostudné, jejich zájem je jen vás napálit, směšná podpůrná služba, a já postupuji pro právníky.
100 eur recyklace 🤣
Poslal jsem mu i chat s kamarádem, kde jsem ho požádal o dokumenty a on mi je poslal, v PDF přímo z banky.
podvod.
I'll tell you about my experience on playzilla:
Once I opened the account, I loaded it with a friend's card, making a mistake, but I didn't know.
It ends there, the time passes considerably loaded with MIA, I win considerably, 6500 euros, the verification begins
I wrote to support IMMEDIATELY to say that I had loaded with a friend's card, only once, 100 euros I think, I apologize, I said that I would have provided all the relevant documents, but I never received a response.
Throughout the month of December they asked me for documents several times, at the beginning of January I found my account closed without even notifying me.
Shameful, their interest is only to screw you, a ridiculous support service, and I'm proceeding for lawyers.
100 euros of recycling 🤣
I also sent him the chat with my friend where I asked him for documents and he sent them to me, in PDF directly from the bank.
A fraud.
Vi racconto la mia esperienza su playzilla:
Aperto il conto, ho caricato con la carta d un amico, sbagliando, ma non sapevo.
Finisce lì, passa il tempo carico cospicuamente con la MIA, ,vinco cospicuamente , 6500 euro, inizia la verifica
Scrivo SUBITO al support per dire che avevo caricato con carta d un amico, una volta sola, 100 euro mi pare, mi scuso, dico che avrei fornito tutti i documenti del caso, mai ricevuto risposta.
Per tutto il mese di dicembre mi.chiedono documenti varie volte, a inizio gennaio trovo mio conto chiuso senza nemmeno avvisarmi.
Vergognoso, il loro interesse è solo fregarti, un servizio di supporto ridicolo, e io sto procedendo per avvocati.
100 euro di riciclaggio🤣
Gli ho pure mandato la chat con il mio amico dove gli chiedevo j documenti e lui me li ha mandati, in pdf direttamente dalla banca.
Una truffa.
Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo: