FórumKasinaNovaJackpot Casino - všeobecná diskuze

NovaJackpot Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 9 měsíci od Imjjj
|
12856 zobrazení 136 odpovědí |
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
Radka
před 5 měsíci

Byl jsem několikrát v kontaktu jak přes chat, tak e-mail. Nikdy není odpověď e-mailem a pokaždé v chatu jiný člověk. Odpovědí může být jakékoli vysvětlení kdykoli. Již mnohokrát jsem musel předkládat dokumenty a vždy jsou bez vysvětlení zamítnuty. A jsou správný druh. Odpověď je vždy taková, že věc je vyřizována na finančním oddělení a že se vám ozve emailem, ale věci se vůbec neposouvají.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pánové, je toto kasino od stejné společnosti jako kasino cadoola? Protože pak už jsem o své peníze přišel. Už týden čekám na svou platbu ve výši téměř 500 EUR. Zpracovává se od 1. minuty a už je to týden. Spousta stížností a stížností a kasino guru dává vysokou známku? já tomu nerozumím

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nikdy jsem neviděl tak pomalé zpracování výběru. měl bys být opatrný. uplynul týden a na e-maily se neodpovídá. chat každý den odpoví automatickou odpovědí, která vám upřímně řekne, že všechny žádosti o výběr jsou pozdě.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Byl jsem několikrát v kontaktu jak přes chat, tak e-mail. Nikdy není odpověď e-mailem a pokaždé v chatu jiný člověk. Odpovědí může být jakékoli vysvětlení kdykoli. Již mnohokrát jsem musel předkládat dokumenty a vždy jsou bez vysvětlení zamítnuty. A jsou správný druh. Odpověď je vždy taková, že věc je vyřizována na finančním oddělení a že se vám ozve emailem, ale věci se vůbec neposouvají.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Tak dobrá. Je velmi moudré, že jste se nyní rozhodli podat stížnost. Už to trvá opravdu příliš dlouho. Náš tým pro stížnosti to posoudí a brzy se s vámi spojí. Pokud mezitím máte nějaké změny týkající se tohoto problému nebo nějaké nové informace, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pánové, je toto kasino od stejné společnosti jako kasino cadoola? Protože pak už jsem o své peníze přišel. Už týden čekám na svou platbu ve výši téměř 500 EUR. Zpracovává se od 1. minuty a už je to týden. Spousta stížností a stížností a kasino guru dává vysokou známku? já tomu nerozumím

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je to stejný vlastník; máš pravdu. Pokud však odkazujete na svou stížnost na Cadoola , vidím, že kasino vám nemohlo pomoci s problémem, jak tomu bylo na stránce poskytovatele plateb, takže bych řekl, že to nemá nic společného s tím, že má stejný majitel.

Každopádně kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na to, aby pokračovaly v platbě. Je tam váš účet plně ověřen, pokud se mohu zeptat?

V tomto článku se také můžete podívat na to, jak kontrolujeme všechna online kasina, abyste získali lepší představu o tom, zda má kasino vysoký nebo nízký bezpečnostní index.

Dejte nám prosím vědět, jak probíhá výběr a zda budete potřebovat naši pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nikdy jsem neviděl tak pomalé zpracování výběru. měl bys být opatrný. uplynul týden a na e-maily se neodpovídá. chat každý den odpoví automatickou odpovědí, která vám upřímně řekne, že všechny žádosti o výběr jsou pozdě.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Někdy může být zpoždění způsobeno tím, že kasino je přetíženo výběry, víte. Také dáváme kasinům 14 dní na provedení platby, takže zkuste být trochu trpěliví, prosím. Ověřili jste již svůj účet v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Poslal jsem dokumenty, ale řekli, že není potřeba žádné potvrzení.

Automaticky přeloženo:
Marru92
před 5 měsíci

Jasně, takže je zatím nepotřebují a ověření bude pravděpodobně provedeno později. V takových případech se bohužel hráč musí obrnit trpělivostí, protože pokud kasino nevyřeší situaci do 14 dnů, můžete se na nás obrátit a my se pokusíme pomoci.

Každopádně, hráli jste s bonusem nebo jen se skutečnými penězi, které jste vložili?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Vložil jsem peníze bez bonusu

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

A viděli jste, že jim trvalo rok, než nevyřešili můj problém, kterým bylo vrácení 475 EUR, a že nakonec obvinili banku? A nakonec za to nikdo nemůže a já jsem zůstal bez peněz. Proto říkám, že tito lidé buď platí velmi pomalu, nebo neplatí vůbec. Takže vysoké skóre, které dáváte, je špatné, vzhledem k tolika stížnostem zákazníků.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vložil jsem peníze bez bonusu

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobře, děkuji za to. Dostali jste náhodou nějaké novinky z kasina?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

A viděli jste, že jim trvalo rok, než nevyřešili můj problém, kterým bylo vrácení 475 EUR, a že nakonec obvinili banku? A nakonec za to nikdo nemůže a já jsem zůstal bez peněz. Proto říkám, že tito lidé buď platí velmi pomalu, nebo neplatí vůbec. Takže vysoké skóre, které dáváte, je špatné, vzhledem k tolika stížnostem zákazníků.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Omlouvám se, ale opravdu se nemohu rozhodnout, kdo za to může. Je mi opravdu líto, kdykoli dojde k takovému problému, ale určitě věřím našemu týmu pro stížnosti a vím, že vždy udělají vše, co je možné, aby každý případ vyřešili co nejlépe.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Obecně se vyhněte všem kasinům Rapidi NV, což je můj závěr, protože jsem hrál ve všech.

Nyní v tomto kasinu dnes (4. července 2024) mám na svém účtu 5500 eur + 1500 čekajících na výběr (3 z 500 každý) a soutěžil jsem o výběry 1500 eur. Moje celkové vklady byly 890 eur.


Poprvé mám takové štěstí v kasinu Rapidi a tady začínají problémy. První 3 výběry byly dokončeny po 1 týdnu. Nyní 4. výběr dnes je 8. den a stále čeká.


Mnohokrát jsem v kontaktu s kasinem, což není řešení. Neposkytují ani jeden zodpovědný nástroj pro hraní hazardních her a důvodem, proč odkládají, je jen to, aby pokračovali ve hře o své peníze, nebo ne.


Vrátím se, abych aktualizoval, kolik dní bude příštích výběrů, pokud je potřeba na každý čekat měsíc, udělám to.


Také nevěřte vysokému skóre, které guru kasina dává této stránce, už mám otevřený případ, ale nemyslím si, že by se tím něco změnilo.


Stačí jít do dalšího kasina a nebýt Rapidi NV Casino.


Bavte se.

Automaticky přeloženo:
armagedwnn
před 4 měsíci

Dobrý den, asi bych začal tím, že je dobrá zpráva, že jste již nějaké peníze dostali, to je pozitivum.

Vidím však, že na svou další platbu čekáte přes týden a rád bych zde řekl, že na tento proces dáváme kasinům 14 dní, takže pokud neobdržíte další platbu, protože máte stížnost, naše tým se pokusí kontaktovat kasino a pomoci vám.

Snad to nebude nutné a bude to vyřešeno.

Samozřejmě nehazardujte se svými penězi, protože pokud prohrajete, nebudeme vám schopni pomoci, takže zkuste vydržet, dokud se vše nevyřeší.

Doufám, že to dobře dopadne a všechno dostaneš.

Zkřížené prsty. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den Jaro,

Děkuji za váš komentář. Obecně nemají žádnou omluvu pro zrušení výběrů, metoda je stejná jako u předchozích výběrů. To je z mé strany pozitivum. Zdržují, protože upozorňují většinu kluků na hazard, na který nemohou tak dlouho čekat.


Dnes je to 9. den a stále se čeká, z mé strany mě Rapidi vůbec ztrácí. Určitě sázím, ale mám 2-3 kasina, která jsou perfektní, žádný důvod, když potřebuji hrát, abych se sem vrátil. Protože když to udělám, nikdy si své peníze nevezmu.


Jde o to, že to určitě není kasino 8. Vedu záznamy o všech mých výběrech po mnoha dnech, kdy bude vše dokončeno. Přijdu vám napsat, jak dlouho budete potřebovat vybrat tuto částku pro další hráče, aby se tomu vyhnuli.


Pro teď. (Vloží 890 eur za 4 dny, což jim může ukázat, že sázím peníze, neměl jsem jen super štěstí)

1. výběr (500) – 7 dní na dokončení

2. výběr (500) – 7 dní

3. výběr (500) – 6 dní

4. výběr (500) – 9 dní a stále probíhá

5. výběr (500) – 6 dní a stále probíhá

6. výběr (500) – čeká se ještě 5 dní


a potřebuji dalších 11 výběrů. Řekněte mi prosím, kolik dní potřebuje možná měsíců, je směšné, že to není kasino 8.

Počkám a rok ale vezmu peníze a už nikdy Rapidi to je závěr a jejich hru hrát nebudu. S TĚMITO PRAXI ZTRÁCUJÍ HRÁČE.

Automaticky přeloženo:
armagedwnn
před 3 měsíci

Geiasou. Určitě chápu vaši frustraci a doufám, že vaše peníze budou přijaty co nejdříve, takže si konečně můžete odpočinout.

Vždy je nejlepší si tyto informace o denním limitu ověřit předem, abyste věděli, co můžete očekávat. I když by proces mohl být kratší, znám a chápu váš význam.

Náš tým je jistě připraven pomoci a v případě potřeby zasáhnout do vaší stížnosti . Proto nás prosím informujte o všech novinkách týkajících se vašeho výběru.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Výběr byl proveden před 8 dny a stále nic. Podpora poskytuje stejné automatické odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

@mislajups Pokud chcete nějakou radu, nikdy výběr nezrušte, buďte trpěliví a pokud budou pokračovat, otevřete mi případ, který funguje, musím dokončit spoustu dalších výběrů, ale budu čekat, jak bude potřeba.

Automaticky přeloženo:
armagedwnn
před 3 měsíci

Nebudu rušit žádné výběry

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už několik dní se snažím vybrat výběr, ale nejde to, vždy dostanu peníze zpět na svůj herní účet a pokaždé, když slyším to samé v chatu a musím 100krát vysvětlovat, o co jde

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky