FórumKasinaPalmSlots Casino - všeobecná diskuze

PalmSlots Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od canaberto
|
20969 zobrazení 207 odpovědí |
|
1...4 5 6...11
Přidat příspěvek
carsix79
před rokem

Vážení carsix79,

Co takhle přijít sem a říct: "Hej, všiml sis? Něco se tam děje ohledně licence... Podívej, co jsem našel." 🙂

Bylo by to mnohem lepší, než nás obviňovat z „Dáváte dobré hodnocení kasinu, které podvádí a na jejich stránkách uvádí nepravdivá tvrzení.", že? Datový tým na tom pracuje.

Díky za aktualizaci, myslím, že v tomto případě lze zahodit jednoduchou chybu.


Automaticky přeloženo:
Anonymized282
před rokem

Ahoj.

Mohu vědět, jak přesně jste požádali kasino o uzavření vašeho účtu? Je velmi důležité to udělat správně. Každopádně pokud kasino zítra neuzavře účet, zvážil bych podání stížnosti.

Dej mi vědět jak to jde.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko.


Zajímalo by mě, jak vypadá vaše verze žádosti o uzavření účtu "správně".

Mnoho kasin nabízí možnost uzavřít účet pouhým stisknutím tlačítka, aniž byste museli chatovat, psát e-maily nebo přeskakovat. Hraní online neznamená vstup do klubu s měsíčními členskými poplatky a člověk nepotřebuje povolení k odchodu. Mělo by to být snadné a neexistuje žádný dobrý důvod, když tomu tak není.

Pokud se ptáte, jestli jsem to udělal slušně, tak ano. Napsal jsem e-mail podle jejich podmínek, uvedl důvod a požádal o uzavření. Čekal jsem 24 hodin (množství času, který požadují, aby mohli odpovědět) a pak jsem kontaktoval chat s dotazem, proč nikdo neodpověděl, který mi okamžitě nabídl bonusové prostředky. Odmítl jsem a zopakoval svou žádost. Poté uvedl, že budu muset napsat další e-mail a počkat dalších 24 hodin, než někdo odpoví. Nepovažuji to za přijatelné nebo dobré postupy a řekl jsem to jasně. Doufám, že to spadá do kategorie "správně". Pokud budete potřebovat, rád vám předám přepis chatu a/nebo e-maily.


Můj účet u nich je nyní uzavřen. Můj čas strávený na tomto webu s recenzemi také brzy skončí. Nemyslím si, že je to místo přátelské k hráčům.


Automaticky přeloženo:
Anonymized282
před rokem

Ahoj tamalama67,

Jsem rád, že váš účet byl konečně uzavřen.

Existuje významný rozdíl mezi žádostí o pouhé uzavření účtu a žádostí o totéž kvůli problému s hazardem. Někteří hráči jednoduše požádají kasino o uzavření jejich účtu a jsou uraženi reakcí, když se podpora kasina snaží přesvědčit hráče, aby zůstali nabízením nějakých bonusů. Někteří žádají o uzavření účtu, aby dostali šanci na bonus jako marketingovou strategii, jak nepřijít o zákazníky.

Jen jsem se chtěl ujistit, že to není součástí vašeho problému. To je vše.

Pokud si pamatuji, pokud kasino potřebuje, aby hráč kontaktoval speciální oddělení - obvykle e-mailem, považujeme 72 hodin za maximální dobu pro uzavření účtu. To, čemu říkáme panické tlačítko, je samozřejmě ideální varianta pro závislé hráče.

I když nechápu, proč si myslíte, že toto místo není dostatečně přátelské,

Přeji vám lepší zážitky do budoucna.

Měj se dobře!


Automaticky přeloženo:
Příspěvek od vamsimohan75452 Skryl Radka
Důvod: citlivé informace
vamsimohan75452
před rokem

Ahoj.

Asi by si toho nikdo nevšiml, kdybyste se nezeptali otevřeně. Každopádně mějte toto na paměti.

Změním vaše přihlašovací jméno - poté příspěvek skryjte.

Poznámka: od této chvíle musíte pro přihlašování používat toto nové přihlašovací jméno.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Dobrý den Radko,


Můžete mi prosím pomoci/poradit, co mám dělat.


Na začátku minulého týdne jsem vyhrál peníze na Palmslots. Bohužel jsem nejprve nezkontroloval jejich recenze na CasinoGuru. V úterý (25.07.) se mi podařilo vybrat 2,5 000 EUR (vsadil jsem x10 vkladů), poslal všechny potřebné dokumenty do KYC. Po 24h mě emailem požádali o další dokumenty od mifinity, které jsem poslal. Po dalších 24 hodinách požádali o další průkazovou fotografii (to už bylo trochu divné, ale myslel jsem si, že dobře, možná první byla rozmazaná?).


Poté kontakt z jejich strany zmizel. Podle jejich podmínek by platba měla být zpracována do 48 hodin, k dnešnímu dni (zítra uplyne 7 dní) jsem od nich neobdržel žádnou zprávu. Kontaktoval jsem emailem - Ticho. Napsal jsem na podporu, která stále dokola opakuje to samé, že moje transakce se zpracovává a musím čekat. Když jsem se zeptal, jak dlouho musím čekat a co se děje, protože čas, který deklarují ve svých podmínkách, již uplynul, podpora se odpojila od chatu....


Nebýt recenzí a problémů, které ostatní měli s výběry, asi bych počkal. Ale v tomto případě bych raději znal názor odborníka


Nejlepší,

Automaticky přeloženo:
Dusia20
před 9 měsíci

Ahoj.

Je mi líto, že to říkám, ale v tuto chvíli nemůžete moc udělat. 🙁

Jak to vidím, ověření ještě není dokončeno, ale musí být nejprve provedeno. Můžete tedy potvrdit, že jste možná prošli KYC?

Může to znít divně, vsadíme se, že kasinům umožníme 14 celých dní na zpracování ověření a také výběru. Technicky tedy mohu poradit s podáním stížnosti, ale pokud tomu dobře rozumím, je příliš brzy na to, abychom zasáhli.

Snažte se být v klidu, denně kontrolujte svůj e-mail. Všechny předchozí stížnosti byly vyřešeny , proto bych byl trpělivý a optimistický. 🙏🤞

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ahoj,


Dnes jsem obdržel odstoupení od smlouvy. Nevím, jestli je to náhoda nebo to, že jsem tu včera otevřel stížnost.


Takže nakonec vše dobře dopadlo.


Jedinou nevýhodou byla nedostatečná odpověď od jejich podpory prostřednictvím e-mailu a nedostatek informací o tom, co se stalo s mým stažením.


Nejlepší,

Automaticky přeloženo:
Dusia20
před 9 měsíci

Jsem rád, že to skončilo nejlépe, jak mohlo.

Pokud to mohu říci, máte 100% pravdu, špatná podpora nebo dokonce neznalost způsobuje skutečné problémy. Bohužel jsem téměř denně svědkem takového chování.

Díky vašemu příspěvku a vaší stížnosti mohou všichni ostatní hráči vidět, jak je kasino skutečně starostlivé.

Bral bych to jako velký přínos.

Pokud jde o šťastný konec, stále máte chuť zůstat u PalmSlots?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dejte mi prosím vědět, proč toto kasino neposkytuje následující věci -

  • Žádný VIP program
  • Některé hry nejsou dostupné ve všech zemích

a Zpracování výběrů může trvat několik dní, proč?

Automaticky přeloženo:
Gullywin
před 9 měsíci

Asi se zeptejte zástupce kasina. 🙂

Automaticky přeloženo:
Gullywin
před 9 měsíci

děkujeme, že jste se ozvali. Pro naše vážené hráče máme k dispozici VIP program. Jakmile se hráč kvalifikuje do VIP programu, obdrží od našeho VIP oddělení e-mail s popisem exkluzivních výhod a privilegií, kterých se může těšit.

Více informací můžete získat zde: https://offers.palmslots.com/en/vip/


Dostupnost určitých her v různých zemích může souviset s licenčními smlouvami a předpisy poskytovatelů her v konkrétních regionech. Snažíme se nabízet rozmanitý výběr her všem hráčům při dodržení těchto zákonných požadavků.


Pokud jde o výběry, chápeme důležitost včasného zpracování. Výběry však často zahrnují proces ověření, který má zajistit bezpečnost a zabránit podvodným činnostem. I když to může vést k mírnému zpoždění, zavázali jsme se, že proces bude co nejúčinnější. Máte-li jakékoli obavy nebo dotazy, náš specializovaný tým podpory je zde, aby vám pomohl. Neváhejte nás kontaktovat na support@palmslots.com a my vám rádi pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci


Proč neobdržím odpověď na svou platbu po 3 dnech?

Můj účet byl ověřen, protože jsem peníze obdržel několikrát, a bylo to úspěšné, protože každá jednotlivá částka byla až 500 eur

Nyní je 2500 € po třech dnech nemám odpověď..

Máte někdo nějakou radu nebo zkušenost, děkuji

Automaticky přeloženo:
Danijel310138
před 9 měsíci

Jak dlouho v průměru trvalo zpracování vašich předchozích výběrů? Měli jste tento měsíc další výběry? Ujistěte se, že jste v limitu pro výběr, ještě chvíli počkejte nebo se na to zeptejte přímo podpory

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 9 měsíci

Právě zrušili všechny mé výhry ve výši 2 500 € s omluvou, že to bylo kvůli bonusu a nechali mi na účtu 30 €! Kam mám jít, pomozte mi, mám důkaz, že jsem všechno zahrál správně! ano z vlastních peněz

Automaticky přeloženo:
Danijel310138
před 9 měsíci

Abychom to mohli dále prošetřit, mohli byste nám prosím poskytnout své uživatelské jméno a e-mailovou adresu spojenou s účtem, abychom se mohli podívat?

Automaticky přeloženo:
PalmSlots Casino
před 9 měsíci

Přirozeně

Daniel310138

31.01.1990

Trebur 65468 Německo

filefile



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Právě zrušili všechny mé výhry ve výši 2 500 € s omluvou, že to bylo kvůli bonusu a nechali mi na účtu 30 €! Kam mám jít, pomozte mi, mám důkaz, že jsem všechno zahrál správně! ano z vlastních peněz

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Takže to byl čistý vklad (bez připojeného bonusu), že? Pokud tomu tak bylo, není důvod pro zrušení celého zůstatku, i když se jednalo o bonusový zůstatek a splnili jste sázkové požadavky a nehráli hry s omezeným přístupem, stále by neměly nastat problémy, pokud nejsou výhry omezeny. zatímco bonus je omezen, například: 5x, 10x částka vkladu. Také zde nesdílejte svůj e-mail nebo uživatelské jméno kasinového účtu, obraťte se na podporu kasina, protože zůstatek již byl neplatný, můžete podat stížnost: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Právě zrušili všechny mé výhry ve výši 2 500 € s omluvou, že to bylo kvůli bonusu a nechali mi na účtu 30 €! Kam mám jít, pomozte mi, mám důkaz, že jsem všechno zahrál správně! ano z vlastních peněz

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj.

Co takhle dát zástupci kasina nějaký čas, aby to prověřil? Chápu, že se jedná o neočekávanou komplikaci, jen z mého pohledu může být v současné době efektivnější věnovat nějaký čas kasinu zde.

Upřímně řečeno, tým pro stížnosti je s čerstvě podanými stížnostmi mírně zpožděn, takže jejich vyřízení bude nějakou dobu trvat.

No, jak vidím, stížnost byla vytvořena. Uvidíme, jak to půjde.



Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky