FórumKasinaPalmSlots Casino - všeobecná diskuze

PalmSlots Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 2 roky od canaberto
|
34184 zobrazení 239 odpovědí |
|
1...6 7 8...13
Přidat příspěvek
laterrafrancesco
před rokem

Děkuji vám za vaši zprávu. Kdy jste ji kontaktoval? Povedlo se nebo stále čekáte na výplatu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vše bude dokončeno do 7 pracovních dnů, ještě má 2 dny, myslím, že odpoví příští týden

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tohle mi přijde jako špatný film. Moje nejvyšší výhra byla jednou 1000 eur.


Byl jsem tak šťastný, že jsem vyhrál 5000 eur a teď tohle. Něco je špatně....

Automaticky přeloženo:
před rokem

Představte si, že jsem vyhrál 460 000 s virtuálním fotbalovým šampionátem

Automaticky přeloženo:
před rokem

V každém případě chtějí důkaz, aby pokračovali ve vyšetřování, poslal jsem snímky svého herního účtu, zůstatku a dobití na mém domácím bankovnictví

Automaticky přeloženo:
před rokem

Udělal jsem snímek obrazovky, než mi zavřeli účet a vyhodili mě

Automaticky přeloženo:
laterrafrancesco
před rokem

jsem nadšená. Prosím aktualizujte mě. Samozřejmě tě taky miluju 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kolik dní po vaší žádosti o výběr byl váš účet zablokován?


Naštěstí mě ještě nezablokovali. Pouze výběr není zpracován. už 8 dní!!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vezměte si, že jsem podal žádost v sobotu 12., v pondělí byl pozastaven a v úterý účet uzavřeli

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Bláznivé, neuvěřitelné. Držím ti palce, ať je vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Jaro,


Děkuji za tvou odpověď. Naštěstí pán dostal své peníze a já také doufám ve šťastný konec.


Pro mě je to stejný problém. Na e-maily se nereaguje a v chatu nedostáváte žádné skutečné informace. Jsem opravdu zoufalý a znepokojený. Stále se snažím být trpělivý. Napíšu další aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jasně mám vztah k vašim pocitům, když jde o peníze a nemůžete dostat žádné odpovědi. Byl bych stejně frustrovaný. Ale nemusíte ztrácet naději a snažit se myslet pozitivně, o což si myslím, že se snažíte.

Pokud jde o stížnost , Nick se k ní dostane a je dobře, že jste ji aktualizovali. Pokud máte nějaké nové informace, neváhejte je přidat tam a sem na fórum.

Snad se vše včas vyřeší a peníze dostanete.

Držíme palce 🤞🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kontaktoval jsem přímo Curaçao eGaming („CEG") a řekli mi, že to vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, myslím, že je to z Vaší strany celkem pochopitelný krok a rád bych Vás poprosil, zda byste nám také mohl dát vědět, až dostanete rozhodnutí nějakého úřadu. Určitě by to mělo velkou hodnotu pro nás i pro hráče.

Pokud jde o snímky obrazovky, je také moudré, že jste je pořídili a uschovali, protože důkazy budou v tomto případě jistě potřeba.

Každopádně i tobě držím palce a doufám, že se svých peněz také dočkáš, protože jsem viděl, že jsi nevyhrál málo. 🤞

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Narazil jsem na zajímavý příběh – Stránka ve svých zásadách uvádí následující:


7.3.14. Výběry budou poukázány pouze na stejný účet zákazníka, ze kterého zákazník vložil prostředky, tedy na původní účet zákazníka. Palmslots si vyhrazuje právo dle vlastního uvážení požadovat použití konkrétního způsobu výběru. Pokud je to možné, Palmslots by mohly zvrátit vložené prostředky zákazníka namísto zahájení nové transakce výběru.


Zástupce chatu, říká kvůli antibankovním pravidlům :l od Visa a/nebo "Aktualizujeme naše platební metody, aby byly efektivnější a uživatelsky přívětivější, takže transakce kreditními/debetními kartami nejsou plně funkční. V tuto chvíli můžete použijte jednu z alternativ." výběry víz nejsou v tuto chvíli k dispozici, takže musím použít jiný způsob. Není to zvláštní, mohu-li říct? Může se k tomu někdo vyjádřit? Nemluvě o tom, že stažení bude trvat věky, jak uvedli předchozí hráči.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré zprávy. Peníze mám na účtu. Jsem tak šťastný!!!! Tolik jsem se bála, že mě okradou. Ale vše je v pořádku....

Automaticky přeloženo:
před rokem

Narazil jsem na zajímavý příběh – Stránka ve svých zásadách uvádí následující:


7.3.14. Výběry budou poukázány pouze na stejný účet zákazníka, ze kterého zákazník vložil prostředky, tedy na původní účet zákazníka. Palmslots si vyhrazuje právo dle vlastního uvážení požadovat použití konkrétního způsobu výběru. Pokud je to možné, Palmslots by mohly zvrátit vložené prostředky zákazníka namísto zahájení nové transakce výběru.


Zástupce chatu, říká kvůli antibankovním pravidlům :l od Visa a/nebo "Aktualizujeme naše platební metody, aby byly efektivnější a uživatelsky přívětivější, takže transakce kreditními/debetními kartami nejsou plně funkční. V tuto chvíli můžete použijte jednu z alternativ." výběry víz nejsou v tuto chvíli k dispozici, takže musím použít jiný způsob. Není to zvláštní, mohu-li říct? Může se k tomu někdo vyjádřit? Nemluvě o tom, že stažení bude trvat věky, jak uvedli předchozí hráči.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, zatímco kasino aktualizuje platební metody, nemyslím si, že je to tak divné. Samozřejmě, pokud jste zvyklí vkládat a vybírat přes výše zmíněnou kreditní nebo debetní kartu, hráče to asi nepotěší. Ale alespoň jste dostali odpověď, protože v některých kasinech byste takovou informaci možná ani nezanechali.

Na druhou stranu by vám kasino mělo umožnit alternativní způsob výběru, pokud ten váš není dostupný. Alespoň si myslím, že tak by se férové kasino mělo chovat.

Nicméně pokud jde o výběr, uvidíme, jak dlouho vám to bude trvat a snad nám dáte vědět, jak jste na tom. Doufám, že nebudete mít tolik překážek jako ostatní hráči. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Umožňují mi jiný způsob výběru, ale důvod, který za tím stojí, nebyl od začátku uveden.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré zprávy. Peníze mám na účtu. Jsem tak šťastný!!!! Tolik jsem se bála, že mě okradou. Ale vše je v pořádku....

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jaký skvělý pátek tu máme. 🎉🎉😊

Jsem rád, že jste konečně dostali své peníze, i když to trvalo déle, než jste čekali. Trpělivost se nakonec vyplatila a můžete být šťastní.

Každopádně předpokládám, že byste si v budoucnu měli raději vybrat jiné kasino nebo dáte tomuto ještě šanci?

Automaticky přeloženo:
ytdmh6dtz8
před rokem

Ano, myslím si, že pokud se vyskytnou nějaké problémy s platebními metodami, je třeba to nahlásit co nejdříve. Samozřejmě je to na kasinu samotném, ale pokud máte alternativu, myslím, že by to mohlo být v pořádku. To je můj názor.

Také doufám, že se váš výběr nebude protahovat jako v ostatních případech a vše bude v pořádku. Dej nám pak vědět, jak to dopadlo.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Marco 86

Automaticky přeloženo:
před rokem

Po těchto prohlášeních podpory LiveChat s Norou jsem velmi skeptický ohledně vážnosti tohoto kasina:


Nora

Můžete hrát hry, které se vám líbí, takže můžete v klidu kontrolovat převrácení. Aktuální částku převrácení můžete zobrazit kliknutím na své uživatelské jméno a výběrem možnosti „Kampaně".


Dobře, jaké hry tedy znamenají 100 % – Všechny automaty, Scratch a Casual hry (kromě verzí uvedených níže)?


Vzhledem k tomu, že tam uvedený seznam není k nalezení?


Zdá se, že jsou vyloučeny automatové hry, jinak by to tam nebylo uvedeno!?

Nora

Doporučuji, abyste při hraní kontrolovali rollover, abyste se ujistili, že je vše v pořádku.


Ne, díky. Nerad kupuji prase v žitě.


Řekněte mi prosím vyloučené výherní automaty :(

Nora

Rád bych vám to řekl, ale mohl bych vás uvést v omyl nesprávnými informacemi.


To rád přijímám

Nora

Děkujeme, že jste nás kontaktovali. Pokud nemáte další otázky, můžeme chat ukončit. Hezký večer a buďte zdraví!

Nora opustila chat


Jsou mi odmítány informace. Mám nejprve provést vklad a poté zjistit, které automatové hry jsou vyloučeny s aktivním bonusem?


Palec dolů !!


Jde o personalizovaný kód vkladu: WLC120FS50


Existují specifické bonusové podmínky:

https://palmslots1.com/tc-pages/private-casinobonus-fs

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu