Ahoj všichni,
Už jsem to tu jednou komentoval.
Na výplatu 1000 eur jsem čekal 11 dní. Ale nakonec jsem to dostal.
Teď jsem zase něco vyhrál 31. března a 1. dubna a od té doby čekám.
Právě jsem znovu obdržel platby, takže vše funguje dobře.
Držím palce, ať vám výplaty stále chodí.
Pozdrav
Hello everyone,
I have already commented here once.
I waited 11 days for my payout of 1000 euros. But I finally received it.
Now I won something again on March 31st and April 1st and have been waiting since then.
I have just received the payments again, so everything is working fine for me.
I keep my fingers crossed that you all still receive your payouts.
greeting
Hallo zusammen,
ich habe hier schon einmal kommentiert.
Auf meine damaligen Auszahlungen in Höhe von 1000 Euro habe ich 11 Tage gewartet. Ich habe sie aber letzten Endes erhalten.
Jetzt habe ich am 31.03. und am 01.04. wieder etwas gewonnen und seitdem gewartet.
Soeben habe ich die Auszahlungen dazu wieder erhalten. Bei mir klappt also alles.
Ich drücke euch allen die Daumen, dass ihr eure Auszahlungen noch erhaltet.
Gruß
Jsem rád, zřejmě kasino nebude tak rychlé ve výběrech, což by mě asi odradilo, ale nevadilo by mi týden počkat. Důležité je, že jsi ty peníze dostal a podle tvých slov ani jednou, takže v pohodě. 😉
I'm glad, apparently the casino won't be so fast in withdrawals, which would probably discourage me, but I wouldn't mind waiting a week. The important thing is that you got the money, and according to your words, not once, so it's fine. 😉
Dobrý den, musím do kasina poslat měsíční transakční historii Mifinity ve formátu PDF. Jak to děláte s MIFINITY? Může mi někdo pomoci?
Hello, I have to send a one-month Mifinity transaction history in PDF format to the casino. How do you do that with MIFINITY? Can anyone help me?
Hallo , ich soll jetzt einen Mifinity-Transaktionsverlauf von einen Monat PDF Format an das Casino senden. Wie macht man das bei MIFINITY? Kann mir jemand dabei helfen?
Oh, protože nepoužívám Mifinity, tak vlastně nevím. Ale můžete se zkusit zeptat v tomto vláknu a třeba vám někdo bude schopen pomoci: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/mifinity-withdrawal-to-bank-account/13
Držím palce, vše dobře dopadne. 🙂
Oh, since I don't use Mifinity I don't really know. But you can try asking in this thread and maybe someone will be able to help you: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/mifinity-withdrawal-to-bank-account/13
Fingers crossed it all works out well. 🙂
aktualizace ode mě: je to tak frustrující, vyplácejí mi 500, ale teď od 9. dubna čekám na svých dalších 500, je to noční můra, podpora neodpovídá na mé e-maily a živá podpora, stačí dát stejnou odpověď zkopírovat a vložit
update from me: this is so frustrating, they are paying me out in 500, but now i am waiting since 9th april for my next 500 , its a nightmare , support doesnt answer my emails and live support just give the same copy and paste answer
Na své peníze čekám od 12. března. Už jsem podal stížnost. Požadované dokumenty jsem odeslal 15. dubna a dnes, po 3 dnech, mi podpora napsala, že byly předány finančnímu oddělení. Mezitím jsem do kasina poslal další dokumenty, snímek obrazovky MIFINITY. Byl to požadavek finančního oddělení ve stížnosti. To bylo před 2 dny. Nevím, jestli to ještě dorazilo. Doposud žádná odpověď z kasina a stále žádné peníze. Tak je to s tímto kasinem!!! Jste prostě bezmocní a ztrácíte důvěru v renomovaná kasina!!!
I have been waiting for my money since March 12th. I have already filed a complaint. I sent the requested documents on April 15th, and today, 3 days later, support wrote to me saying that they had been forwarded to the finance department. In the meantime, I have sent further documents, a screenshot of MIFINITY, to the casino. It was the finance department's request in the complaint. That was 2 days ago. I don't know if it has arrived yet. So far, no response from the casino and still no money. That's how it is with this casino!!! You are simply powerless and lose faith in reputable casinos!!!
Ich warte seit dem 12.03. auf mein Geld. Habe schon eine Beschwerde eingereicht. Ich habe die geforderten Dokumente am 15.04. geschickt, heute 3 Tage später schreibt mir der Support, das diese nun an die Finanzabteilung weitergeleitet wurden. In der Zwischenzeit hab ich weitere Dokument, Screenshot von MIFINITY, an das Casino gesendet. Es war der Wunsch der Finanzabteilung innerhalb der Beschwerde. Das war vor 2 Tagen. Ich weiß nicht ob das schon angekommen ist. Bis jetzt keine Reaktion vom Casino und auch noch immer kein Geld. So sieht es bei diesem Casino aus!!! Man ist einfach machtlos und verliert den Glauben an seriöseCasinos!!!
Právě jsem obdržel svých prvních 500 EUR. Nyní jsem zvědavý, kdy bude vyplaceno dalších 500 EUR. Stále existují pozitivní momenty.
I have just received my first €500. Now I am curious to see when the other €500 will be paid out. There are still positive moments.
Habe gerade meine ersten 500€ ausgezahlt bekommen. Nun bin ich gespannt wann die anderen 500€ ausgezahlt werden. Es gibt doch noch positive Momente.
aktualizace ode mě: je to tak frustrující, vyplácejí mi 500, ale teď od 9. dubna čekám na svých dalších 500, je to noční můra, podpora neodpovídá na mé e-maily a živá podpora, stačí dát stejnou odpověď zkopírovat a vložit
update from me: this is so frustrating, they are paying me out in 500, but now i am waiting since 9th april for my next 500 , its a nightmare , support doesnt answer my emails and live support just give the same copy and paste answer
Je nám líto, že musíte čekat tak dlouho. Přemýšleli jste třeba o podání stížnosti? Možná vám náš tým bude schopen nějak pomoci.
Sorry you need to wait this long. Have you thought about filing a complaint, perhaps? Maybe our team will be able to help you out somehow.
Právě jsem obdržel svých prvních 500 EUR. Nyní jsem zvědavý, kdy bude vyplaceno dalších 500 EUR. Stále existují pozitivní momenty.
I have just received my first €500. Now I am curious to see when the other €500 will be paid out. There are still positive moments.
Habe gerade meine ersten 500€ ausgezahlt bekommen. Nun bin ich gespannt wann die anderen 500€ ausgezahlt werden. Es gibt doch noch positive Momente.
To je skvělé. Zajímalo by mě, jestli tam budeš hrát dál?🤔
That is great. Will you continue to play there, I wonder?🤔
Vidím, že se vám podařilo zahájit reklamaci , což je dobrý krok, když stále čekáte na své peníze.
Ověřili jste však svůj účet úspěšně? Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne? Jste stále v kontaktu s kasinem v souvislosti s vaším výběrem?
Dejte mi vědět a samozřejmě pokud se něco změní, neváhejte mě aktualizovat.
I see that you have managed to start a complaint, which is a good step when you are still waiting for your money.
However, have you successfully verified your account? Did you play with any bonus or not ? Are you still in contact with casino in context of your withdrawal?
Let me know and of course if anything changes feel free to update me.
Účet říká, že v tuto chvíli není potřeba ověření a nikdy nepoužívám bonus za vklad a jediné, co říkají, je být trpělivý
Account says no need for verification at this time, and i never use deposit bonus, and all they keep saying is be patient
No, omlouvám se, že to říkám, ale není moc co uzavírat.
Je zřejmé, že skutečnost, že jste se před tímto zpožděním mohli několikrát stáhnout, zní přinejmenším slibně, že? Přesto by bylo fér vám předat slušné vysvětlení.
Doufejme jen v brzkou změnu hry. 🤞🤞
Well, sorry to say that, but there is not much to conclude.
Obviously, the fact that you have been able to withdraw a few times before this delay sounds at least promising, right? Still, it would be fair to pass a decent explanation to you.
Let's just hope for the soon-coming game changer. 🤞🤞
Ahoj všichni.
Nedávno jsem narazil do kasina známého jako NovaJackpot.com, které funguje s licencí curacao a pod společností Rabidi NV
Tato společnost drží můj výběr již měsíc poté, co jejich webové stránky slibují výběr 3-5 dnů. Od 3. dne procesu výběru jsem se neustále ptal živé podpory, kdy budou peníze odeslány, a oni jen odpovídali automatickou odpovědí „brzy". Nemají žádný skutečný úmysl to poslat a poté, co pohrozili, že nahlásí jejich společnost licenční agentuře pro kasino, zablokovali můj účet. Držte se prosím dál od tohoto kasina.
Jejich e-mailová podpora také neodpověděla na žádný z mých e-mailů, které jsem poslal před týdny.
Vložená částka: 910 $
Částka, o kterou se pokoušíte vybrat: 520 $
Hello all.
I have recently ran into a casino known as NovaJackpot.com, operating with a curacao license and under the company Rabidi N. V.
This company has been holding my withdrawal for a month now after their website promises a 3-5 day withdrawal. Since day 3 of the withdrawal process, I kept asking the live support when the money would be sent out and they just kept responding with the automated response of "soon". They have no actual intention of sending it out and after threatening to report their company to the licensing agency for the casino, they banned my account. Please stay away from this casino.
Their email support has also not replied to any of my emails that I sent weeks ago.
Amount deposited: $910
Amount attempted to be withdrawn: $520
Ahoj, je mi líto, že jsi se dostal do této situace. Znamená to, že máte na účtu stále nějaký zůstatek a kasino vám účet zablokovalo? Myslím, že měsíc na jeden výběr je docela hodně, takže je dobře, že jsi podal reklamaci .
Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne?
Každopádně, protože máte stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci a pevně věřím, že bude úspěšná.
Zatím si musíme počkat a uvidíme, jak dopadne vyšetřování.
Hi, I'm sorry you got yourself into this situation. Does it mean that you still have some balance in your account and the casino has blocked your account with it ? I think a month for one withdrawal is quite a lot, so it's good that you filed a complaint.
Did you play with any bonus or not ?
Anyway, since you have a complaint, our team will try to help you and I strongly believe that it will be successful.
For now, we'll have to wait and see how the investigation goes.
Toto je podvodné kasino a nedostanu své výhry. Už čekám 3 měsíce. Žádost o výběr peněz byla kasinem čas od času zrušena a neobdržel jsem žádnou zprávu nebo vysvětlení, proč. Oprávnění jsou v pořádku, ale stále jsou neustále zpochybňována. A doklad o bankovních transakcích není akceptován, i když je ve správný čas a vklad je viditelný.
This is a scam casino and I will not get my winnings. I've been waiting for 3 month already. Money withdrawal request have been canceled by the casino time after time and I have not received any kind of message or explanation as to why. The authorizations are fine, but they are still being questioned all the time. And a document of bank transactions is not accepted even if it is from the right time and the deposit is visible.
Omlouváme se za problém, který máte v tomto kasinu. Zkontrolovali jste, zda je formát dokumentu také správný? Mnohokrát je to důvod pro nepřijetí některých dokumentů ze strany kasina.
Pokud máte pocit, že potřebujete pomoci vyřešit tento problém, neváhejte a odešlete stížnost zde a náš tým se na ni jistě podívá. Chcete-li tak učinit , klikněte na tento odkaz .
Sorry about the issue you are having at this casino. Have you checked if the format of the document is right as well? Many times, this is the reason for not accepting some documents from the casino side.
If you feel you need to help solve this issue, do not hesitate to submit a complaint here, and our team will surely have a look at it. Please follow this link to do so.
Dobře, takže pokud má kasino opravdu dobrý důvod nepřijmout vaše dokumenty, musí to být něco jiného.
Když už jsme u toho, předpokládám, že jste si vyměnili nějaké odpovědi s jeho zaměstnanci, nějaké zmínky o tom, proč tyto dokumenty nebyly přijaty?
Je zřejmé, že 3 měsíce jsou daleko od normální časové linie, takže nepochybuji, že jste se jich nezeptali.
Víte o něčem, co stojí za zmínku? 🤔
Good, so if the casino really has a good reason not to accept your documents, it must be something else.
Speaking of which, I imagine you have exchanged some responses with its staff, any mentions about why these documents have not been accepted?
Obviously, 3 months is far from the normal time line, so I have little doubt you have not asked them.
Are you aware of anything worth mentioning? 🤔
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.