FórumKasinaPalmSlots Casino - všeobecná diskuze

PalmSlots Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před 2 roky od canaberto
|
39090 zobrazení 243 odpovědí |
|
1...9 10 11...13
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Bankovní převody

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 9 měsíci

Také jsem si myslel, že je to tato metoda. Jak dlouho trvalo, než se k vám peníze dostaly? Pár dní, předpokládám. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Ano, maximálně 1 nebo 2 dny

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 9 měsíci

To je docela dobré, myslel jsem, že to bude od 3-5, ale 1-2 dny jsou podle mě super.

Líbí se vám ještě něco na tomto kasinu kromě rychlých výběrů? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, řeknu vám něco o své zkušenosti v tomto kasinu. Pokud jde o výběry, na začátku fungovaly dobře a byly zpracovány do 4 dnů, pak se věci změnily a čekali jsme 8 dnů na výběr, aniž bychom měli jistotu výběru i přes zaplacení 8% provize. V tomto kasinu jsem našel malou vážnost, pomoc vás naplní výmluvami, aniž by problém vyřešila.

Automaticky přeloženo:
santonastasofabio
před 7 měsíci

Ahoj a děkujeme za vaši zkušenost s kasinem. Hraješ tu ještě nebo ne po tom všem , čím jsi prošel ? Výběry jsou pro hráče velmi důležité, takže chápu, že pokud je to již minulost a pokud se to zhoršilo, nejsem překvapen.

Nicméně, protože jste zaplatili 8% poplatek, jakou metodu jste použili k výběru?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Jaro, vždy jsem vybíral bankovním převodem, těch 8% je zadrženo z druhého výběru v měsíci. K dnešnímu dni čekám 8 dní na výběr. Když je kontaktovali prostřednictvím podpory, řekli mi, že výběr byl proveden a že nyní je na mé bance, aby převod přijala. Nevím, jestli je to skutečné, obvykle s dříve provedenými výběry se vše podařilo v mžiku, nyní se z toho stal výkon.

Automaticky přeloženo:
santonastasofabio
před 7 měsíci

Možná jste se informovali ve své bance? Někdy se skutečně může stát, že chyba není na stránkách kasina. Určitě se na to zkuste zeptat v bance.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, vše v pořádku, výběr dorazil.

Automaticky přeloženo:
santonastasofabio
před 7 měsíci

To je skvělá zpráva a jsem rád, že jste dostali své peníze. Trvá to nějakou dobu, ale nakonec je nejdůležitější, že máte své prostředky. Chci vědět , jestli plánujete hrát zde znovu , když jste měli tento druh problémů ? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Jaro, kromě dlouhých časů na výběr musím říct pravdu, že toto kasino mi přijde docela zajímavé, na automatech, které preferuji, získáte dobré výhry.

Automaticky přeloženo:
santonastasofabio
před 7 měsíci

Tak proč to nenapsat do recenze na toto kasino? Zde je odkaz , pokud o to máte zájem.😉

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nejlepší kasino existuje, s dobrými bonusy a nejlepšími radami!!!!!

Automaticky přeloženo:
Lolo941
před 6 měsíci

Řekl bych, že je to osvěžující. Zvlášť když je oficiální hodnocení uživatelů označeno jako „hrozné". Vzpomínám si, že před rokem to bylo většinou kvůli silně opožděným platbám a problémům se smíšenými fondy.

Je skvělé vidět, že se to zlepšilo. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Myslím, že palmslots je velmi dobré kasino, spousta her, opravdu pro každého je něco, takže tam hraju opravdu rád

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Takže považuji službu v Palm Casino za velmi dobrou a rychlou, zejména službu wahtsapp velmi dobrou

Automaticky přeloženo:
benjaminthiede27
před 6 měsíci

Pokud byste se tam chtěli podělit o nějaké své zkušenosti, klikněte na tento odkaz , kde můžete napsat recenzi na toto kasino. Určitě se to ocení.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobré odpoledne.... v sobotu odpoledne jsem požádal o výběr ve 13:30, včera mi poslali e-mail pro potvrzení mé identity samozřejmě jsem odpověděl zasláním kopie dokumentu a kreditní karta odtud zmizela v případě, že 72 hodin termín, který mi dali, vyprší zítra Poté, co jim to řekl, můžete mi pomoci podat stížnost a získat peníze, protože je to také pěkná částka

Začnu tím, že mi vždy zaplatili, ale příběh o tom, když mluvíte s asistencí a dáváte méně konkrétní odpovědi, mě začíná unavovat

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Také se uvádí, že jejich platební systém je aktivní 7 dní v týdnu 24 hodin denně, takže skutečnost o víkendu s tím nemá nic společného

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Omlouvám se, že odpovídám zde....můžete se podívat na můj poslední příspěvek

Automaticky přeloženo:
1...9 10 11...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky