Ahoj. Chápu, že čekání na provedení výběru může být opravdu frustrující. Zvláště pokud jste udělali vše, o co vás kasino požadovalo, odeslali všechny dokumenty a podobně. Vždy je to nejlepší, co můžete udělat, spolupracovat s kasinem. Někdy může být tento proces ještě časově náročnější, řekněme, když kasino potřebuje zkontrolovat nějaké další dokumenty, nebo dokonce když má nedostatek zaměstnanců. Jak vysvětlila Kristina z našeho týmu pro stížnosti, obvykle dáváme kasinům 14 dní na provedení všech těchto kontrol. Podíval jsem se na všechny stížnosti na toto kasino a pokud vás to zajímá, můžete se sami podívatzde . Uvidíte, že málokdo měl ve skutečnosti podobné problémy jako vy a v mnoha případech byly stížnosti vyřešeny a peníze dostali. Tak si tu necháme 🤞.
Mnoho hráčů skutečně napsalo své recenze pro kasino, což je vždy velmi užitečné pro ostatní, takže si je mohou přečíst a být více informováni. Podívejte se na uživatelské recenze zde a možná vám také poskytnou nějaké užitečné informace.
Vždy se můžete obrátit na podporu kasina, zda došlo k nějaké aktualizaci vašeho případu. A prosím informujte nás a náš tým pro stížnosti, pokud je něco nového ohledně vašeho případu. Stačí kliknout/klepnout na tento odkaz, prosím, ano?
Počkejte tady 🙂.
Hello. I understand that waiting for the withdrawal to be done can be really frustrating. Especially if you've done everything the casino has asked you for, sent all the documents and so. It is always the best thing to do, to cooperate with the casino. Sometimes the process could get even more time consuming, let's say when the casino needs to check some more documents, or even when they are understaffed. As Kristina from our complaint team has explained, we usually give casinos 14 days to do all these checks. I have looked at all the complaints for this casino, and you can have a look yourself if you are interested over here. You will see that few people actually had similar issues to yours, and in many cases the complaints were resolved and they got their money. So let's keep 🤞 here.
Many players actually wrote their reviews for the casino, which is always very helpful for others so they can read those and be more informed. Check the user reviews over here, and maybe it'll give you some useful info as well.
You can always check with the casino support if there is any update to your case. And please do update us and our complaint team as well if there is anything new regarding your case. Just click/tap this link to do so please, would you?
Be here waiting 🙂.
Automaticky přeloženo: