FórumKasinaPalmSlots Casino - všeobecná diskuze

PalmSlots Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od canaberto
|
40823 zobrazení 243 odpovědí |
|
1...3 4 5...13
Eveline
před rokem

Ahoj Eveline, jen milá připomínka:

použijte prosím tlačítko "odpovědět" (šipka směřující doleva v levém dolním rohu příspěvku), jinak osoba, které jste napsali, nebude o vašem příspěvku informována.

Děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobře, díky! To mě nenapadlo!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Vím, že máte svá vlastní kritéria pro hodnocení kasin, ale možná byste do těchto hodnocení měli zahrnout recenze hráčů. Pro ně je nakonec důležité, zda výplaty fungují a jak se kasino obecně vypořádává s kritikou a/nebo obavami ze strany hráčů. A to je s Palm Slots katastrofa, jak můžete vidět v předchozích recenzích.


Automaticky přeloženo:
Eveline
před rokem

Ahoj Eveline,

Souhlasím a všechna zmíněná kritéria jsou již zohledněna, i když hodnocení uživatelů je vedeno odděleně, protože i když se snažíme, aby hodnocení uživatelů bylo nestranné, nikdy si nemůžeme být jisti.

file

To jsou informace, které nemůžeme vyhodnotit a zkontrolovat stejným způsobem jako v případě našeho vlastního ratingového vyšetřování.

Také velmi pečlivě a pečlivě prověřujeme každou stížnost podanou zde na Casino Guru, abychom identifikovali možné problémy, které by mohly změnit aktuální hodnocení kasina.

I když není v našich silách reagovat na řekněme krátkodobé komplikace, snažíme se kasina bedlivě sledovat. Proto jsme vděční za každou konkrétní zpětnou vazbu, kterou od vás všech dostaneme. 🙏


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko, nejsem si jistý, zda jsi reklamaci sledovala, ale tentýž den reklamovala a ten samý den se objevily peníze. Problém nebyl s kódem SWIFT, jak pokaždé říkali, ale s IBANem. V Austrálii máme BSB a číslo účtu. Takže trik je v poli IBAN zadat jak BSB, tak číslo účtu bez mezer, což jsem zjistil pouze pokusem a omylem, nikoli pomocí nějaké rady z kasina, které neustále opakovalo nesprávný kód SWIFT. Zatím ahoj, Kirsty

Automaticky přeloženo:
BarneyTheAngus
před rokem

ahoj Kristy,

děkuji za toto upozornění, bohužel nestíhám držet krok s každou stížností, takže si velmi vážím toho, že jste se vrátili a vysvětlili to dále.

Vaše zkušenost mě nutí si myslet, že kasino by mělo v budoucnu daleko lépe vzdělávat své zaměstnance. 🤔Podpora by měla nabízet rady a hledat řešení, i když se to ve vašem případě nestalo.

Není to nejlepší obrázek, řekl bych.

Doufejme, že se to už nikomu nestane, a pokud ano, existuje od vás řešení, které může pomoci dalšímu hráči!

Děkuji, Kristy 👍👍



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko,

Chtěl jsem informovat o své stížnosti. Bez stížnosti bych pravděpodobně stále čekal na odpověď kasina. To, že bylo mezitím zavřeno je samozřejmě ok, ale "neoprávněně" ?? Moje stížnost byla velmi dobře oprávněná a kasino nebylo ani sníženo.

To, že mi kasino připsalo bonus 5000 eur (moje výhry), který pak zmizel a znovu se objevil o 3 dny později, je jedna věc.

Pak jsem nehrál a snažil jsem se získat lepší podmínky výběru jako kompenzaci za všechny potíže a neuvěřitelných 7 týdnů čekání. S tím kasino samozřejmě nesouhlasilo, i když bych si určitě nechal na účtu nějaké peníze, abych mohl hrát s vyšším výplatním poměrem.

Neočekával jsem flexibilitu, protože mohou odkazovat na vaše podmínky, ale doufal jsem, že budete trochu flexibilnější, pokud jde o loajalitu zákazníků. Hrát s 5000 eury a vědět, že můžete vydělat pouze 400 – dokonce 6 týdnů po výhře – není opravdu zábavné. Opravdu to kazí zábavu z hraní. Každý, kdo někdy hrál, si to dokáže představit. PalmSlots je na hovno, omlouvám se. Všem mohu jen doporučit, aby tam nehráli. Zákaznický servis je špatný, chat vůbec nepomáhá. Mohou si být jisti, že tam nezaplatím ani cent. Brzy bude následovat odpovídající hodnocení.

Nemyslím si, že je v pořádku, že po takových incidentech kasino ani nesnížíte (ten můj není jediný) a moje stížnost je uzavřena jako neoprávněná.



Při vyšší výplatě bych si určitě nechal na účtu pár stovek eur na hraní

Automaticky přeloženo:
Eveline
před rokem

Ahoj Eveline,

Děkuji za aktualizaci. Musím říci, že souhlasím se závěrečným prohlášením:

"Chápu vaše zklamání. Kasino by vám samozřejmě mohlo nabídnout nějakou kompenzaci jako gesto dobré vůle. Nebudeme to však penalizovat, pokud tomu tak nebude, dokud budete mít možnost sázku dokončit ." Děkujeme, že používáte centrum pro řešení stížností Casino Guru."

Myslím, že to bylo docela spravedlivé a nemůžeme kasino penalizovat, protože jste neposkytli náhradu. Pokud bychom to udělali, byli bychom to my, kdo jednal nespravedlivě.

Přeji vám více štěstí jinde, nejlepší by bylo najít kasino, které vám vyhovuje lépe.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyhovuje mi lépe,? Jsou to nejvíce nekompetentní a nespravedlivé kasino, ve kterém jsem kdy hrál. A to jsem hrál v mnoha.

Automaticky přeloženo:
Eveline
před rokem

Pokud si myslíte, že je to takto, pak byste si určitě měli najít vhodnější kasino - ano.

Automaticky přeloženo:
před rokem

ahoj hraju na palmslotech, musím udělat výběr a zatím mě žádají o fotky dokladů totožnosti a účtů. Chtěl bych mít jistotu, že se nejedná o podvod, a proto mohu dokumenty bezpečně nahrát. Děkuju

Automaticky přeloženo:
mime
před rokem

Ahoj,

Myslím, že byste se měli více spoléhat na svůj vlastní výzkum. Zkontrolovali jste kasino, než jste se tam rozhodli hrát? Bylo by to mnohem bezpečnější, řekl bych. nemyslíš?

Začít můžete přímo zde:

https://casino.guru/palmslots-casino-review#tab=js-tab-reputation

Také si myslím, že byste se měli dozvědět trochu více o procesu ověřování. To, co kasino dmands mi přijde docela normální a jsem si jistý, že to najdete v pravidlech kasina - ověřili jste si to? 🤔

Neváhejte a zúčastněte se těchto bezplatných kurzů:

https://casino.guru/academy

Před hraním si vždy zkontrolujte reputaci kasina a vždy si přečtěte všechna pravidla.

Přeji rychlé ověření. 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

dobrý den, otázka, začal jsem hrát s palmsloty před 1 týdnem, teď mi moje kreditní karta blokuje platby na stránce, také jsem se zaregistroval u astropay, protože nejsou certifikované stránky, proto nejsou povoleny výběry. stalo se ti to taky?

co můžu dělat? změnit stránky kasina?

Automaticky přeloženo:
mime
před rokem

Myslím, že nejlepší by bylo zeptat se přímo podpory. V pohybu mohou být další faktory, o kterých nevím.

Můžete místo toho použít jinou možnost platby?

Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

jejich stránka je zřejmě mezinárodní a není certifikovaná. proto již nebudu moci provádět vklady. Změnil jsem kasino, zkouším 888

Automaticky přeloženo:
mime
před rokem

Tak co, podařilo se vám situaci vyřešit?

Pokud mohu říci, měli byste hrát pouze v kasinech s licencí ADM. Seznam najdete zde . 🌟


Automaticky přeloženo:
před rokem

Věděli jste, že toto kasino tvrdí, že má licenci pro elektronické hry Curacao 1668/JAZ, která není platná?

Všechna kasina skupiny Newera BV (24slotů, Pribet, Palmslots, Betindi atd.) ve svých podmínkách nepravdivě uvádějí svou licenci.

Na CEG je neplatný!

Dáváte dobré hodnocení kasinu, které podvádí a na svých stránkách uvádí nepravdivá tvrzení.

filefile

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Ahoj Carsix79,

Možná důvodem je, že licence byla nedávno zastaralá? Máte pravdu, nyní to neplatí:

file

Jen se sám sebe ptám, proč musíš být vždy alespoň tak "přímý"? Všimli jste si někdy, že žádáme hráče, aby nás aktualizovali, pokud je to možné?

Tato možnost je zobrazena pod každou stránkou kasina:

file

Takže vám moc děkuji za vaši laskavou podporu. Nechám to zkontrolovat. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

V jakém smyslu jsem řízen?

Představte si všechny ty hráče, kteří trpí nespravedlností a nemohou být chráněni regulačním orgánem, na který sami prohlašují, že se musí v případě sporů obracet.

file

Zkuste požádat operátory v chatu o vysvětlení jejich licence. Odpojí vás od chatu a zablokují vás. Takže vědí, že působí nelegálně.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Teď opravdu zklamaný. Nedávno jsem tomuto webu dal to, co jsem považoval za spravedlivé a pozitivní, ale nyní mi ztěžují uzavření účtu. Je dost špatné, že člověk potřebuje skákat přes obruče, aby se dostal k jakémukoli zodpovědnému hernímu nástroji, ale ignorovat e-mail, muset znovu projít chatem, kdo vás nutí poslat další e-mail a pak čekat dalších 24 hodin na odpověď, je směšné a dravé . Opravdu špatný obchod.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky