FórumKasinaPalmSlots Casino - všeobecná diskuze

PalmSlots Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od canaberto
|
34150 zobrazení 239 odpovědí |
|
1...7 8 9...13
Přidat příspěvek
schoffiberlin
před rokem

Takže v podstatě musíte uhodnout, které hry jsou vyloučeny z počítání sázek? Nyní si představte, že se vám podaří vymazat sázkové požadavky, ale hráli jste hru, která by mohla být zakázána, zatímco je aktivní bonus, a oni jednoduše zruší váš zůstatek, jsem si jistý, že se to může stát, viděli jste podobné scénáře v jiných kasinech

Automaticky přeloženo:
před rokem

Po těchto prohlášeních podpory LiveChat s Norou jsem velmi skeptický ohledně vážnosti tohoto kasina:


Nora

Můžete hrát hry, které se vám líbí, takže můžete v klidu kontrolovat převrácení. Aktuální částku převrácení můžete zobrazit kliknutím na své uživatelské jméno a výběrem možnosti „Kampaně".


Dobře, jaké hry tedy znamenají 100 % – Všechny automaty, Scratch a Casual hry (kromě verzí uvedených níže)?


Vzhledem k tomu, že tam uvedený seznam není k nalezení?


Zdá se, že jsou vyloučeny automatové hry, jinak by to tam nebylo uvedeno!?

Nora

Doporučuji, abyste při hraní kontrolovali rollover, abyste se ujistili, že je vše v pořádku.


Ne, díky. Nerad kupuji prase v žitě.


Řekněte mi prosím vyloučené výherní automaty :(

Nora

Rád bych vám to řekl, ale mohl bych vás uvést v omyl nesprávnými informacemi.


To rád přijímám

Nora

Děkujeme, že jste nás kontaktovali. Pokud nemáte další otázky, můžeme chat ukončit. Hezký večer a buďte zdraví!

Nora opustila chat


Jsou mi odmítány informace. Mám nejprve provést vklad a poté zjistit, které automatové hry jsou vyloučeny s aktivním bonusem?


Palec dolů !!


Jde o personalizovaný kód vkladu: WLC120FS50


Existují specifické bonusové podmínky:

https://palmslots1.com/tc-pages/private-casinobonus-fs

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, ve tvém případě bych si také rozmyslel, zda bych případně vkládal do kasina. Při Vámi popsané situaci to vypadá, že kupujete kočku ve pytli, což nakonec nemusí dopadnout dobře.

Zaujala mě však odpověď, že "rád bych vám to řekl, ale mohl bych vás uvést v omyl chybnou informací." Nemyslím si, že je to příliš profesionální a vážné.

Každopádně, můžeš nám říct, jak jsi se nakonec rozhodl a jestli jsi vložil a hrál?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jeden týden a žádná aktualizace pro výběr – Vyskytl se problém s KYC na mých platebních metodách, nebylo uvedeno, jak/co by mělo být zahrnuto na snímku obrazovky a jediný způsob, jak jsem viděl, že došlo k problému s ověřením, byl při stisknutí tlačítka pro výběr a zobrazilo se okno KYC. Žádný e-mail, žádná zpráva o tom.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Uběhlo pro mě 7 dní a platba se stále zpracovává!

Špatné kasino, které jsem neviděl!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jeden týden a žádná aktualizace pro výběr – Vyskytl se problém s KYC na mých platebních metodách, nebylo uvedeno, jak/co by mělo být zahrnuto na snímku obrazovky a jediný způsob, jak jsem viděl, že došlo k problému s ověřením, byl při stisknutí tlačítka pro výběr a zobrazilo se okno KYC. Žádný e-mail, žádná zpráva o tom.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je všechno špatně a začínám být trochu podezřívavý ohledně kvalit kasina!

Nejhorší ze všeho je vždy nedostatek komunikace, ale je to také nejčastější problém, se kterým se hráči znovu a znovu potýkají.

Přeji vám štěstí, dejte nám vědět!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Uběhlo pro mě 7 dní a platba se stále zpracovává!

