DomůFórumKasinaPalmSlots Casino - všeobecná diskuze

PalmSlots Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od canaberto
|
45 650 zobrazení 246 odpovědí |
|
12 3 4...13
Radka
před 2 roky

Ahoj,

Ne, bohužel ne. Právě jsem zveřejnil podrobnou odpověď na Radčin příspěvek. Kasino odpovědělo, ale stále žádné známky výhry... Zůstanu naladěn. Naděje umírá poslední


Mnoho pozdravů

Eveline



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, vložil jsem Error1905 300 € na palmslot a obdržel jsem 200% bonus. Můj účet se vyšplhal na téměř 2800. Tu a tam jsem provedl bonusový lov, což znamená sbírání bezplatných zatočení, abych pak mohl hrát vše. Ne poprvé. Proveďte nasbírané roztočení zdarma na Book of Shadows dnes, vyplatí mi to 80 EUR, pouze zisk není zaúčtován a můj účet je stále na nule EUR. Asi chyba. Pak jdu na další hru Fate of Olympus a znovu, kredit za točení zdarma není zaúčtován a v ID sázky není nic vidět. Stále mám 67 různých otočení zdarma v hodnotě téměř 2800 EUR. Chodím do her, kde jsem sbíral volná zatočení. Zatočení zdarma jsou všechna, ale výhra není zaúčtována. Dne 27.11.22 ve 12:36 byl můj zůstatek nulový a ve 12:41 byl můj bonus smazán. Ale stále mám neotevřená otočení zdarma. Můžete pomoci? Koneckonců, je to asi 2800 €. Nezajímá mě výplata, ale rád bych své hry vsadil.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko, tak peníze se opět vrátily, ale řekli, že na konci mého swiftového kódu byla přidána mezera, takže jsem počtvrté nebo popáté požádal o výběr - ztrácím přehled a možná ztrácím víru. poradí. díky za poslech

Automaticky přeloženo:
Eveline
před 2 roky

Ahoj Eveline,

takže je to trochu technický problém. No, omlouvám se za to.

Přál bych si, abych mohl říci něco inspirativního nebo uklidňujícího, ale bohužel musíte znovu počkat 🙁.

Budeme se těšit na obzvláště pozitivní aktualizace! Kasino s tak dobrou pověstí by mělo být dobré v řešení problémů...




Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, vložil jsem Error1905 300 € na palmslot a obdržel jsem 200% bonus. Můj účet se vyšplhal na téměř 2800. Tu a tam jsem provedl bonusový lov, což znamená sbírání bezplatných zatočení, abych pak mohl hrát vše. Ne poprvé. Proveďte nasbírané roztočení zdarma na Book of Shadows dnes, vyplatí mi to 80 EUR, pouze zisk není zaúčtován a můj účet je stále na nule EUR. Asi chyba. Pak jdu na další hru Fate of Olympus a znovu, kredit za točení zdarma není zaúčtován a v ID sázky není nic vidět. Stále mám 67 různých otočení zdarma v hodnotě téměř 2800 EUR. Chodím do her, kde jsem sbíral volná zatočení. Zatočení zdarma jsou všechna, ale výhra není zaúčtována. Dne 27.11.22 ve 12:36 byl můj zůstatek nulový a ve 12:41 byl můj bonus smazán. Ale stále mám neotevřená otočení zdarma. Můžete pomoci? Koneckonců, je to asi 2800 €. Nezajímá mě výplata, ale rád bych své hry vsadil.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Nepřekvapilo by mě, kdyby kasino uvedlo, že jste porušili podmínky. Mnoho kasin považuje tuto strategii za zakázanou. I když se domnívám, že byste o tom měli být informováni, abyste to přestali používat.

Zeptejte se v kasinu a dejte mi vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko, tak peníze se opět vrátily, ale řekli, že na konci mého swiftového kódu byla přidána mezera, takže jsem počtvrté nebo popáté požádal o výběr - ztrácím přehled a možná ztrácím víru. poradí. díky za poslech

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj BarneyTheAngus,

Upřímně nevím, co bych teď měl říct. Opravdu nechápu, co způsobuje tolik problémů.

Ztratil jsem přehled, jak dlouho se snažíte stáhnout, možná pomůže reklamace. Neváhejte a předložte jeden zde .

Neztrácejte víru, je to slušné kasino a musí existovat nějaký způsob!



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko,

po odeslání mých snímků obrazovky a odpovědi na PalmSlots jsem obdržel odpověď, ale ne tu, kterou jsem chtěl. Znovu jsem byl požádán, abych dokončil hry zdarma a poskytl snímky obrazovky a název prohlížeče, což jsem udělal dříve. Řekl jsem jim, že jsem již poskytl požadované informace včetně názvu prohlížeče. Dnes jsem obdržel další odpověď a znovu mě požádal o poskytnutí snímků obrazovky. Moje odpověď nebyla příliš přátelská, jak si dokážete představit. Znovu jsem poslal oba screenshoty z 27/11 a nový z dnešního dne ukazující, že není žádná hra k dokončení a není vidět nic víc než zůstatek 0,0. Nemůžu si pomoct, ale předpokládám, že prostě všechno zdržují, aby svému zákazníkovi pokazili nervy.

S přátelským pozdravem,

Eveline

Automaticky přeloženo:
Eveline
před 2 roky

Ahoj Eveline,

Nejsem si jistý, zda nějaký snímek obrazovky může v tomto bodě plně vysvětlit problém, protože z mého pohledu vás nikam nevedl.

Domnívám se, že nejjednodušším řešením by bylo uspořádat jakýsi konferenční hovor, kde můžete „sdílet obrazovku", abyste mohli kasinu ukázat, že neexistuje žádná hra, kterou byste mohli dokončit, a zůstatek je nulový.

Musí to být opravdu zkouška vaší trpělivosti, takže zkuste navrhnout tento hovor kasinu, případně můžete nahrát krátké video.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Radko,

Děkujeme vám za vaši rychlou odpověď. Neexistují žádné nedokončené hry. Snažím se jim to neustále vysvětlovat. Myslím, že jsem to také řekl velmi jasně. Pokud si pamatuji, tento problém od začátku neexistoval. To mohu doporučit, dobrý nápad. Mám malou naději, že to k něčemu bude. Nevidíte nic kromě herního rozhraní.

s pozdravem

Eveline


PS: Chtěl bych si změnit uživatelské jméno. Je to možné?

Automaticky přeloženo:
Eveline
před 2 roky

Dobrý den, v případě, že potřebujete pomoc s novým uživatelským jménem, kontaktujte mě prosím zde nebo na emailu magdalena@casino.guru 🙂



Automaticky přeloženo:
Magda
před 2 roky

Ahoj Magdo,

Ano prosím. Nevím, jak změnit uživatelské jméno. Díky předem.

LG

Eveline



Automaticky přeloženo:
Eveline
před 2 roky

Ahoj Eveline 😉, tvé uživatelské jméno bylo změněno. Sám to nezvládneš. Musí se změnit v našem vnitřním systému. Mějte se dobře✨

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

díky moc 😊

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Radko,

Děkujeme vám za vaši rychlou odpověď. Neexistují žádné nedokončené hry. Snažím se jim to neustále vysvětlovat. Myslím, že jsem to také řekl velmi jasně. Pokud si pamatuji, tento problém od začátku neexistoval. To mohu doporučit, dobrý nápad. Mám malou naději, že to k něčemu bude. Nevidíte nic kromě herního rozhraní.

s pozdravem

Eveline


PS: Chtěl bych si změnit uživatelské jméno. Je to možné?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Radko,

Postupoval jsem podle vaší rady a natočil video a poslal ho na podporu. Teď můžu zase jen čekat. Doufám, že to všechno skončí dobře. Zatím nechci reklamovat, ale pokud to bude znovu trvat déle než pár dní, udělám to.

Zdravím a ještě jednou děkuji za dosavadní pomoc. Eveline

Automaticky přeloženo:
Eveline
před 2 roky

Ahoj Eveline,

děkuji za tuto aktualizaci a nebojte se stížností, pokud to v tuto chvíli nepovažujete za nutné, žádný nátlak.

Počkám na další pokrok a doufám, že kasino brzy pochopí, o co jde. Někdy, když čtu stížnosti, je pro mě těžké pochopit některé nuance, uvědomuji si, že ne všechno lze snadno popsat slovy. Tak jsem dostal nápad s nahrávkou 🙂

Mějte se bože a dejte nám vědět 🤞


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Radko,

Nyní jsem podal stížnost, jak jistě vidíte. I když kasino nemusí být schopné pomoci, moje trpělivost je u konce. Aktualizace bude následovat, jakmile bude něco nového.

s pozdravem

Eveline

Automaticky přeloženo:
Eveline
před 2 roky

Ahoj Eveline,

Krátce jsem to viděl a zkontroloval. Zdá se, že kasino je nyní zapojeno do rozhovoru, alespoň s vámi.

Těším se, jestli Peter dostane odpověď také.

Zatím přeji hezký den. 🙂


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, Radko, podal jsem reklamaci, jelikož se mi výběr vrátil již pošesté. Tentokrát to nebylo "zrušeno", ale "pokuseno". Kasino mi již neposílá e-maily s žádnými informacemi a pouze vrací peníze na můj účet. Také neodpovídají na e-maily, které posílám. Chat je dostatečně zdvořilý, ale nedokáže pomoci. Počáteční stažení bylo před dvěma měsíci, takže je toho dost. Díky za tuto službu, Kirsty

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Kirsty,

to zní velmi podobně jako moje zkušenost s PalmSlots. Žádná odpověď e-mailem a chatem, protože jsou užitečné. Také jsem podal stížnost, protože moje výhry zmizely. Doufám, že své peníze brzy dostanete!

Eveline

Automaticky přeloženo:
BarneyTheAngus
před 2 roky

ahoj Kristi,

to je moudré rozhodnutí a doufám, že pomůžeme problém vyřešit.🤞👍

Automaticky přeloženo:
12 3 4...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky