Už 3 týdny čekám na peníze. Nic se neděje. Vždy stejná odpověď v chatu a žádná odpověď od samotného kasina. Kasino má stále dobrou pověst???
I've been waiting for my money for 3 weeks now. Nothing is happening. Always the same answer in the chat and no response from the casino itself. The casino still has a good reputation???
Ich warte jetzt schon 3 Wochen auf mein Geld. Es tut sich einfach nichts. Im Chat immer dieselbe Antwort und vom Casino selbst keine Reaktion. Das Casino genießt immernoch einen guten Ruf???
Vyplatili jeden z nich ve výši 440 eur, stále čekám na výběr 6000. Moje další dva výběry čekají již téměř dva týdny. Opravdu mě to odvádí od podnikání. Pokud vyhrajete, neměli byste tím projít, abyste dostali své peníze
They paid out one of them of 440 euro, im still waiting to withdraw 6000. My next two withdrawals are pending almost two weeks now. Its really turning me off the business. If u win u should not have to go through this to get your money
Souhlasím, myslím, že kasino guru opravdu potřebuje snížit toto skóre, protože to je jediný důvod, proč jsem se zde zaregistroval
I agree, i think casino guru really need to lower that score as that is the only reason i signed up here
Už 3 týdny čekám na peníze. Nic se neděje. Vždy stejná odpověď v chatu a žádná odpověď od samotného kasina. Kasino má stále dobrou pověst???
I've been waiting for my money for 3 weeks now. Nothing is happening. Always the same answer in the chat and no response from the casino itself. The casino still has a good reputation???
Ich warte jetzt schon 3 Wochen auf mein Geld. Es tut sich einfach nichts. Im Chat immer dieselbe Antwort und vom Casino selbst keine Reaktion. Das Casino genießt immernoch einen guten Ruf???
Ano, vím o vašem případu, protože jsem četl toto vlákno. Docela mě mrzí, že už je to vlastně docela dlouho, co jste čekali na výběr.
Ale jediné, co zbývá, je obrnit se trpělivostí, když u nás budete mít stížnost, protože náš tým se vám pokusí pomoci. Pokud od kasina nedostanete žádnou odpověď, nezbývá než čekat, jak celá věc nakonec dopadne.
Pokud jde o pověst, index bezpečnosti kasina jen tak neklesá. Pokud vaše stížnost není vyřešena, náš datový tým se jí bude zabývat a index bezpečnosti bude odpovídajícím způsobem upraven.
Yes I know about your case, because I read this thread. I'm quite sorry that it's actually been quite a long time since you've been waiting for a withdrawal.
But the only thing left is to be patient when you have a complaint with us, because our team will try to help you. If you don't get any response from the casino, we can only wait and see how the whole thing ends up.
As far as reputation is concerned, the casino's safety index doesn't just drop. If your complaint is unresolved, then our data team will look into it and the safety index will be adjusted accordingly.
Vyplatili jeden z nich ve výši 440 eur, stále čekám na výběr 6000. Moje další dva výběry čekají již téměř dva týdny. Opravdu mě to odvádí od podnikání. Pokud vyhrajete, neměli byste tím projít, abyste dostali své peníze
They paid out one of them of 440 euro, im still waiting to withdraw 6000. My next two withdrawals are pending almost two weeks now. Its really turning me off the business. If u win u should not have to go through this to get your money
Souhlasím, že by nemělo být tak těžké získat výhry. Zvlášť, když čekáte pár týdnů. Někdy však kasina kontrolují vyšší výhry, a proto se to čas od času stává. Ale vždy byste měli vědět, co se děje, abyste měli přehled.
Každopádně pokud počkáte déle než dva týdny, víte, že nás můžete kontaktovat.
I agree that it shouldn't be that difficult to get wins. Especially when you've been waiting a few weeks. However, sometimes casinos do checks for bigger wins and that's why that happens from time to time. But you should always know what's going on so you have an insight.
Anyway, if you wait more than two weeks, you know you can contact us.
Čekal na €400 od 27. března a €400 jednou a €100 jednou 18. března. Takže celkem 900 € zatím na mém účtu nic. V živém chatu nebo podpoře dostanete pouze stejnou odpověď, že je již na cestě a v blízké budoucnosti bude na vašem účtu. Jsem opravdu zatraceně smutný. Smluvní podmínky říkají, že to trvá 3-5 pracovních dnů...
Been waiting for €400 since March 27th and €400 once and €100 once on March 18th. So a total of €900 nothing in my account so far. In the live chat or support you only get the same answer that it is already on the way and will be on your account in the near future. I'm really damn sad. The terms and conditions say it takes 3-5 working days...
Warte jetzt seit dem 27 März auf 400€ und am 18 einmal 400€ und einmal 100€. Also insgesamt 900€ bis jetzt nichts auf meinem Konto. Im Livechat bzw Support bekommt man nur die selbe Antwort das es schon auf dem Weg ist und in naher Zukunft auf dem Konto sei bin wirklich verdammt traurig. In den agbs steht das es 3-5 Werktage sind….
Stále žádné peníze a žádná odpověď z kasina. Ani moje stížnost nebyla vyřízena. jsem bezradná.
Still no money and no response from the casino. My complaint hasn't been dealt with either. I'm at a loss.
Immer noch kein Geld und keine Reaktion des Casinos. Bei meiner Beschwerde tut sich auch nichts . Ich bin ratlos.
Dejte stížnosti ještě pár dní, prosím. Představuji si, že celé toto čekání je bolestivé, ale tým si je vědom vašeho stažení a nakonec se vám ozve.
Podle časovače zbývají více než 4 dny. Prosím, buďte trpěliví. 🙏
Just give the complaint a few more days, please. I imagine this whole wait is painful, yet the team is aware of your withdrawal and will get back to you eventually.
According to the timer, there are more than 4 days left. Please, be patient. 🙏
Čekal na €400 od 27. března a €400 jednou a €100 jednou 18. března. Takže celkem 900 € zatím na mém účtu nic. V živém chatu nebo podpoře dostanete pouze stejnou odpověď, že je již na cestě a v blízké budoucnosti bude na vašem účtu. Jsem opravdu zatraceně smutný. Smluvní podmínky říkají, že to trvá 3-5 pracovních dnů...
Been waiting for €400 since March 27th and €400 once and €100 once on March 18th. So a total of €900 nothing in my account so far. In the live chat or support you only get the same answer that it is already on the way and will be on your account in the near future. I'm really damn sad. The terms and conditions say it takes 3-5 working days...
Warte jetzt seit dem 27 März auf 400€ und am 18 einmal 400€ und einmal 100€. Also insgesamt 900€ bis jetzt nichts auf meinem Konto. Im Livechat bzw Support bekommt man nur die selbe Antwort das es schon auf dem Weg ist und in naher Zukunft auf dem Konto sei bin wirklich verdammt traurig. In den agbs steht das es 3-5 Werktage sind….
To je zajímavé. Když říkají, že peníze jsou již na cestě, zkusil bych získat číslo transakce.
Jakmile je transakce provedena, neměl by to být problém, ne?
Myslíte, že nějaké můžete získat?
Doufám, že to nebyla jen prázdná fráze, která tě uklidnila.
That's interesting. When they say the money is already on its way, I would try to get the transaction number.
Once the transaction has been carried out, it should not be a problem, right?
Do you think you can get some?
I mean, I hope it was not just an empty phrase to calm you down.
Vyplatili jeden z nich ve výši 440 eur, stále čekám na výběr 6000. Moje další dva výběry čekají již téměř dva týdny. Opravdu mě to odvádí od podnikání. Pokud vyhrajete, neměli byste tím projít, abyste dostali své peníze
They paid out one of them of 440 euro, im still waiting to withdraw 6000. My next two withdrawals are pending almost two weeks now. Its really turning me off the business. If u win u should not have to go through this to get your money
Chápu, nic konkrétního.. No, moc užitečné, jen obyčejné uklidnění. 🤷♀️
Pokud se nepletu, kasino nedokázalo provést platby do 14 celých dnů, což jsme použili jako maximální časový rámec.
Co takhle vytvořit oficiální stížnost, aby měl náš specializovaný tým pro stížnosti šanci se do věci ponořit?
Tento článek 👈 pokrývá základy a možná vám poskytne náskok. Co myslíš?
I see, nothing concrete.. Well, not very useful, just a common reassuring. 🤷♀️
If I'm not mistaken, the casino failed to fulfill the payments within 14 full days, which we used to apply as a maximum time frame.
So, how about creating an official complaint so our dedicated Complaint Team has a chance to dive into the matter?
This article 👈 covers the basics and might give you a head start. What do you think?
Stále jsem nedostal žádné peníze. Na své ověření čekám od 12. března a 26. března. Všechno je to pochybné a velmi znepokojivé!!! Také jsem vám podal stížnost. Už nevěřím, že své peníze dostanu. Ale co potom děláš??? Jsi úplně bezmocná!!!
I still haven't received any money. I've been waiting for my verification since March 12th and March 26th. It's all dubious and very worrying!!! I've also submitted a complaint to you. I no longer believe that I'll get my money. But what do you do then??? You're completely powerless!!!
Habe immer noch kein Geld erhalten. Ich warte seit dem 12.03. und seit dem 26.03. auf meine Verifizierung. Es ist alles dubios und sehr bedenklich!!!! Eine Beschwerde habe ich auch bei Euch eingereicht. Ich glaube nicht mehr daran das ich mein Geld bekommen. Aber was macht man dann??? Man ist vollkommen machtlos!!!
Jak vidím ve vaší stížnosti , náš tým shromažďuje všechny potřebné informace a pracuje na jeho vývoji. Doufám, že se jim opravdu brzy podaří dospět k rozuzlení. Bohužel zatím nemůžeme moc dělat, jen chvíli počkat, než budou moci dokončit celé vyšetřování. Prosím, snažte se být trpěliví a nedělat žádné závěry, než bude váš případ uzavřen.
As I can see in your complaint, our team is collecting all the information needed and are working on its progress. I hope they will be really able to get to the resolution soon. Unfortunately, for now, we can not do much, just wait a bit, until they will be able to finish the whole investigation. Please try to be patient and not to get into any conclusions before your case is closed.
Došlo v tomto kasinu v posledních dnech k výplatě? Pokud ano, jak dlouho bylo čekání? Je toto kasino vůbec solventní? Všichni jsou zde odstaveni a čekání stejným způsobem a nic se neděje. Je to prostě neuvěřitelné a trestné!
Has there been a payout in this casino in the last few days? If so, how long was the wait? Is this casino even solvent? Everyone here is put off and kept waiting in the same way and nothing happens. It's just unbelievable and criminal!
Hat es denn in den letzten Tagen eine Auszahlung in diesem Casino gegeben. Wenn ja , wie lange war die Wartezeit. ? Ist dieses Casino überhaupt zahlungsfähig? Jeder wird hier auf dieselbe Art vertröstet und hingehalten und nichts passiert. Es ist einfach unglaulich und kriminell!
Ahoj všichni,
Už jsem to tu jednou komentoval.
Na výplatu 1000 eur jsem čekal 11 dní. Ale nakonec jsem to dostal.
Teď jsem zase něco vyhrál 31. března a 1. dubna a od té doby čekám.
Právě jsem znovu obdržel platby, takže vše funguje dobře.
Držím palce, ať vám výplaty stále chodí.
Pozdrav
Hello everyone,
I have already commented here once.
I waited 11 days for my payout of 1000 euros. But I finally received it.
Now I won something again on March 31st and April 1st and have been waiting since then.
I have just received the payments again, so everything is working fine for me.
I keep my fingers crossed that you all still receive your payouts.
greeting
Hallo zusammen,
ich habe hier schon einmal kommentiert.
Auf meine damaligen Auszahlungen in Höhe von 1000 Euro habe ich 11 Tage gewartet. Ich habe sie aber letzten Endes erhalten.
Jetzt habe ich am 31.03. und am 01.04. wieder etwas gewonnen und seitdem gewartet.
Soeben habe ich die Auszahlungen dazu wieder erhalten. Bei mir klappt also alles.
Ich drücke euch allen die Daumen, dass ihr eure Auszahlungen noch erhaltet.
Gruß
Došlo v tomto kasinu v posledních dnech k výplatě? Pokud ano, jak dlouho bylo čekání? Je toto kasino vůbec solventní? Všichni jsou zde odstaveni a čekání stejným způsobem a nic se neděje. Je to prostě neuvěřitelné a trestné!
Has there been a payout in this casino in the last few days? If so, how long was the wait? Is this casino even solvent? Everyone here is put off and kept waiting in the same way and nothing happens. It's just unbelievable and criminal!
Hat es denn in den letzten Tagen eine Auszahlung in diesem Casino gegeben. Wenn ja , wie lange war die Wartezeit. ? Ist dieses Casino überhaupt zahlungsfähig? Jeder wird hier auf dieselbe Art vertröstet und hingehalten und nichts passiert. Es ist einfach unglaulich und kriminell!
V posledních dnech jsem neviděl nic, co by se kasinu podařilo vyplatit nějaké hráče. Poslední vyřízená reklamace odstoupení byla dle našich reklamací 26. března. Takže samozřejmě, i když vím, že to není snadné, budeme muset být trpěliví.
I haven't seen anything in the last few days that the casino has managed to cash out any players. The last settled withdrawal complaint was on March 26 according to our complaints. So obviously, even though I know it's not easy, we will have to be patient.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.