Špatné kasino, které jsem neviděl!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Setkali jste se s někým z podpory nebo chatu? Přinejmenším bychom předpokládali, že podpora je spíše velmi pomalá než žádná...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stačilo by to, co jsem zmínil, pro stížnost i na stránce Curaçao?

Automaticky přeloženo:
ytdmh6dtz8
před rokem

Můžete podat stížnost, i když vám pošlou o 1 cent méně, Curaçao eGaming (CEG) žádá, že je důležité mít důkazy na podporu vaší stížnosti pro její ověření, nezáleží na důvodu, chce důkazy

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Uchoval jsem si mnoho přepisů chatu a věc KYC, se kterou jsem měl problémy. Děkujeme za zpětnou vazbu, stížnost půjde ještě dnes. Měli jste aktualizaci pro váš případ?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen čekám, až bude tato poslední platba zúčtována, do tohoto kasina už nikdy nevstoupím

Zákaznická podpora vždy něco slibuje, lže, podvádí, nic konkrétního neříká! Toto je nejhorší kasino vůbec

Automaticky přeloženo:
ytdmh6dtz8
před rokem

Moje stížnost byla nyní schválena (CEG) počkej na důkazy z palmslotu, aby rozhodly a oni mi dají vědět

Automaticky přeloženo:
před rokem

Po další komunikaci se zástupci mi jeden z nich řekl, že finanční oddělení v současné době posuzuje můj výběr - O několik hodin později jsem je znovu kontaktoval, abych se zeptal. Tenkrát mi zástupce řekl, že s tím oddělením nemají přímou komunikaci. Na rozdíl od předchozího zástupce jsem jim ukázal přepis, že nějakou komunikaci mají. Pak mi řekli, že jim finanční oddělení nechalo vzkaz. To vše je zdokumentováno s přepisy a dejte mi prosím vědět, pokud je admini chtějí mít k reklamaci. Toto je hluboký způsob, jak vtipkovat se zákazníky.

Automaticky přeloženo:
ytdmh6dtz8
před rokem

Ahoj,

administrátoři nic z toho nepotřebují, pokud nepodáte stížnost prostřednictvím centra řešení kasino Guru . Což se vždy doporučuje jako první krok. V takovém případě budete komunikovat s držitelem stížnosti, víte, že fórum není místem, kde se stížnosti vyřizují.

Neváhejte a odešlete stížnost pomocí tohoto odkazu: https://casino.guru/complaints/create a poté poskytněte všechna potřebná data prostřednictvím tohoto kanálu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že toto kasino PALMA SLOT by se mělo zavřít a zavřít, jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
Danijel310138
před rokem

Vidím tedy, že tvůj poslední výběr stále nepřišel. Viděl jsem, že se vám podařilo podat stížnost , kde uvádíte, že je to týden, co jste obdrželi peníze. Je třeba poznamenat, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takové situace, ale na druhou stranu chápu, že pravděpodobně chcete jen poslední platbu a kasino vyškrtnout ze seznamu, nemám pravdu?

Každopádně doufám, že se to brzy vyřeší a budete spokojeni a vše dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
ytdmh6dtz8
před rokem

Slyším od nich stejné lži.

Nyní je to 8 dní, co jsem požádal o výběr.

Držte se dál od tohoto zasraného kasina!

Automaticky přeloženo:
lgschwandtner
před rokem

Ahoj. Mám stejný problém. Před 8 dny jsem požádal o výběr a stále mě zavádějí a vyhýbají se konkrétním odpovědím.

Dostal jsi pak peníze?

Automaticky přeloženo:
Tadejusee
před 12 měsíci

Dostal jsem peníze, takže pokud s dokumenty není nic špatného, měli byste jít.

Automaticky přeloženo:
ytdmh6dtz8
před 12 měsíci

Děkuji za odpověď a milá slova.

Jen další otázka, protože mě nebaví čekat... Jak dlouho to ve vašem případě trvalo od žádosti o výběr k získání peněz?


S pozdravem!

Automaticky přeloženo:
Tadejusee
před 12 měsíci

Přijetí peněz trvalo 14 dní. Je to dlouhé období


Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu