FórumKasinaNovaJackpot Casino - všeobecná diskuze

NovaJackpot Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 4 měsíci od Imjjj
|
5490 zobrazení 111 odpovědí |
|
1...5 6
Přidat příspěvek
Radka
před týdnem

Byl jsem několikrát v kontaktu jak přes chat, tak e-mail. Nikdy není odpověď e-mailem a pokaždé v chatu jiný člověk. Odpovědí může být jakékoli vysvětlení kdykoli. Již mnohokrát jsem musel předkládat dokumenty a vždy jsou bez vysvětlení zamítnuty. A jsou správný druh. Odpověď je vždy taková, že věc je vyřizována na finančním oddělení a že se vám ozve emailem, ale věci se vůbec neposouvají.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Pánové, je toto kasino od stejné společnosti jako kasino cadoola? Protože pak už jsem o své peníze přišel. Už týden čekám na svou platbu ve výši téměř 500 EUR. Zpracovává se od 1. minuty a už je to týden. Spousta stížností a stížností a kasino guru dává vysokou známku? já tomu nerozumím

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Nikdy jsem neviděl tak pomalé zpracování výběru. měl bys být opatrný. uplynul týden a na e-maily se neodpovídá. chat každý den odpoví automatickou odpovědí, která vám upřímně řekne, že všechny žádosti o výběr jsou pozdě.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Byl jsem několikrát v kontaktu jak přes chat, tak e-mail. Nikdy není odpověď e-mailem a pokaždé v chatu jiný člověk. Odpovědí může být jakékoli vysvětlení kdykoli. Již mnohokrát jsem musel předkládat dokumenty a vždy jsou bez vysvětlení zamítnuty. A jsou správný druh. Odpověď je vždy taková, že věc je vyřizována na finančním oddělení a že se vám ozve emailem, ale věci se vůbec neposouvají.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Tak dobrá. Je velmi moudré, že jste se nyní rozhodli podat stížnost. Už to trvá opravdu příliš dlouho. Náš tým pro stížnosti to posoudí a brzy se s vámi spojí. Pokud mezitím máte nějaké změny týkající se tohoto problému nebo nějaké nové informace, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Pánové, je toto kasino od stejné společnosti jako kasino cadoola? Protože pak už jsem o své peníze přišel. Už týden čekám na svou platbu ve výši téměř 500 EUR. Zpracovává se od 1. minuty a už je to týden. Spousta stížností a stížností a kasino guru dává vysokou známku? já tomu nerozumím

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Je to stejný vlastník; máš pravdu. Pokud však odkazujete na svou stížnost na Cadoola , vidím, že kasino vám nemohlo pomoci s problémem, jak tomu bylo na stránce poskytovatele plateb, takže bych řekl, že to nemá nic společného s tím, že má stejný majitel.

Každopádně kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na to, aby pokračovaly v platbě. Je tam váš účet plně ověřen, pokud se mohu zeptat?

V tomto článku se také můžete podívat na to, jak kontrolujeme všechna online kasina, abyste získali lepší představu o tom, zda má kasino vysoký nebo nízký bezpečnostní index.

Dejte nám prosím vědět, jak probíhá výběr a zda budete potřebovat naši pomoc.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Nikdy jsem neviděl tak pomalé zpracování výběru. měl bys být opatrný. uplynul týden a na e-maily se neodpovídá. chat každý den odpoví automatickou odpovědí, která vám upřímně řekne, že všechny žádosti o výběr jsou pozdě.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Někdy může být zpoždění způsobeno tím, že kasino je přetíženo výběry, víte. Také dáváme kasinům 14 dní na provedení platby, takže zkuste být trochu trpěliví, prosím. Ověřili jste již svůj účet v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Poslal jsem dokumenty, ale řekli, že není potřeba žádné potvrzení.

Automaticky přeloženo:
Marru92
před týdnem

Jasně, takže je zatím nepotřebují a ověření bude pravděpodobně provedeno později. V takových případech se bohužel hráč musí obrnit trpělivostí, protože pokud kasino nevyřeší situaci do 14 dnů, můžete se na nás obrátit a my se pokusíme pomoci.

Každopádně, hráli jste s bonusem nebo jen se skutečnými penězi, které jste vložili?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Vložil jsem peníze bez bonusu

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

A viděli jste, že jim trvalo rok, než nevyřešili můj problém, kterým bylo vrácení 475 EUR, a že nakonec obvinili banku? A nakonec za to nikdo nemůže a já jsem zůstal bez peněz. Proto říkám, že tito lidé buď platí velmi pomalu, nebo neplatí vůbec. Takže vysoké skóre, které dáváte, je špatné, vzhledem k tolika stížnostem zákazníků.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Vložil jsem peníze bez bonusu

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobře, děkuji za to. Dostali jste náhodou nějaké novinky z kasina?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

A viděli jste, že jim trvalo rok, než nevyřešili můj problém, kterým bylo vrácení 475 EUR, a že nakonec obvinili banku? A nakonec za to nikdo nemůže a já jsem zůstal bez peněz. Proto říkám, že tito lidé buď platí velmi pomalu, nebo neplatí vůbec. Takže vysoké skóre, které dáváte, je špatné, vzhledem k tolika stížnostem zákazníků.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Omlouvám se, ale opravdu se nemohu rozhodnout, kdo za to může. Je mi opravdu líto, kdykoli dojde k takovému problému, ale určitě věřím našemu týmu pro stížnosti a vím, že vždy udělají vše, co je možné, aby každý případ vyřešili co nejlépe.

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky