před 7 měsíci
Pokud chcete, dejte nám vědět, jak to tam chodí. Předem za to děkuji.😉
If you wish, keep us informed how it is going there. Thank you for that in advance.😉
Pokud chcete, dejte nám vědět, jak to tam chodí. Předem za to děkuji.😉
If you wish, keep us informed how it is going there. Thank you for that in advance.😉
Ach jo, omlouvám se, že se to změnilo, abych ti řekl pravdu.
Pokud jde o sloty, nemáme žádné varování, že jsou falešné, tak proč se vám zdá, že jsou? Co je na bonusu, že se tak cítíte? 🤔
Oh well, sorry to hear that's changed to tell you the truth.
Regarding the slots, we have no warning that they are fake so why does it seem to you that they are ? What is it about the bonus that makes you feel that way ? 🤔
Smazal jsem příspěvek, který jsem nedávno napsal. Promiň, měl jsem špatnou představu. Budu tady hrát dál. Děkuji a ještě jednou se omlouvám
I deleted the post I wrote recently. Sorry, I had a wrong perception. I'll keep playing here. Thanks and sorry again
Ho eliminato il post che ho scritto di recente. Scusatemi ho avuto una percezione errata. Continuerò a gìcare qui. Grazie e scusatemi ancora
To jsi dělat nemusel. Pokud jste situaci s kasinem vyřešili a byli nakonec mile překvapeni, mohli byste napsat, jak jste k řešení došli, a říci, že se váš úhel pohledu změnil. Je to jednodušší než smazat příspěvek a ostatní hráči získají představu, že kasino se snaží svým hráčům vyjít vstříc.
Ale nevadí, třeba to bude alespoň malé poučení do budoucna.
Každopádně, co se stalo, že to změnilo tvůj názor?
You didn't have to do that. If you resolved the situation with the casino and were pleasantly surprised in the end, you could write how you came to the resolution and say that your perspective has changed. It's easier than deleting a post, and other players will get the idea that the casino is trying to accommodate its players.
But never mind, maybe it will be at least a small lesson for the future.
Anyway, what happened that changed your mind ?
Dobrý den, dobré ráno, smazal jsem svůj příspěvek na žádost kasina s malým překvapením, které bylo nakonec k ničemu. Moje zkušenost s tímto kasinem je velmi negativní, domnívám se, že jsem byl podveden, několikrát jsem hrál na automatu, na kterém mi nejvíce záleží, s bezpočtem proher. Domnívám se, že slot byl zmanipulovaný (slot questů Netent gonzo) v bonusech na stejném válci padají stejné překrývající se symboly s vždy blokovanými platbami. Je mi líto, že vám musím říct o této nepříjemné situaci, ale pokud to může někomu pomoci, jsem rád.
Hello good morning, I deleted my post at the casino's request with a little surprise which in the end was of no use. My experience with this casino is very negative, I believe I have been scammed, I have played several times at the slot machine I care about most with countless losses. I believe that the slot was rigged (Netent gonzo's quest slot) in the bonuses on the same reel the same overlapping symbols fall with always blocked payments. I'm sorry to have to tell you about this unpleasant situation but if it can help someone I'm happy.
Salve buongiorno, ho cancellato il mio post dietro richiesta del casinò con un contentino che poi alla fine dei conti non è servito a nulla. La mia esperienza su questo casinò è molto negativa, mi ritengo di essere stato truffato ho giocato più volte alla sloot a cui tengo di più con innumerevoli perdite. Ritengo che la sloot mi è stata truccata (sloot Netent gonzo's quest) nei bonus nello stesso rullo cadono simboli uguali sovrapposti con pagamenti sempre bloccati. Mi dispiace di dover raccontare questa situazione spiacevole ma se può essere d'aiuto a qualcuno ne sono contento.
Ahoj. Už jste se o tom náhodou zmínili podpoře kasin? Možná by mohli nějak pomoci.
A pokud můžete poskytnout nějaký důkaz o tomto problému, velmi rádi vám pomůžeme se situací. Co říkáš?
Hello. Have you, by any chance, mentioned it to the casinos support? They could help somehow, perhaps.
And if you can provide some proof about this issue, we would be more than happy to help you out with the situation. What do you say?
Ahoj Romi, ano, mluvil jsem o tom několikrát jak v živém chatu, tak se svým account managerem, ale nikdy jsem nebyl brán v úvahu. Jaký důkaz mohu poskytnout? Moje výherní automaty, nebo potřebuji video, abych ukázal nesrovnalost?
Hi Romi, yes I talked about it several times both in the live chat and to my account manager but I was never really taken into consideration. What proof can I provide? My slot games or do I need a video to show the irregularity?
Ciao Romi, si ne ho parlato più volte sia nella chat live che al mio account manager ma non sono mai stato preso realmente in considerazione. Che prove posso fornire ? Le mie giocate alla sloot o c'è bisogno di un video che mostri l'irregolarità ?
Ahoj,
Musím se přiznat, že se v problematice moc nevyznám, takže video by bylo skvělé. Na druhou stranu jsou hry poskytovány přímo ze serverů poskytovatelů her, takže není moc co zkoumat. Ne tak plynulá grafika se může zdát podezřelá, ale hlavně je poskytovatel hry schopen prozkoumat. Každopádně, pokud něco máte, zkuste to poslat našemu datovému týmu: data@casino.guru
Ale ve většině případů nemůžeme nijak pomoci. Původní sloty prostě kasino nemůže změnit, je to jako sledování filmu v kině – je to pouze stream. Víte, jak to funguje? Tento průvodce mluví za vše 👈:
Nerad to říkám, ale neexistuje žádná nezávislá společnost zaměřená na „vyšetřování" her, protože to by vyžadovalo stejné nástroje, jaké používají herní designéři. 🤷♂️
Představuji si, jak to zní, takže klidně přidejte svůj názor.
Hello,
I have to admit I'm not very familiar with the issue, hence, the video would be great. On the other hand, games are provided directly from the game provider servers, so there is not much to investigate. Not so smooth graphics may seem suspicious, but mainly the game provider is capable of investigating. Anyway, if you have something, try to send it to our data team: data@casino.guru
But in most cases, we can't be of any help. Original slots simply can't be altered by the casino, it's like watching movie in the cinema - it's merely a stream. Do you know how it works? This guide says it all 👈:
I hate to say it, but there is no independent company focused on "investigating" games, because that would require the same tools game designers use. 🤷♂️
I imagine how that sounds, so, feel free to add your point of view.
Ahoj, nebudu posílat žádná videa také proto, že bych musel v tomto kasinu hrát dál a to se nestane. Ještě bych rád dodal, že když jsem hrál tento slot (gonzoův quest od netentu), nejen že se nenormálně točil, ale nebyly mi připsány všechny mé výhry. S tímto automatem hraji roky v mnoha kasinech a jen zde se to tak chová. Jen jsem chtěl informovat potenciální hráče, aby se drželi dál od tohoto kasina, pak si každý udělá, jak uzná za vhodné. Diky, ahoj
Hi, I won't send any videos also because I would have to continue playing on this casino and that won't happen. I would also like to add that when I played this slot (gonzo's quest by netent) not only did it spin abnormally but all my winnings were not credited to me. I have been playing with this slot for years in many casinos and only here does it behave like this. I just wanted to inform potential players to stay away from this casino, then everyone does as they see fit. Thanks bye
Ciao, non invierò nessun video anche perché dovrei continuare a giocare su questo casinò e ciò non accadrà. Aggiungo inoltre che quando ho giocato a questa slot ( gonzo's quest di netent) non solo girava in modo anomalo ma non mi venivano accreditate tutte le vincite. Con questa sloot ci gioco da anni su moltissimi casinò e solo quì si comporta così. Volevo solo informare i potenziali giocatori di tenersi lontano da questo casinò, poi ognuno fà come meglio crede. Grazie ciao
Ahoj,
Myslím, že už tomu rozumím trochu lépe. Jednoduše řečeno, vyžádal bych si od kasina celou vaši herní historii, pokud máte pocit, že nějaké legitimní výhry chyběly. Pak můžete podat stížnost, pokud chcete. Mým záměrem bylo pouze ukázat, že konzultovat zmanipulované sloty je v dnešní době asi nemožné. Nepřipsané výhry by však měly být viditelné.
Toto rozhodnutí samozřejmě nechám na vás.
Hi,
I think I understand a little bit better now. Simply put, I would request your entire gaming history from the casino if you feel that some legitimate winnings have been missing. You can then file a complaint if you would like. My intention was only to show that it is probably impossible to consult rigged slots these days. Uncredited winnings, however, ought to be visible.
I'll leave that decision to you, of course.
Ahoj Radko, ano v praxi se problém s nepřipsáním výher začal objevovat, když se automat začal nepravidelně točit nebo když byla maximální sázka zvýšena na 100 eur, pokud to bylo 50 eur, nikdy se tak nestalo . Teď si nepamatuji přesný den, ale mohu to ověřit z dobití, které jsem provedl. Můžeme nárokovat ztracené výhry z automatu, když se to stane?
Hi Radka, yes in practice the problem of non-crediting of winnings started to occur when the slot machine started spinning irregularly or when the maximum bet was raised to 100 euros, as long as it was 50 euros this never happened . Now I don't remember the exact day but I can verify from the top-ups I made. Can we claim lost slot machine winnings when this happens?
Ciao Radka , si in pratica il problema dei mancati accrediti delle vincite è iniziato a verificarsi da quando la sloot ha iniziato a girare in modo irregolare ovvero da quando è stato alzato il bet massimo a 100 euro, finquanto era 50 euro questo non è mai successo. Ora non ricordo di preciso il giorno ma posso verificare dalle ricariche che ho effettuato. Possiamo richiedere i mancati accrediti delle vincite sulla sloot da quando ciò accade?
Zkuste se zeptat na herní historii, jak navrhla Radka, a uvidíme, co se dá dělat a co by náš tým zjistil. Možná není tento případ tak ztracený, jak se zdá, ale samozřejmě nebudu nic slibovat dopředu a neřeknu, že se to vyřeší. Určitě za to ale nic nedáte a obětujete jen svůj čas.
Tak co myslíte, půjdete do toho a necháte tým, aby se na to podíval hlouběji?
Try to ask about gaming history as Radka suggested and we will see what can be done and what our team would find out. Maybe this case is not as lost as it seems, but of course I won't promise anything in advance and I won't say that it will be solved. But you certainly won't give anything for it, and you'll only be sacrificing your time.
So what do you think, you're going to go ahead and let the team take a deeper look at it ?
Dobré ráno, ok, poprosím o historii her provedených na příslušném slotu. Budu vás informovat díky
Good morning, ok I will ask for the history of the plays made on the slot in question. I will keep you updated thanks
Buongiorno, ok chiederò la cronologia delle giocatd effettuate sulla sloot in questione. Vi terrò aggiornati grazie
Samozřejmě, pokud ji dostanete, pak můžete podat stížnost a naši odborníci se vám budou věnovat a uvidí, co zjistí.
Budu ti držet palce. 🤞
Of course, if you get it, then you can lodge a complaint and our experts will pay attention to you and see what they find out.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Ahoj, několikrát jsem žádal o historii her odehraných s mým účtem na slotu Gonzo's Quest a nedostal jsem ji. Viděl jsem, že otevřením automatu s mým účtem je maximální sázka 100 eur a točí se zvláštním způsobem s překrývajícími se stejnými symboly, aby se zablokovaly platby, zatímco u jiných účtů má automat maximální sázku 50 eur a točí se pravidelně.
Hi, I have requested several times to have the history of the plays made with my account on the Gonzo's Quest slot and I have not been provided with it. I was able to see that by opening the slot with my account the maximum bet is 100 euros and it spins in a strange way with identical symbols overlapping in order to block payments while with other accounts the slot has a maximum bet of 50 euros and spins regularly.
Salve, ho fatto più volte richiesta per avere la cronologia delle giocate effettuate con il mio account sulla slot gonzo's quest e non mi è stata fornita. Ho potuto constatare che aprendo la slot con il mio account il bet massimo è 100 euro e gira in modo strano con simboli uguali sovrapposti in modo da bloccare I pagamenti mentre con altri account la slot è a bet massimo 50 euro e gira in modo regolare.
Hmm, takže si myslíte, že v tomto případě podáte stížnost nebo ne, pokud máte takové znalosti? I když na druhou stranu si nejsem jistý, jestli to 100% pomůže a možná by neškodilo vyzkoušet. 🤔
Hmm, so do you think you will lodge a complaint or not in this case if you have such knowledge ? Although on the other hand I'm not sure if it will help 100% and maybe it wouldn't hurt to try. 🤔
Zkusil bych zmíněnou stížnost, kterou u nás můžete podat. Předem chci upozornit, že se jedná o alternativu, která však nemusí mít pozitivní konec. Vaše situace je poměrně náročná a proto budou potřeba nějaké důkazy. Náš tým však vše rád probere a uvidíme, zda by bylo možné pomoci. Za vyzkoušení nic nedáte, tak pokračujte a uvidíte, co se stane.
Co myslíš? 🤔
I would try the complaint I mentioned that you can file with us. I want to point out up front that this is an alternative, but it doesn't have to have a positive ending. Your situation is quite demanding and therefore some evidence will be needed. However, our team would be happy to discuss everything and see if it would be possible to help. You don't pay anything to try it, so go ahead and see what happens.
What do you think? 🤔
Na začátku léta jsem přišel o moped a musel jsem stisknout záchrannou brzdu. Vložil jsem zprávu podle pokynů v chatu palmslots support@palmslots.com jako email. Při žádosti o uzavření mého herního účtu se nic nestalo. Požádal jsem znovu 5x denně. Nakonec po více než měsíci odpověděli, že požadavek poslat na jiný email, o dva dny později jsem požádal o zpět část svých vkladů, které jsem hrál, když jsem měl problém s hrou. Na těch cca 100 zpráv, které jsem odeslal, už 6 týdnů nikdo nereagoval. Kontaktoval jsem vydavatele licence Curacao, ale zdá se, že ani oni s touto záležitostí nepomáhají. Nejlepší bylo, když jsem 5krát požádal o uzavření svého herního účtu, dostal jsem odpověď, že jsem se stal VIP zákazníkem
I lost my moped at the beginning of the summer and had to press the emergency brake. I inserted the message following the instructions in the palmslots chat support@palmslots.com as email. Requesting to close my Game Account, nothing happened. I made the request again 5 times daily. Finally, more than a month later, they replied that the request should be sent to a different email, two days later I have asked for part of my deposits back, which I played when I had a problem with the game. For 6 weeks now, no one has responded to the approximately 100 messages I sent. I have contacted the Curacao license issuer, but they don't seem to be helping with the matter either. The best was when I had asked 5 times to close my game account, I got the answer that I have been made a vip customer
Minulla karkasi mopo käsistä alku kesästä ja oli pakko painaa hätäjarrua. Pistin palmslotsin chatin ohjeita noudattaen viestin support@palmslots.com sähköpostina. Pyytäen pelitilini sulkemista, mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Tein pyynnön vielä uudestaan päivittäin 5 kertaa. Lopulta he vastasivat yli kuukausi myöhemmin, että pyyntö pitääkin laittaa eri sähköpostiin, tästä kaksi päivää myöhemmin olen pyytänyt osaa talletuksistani takaisin joita pelasin peliongelmaisena. Nyt 6 viikkoon kukaan ei ole vastannut minulle arviolta noin 100 lähettämääni viestiin. Olen ottanut yhteyttä curacaon linsensskn myöntäjään mutta eipä heistäkään tunnu olevan apua asian kanssa. Paras oli se kun olin pyytänyt 5 kertaa pelitilini sulkemista, sain vastaukseksi että minusta on tehty vip asiakas
Dobrý den, nemáte tedy svůj účet neustále uzavřený, ano? Myslím, že kasina by měla brát takové věci vážně, protože jde o vážné věci. Pokud se vám nikdo neozval a nevíte, co dělat, můžete využít naši bezplatnou funkci stížnosti.
Náš tým by se vám snažil pomoci, ale samozřejmě nechceme slibovat, že bude 100% úspěšná. Každopádně za to nic nedáte a třeba se můžeme obrátit na kasino, zatím nemají ani jednu nevyřízenou stížnost, tak by se to mohlo hodit.
Co myslíte, půjdete do toho?
Pokud ano, můžete zde otevřít stížnost
Dejte mi vědět, jak jste se rozhodli.
Hello, so you don't have your account closed all the time, yes ? I think casinos should take things like that seriously, because it is serious stuff. If you haven't heard from anyone and you don't know what to do, you could use our free complaint feature.
Our team would try to help you, but of course we don't want to promise that it will be 100% successful. Anyway, you won't pay anything for it and maybe we can contact the casino, they don't have a single complaint unresolved so far, so it could be useful.
What do you think, then, will you go for it?
If so, you can open a complaint here
Let me know how you decide.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.