FórumKasinaPalmSlots Casino - všeobecná diskuze

PalmSlots Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

před 2 roky od canaberto
|
34193 zobrazení 239 odpovědí |
|
1...10 11 1213
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Takže považuji službu v Palm Casino za velmi dobrou a rychlou, zejména službu wahtsapp velmi dobrou

Automaticky přeloženo:
benjaminthiede27
před 4 měsíci

Pokud byste se tam chtěli podělit o nějaké své zkušenosti, klikněte na tento odkaz , kde můžete napsat recenzi na toto kasino. Určitě se to ocení.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré odpoledne.... v sobotu odpoledne jsem požádal o výběr ve 13:30, včera mi poslali e-mail pro potvrzení mé identity samozřejmě jsem odpověděl zasláním kopie dokumentu a kreditní karta odtud zmizela v případě, že 72 hodin termín, který mi dali, vyprší zítra Poté, co jim to řekl, můžete mi pomoci podat stížnost a získat peníze, protože je to také pěkná částka

Začnu tím, že mi vždy zaplatili, ale příběh o tom, když mluvíte s asistencí a dáváte méně konkrétní odpovědi, mě začíná unavovat

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Také se uvádí, že jejich platební systém je aktivní 7 dní v týdnu 24 hodin denně, takže skutečnost o víkendu s tím nemá nic společného

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Omlouvám se, že odpovídám zde....můžete se podívat na můj poslední příspěvek

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 4 měsíci

Chápu to tedy správně, že váš účet v tomto kasinu ještě nebyl ověřen? Ověření může někdy trvat o něco déle, takže ve skutečnosti dáváme kasinům 14 dní na to, aby provedly platbu, než zasáhneme. Dejte nám prosím vědět o všech novinkách týkajících se vašeho výběru.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ne, absolutně, můj účet je ověřený, provedl jsem již jiné výběry

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Probíhá zpracování platby, ale banka mi oznámila, že nemám žádný příchozí převod?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jindy uběhla maximálně hodina a peníze byly na mém účtu. Opravdu nevím, co bych měl dělat

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 4 měsíci

V tomto případě bych se držel časového rámce, který vám Romi řekla ve své předchozí odpovědi. Čekáte jen pár dní a navíc jste o víkendu zadali výběr, takže bych nebyl skeptický a snažil bych se být trpělivý. Pokud bude výběr zpracován, dejte tomu ještě čas a pevně věřím, že své peníze dostanete, protože tvrdíte, že dříve výběry proběhly bez problémů. Pokud se nic nestane a kasino s vámi nekomunikuje, pak se pokusíme pomoci.

Zvládneš to ? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dobře

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 4 měsíci

Nezapomeňte nás prosím informovat o všech novinkách.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Řekli mi, že až to bude zpracováno maximálně jeden den a oni budou připsáni na můj účet...takže zítra by tam snad měli být!

Zítra vás budu aktualizovat

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 4 měsíci

Udělejte to prosím, budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Nyní uplynul celý den, peníze mi neposlali, požádejte o asistenci, říkají, že jsou na cestě, ale co mi připadá divné je, že jindy vždy dorazili během několika minut, maximálně hodiny , Nechci, aby mi nechtěli zaplatit, protože jsem požádal o výběr 5 000 tisíc eur, mám všechny screenshoty konverzací, které jsem měl s běžnou asistencí a VIP asistencí, také jsem poslal e-mail na platební službu, nereagují, opravdu se bojím, jestli mi můžete pomoci, také se jich ptám, jestli je převod okamžitý nebo obyčejný a nikdy nereagují, jen říkají, že se nebojte

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 4 měsíci

Navíc mi VIP podpora od včerejška neodpověděla

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 4 měsíci

Bohužel v tuto chvíli nejsme schopni zasáhnout, i když podáte stížnost. Teprve po uplynutí 14denního časového rámce může náš tým začít problém zkoumat.

Snažte se zůstat trpěliví a doufejme, že vaše peníze brzy dorazí. Dejte nám vědět, kdykoli se to stane, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobře, budu vás průběžně informovat

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Doufám, že mi pro případ seženete peníze

Doufám, že to není potřeba

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Zatím vám moc děkujeme za váš zájem

Automaticky přeloženo:
1...10 11 1213
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu