před 4 měsíci
Vždy tu pro vás. Budeme čekat na aktualizace.
Always here for you. We'll be waiting for the updates.
0
Vždy tu pro vás. Budeme čekat na aktualizace.
Always here for you. We'll be waiting for the updates.
Ahoj, jsem ve stejné situaci jako ty. Na začátku mi byly dokonce připsány maximálně 2 dny. Teď jsem taky v 5 dnech. Zpracovával se pro vás výběr ještě?
Hi, I'm in the same situation as you. At the beginning, I was even credited for a maximum of 2 days. Now I'm also at 5 days. Was the withdrawal still being processed for you?
Ciao mi trovo nella tua stessa situazione all inzio addirittura a me venivano accreditati un giorno massimo 2 dopo ora anche io sono a 5 giorni a te il prelievo ti rimaneva in elaborazione?
To je opravdu skvělá zpráva. Děkuji. Také děkuji za milá slova.
Zajímalo by mě, zda zůstanete v tomto kasinu?🤔
That's really great news. Thank you. Also, thank you for your kind words.
Are you going to stay at this casino, I wonder?🤔
Pokud chcete, dejte nám vědět, jak to tam chodí. Předem za to děkuji.😉
If you wish, keep us informed how it is going there. Thank you for that in advance.😉
Ach jo, omlouvám se, že se to změnilo, abych ti řekl pravdu.
Pokud jde o sloty, nemáme žádné varování, že jsou falešné, tak proč se vám zdá, že jsou? Co je na bonusu, že se tak cítíte? 🤔
Oh well, sorry to hear that's changed to tell you the truth.
Regarding the slots, we have no warning that they are fake so why does it seem to you that they are ? What is it about the bonus that makes you feel that way ? 🤔
Smazal jsem příspěvek, který jsem nedávno napsal. Promiň, měl jsem špatnou představu. Budu tady hrát dál. Děkuji a ještě jednou se omlouvám
I deleted the post I wrote recently. Sorry, I had a wrong perception. I'll keep playing here. Thanks and sorry again
Ho eliminato il post che ho scritto di recente. Scusatemi ho avuto una percezione errata. Continuerò a gìcare qui. Grazie e scusatemi ancora
To jsi dělat nemusel. Pokud jste situaci s kasinem vyřešili a byli nakonec mile překvapeni, mohli byste napsat, jak jste k řešení došli, a říci, že se váš úhel pohledu změnil. Je to jednodušší než smazat příspěvek a ostatní hráči získají představu, že kasino se snaží svým hráčům vyjít vstříc.
Ale nevadí, třeba to bude alespoň malé poučení do budoucna.
Každopádně, co se stalo, že to změnilo tvůj názor?
You didn't have to do that. If you resolved the situation with the casino and were pleasantly surprised in the end, you could write how you came to the resolution and say that your perspective has changed. It's easier than deleting a post, and other players will get the idea that the casino is trying to accommodate its players.
But never mind, maybe it will be at least a small lesson for the future.
Anyway, what happened that changed your mind ?
Dobrý den, dobré ráno, smazal jsem svůj příspěvek na žádost kasina s malým překvapením, které bylo nakonec k ničemu. Moje zkušenost s tímto kasinem je velmi negativní, domnívám se, že jsem byl podveden, několikrát jsem hrál na automatu, na kterém mi nejvíce záleží, s bezpočtem proher. Domnívám se, že slot byl zmanipulovaný (slot questů Netent gonzo) v bonusech na stejném válci padají stejné překrývající se symboly s vždy blokovanými platbami. Je mi líto, že vám musím říct o této nepříjemné situaci, ale pokud to může někomu pomoci, jsem rád.
Hello good morning, I deleted my post at the casino's request with a little surprise which in the end was of no use. My experience with this casino is very negative, I believe I have been scammed, I have played several times at the slot machine I care about most with countless losses. I believe that the slot was rigged (Netent gonzo's quest slot) in the bonuses on the same reel the same overlapping symbols fall with always blocked payments. I'm sorry to have to tell you about this unpleasant situation but if it can help someone I'm happy.
Salve buongiorno, ho cancellato il mio post dietro richiesta del casinò con un contentino che poi alla fine dei conti non è servito a nulla. La mia esperienza su questo casinò è molto negativa, mi ritengo di essere stato truffato ho giocato più volte alla sloot a cui tengo di più con innumerevoli perdite. Ritengo che la sloot mi è stata truccata (sloot Netent gonzo's quest) nei bonus nello stesso rullo cadono simboli uguali sovrapposti con pagamenti sempre bloccati. Mi dispiace di dover raccontare questa situazione spiacevole ma se può essere d'aiuto a qualcuno ne sono contento.
Ahoj. Už jste se o tom náhodou zmínili podpoře kasin? Možná by mohli nějak pomoci.
A pokud můžete poskytnout nějaký důkaz o tomto problému, velmi rádi vám pomůžeme se situací. Co říkáš?
Hello. Have you, by any chance, mentioned it to the casinos support? They could help somehow, perhaps.
And if you can provide some proof about this issue, we would be more than happy to help you out with the situation. What do you say?
Ahoj Romi, ano, mluvil jsem o tom několikrát jak v živém chatu, tak se svým account managerem, ale nikdy jsem nebyl brán v úvahu. Jaký důkaz mohu poskytnout? Moje výherní automaty, nebo potřebuji video, abych ukázal nesrovnalost?
Hi Romi, yes I talked about it several times both in the live chat and to my account manager but I was never really taken into consideration. What proof can I provide? My slot games or do I need a video to show the irregularity?
Ciao Romi, si ne ho parlato più volte sia nella chat live che al mio account manager ma non sono mai stato preso realmente in considerazione. Che prove posso fornire ? Le mie giocate alla sloot o c'è bisogno di un video che mostri l'irregolarità ?
Ahoj,
Musím se přiznat, že se v problematice moc nevyznám, takže video by bylo skvělé. Na druhou stranu jsou hry poskytovány přímo ze serverů poskytovatelů her, takže není moc co zkoumat. Ne tak plynulá grafika se může zdát podezřelá, ale hlavně je poskytovatel hry schopen prozkoumat. Každopádně, pokud něco máte, zkuste to poslat našemu datovému týmu: data@casino.guru
Ale ve většině případů nemůžeme nijak pomoci. Původní sloty prostě kasino nemůže změnit, je to jako sledování filmu v kině – je to pouze stream. Víte, jak to funguje? Tento průvodce mluví za vše 👈:
Nerad to říkám, ale neexistuje žádná nezávislá společnost zaměřená na „vyšetřování" her, protože to by vyžadovalo stejné nástroje, jaké používají herní designéři. 🤷♂️
Představuji si, jak to zní, takže klidně přidejte svůj názor.
Hello,
I have to admit I'm not very familiar with the issue, hence, the video would be great. On the other hand, games are provided directly from the game provider servers, so there is not much to investigate. Not so smooth graphics may seem suspicious, but mainly the game provider is capable of investigating. Anyway, if you have something, try to send it to our data team: data@casino.guru
But in most cases, we can't be of any help. Original slots simply can't be altered by the casino, it's like watching movie in the cinema - it's merely a stream. Do you know how it works? This guide says it all 👈:
I hate to say it, but there is no independent company focused on "investigating" games, because that would require the same tools game designers use. 🤷♂️
I imagine how that sounds, so, feel free to add your point of view.
Ahoj, nebudu posílat žádná videa také proto, že bych musel v tomto kasinu hrát dál a to se nestane. Ještě bych rád dodal, že když jsem hrál tento slot (gonzoův quest od netentu), nejen že se nenormálně točil, ale nebyly mi připsány všechny mé výhry. S tímto automatem hraji roky v mnoha kasinech a jen zde se to tak chová. Jen jsem chtěl informovat potenciální hráče, aby se drželi dál od tohoto kasina, pak si každý udělá, jak uzná za vhodné. Diky, ahoj
Hi, I won't send any videos also because I would have to continue playing on this casino and that won't happen. I would also like to add that when I played this slot (gonzo's quest by netent) not only did it spin abnormally but all my winnings were not credited to me. I have been playing with this slot for years in many casinos and only here does it behave like this. I just wanted to inform potential players to stay away from this casino, then everyone does as they see fit. Thanks bye
Ciao, non invierò nessun video anche perché dovrei continuare a giocare su questo casinò e ciò non accadrà. Aggiungo inoltre che quando ho giocato a questa slot ( gonzo's quest di netent) non solo girava in modo anomalo ma non mi venivano accreditate tutte le vincite. Con questa sloot ci gioco da anni su moltissimi casinò e solo quì si comporta così. Volevo solo informare i potenziali giocatori di tenersi lontano da questo casinò, poi ognuno fà come meglio crede. Grazie ciao
Ahoj,
Myslím, že už tomu rozumím trochu lépe. Jednoduše řečeno, vyžádal bych si od kasina celou vaši herní historii, pokud máte pocit, že nějaké legitimní výhry chyběly. Pak můžete podat stížnost, pokud chcete. Mým záměrem bylo pouze ukázat, že konzultovat zmanipulované sloty je v dnešní době asi nemožné. Nepřipsané výhry by však měly být viditelné.
Toto rozhodnutí samozřejmě nechám na vás.
Hi,
I think I understand a little bit better now. Simply put, I would request your entire gaming history from the casino if you feel that some legitimate winnings have been missing. You can then file a complaint if you would like. My intention was only to show that it is probably impossible to consult rigged slots these days. Uncredited winnings, however, ought to be visible.
I'll leave that decision to you, of course.
Ahoj Radko, ano v praxi se problém s nepřipsáním výher začal objevovat, když se automat začal nepravidelně točit nebo když byla maximální sázka zvýšena na 100 eur, pokud to bylo 50 eur, nikdy se tak nestalo . Teď si nepamatuji přesný den, ale mohu to ověřit z dobití, které jsem provedl. Můžeme nárokovat ztracené výhry z automatu, když se to stane?
Hi Radka, yes in practice the problem of non-crediting of winnings started to occur when the slot machine started spinning irregularly or when the maximum bet was raised to 100 euros, as long as it was 50 euros this never happened . Now I don't remember the exact day but I can verify from the top-ups I made. Can we claim lost slot machine winnings when this happens?
Ciao Radka , si in pratica il problema dei mancati accrediti delle vincite è iniziato a verificarsi da quando la sloot ha iniziato a girare in modo irregolare ovvero da quando è stato alzato il bet massimo a 100 euro, finquanto era 50 euro questo non è mai successo. Ora non ricordo di preciso il giorno ma posso verificare dalle ricariche che ho effettuato. Possiamo richiedere i mancati accrediti delle vincite sulla sloot da quando ciò accade?
Zkuste se zeptat na herní historii, jak navrhla Radka, a uvidíme, co se dá dělat a co by náš tým zjistil. Možná není tento případ tak ztracený, jak se zdá, ale samozřejmě nebudu nic slibovat dopředu a neřeknu, že se to vyřeší. Určitě za to ale nic nedáte a obětujete jen svůj čas.
Tak co myslíte, půjdete do toho a necháte tým, aby se na to podíval hlouběji?
Try to ask about gaming history as Radka suggested and we will see what can be done and what our team would find out. Maybe this case is not as lost as it seems, but of course I won't promise anything in advance and I won't say that it will be solved. But you certainly won't give anything for it, and you'll only be sacrificing your time.
So what do you think, you're going to go ahead and let the team take a deeper look at it ?
Dobré ráno, ok, poprosím o historii her provedených na příslušném slotu. Budu vás informovat díky
Good morning, ok I will ask for the history of the plays made on the slot in question. I will keep you updated thanks
Buongiorno, ok chiederò la cronologia delle giocatd effettuate sulla sloot in questione. Vi terrò aggiornati grazie
Samozřejmě, pokud ji dostanete, pak můžete podat stížnost a naši odborníci se vám budou věnovat a uvidí, co zjistí.
Budu ti držet palce. 🤞
Of course, if you get it, then you can lodge a complaint and our experts will pay attention to you and see what they find out.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.