Ahoj Barney! Momentálně to zažívám na webu Playzilla. Pokusili jste se o výběr 8krát, ale stále se to ruší. Při mé první žádosti o výběr se ptá na NÁZEV BANKY, VYMAZÁVACÍ KÓD, IBAN a NÁZEV ÚČTU. Vyplnil jsem to nesprávnými údaji (protože zde v AUS nemáme stejné bankovní údaje), ale při dalších pokusech se mě již ptá na BANKOVNÍ JMÉNO, BSB, ČÍSLO ÚČTU a NÁZEV ÚČTU. Jsem si jistý, že jsem tentokrát uvedl správné informace, ale peníze se právě vrátily na můj účet a u transakce je napsáno zrušení výběru. Strange a teď se bojím, co se děje. Doufám, že své peníze brzy dostanu. Dostal jsi ten svůj?
Hi Barney! I am currently experiencing this on Playzilla website. Tried to withdraw 8 times but it keeps getting cancelled. On my first withdrawal request it ask for BANK NAME, CLEARING CODE, IBAN, and ACCOUNT NAME. I filled it up with incorrect info ( as we dont have same bank info here in AUS) but the next attempts it already ask me for BANK NAME, BSB, ACCOUNT NUMBER and ACCOUNT NAME. I am sure I have put correct info this time but the money just went back to my account and on the transaction it says withdrawal cancel. Strange and I am worried now whats going on. I am hoping I can get my money soon. Did you get yours?