před 12 měsíci
Děkuji mnohokrát za vaše odpovědi a váš čas.
Hezký den!
Thank you very much for your answers and your time.
Have a nice day!
Děkuji mnohokrát za vaše odpovědi a váš čas.
Hezký den!
Thank you very much for your answers and your time.
Have a nice day!
Ahoj. Jsem si jistý, že to není pohodlná situace. Máte již ověřený kasino účet? 8 dní je trochu moc, ale dáváme kasinům 14 dní na vyřešení postupu výběru.
Každopádně jsem si všiml, že jste již podali stížnost a hráči se zkušenostmi v tomto kasinu vám již odpověděli, takže to může být alespoň uklidňující, protože se jim podařilo stáhnout i po 2 týdnech. Doufám, že i Váš případ dopadne stejně šťastně a vše bude v pořádku. Když se něco změní, můžete nám dát vědět?
Hey. I'm sure it's not a comfortable situation. Do you already have a verified casino account? 8 days is getting to be a bit much but we give casinos 14 days to sort out the withdrawal procedure.
Anyway, I noticed that you have already filed a complaint and players with experience in this casino have already replied to you, so at least it can be reassuring since they managed to withdraw even after 2 weeks. I hope that your case will turn out just as happily and everything will be alright. When something changes could you let us know ?
Ahoj.
Ano, všechny dokumenty byly odeslány a všechny byly schváleny.
Jde o to, že to dělají na vlastní pěst, aby hráči unavení čekáním změnili názor a zrušili čekající výběr a hráli a přišli o svůj kredit. To je vše...
Dám vám samozřejmě vědět, určitě.
s pozdravem
Hi.
Yes, all documents were sent and they were all approved.
The thing is, that they do it on porpuse so that players tired of waiting, change their minds and cancel the pending withdrawal and play and loose their credit. Thats all...
I will let you know, of course, be sure.
Best regards
Ahoj!
To je ta světlá stránka další „taktiky" – některá kasina vám během ověřování zablokují účet. Hráči se kvůli tomu obávají, ale technicky není šance výběr zrušit.
Ale na tom nezáleží; Naprosto chápu, že je vhodné si myslet, že se to dělá schválně 8 dní je 8 dní! Pevně doufám, že to brzy skončí!
Srdečně vás zdravím!
Hi!
This is the bright side of other "tactics" - some casinos block your account during the verification. Players are worried because of that, but technically, there is no chance to cancel the withdrawal.
But it does not matter; I totally understand that it is convenient to think it's done on purpose 8 days are 8 days! I certainly hope it will end soon!
Warm greetings to you!
Právě jsem požádal o výběr na Palm slotu, říká se, že uplynou 3 nebo 4 dny, než bude přijat? Mohu si být jistý, že jsou akreditované nebo podvodné stránky?
I just asked for a withdrawal on Palm slot, does it say that 3 or 4 days pass before it is accepted? Can I rest assured that they are accredited or a scam site?
Ho appena chiesto un prelievo su Palm slot dice che prima che venga accettato passano 3 4 giorni? Posso stare tranquillo che vengano accreditati oppure sito truffa?
Omlouvám se, pokud odpovím na komentář, můžete laskavě odpovědět na můj příspěvek
Sorry if I reply to a comment you can reply to my post kindly
Scusate se rispondo ad un commento potete rispondere al mio post cortesemente
Peníze byly na mém účtu po 9 dnech, stačí vydržet a čekat. Čekají jen na to, až je zrušíte a budete pokračovat ve hře
The money was in my account after 9 days, just hold on and wait. They're just waiting for you to cancel and continue playing
Bei mir war nach 9 Tagen das Geld am Konto, einfach durchhalten und warten. Die warten nur darauf das du stornierst und weiter zockst
Právě jsem požádal o výběr na Palm slotu, říká se, že uplynou 3 nebo 4 dny, než bude přijat? Mohu si být jistý, že jsou akreditované nebo podvodné stránky?
I just asked for a withdrawal on Palm slot, does it say that 3 or 4 days pass before it is accepted? Can I rest assured that they are accredited or a scam site?
Ho appena chiesto un prelievo su Palm slot dice che prima che venga accettato passano 3 4 giorni? Posso stare tranquillo che vengano accreditati oppure sito truffa?
Ahoj, kasinům dáváme 14 dní na zpracování výběrů, takže pokud je to jen pár dní, nebál bych se. Je to váš první výběr v tomto kasinu? Už jste svůj účet ověřili?
Každopádně koukám, že ti někteří hráči také píší své zkušenosti, tak uvidíme, jak celá situace dopadne. Samozřejmě, pokud máte nějaké problémy, aktualizujte mě a pokusíme se vám pomoci.
Hi, we give casinos 14 days to process withdrawals, so if it's only a few days I wouldn't worry. Is this your first withdrawal at this casino ? Have you verified your account yet?
Anyway, I see that some players are also writing you their experiences so we'll see how the whole situation turns out. Of course, if you have any problems, update me and we will try to help you.
Dobré ráno ano jaro účet jsem ověřil, ale je to můj první výběr, také mi poslali email s palmslot a vedle něj je napsáno vip ve kterém je anglické telefonní číslo, které můžete kontaktovat na WhatsApp (skutečné číslo)
Good morning yes jaro I verified the account but it is my first withdrawal, they also sent me an email with palmslot and next to it it says vip in which there is an English telephone number that you can contact on WhatsApp (real number)
Buongiorno si jaro ho verificato l account ma è il mio primo prelievo,inoltre mi hanno mandato un email con palmslot e vicino c'è scritto vip in cui c'è un numero di telefono inglese che si può contattare su WhatsApp (numero vero)
Samozřejmě chápu. V tom případě bych byl trpělivější, vzhledem k časovému rozpětí, které jsem vám zmínil ve své předchozí odpovědi. Samozřejmě bych se zeptal, jak probíhá můj výběr a pokud uplyne časový limit a nic se nevyřeší nebo s vámi kasino přestane komunikovat, pak se pokusíme pomoci.
Každopádně doufám, že se to co nejdříve vyřeší a nebudete potřebovat naši pomoc.
Přeji ti hodně štěstí. ☘️
Of course I understand. In that case I would be more patient, given the time span I mentioned to you in my previous reply. I would of course inquire about how my withdrawal is going and if the time limit passes and nothing is resolved or the casino stops communicating with you, then we will be here to try to help.
Anyway, I hope this gets resolved as soon as possible and you won't need our help.
I wish you the best of luck. ☘️
Informuji vás, že jsem obdržel e-mail, kde byla platba přijata a také na webu přešla z pozastavení na schválenou. Mohu si být jist? Zatímco čekám na vaši odpověď, děkuji vám za vaši dostupnost v posledních dnech
I inform you that I received the email where the payment was accepted and also on the site it went from suspended to approved. Can I rest assured? While waiting for your response, I thank you for your availability in recent days
Vi informo che mi è arrivata la mail dove il pagamento è stato accettato Ed anche sul sito è passato da sospeso ad approvato posso stare tranquillo? In attesa di risposta vi ringrazio per la disponibilità avuta in questi giorni
Řekl bych, že už jsi skoro tam!
Jen vydržte a dejte nám vědět!🙌
I'd say you're almost there!
Just hold on and keep us posted!🙌
Hurááá! 👏 Co teď hodláte dělat? Zůstáváš?
Hurrraayyy! 👏 What do you intend to do now? Are you staying?
Před 1 týdnem jsem provedl výběr peněz na skrill účet ve výši 3000e. Byl jsem kontaktován emailem z kyc týmu pro dokumenty, na které jsem poslal i svou fotku s osobním dokladem. Čekám více než 3 dny a nedostal jsem včasnou odpověď. Pracuje pro vás někdo?
1 week ago I made a withdrawal of money to a skrill account in the amount of 3000e. I was contacted by email from the kyc team for documents to which I also sent a picture of myself with a personal document. I have been waiting for more than 3 days and have not received a timely response. Does anyone work for you?
Ahoj. Chápu, že čekání na provedení výběru může být opravdu frustrující. Zvláště pokud jste udělali vše, o co vás kasino požadovalo, odeslali všechny dokumenty a podobně. Vždy je to nejlepší, co můžete udělat, spolupracovat s kasinem. Někdy může být tento proces ještě časově náročnější, řekněme, když kasino potřebuje zkontrolovat nějaké další dokumenty, nebo dokonce když má nedostatek zaměstnanců. Jak vysvětlila Kristina z našeho týmu pro stížnosti, obvykle dáváme kasinům 14 dní na provedení všech těchto kontrol. Podíval jsem se na všechny stížnosti na toto kasino a pokud vás to zajímá, můžete se sami podívatzde . Uvidíte, že málokdo měl ve skutečnosti podobné problémy jako vy a v mnoha případech byly stížnosti vyřešeny a peníze dostali. Tak si tu necháme 🤞.
Mnoho hráčů skutečně napsalo své recenze pro kasino, což je vždy velmi užitečné pro ostatní, takže si je mohou přečíst a být více informováni. Podívejte se na uživatelské recenze zde a možná vám také poskytnou nějaké užitečné informace.
Vždy se můžete obrátit na podporu kasina, zda došlo k nějaké aktualizaci vašeho případu. A prosím informujte nás a náš tým pro stížnosti, pokud je něco nového ohledně vašeho případu. Stačí kliknout/klepnout na tento odkaz, prosím, ano?
Počkejte tady 🙂.
Hello. I understand that waiting for the withdrawal to be done can be really frustrating. Especially if you've done everything the casino has asked you for, sent all the documents and so. It is always the best thing to do, to cooperate with the casino. Sometimes the process could get even more time consuming, let's say when the casino needs to check some more documents, or even when they are understaffed. As Kristina from our complaint team has explained, we usually give casinos 14 days to do all these checks. I have looked at all the complaints for this casino, and you can have a look yourself if you are interested over here. You will see that few people actually had similar issues to yours, and in many cases the complaints were resolved and they got their money. So let's keep 🤞 here.
Many players actually wrote their reviews for the casino, which is always very helpful for others so they can read those and be more informed. Check the user reviews over here, and maybe it'll give you some useful info as well.
You can always check with the casino support if there is any update to your case. And please do update us and our complaint team as well if there is anything new regarding your case. Just click/tap this link to do so please, would you?
Be here waiting 🙂.
Jsem v šoku z chlapa. Hraju minulý týden. Moje nálada je úplně špatná. Zrušil jsem celý den hru s uvítacím bonusem, vyhrál jsem. provést výběr po 72 hodinách se nic nemění. Byl jsem šokován! Píšu týmu podpory, ptám se každou hodinu, kdy dostanu výběr? Proběhlo ověření mého účtu? Tým podpory odpovídá pouze obecnými slovy. Nic neodpoví jako ano, za 60 hodin vám odpovíme... vše, co říkají, že čekáme i vy))) to je první kasino, které hrajeme a máme tak špatné spojení se zákazníky! Jsem tak v šoku!!!
I am shocked guy's. I am playing last week. My mood totally bad. I cancelled welcome bonus play all day,got win . make withdrawal after 72 hours nothing changes. I was shocked! I write to the support team,i am asking every hour when I will have my withdrawal? Does my account verification done? The support team answer only by general words. Nothing they answer like yes,in 60 hours we will answer you... everything what they say, that we wait also as you waiting))) that is first casino which we play and have so bad connection with customers! I am so shocked!!!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.