FórumKasinaPalmSlots Casino - všeobecná diskuze

PalmSlots Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 2 roky od canaberto
|
40955 zobrazení 243 odpovědí |
|
1...8 9 10...13
před 10 měsíci

Právě jsem požádal o výběr na Palm slotu, říká se, že uplynou 3 nebo 4 dny, než bude přijat? Mohu si být jistý, že jsou akreditované nebo podvodné stránky?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Omlouvám se, pokud odpovím na komentář, můžete laskavě odpovědět na můj příspěvek

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Můžete zapomenout na peníze, palmslots1.com je mafie z Ciparu!

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 10 měsíci

Peníze byly na mém účtu po 9 dnech, stačí vydržet a čekat. Čekají jen na to, až je zrušíte a budete pokračovat ve hře

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Právě jsem požádal o výběr na Palm slotu, říká se, že uplynou 3 nebo 4 dny, než bude přijat? Mohu si být jistý, že jsou akreditované nebo podvodné stránky?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, kasinům dáváme 14 dní na zpracování výběrů, takže pokud je to jen pár dní, nebál bych se. Je to váš první výběr v tomto kasinu? Už jste svůj účet ověřili?

Každopádně koukám, že ti někteří hráči také píší své zkušenosti, tak uvidíme, jak celá situace dopadne. Samozřejmě, pokud máte nějaké problémy, aktualizujte mě a pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno ano jaro účet jsem ověřil, ale je to můj první výběr, také mi poslali email s palmslot a vedle něj je napsáno vip ve kterém je anglické telefonní číslo, které můžete kontaktovat na WhatsApp (skutečné číslo)

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 10 měsíci

Samozřejmě chápu. V tom případě bych byl trpělivější, vzhledem k časovému rozpětí, které jsem vám zmínil ve své předchozí odpovědi. Samozřejmě bych se zeptal, jak probíhá můj výběr a pokud uplyne časový limit a nic se nevyřeší nebo s vámi kasino přestane komunikovat, pak se pokusíme pomoci.

Každopádně doufám, že se to co nejdříve vyřeší a nebudete potřebovat naši pomoc.

Přeji ti hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Děkuji mnohokrát, budu vás informovat

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Informuji vás, že jsem obdržel e-mail, kde byla platba přijata a také na webu přešla z pozastavení na schválenou. Mohu si být jist? Zatímco čekám na vaši odpověď, děkuji vám za vaši dostupnost v posledních dnech

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 10 měsíci

Řekl bych, že už jsi skoro tam!

Jen vydržte a dejte nám vědět!🙌

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Peníze již dorazily

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 10 měsíci

Hurááá! 👏 Co teď hodláte dělat? Zůstáváš?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Před 1 týdnem jsem provedl výběr peněz na skrill účet ve výši 3000e. Byl jsem kontaktován emailem z kyc týmu pro dokumenty, na které jsem poslal i svou fotku s osobním dokladem. Čekám více než 3 dny a nedostal jsem včasnou odpověď. Pracuje pro vás někdo?


Automaticky přeloženo:
tamara1997
před 10 měsíci

Ahoj. Chápu, že čekání na provedení výběru může být opravdu frustrující. Zvláště pokud jste udělali vše, o co vás kasino požadovalo, odeslali všechny dokumenty a podobně. Vždy je to nejlepší, co můžete udělat, spolupracovat s kasinem. Někdy může být tento proces ještě časově náročnější, řekněme, když kasino potřebuje zkontrolovat nějaké další dokumenty, nebo dokonce když má nedostatek zaměstnanců. Jak vysvětlila Kristina z našeho týmu pro stížnosti, obvykle dáváme kasinům 14 dní na provedení všech těchto kontrol. Podíval jsem se na všechny stížnosti na toto kasino a pokud vás to zajímá, můžete se sami podívatzde . Uvidíte, že málokdo měl ve skutečnosti podobné problémy jako vy a v mnoha případech byly stížnosti vyřešeny a peníze dostali. Tak si tu necháme 🤞.

Mnoho hráčů skutečně napsalo své recenze pro kasino, což je vždy velmi užitečné pro ostatní, takže si je mohou přečíst a být více informováni. Podívejte se na uživatelské recenze zde a možná vám také poskytnou nějaké užitečné informace.

Vždy se můžete obrátit na podporu kasina, zda došlo k nějaké aktualizaci vašeho případu. A prosím informujte nás a náš tým pro stížnosti, pokud je něco nového ohledně vašeho případu. Stačí kliknout/klepnout na tento odkaz, prosím, ano?

Počkejte tady 🙂.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jsem v šoku z chlapa. Hraju minulý týden. Moje nálada je úplně špatná. Zrušil jsem celý den hru s uvítacím bonusem, vyhrál jsem. provést výběr po 72 hodinách se nic nemění. Byl jsem šokován! Píšu týmu podpory, ptám se každou hodinu, kdy dostanu výběr? Proběhlo ověření mého účtu? Tým podpory odpovídá pouze obecnými slovy. Nic neodpoví jako ano, za 60 hodin vám odpovíme... vše, co říkají, že čekáme i vy))) to je první kasino, které hrajeme a máme tak špatné spojení se zákazníky! Jsem tak v šoku!!!


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Řekněte mi, prosím, jak mohu získat své peníze zpět?

Mám pocit, že kasino je falešné. Nechci si jen stěžovat, chtěl bych, aby měli všude samé špatné body a také to nahlásili policii!


Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Jak mohu podat stížnost na toto kasino?

Automaticky přeloženo:
horbananna89
před 9 měsíci

Dobrý den, koukám, že jste se v tomto kasinu se svou odpovědí zatím nikam neposunuli, ale na druhou stranu, pokud stále musíte ověřit svůj účet a odeslali jste všechny potřebné dokumenty, kasino je musí zkontrolovat, takže musí být trpělivý. Na tento proces dáváme kasinům 14 dní, takže bych ještě nebyl tak skeptický.

Co se týče bonusu, zrušili jste ho hned na začátku nebo jste si s ním chvíli pohráli a zrušili ho až poté?

Každopádně si myslím, že by bylo dobré dát kasinu nějaký čas na kontrolu vašich dokumentů a pokud nedostanete žádnou aktualizaci, pak bych doporučil stížnost, kde se vám náš tým pokusí pomoci.

Co říkáš ?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

V době PalmSlot si nemohu stěžovat na to, že platby vždy přicházejí

Automaticky přeloženo:
Mattiaelgato9
před 9 měsíci

Ano, jsi jeden z těch šťastných. Jak dlouho trvá, než k vám přijdou výběry? Jaký způsob výběru používáte?

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky