FórumKasinaPalmSlots Casino - všeobecná diskuze

PalmSlots Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od canaberto
|
41010 zobrazení 243 odpovědí |
|
1...7 8 9...13
před rokem

Jeden týden a žádná aktualizace pro výběr – Vyskytl se problém s KYC na mých platebních metodách, nebylo uvedeno, jak/co by mělo být zahrnuto na snímku obrazovky a jediný způsob, jak jsem viděl, že došlo k problému s ověřením, byl při stisknutí tlačítka pro výběr a zobrazilo se okno KYC. Žádný e-mail, žádná zpráva o tom.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je všechno špatně a začínám být trochu podezřívavý ohledně kvalit kasina!

Nejhorší ze všeho je vždy nedostatek komunikace, ale je to také nejčastější problém, se kterým se hráči znovu a znovu potýkají.

Přeji vám štěstí, dejte nám vědět!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Uběhlo pro mě 7 dní a platba se stále zpracovává!

Špatné kasino, které jsem neviděl!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Setkali jste se s někým z podpory nebo chatu? Přinejmenším bychom předpokládali, že podpora je spíše velmi pomalá než žádná...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stačilo by to, co jsem zmínil, pro stížnost i na stránce Curaçao?

Automaticky přeloženo:
ytdmh6dtz8
před rokem

Můžete podat stížnost, i když vám pošlou o 1 cent méně, Curaçao eGaming (CEG) žádá, že je důležité mít důkazy na podporu vaší stížnosti pro její ověření, nezáleží na důvodu, chce důkazy

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Uchoval jsem si mnoho přepisů chatu a věc KYC, se kterou jsem měl problémy. Děkujeme za zpětnou vazbu, stížnost půjde ještě dnes. Měli jste aktualizaci pro váš případ?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen čekám, až bude tato poslední platba zúčtována, do tohoto kasina už nikdy nevstoupím

Zákaznická podpora vždy něco slibuje, lže, podvádí, nic konkrétního neříká! Toto je nejhorší kasino vůbec

Automaticky přeloženo:
ytdmh6dtz8
před rokem

Moje stížnost byla nyní schválena (CEG) počkej na důkazy z palmslotu, aby rozhodly a oni mi dají vědět

Automaticky přeloženo:
před rokem

Po další komunikaci se zástupci mi jeden z nich řekl, že finanční oddělení v současné době posuzuje můj výběr - O několik hodin později jsem je znovu kontaktoval, abych se zeptal. Tenkrát mi zástupce řekl, že s tím oddělením nemají přímou komunikaci. Na rozdíl od předchozího zástupce jsem jim ukázal přepis, že nějakou komunikaci mají. Pak mi řekli, že jim finanční oddělení nechalo vzkaz. To vše je zdokumentováno s přepisy a dejte mi prosím vědět, pokud je admini chtějí mít k reklamaci. Toto je hluboký způsob, jak vtipkovat se zákazníky.

Automaticky přeloženo:
ytdmh6dtz8
před rokem

Ahoj,

administrátoři nic z toho nepotřebují, pokud nepodáte stížnost prostřednictvím centra řešení kasino Guru . Což se vždy doporučuje jako první krok. V takovém případě budete komunikovat s držitelem stížnosti, víte, že fórum není místem, kde se stížnosti vyřizují.

Neváhejte a odešlete stížnost pomocí tohoto odkazu: https://casino.guru/complaints/create a poté poskytněte všechna potřebná data prostřednictvím tohoto kanálu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že toto kasino PALMA SLOT by se mělo zavřít a zavřít, jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
Danijel310138
před rokem

Vidím tedy, že tvůj poslední výběr stále nepřišel. Viděl jsem, že se vám podařilo podat stížnost , kde uvádíte, že je to týden, co jste obdrželi peníze. Je třeba poznamenat, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení takové situace, ale na druhou stranu chápu, že pravděpodobně chcete jen poslední platbu a kasino vyškrtnout ze seznamu, nemám pravdu?

Každopádně doufám, že se to brzy vyřeší a budete spokojeni a vše dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
ytdmh6dtz8
před rokem

Slyším od nich stejné lži.

Nyní je to 8 dní, co jsem požádal o výběr.

Držte se dál od tohoto zasraného kasina!

Automaticky přeloženo:
lgschwandtner
před rokem

Ahoj. Mám stejný problém. Před 8 dny jsem požádal o výběr a stále mě zavádějí a vyhýbají se konkrétním odpovědím.

Dostal jsi pak peníze?

Automaticky přeloženo:
Tadejusee
před rokem

Dostal jsem peníze, takže pokud s dokumenty není nic špatného, měli byste jít.

Automaticky přeloženo:
ytdmh6dtz8
před rokem

Děkuji za odpověď a milá slova.

Jen další otázka, protože mě nebaví čekat... Jak dlouho to ve vašem případě trvalo od žádosti o výběr k získání peněz?


S pozdravem!

Automaticky přeloženo:
Tadejusee
před rokem

Přijetí peněz trvalo 14 dní. Je to dlouhé období


Automaticky přeloženo:
ytdmh6dtz8
před rokem

Děkuji mnohokrát za vaše odpovědi a váš čas.

Hezký den!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Slyším od nich stejné lži.

Nyní je to 8 dní, co jsem požádal o výběr.

Držte se dál od tohoto zasraného kasina!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Jsem si jistý, že to není pohodlná situace. Máte již ověřený kasino účet? 8 dní je trochu moc, ale dáváme kasinům 14 dní na vyřešení postupu výběru.

Každopádně jsem si všiml, že jste již podali stížnost a hráči se zkušenostmi v tomto kasinu vám již odpověděli, takže to může být alespoň uklidňující, protože se jim podařilo stáhnout i po 2 týdnech. Doufám, že i Váš případ dopadne stejně šťastně a vše bude v pořádku. Když se něco změní, můžete nám dát vědět?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Ano, všechny dokumenty byly odeslány a všechny byly schváleny.

Jde o to, že to dělají na vlastní pěst, aby hráči unavení čekáním změnili názor a zrušili čekající výběr a hráli a přišli o svůj kredit. To je vše...


Dám vám samozřejmě vědět, určitě.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
Tadejusee
před rokem

Ahoj!

To je ta světlá stránka další „taktiky" – některá kasina vám během ověřování zablokují účet. Hráči se kvůli tomu obávají, ale technicky není šance výběr zrušit.

Ale na tom nezáleží; Naprosto chápu, že je vhodné si myslet, že se to dělá schválně 8 dní je 8 dní! Pevně doufám, že to brzy skončí!

Srdečně vás zdravím!

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky