FórumKasinaPalmSlots Casino - všeobecná diskuze

PalmSlots Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před 2 roky od canaberto
|
34143 zobrazení 239 odpovědí |
|
1...12 13
Přidat příspěvek
Příspěvek od Mattiaelgato9 byl odstraněn
Příspěvek od Mattiaelgato9 byl odstraněn
před 2 měsíci

Ahoj, několikrát jsem žádal o historii her odehraných s mým účtem na slotu Gonzo's Quest a nedostal jsem ji. Viděl jsem, že otevřením automatu s mým účtem je maximální sázka 100 eur a točí se zvláštním způsobem s překrývajícími se stejnými symboly, aby se zablokovaly platby, zatímco u jiných účtů má automat maximální sázku 50 eur a točí se pravidelně.

Automaticky přeloženo:
santonastasofabio
před 2 měsíci

Hmm, takže si myslíte, že v tomto případě podáte stížnost nebo ne, pokud máte takové znalosti? I když na druhou stranu si nejsem jistý, jestli to 100% pomůže a možná by neškodilo vyzkoušet. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Jaro, dobrý večer, nemám jinou možnost, co jiného bych mohl dělat?

Automaticky přeloženo:
santonastasofabio
před 2 měsíci

Zkusil bych zmíněnou stížnost, kterou u nás můžete podat. Předem chci upozornit, že se jedná o alternativu, která však nemusí mít pozitivní konec. Vaše situace je poměrně náročná a proto budou potřeba nějaké důkazy. Náš tým však vše rád probere a uvidíme, zda by bylo možné pomoci. Za vyzkoušení nic nedáte, tak pokračujte a uvidíte, co se stane.

Co myslíš? 🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Na začátku léta jsem přišel o moped a musel jsem stisknout záchrannou brzdu. Vložil jsem zprávu podle pokynů v chatu palmslots support@palmslots.com jako email. Při žádosti o uzavření mého herního účtu se nic nestalo. Požádal jsem znovu 5x denně. Nakonec po více než měsíci odpověděli, že požadavek poslat na jiný email, o dva dny později jsem požádal o zpět část svých vkladů, které jsem hrál, když jsem měl problém s hrou. Na těch cca 100 zpráv, které jsem odeslal, už 6 týdnů nikdo nereagoval. Kontaktoval jsem vydavatele licence Curacao, ale zdá se, že ani oni s touto záležitostí nepomáhají. Nejlepší bylo, když jsem 5krát požádal o uzavření svého herního účtu, dostal jsem odpověď, že jsem se stal VIP zákazníkem

Automaticky přeloženo:
Rafael55
před měsícem

Dobrý den, nemáte tedy svůj účet neustále uzavřený, ano? Myslím, že kasina by měla brát takové věci vážně, protože jde o vážné věci. Pokud se vám nikdo neozval a nevíte, co dělat, můžete využít naši bezplatnou funkci stížnosti.

Náš tým by se vám snažil pomoci, ale samozřejmě nechceme slibovat, že bude 100% úspěšná. Každopádně za to nic nedáte a třeba se můžeme obrátit na kasino, zatím nemají ani jednu nevyřízenou stížnost, tak by se to mohlo hodit.

Co myslíte, půjdete do toho?

Pokud ano, můžete zde otevřít stížnost

Dejte mi vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
1...12 13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu