Také jsem si myslel, že je to tato metoda. Jak dlouho trvalo, než se k vám peníze dostaly? Pár dní, předpokládám. 🤔
I also thought it was this method. How long did it take for the money to get to you ? A couple of days, I suppose. 🤔
To je docela dobré, myslel jsem, že to bude od 3-5, ale 1-2 dny jsou podle mě super.
Líbí se vám ještě něco na tomto kasinu kromě rychlých výběrů? 🙂
That's pretty good, I thought it would be from 3-5 but 1-2 days is great according to me.
Anything else you like about this casino besides the quick withdrawals ? 🙂
Dobrý den, řeknu vám něco o své zkušenosti v tomto kasinu. Pokud jde o výběry, na začátku fungovaly dobře a byly zpracovány do 4 dnů, pak se věci změnily a čekali jsme 8 dnů na výběr, aniž bychom měli jistotu výběru i přes zaplacení 8% provize. V tomto kasinu jsem našel malou vážnost, pomoc vás naplní výmluvami, aniž by problém vyřešila.
Hello, I'll tell you a little about my experience in this casino. As for the withdrawals, at the beginning they worked well and were processed in no more than 4 days, then things changed and we waited 8 days to withdraw without having any certainty of the withdrawal despite paying an 8% commission. In this casino I found little seriousness, the assistance fills you with excuses without solving the problem.
Salve, vi parlo un pò della mia esperienza in questo casinó. Per quanto riguarda i prelievi all'inizio funzionavano bene e venivano processati in non più di 4 giorni, poi le cose sono cambiate e per prelevare siamo arrivati ad 8 giorni di attesa senza avere una certezza del prelievo pur pagando una commissione dell'8%. In questo casinó ci ho trovato poca serietà, l'assistenza ti riempie di scuse senza risolvere il problema.
Ahoj a děkujeme za vaši zkušenost s kasinem. Hraješ tu ještě nebo ne po tom všem , čím jsi prošel ? Výběry jsou pro hráče velmi důležité, takže chápu, že pokud je to již minulost a pokud se to zhoršilo, nejsem překvapen.
Nicméně, protože jste zaplatili 8% poplatek, jakou metodu jste použili k výběru?
Hi and thanks for your casino experience. Do you still play here or not after all you went through ? The withdrawals are very important for the players so I understand if it's already a thing of the past and if it's gotten worse I'm not surprised.
Nevertheless, since you paid 8% fee, what method did you use to make your withdrawals ?
Ahoj Jaro, vždy jsem vybíral bankovním převodem, těch 8% je zadrženo z druhého výběru v měsíci. K dnešnímu dni čekám 8 dní na výběr. Když je kontaktovali prostřednictvím podpory, řekli mi, že výběr byl proveden a že nyní je na mé bance, aby převod přijala. Nevím, jestli je to skutečné, obvykle s dříve provedenými výběry se vše podařilo v mžiku, nyní se z toho stal výkon.
Hi Jaro, I have always made withdrawals with bank transfer, the 8% is withheld from the second withdrawal in the month. With today I am 8 days waiting for the withdrawal. Contacting them through support they tell me that the withdrawal has been made and that it is now up to my bank to accept the transfer. I don't know if it's real, usually with the withdrawals made previously everything was successful in an instant, now it has become a feat.
Ciao Jaro, ho sempre effettuato i prelievi con bank transfer, l'8 % se lo trattengono dal secondo prelievo nel mese. Con oggi sono 8 giorni in attesa del prelievo. Contattandoli tramite l'assistenza mi dicono che il prelievo è stato effettuato e che ora stà alla mia banca ad accettare il bonifico. Non sò se è reale, di solito con i prelievi effettuati in precedenza tutto riusciva in un'attimo, ora è diventata un'impresa.
Možná jste se informovali ve své bance? Někdy se skutečně může stát, že chyba není na stránkách kasina. Určitě se na to zkuste zeptat v bance.
Have you checked with your bank, perhaps? Sometimes it can happen, actually, that the fault is not on the casinos site. You should definitely try to ask the bank about it.
To je skvělá zpráva a jsem rád, že jste dostali své peníze. Trvá to nějakou dobu, ale nakonec je nejdůležitější, že máte své prostředky. Chci vědět , jestli plánujete hrát zde znovu , když jste měli tento druh problémů ? 🤔
That's great news and I'm glad you got your money. It lasts some time but in the end the most important is that you have your funds. I want to know if you plan to play here again when you had this kind of issues ? 🤔
Ahoj Jaro, kromě dlouhých časů na výběr musím říct pravdu, že toto kasino mi přijde docela zajímavé, na automatech, které preferuji, získáte dobré výhry.
Hi Jaro, apart from the long withdrawal times, I have to tell the truth, I find this casino quite interesting, you get good winnings on slot machines which are the game I prefer.
Ciao Jaro, a parte la lungaggine dei tempi di prelievo devo dire la verità questo casinó lo trovo abbastanza interessante si ottengono buone vincite alle sloot che sono il gioco che io preferisco.
Tak proč to nenapsat do recenze na toto kasino? Zde je odkaz , pokud o to máte zájem.😉
So why not write it in a review for this casino? Here's the link, if you're interested to do so.😉
Řekl bych, že je to osvěžující. Zvlášť když je oficiální hodnocení uživatelů označeno jako „hrozné". Vzpomínám si, že před rokem to bylo většinou kvůli silně opožděným platbám a problémům se smíšenými fondy.
Je skvělé vidět, že se to zlepšilo. 🙂
I'd say this is refreshing. Especially when the official user rating is marked as "terrible." I recall that a year ago it was mostly due to heavily delayed payments and mixed funds issues.
It is great to see that it has improved. 🙂
Myslím, že palmslots je velmi dobré kasino, spousta her, opravdu pro každého je něco, takže tam hraju opravdu rád
Well I think palmslots is a very good casino, lots of games, there is really something for everyone, so I really like playing there
Also ich finde palmslots ein sehr gutes Casino super viel spiele da ist wirklich für jeden was dabei also ich spiele da echt gerne
Takže považuji službu v Palm Casino za velmi dobrou a rychlou, zejména službu wahtsapp velmi dobrou
So I find the service very good and fast at Palm Casino especially wahtsapp service very good
Also ich finde den Service sehr gut und schnell bei Palm Casino vor allem wahtsapp Service sehr gut
Pokud byste se tam chtěli podělit o nějaké své zkušenosti, klikněte na tento odkaz , kde můžete napsat recenzi na toto kasino. Určitě se to ocení.
If you'd like to share some of your experiences there, please follow this link where you can write a review for this casino. It'll surely be appreciated.
Dobré odpoledne.... v sobotu odpoledne jsem požádal o výběr ve 13:30, včera mi poslali e-mail pro potvrzení mé identity samozřejmě jsem odpověděl zasláním kopie dokumentu a kreditní karta odtud zmizela v případě, že 72 hodin termín, který mi dali, vyprší zítra Poté, co jim to řekl, můžete mi pomoci podat stížnost a získat peníze, protože je to také pěkná částka
Začnu tím, že mi vždy zaplatili, ale příběh o tom, když mluvíte s asistencí a dáváte méně konkrétní odpovědi, mě začíná unavovat
Good afternoon.... on Saturday afternoon I requested a withdrawal at 1.30pm yesterday they sent me an email to confirm my identity of course I responded by sending a copy of the document and the credit card from there they disappeared in case the 72 hour deadline they gave me expires tomorrow Having told them, you can help me file a complaint and get me the money since it's also a nice sum
I'll start by saying that they've always paid me but the story of when you talk to assistance and give less concrete answers is starting to tire me
Buon pomeriggio....sabato pomeriggio ho richiesto un prelievo alle 13.30 ieri mi hanno mandato mail per confermare la mia identità naturalmente ho risposto mandando copia doc e carta di credito da li sono spariti in caso domani scade il termine delle 72 ore che mi hanno detto loro potrete darmi una mano a esporre reclamo e farmi arrivare i soldi visto che sono anche una bella somma
Premetto che mi hanno sempre pagato ma la storia di quando parli con l assistenza da risposte poco concrete inzia a stancarmi
Také se uvádí, že jejich platební systém je aktivní 7 dní v týdnu 24 hodin denně, takže skutečnost o víkendu s tím nemá nic společného
It also says that their payment system is active 7 days a week 24 hours a day so the fact of the weekend has nothing to do with it
Inoltre dice che il loro sistema di pagamenti è attivo 7 giorni su 7 h 24 quindi il fatto del fine settimana non c entra niente
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.