FórumKasinaNovaJackpot Casino - všeobecná diskuze

NovaJackpot Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 10 měsíci od Imjjj
|
14075 zobrazení 138 odpovědí |
|
1...4 5 67
před 7 měsíci

Ahoj všichni,


Už jsem to tu jednou komentoval.

Na výplatu 1000 eur jsem čekal 11 dní. Ale nakonec jsem to dostal.


Teď jsem zase něco vyhrál 31. března a 1. dubna a od té doby čekám.

Právě jsem znovu obdržel platby, takže vše funguje dobře.


Držím palce, ať vám výplaty stále chodí.


Pozdrav

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jsem rád, zřejmě kasino nebude tak rychlé ve výběrech, což by mě asi odradilo, ale nevadilo by mi týden počkat. Důležité je, že jsi ty peníze dostal a podle tvých slov ani jednou, takže v pohodě. 😉

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, musím do kasina poslat měsíční transakční historii Mifinity ve formátu PDF. Jak to děláte s MIFINITY? Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
Roswitha74
před 7 měsíci

Oh, protože nepoužívám Mifinity, tak vlastně nevím. Ale můžete se zkusit zeptat v tomto vláknu a třeba vám někdo bude schopen pomoci: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/mifinity-withdrawal-to-bank-account/13

Držím palce, vše dobře dopadne. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

aktualizace ode mě: je to tak frustrující, vyplácejí mi 500, ale teď od 9. dubna čekám na svých dalších 500, je to noční můra, podpora neodpovídá na mé e-maily a živá podpora, stačí dát stejnou odpověď zkopírovat a vložit

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Na své peníze čekám od 12. března. Už jsem podal stížnost. Požadované dokumenty jsem odeslal 15. dubna a dnes, po 3 dnech, mi podpora napsala, že byly předány finančnímu oddělení. Mezitím jsem do kasina poslal další dokumenty, snímek obrazovky MIFINITY. Byl to požadavek finančního oddělení ve stížnosti. To bylo před 2 dny. Nevím, jestli to ještě dorazilo. Doposud žádná odpověď z kasina a stále žádné peníze. Tak je to s tímto kasinem!!! Jste prostě bezmocní a ztrácíte důvěru v renomovaná kasina!!!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Právě jsem obdržel svých prvních 500 EUR. Nyní jsem zvědavý, kdy bude vyplaceno dalších 500 EUR. Stále existují pozitivní momenty.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

aktualizace ode mě: je to tak frustrující, vyplácejí mi 500, ale teď od 9. dubna čekám na svých dalších 500, je to noční můra, podpora neodpovídá na mé e-maily a živá podpora, stačí dát stejnou odpověď zkopírovat a vložit

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je nám líto, že musíte čekat tak dlouho. Přemýšleli jste třeba o podání stížnosti? Možná vám náš tým bude schopen nějak pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Právě jsem obdržel svých prvních 500 EUR. Nyní jsem zvědavý, kdy bude vyplaceno dalších 500 EUR. Stále existují pozitivní momenty.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkuji za aktualizaci. Pokračujte prosím brzy v těchto zprávách.😉

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, dnes mi přišla druhá výplata. Bylo to rychlé.


Automaticky přeloženo:
Roswitha74
před 7 měsíci

To je skvělé. Zajímalo by mě, jestli tam budeš hrát dál?🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Tohle místo se jen zhoršuje, teď čekám skoro dva týdny, vzdávám se tohohle místa, je to opravdu blbé kasino

Automaticky přeloženo:
delc22
před 6 měsíci

Vidím, že se vám podařilo zahájit reklamaci , což je dobrý krok, když stále čekáte na své peníze.

Ověřili jste však svůj účet úspěšně? Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne? Jste stále v kontaktu s kasinem v souvislosti s vaším výběrem?

Dejte mi vědět a samozřejmě pokud se něco změní, neváhejte mě aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Účet říká, že v tuto chvíli není potřeba ověření a nikdy nepoužívám bonus za vklad a jediné, co říkají, je být trpělivý

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
delc22
před 6 měsíci

No, omlouvám se, že to říkám, ale není moc co uzavírat.

Je zřejmé, že skutečnost, že jste se před tímto zpožděním mohli několikrát stáhnout, zní přinejmenším slibně, že? Přesto by bylo fér vám předat slušné vysvětlení.

Doufejme jen v brzkou změnu hry. 🤞🤞


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj všichni.


Nedávno jsem narazil do kasina známého jako NovaJackpot.com, které funguje s licencí curacao a pod společností Rabidi NV


Tato společnost drží můj výběr již měsíc poté, co jejich webové stránky slibují výběr 3-5 dnů. Od 3. dne procesu výběru jsem se neustále ptal živé podpory, kdy budou peníze odeslány, a oni jen odpovídali automatickou odpovědí „brzy". Nemají žádný skutečný úmysl to poslat a poté, co pohrozili, že nahlásí jejich společnost licenční agentuře pro kasino, zablokovali můj účet. Držte se prosím dál od tohoto kasina.


Jejich e-mailová podpora také neodpověděla na žádný z mých e-mailů, které jsem poslal před týdny.


Vložená částka: 910 $

Částka, o kterou se pokoušíte vybrat: 520 $

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
llamaontv
před 6 měsíci

Ahoj, je mi líto, že jsi se dostal do této situace. Znamená to, že máte na účtu stále nějaký zůstatek a kasino vám účet zablokovalo? Myslím, že měsíc na jeden výběr je docela hodně, takže je dobře, že jsi podal reklamaci .

Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne?

Každopádně, protože máte stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci a pevně věřím, že bude úspěšná.

Zatím si musíme počkat a uvidíme, jak dopadne vyšetřování.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci


Toto je podvodné kasino a nedostanu své výhry. Už čekám 3 měsíce. Žádost o výběr peněz byla kasinem čas od času zrušena a neobdržel jsem žádnou zprávu nebo vysvětlení, proč. Oprávnění jsou v pořádku, ale stále jsou neustále zpochybňována. A doklad o bankovních transakcích není akceptován, i když je ve správný čas a vklad je viditelný.


Automaticky přeloženo:
Sane
před 6 měsíci

Omlouváme se za problém, který máte v tomto kasinu. Zkontrolovali jste, zda je formát dokumentu také správný? Mnohokrát je to důvod pro nepřijetí některých dokumentů ze strany kasina.

Pokud máte pocit, že potřebujete pomoci vyřešit tento problém, neváhejte a odešlete stížnost zde a náš tým se na ni jistě podívá. Chcete-li tak učinit , klikněte na tento odkaz .

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ano, formát dokumentu je správný 👍

Automaticky přeloženo:
Sane
před 6 měsíci

Dobře, takže pokud má kasino opravdu dobrý důvod nepřijmout vaše dokumenty, musí to být něco jiného.

Když už jsme u toho, předpokládám, že jste si vyměnili nějaké odpovědi s jeho zaměstnanci, nějaké zmínky o tom, proč tyto dokumenty nebyly přijaty?

Je zřejmé, že 3 měsíce jsou daleko od normální časové linie, takže nepochybuji, že jste se jich nezeptali.

Víte o něčem, co stojí za zmínku? 🤔



Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky