FórumKasinaPalmSlots Casino - všeobecná diskuze

PalmSlots Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od canaberto
|
40743 zobrazení 243 odpovědí |
|
1 2 3...13
BarneyTheAngus
před 2 roky

Ahoj,

Myslím, že ve chvíli, kdy jste byli schopni ověřit svůj účet jako australský hráč, měli byste být v pořádku.

Děkujeme, že jste nám dali vědět. Neváhejte se vrátit s jakýmikoli informacemi. Doufám, že to bude v pořádku.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko, tak mi řekli, že mi zaplatili 23. – teď je to 28. a zatím nic neobdrželi. Řekli, že mám kontaktovat moji banku, ale neposkytli mi žádné podrobnosti o transakci ani ani zemi, která platbu odeslala, protože „mohou" neposkytnout tyto informace". Nemohu jít do své banky prakticky bez informací, takže pár dní počkám. Budu vás průběžně informovat. Díky, Kirsty

Automaticky přeloženo:
BarneyTheAngus
před 2 roky

Ahoj Kirsty,

To se mi nelíbí, myslím si, že poctivé kasino může v případě potřeby poskytnout ID transakce. Ale souhlasím, že je dobré chvíli počkat. Převod mohl být jednoduše zpožděn, no, uvidíme.

Budu čekat na vaši aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Toto online kasino je přinejmenším stejně špatné jako všechny ostatní!

Ale nejhorší je, že mám k dispozici chat O pár minut později nemohu na svém účtu nikde najít chat, jak to prosím funguje? Když jsem vložil tolik peněz, očekávám službu, kterou zde rozhodně nenajdu

Automaticky přeloženo:
marioara
před 2 roky

Ahoj,

je to symbol chatu v pravé dolní části webu:

filefile

Můžeš to prosím vyzkoušet?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko, jen aktualizace, nyní se eskalují na příslušný tým, protože stále nic nepřišlo. Výběr se zobrazuje jako zpracování a říkají, že se zobrazuje, dokud moje banka nepřijme transakci. Nejsem si jistý, jak na to přišli, a ani mi neřeknou, ze které země transakce pochází, a obviňují můj konec ze zpoždění, ale dříve jsem bez problémů obdržel výplaty. Aktualizuje se, když obdrží nějaké zprávy / peníze. S pozdravem Kirsty

Automaticky přeloženo:
BarneyTheAngus
před 2 roky

Ahoj Kirsty, to je opravdu zvláštní. Poté bych je požádal o poskytnutí ID transakce. zeptal ses jich? Jak vidím, na našem webu již víte, kam podat stížnost. Říkáš, že to bylo před pár dny. Pokud váš problém trvá déle než dva týdny, neváhejte jej odeslat. Děkujeme, že nás informujete.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

takže moje peníze byly znovu vráceny a poslali mi toto: "Upozorňujeme, že výběr byl zrušen, protože jste použili špatný kód SWIFT/BIC. Prostředky jsou nyní zpět na vašem herním účtu a můžete požádat o nový výběr."

Můj Swift kód je správný - ale není kam uvést číslo BSB. Zkoušel jsem jak swift kód, tak BSB a oba jsem odmítl (uchovávám snímky obrazovky). Když teď půjdu vybrat, chce to po mně, abych ověřil svůj účet, nahraju všechny dokumenty, vyfotím a dostanu zelené zaškrtnutí s kompletním (na obrazovce se to vyhodí) a jdu vybrat, jen abych zjistil, že to chce, abych to ověřil. Myslíte, že musím podat stížnost??? Dnes je to měsíc, co jsem šel poprvé odstoupit.

Díky za tuto službu

Kirsty

Automaticky přeloženo:
BarneyTheAngus
před 2 roky

Ahoj Kirsty, už je to docela dlouho a vidím, že se tvé obtíže opakují. Ano, podal bych stížnost. Někteří z našich kolegů z reklamačního týmu se o vás postarají a možná najdete kořen problému. Možná je to jen závada nebo nějaká nekompletnost při zadávání informací přes internetové bankovnictví. Sama si říkám, o co jde.🤔 Kolegové jsou v takových krocích více obeznámeni, doufám, že vám více poradí. Nezapomeňte nás zde informovat o průběhu. Děkuji

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
BarneyTheAngus
před 2 roky

Ahoj Kirsty, ještě mě napadla jedna věc. A co vkládání mezer při zadávání číselného kódu? Jeden uživatel nedávno zmínil, že kvůli vkládání mezer do kódu byly jeho výběry zamítnuty. Můžete to zkusit?

Udělal jsem také malý průzkum týkající se BSB, který se používá v Austrálii

„....kódy BSB vs. SWIFT/BIC

Podobně se možná ptáte, zda jsou čísla BSB a kódy SWIFT/BIC stejné. Jak čísla BSB, tak kódy SWIFT/BIC dosahují stejného cíle: identifikovat, kam peníze posíláte, ale nejsou stejné. Největší rozdíl mezi těmito dvěma je, že čísla BSB se používají pro domácí účely, zatímco kódy SWIFT/BIC jsou mezinárodní sítí. Pro mezinárodní převody peněz se používá kód BSB i kód SWIFT/BIC. ......" zde si můžete přečíst trochu více, ale nevím, jakou máte banku. Tyto informace ponechte jako obecné.

Pokud už jsi zkoušel s BSB a také bez, tak bych se opravdu zaměřil na nedávat mezery.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Obzvláště mě štve, že tu není chat, prohra je každopádně na denním pořádku!

Mohu jen doporučit, abyste zde nehráli! Myslím Palmslot!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
marioara
před 2 roky

Ahoj,

chat je tam:

file

Můžete se prosím spojit s operátorem? Podle naší recenze by měl být někdo k dispozici 24/7 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chat je pro mě stále nedohledatelný!

Kasino bez chatu je k ničemu!

Automaticky přeloženo:
marioara
před 2 roky

Ahoj,

co tím myslíš, prosím? Vidíte ikonu chatu v pravém dolním rohu? Možná se k vám nepřipojí žádný operátor chatu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko, odeslali jsme další odvolání, které se ukazuje jako zpracování. Použil jsem svůj SWIFT kód a poté číslo účtu, protože je zde místo pouze pro dvě sady čísel. Ostatní kasina vyžadují SWIFT, BSB a číslo účtu. Dám vám vědět, jak jsem na tom. Neodpověděli na mé e-maily, ale vrátili peníze na můj účet. Opravili mé ověření, takže jsem mohl požádat o další výběr. Dík. Kirsty

Automaticky přeloženo:
BarneyTheAngus
před 2 roky

ahoj Kristy,

to zní jako dobrý pokrok, děkujeme, že jste se k nám vrátili!

Doufejme tedy, že kasino výběr s lehkostí splní alespoň na druhý pokus. Musím však dodat, že mi přijde docela hloupé, že kasino v takové situaci nereaguje.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vyhrál jsem jackpot ve výši 5 000 EUR při hře „King of the Jungle – Bonus Golden Nights" v tomto kasinu dne 11.06.22. Výhra byla viditelná pouze ve hře, ne v ostatních hrách a ne na účtu kasina. Samozřejmě jsem se hned zeptal a dostal odpověď z chatu, bude předána a zkontrolována. Částka byla ve hře ještě pár dní vidět, po 3 dnech byla pryč. Mezitím jsem napsal e-mail na podporu a mnohokrát mi to připomněli. Do dnešního dne jsem neobdržel ani potvrzení, ani číslo lístku, ani žádné informace. Chat dává vždy stejnou informaci "stále kontrolujeme". Co můžete kontrolovat po dobu 3 týdnů? Pokud jsem porušil nějaká pravidla pro bonusy nebo cokoli jiného, řekněte mi to. Jen hraní mrtvého vypadá velmi neprofesionálně a působí dojmem, že nechcete vydělávat peníze. Nejde ani tak o výplatu, jde jen o to, kam ta částka šla. Už nemám žádnou naději na získání peněz nebo alespoň jejich části.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
BarneyTheAngus
před rokem

Ahoj,

žádná aktualizace, takže je nyní s PalmSlots vše v pořádku? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vyhrál jsem jackpot ve výši 5 000 EUR při hře „King of the Jungle – Bonus Golden Nights" v tomto kasinu dne 11.06.22. Výhra byla viditelná pouze ve hře, ne v ostatních hrách a ne na účtu kasina. Samozřejmě jsem se hned zeptal a dostal odpověď z chatu, bude předána a zkontrolována. Částka byla ve hře ještě pár dní vidět, po 3 dnech byla pryč. Mezitím jsem napsal e-mail na podporu a mnohokrát mi to připomněli. Do dnešního dne jsem neobdržel ani potvrzení, ani číslo lístku, ani žádné informace. Chat dává vždy stejnou informaci "stále kontrolujeme". Co můžete kontrolovat po dobu 3 týdnů? Pokud jsem porušil nějaká pravidla pro bonusy nebo cokoli jiného, řekněte mi to. Jen hraní mrtvého vypadá velmi neprofesionálně a působí dojmem, že nechcete vydělávat peníze. Nejde ani tak o výplatu, jde jen o to, kam ta částka šla. Už nemám žádnou naději na získání peněz nebo alespoň jejich části.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

gratuluji k jackpotu! Pokud mohu trochu spekulovat, řekl bych, že možná poskytovatel hry kontroluje vaši herní historii, protože obvykle jackpot vyplácí poskytovatel hry. Pokud ano, kasino prostě musí počkat na konec kontroly.

Souhlasím s tím, že byste měli získat více podrobností a nejlépe termín, abyste se mohli cítit méně napjatí, na druhou stranu by to byl jen odhad, protože kasino není zapojeno, a také to vysvětluje, proč částka není nikde uvedena. Opravdu si myslím, že nyní je vše na poskytovateli hry.

Můžete se na to zkusit zeptat kasina. 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko,

Děkuji za gratulaci a zajímavý a pěkný příspěvek. Během posledních několika týdnů jsem kasinu napsal mnoho e-mailů a hle, dnes jsem dostal odpověď. Problém by byl vyřešen a nyní mohu dohrát hry. To jsem také udělal a samozřejmě jsem si udělal screenshoty před a po. Nejprve byl můj účet při přihlášení nastaven na 0, stejně jako předtím. Takže otevřu hru a mám zůstatek 5000 EUR (výše jackpotu). Takže končím hraní bezplatných zatočení, aniž bych si vzpomněl, že jsem nějaké měl. Ale dobře. Jsou to 3 týdny, možná si to nepamatuju správně. A po skončení roztočení zdarma je zůstatek: 0 (NULA). Samozřejmě z toho udělám i screenshot. Oba screenshoty jsem samozřejmě hned poslal do kasina se svou odpovědí. Takže bohužel nic není v pořádku. Teď mi nezbývá než čekat na další odpověď. Může to být jen otázka týdnů... Samozřejmě za těchto okolností nemohu mít z výhry radost. On neexistuje. Je to škoda, protože PalmSlots nabízí mnoho mých oblíbených her. Hraju pár let a vyhrával jsem větší částky, ale nic podobného se mi předtím nestalo. Nevzdám se a jakmile bude něco nového, zveřejním zde aktualizaci.

Mnoho pozdravů

Eveline

Automaticky přeloženo:
1 2 3...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky