Dobrý den Radko,
Můžete mi prosím pomoci/poradit, co mám dělat.
Na začátku minulého týdne jsem vyhrál peníze na Palmslots. Bohužel jsem nejprve nezkontroloval jejich recenze na CasinoGuru. V úterý (25.07.) se mi podařilo vybrat 2,5 000 EUR (vsadil jsem x10 vkladů), poslal všechny potřebné dokumenty do KYC. Po 24h mě emailem požádali o další dokumenty od mifinity, které jsem poslal. Po dalších 24 hodinách požádali o další průkazovou fotografii (to už bylo trochu divné, ale myslel jsem si, že dobře, možná první byla rozmazaná?).
Poté kontakt z jejich strany zmizel. Podle jejich podmínek by platba měla být zpracována do 48 hodin, k dnešnímu dni (zítra uplyne 7 dní) jsem od nich neobdržel žádnou zprávu. Kontaktoval jsem emailem - Ticho. Napsal jsem na podporu, která stále dokola opakuje to samé, že moje transakce se zpracovává a musím čekat. Když jsem se zeptal, jak dlouho musím čekat a co se děje, protože čas, který deklarují ve svých podmínkách, již uplynul, podpora se odpojila od chatu....
Nebýt recenzí a problémů, které ostatní měli s výběry, asi bych počkal. Ale v tomto případě bych raději znal názor odborníka
Nejlepší,
Hello Radka,
Can you please help/advice, what should I do.
At the beginning of last week I won money at Palmslots. Unfortunately I didn't check their reviews on CasinoGuru first. On Tuesday (25.07) I managed a withdrawal of €2.5k (I made a x10 deposit wager), sent all the necessary documents to KYC. After 24h they asked me by email for additional documents from mifinity, which I sent. After another 24h they asked for an additional ID photo (This was already a bit strange, but I thought ok, maybe first one was blurry?).
After which contact from their side disappeared. According to their T&C the payment should be processed within 48hrs, as of today (Tommorow 7 days will pass) I have not received any message from them. I contacted by email - Silence. I have written to support, who repeats the same thing over and over, that my transaction is being processed, and I have to wait. When I asked how long I have to wait, and what is going on, because the time they declare in their T&C has already passed, the support disconnected from the chat....
If it wasn't for the reviews, and the problems others have had with withdrawals, I would probably have waited. But in this case, I would prefer to know the expert's opinion
Best,
Automaticky přeloženo: